Forums » Algemeen » [NM] Nieuws en Maatschappij |
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp | |
Pagina 74 van de 161 [ 4001 berichten ]
Ga naar pagina Vorige 1 ... 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77 ... 161 Volgende |
|
Plaats een nieuw onderwerp |
Wolf Nl, Be, Du deel 3 |
---|
nevica | |
anca schreef Kan dit topic aub weer meer over de meldingen gaan? Die sneeuwen helaas helemaal onder. Dan kunnen de welles nietus discuseerders en ellenlange quoters hun eigen topic maken. Het begint nu wel irritant te worden inderdaad. Gelukkig zit ik zelf in 2 apps maar ik zie graag alsnog de meldingen van Tienus, wat wel wat lastiger word op deze manier nu het meer een discussietopic word. |
Laatste bericht |
Geplaatst: 06-10-24 12:48 |
Femke_Tweety | |
Bij mijn weten is dit nu juist het algemene topic om van gedachten te wisselen over de wolf in Nederland.
|
Geplaatst: 06-10-24 12:51 |
Kaja | |
anca schreef Kan dit topic aub weer meer over de meldingen gaan? Die sneeuwen helaas helemaal onder. Dan kunnen de welles nietus discuseerders en ellenlange quoters hun eigen topic maken. Dit topic draait inmiddels nog maar om één persoon. Ik snap sowieso niet dat er nog niet ingegrepen is, aangezien haar taal en manier van communiceren aanvallend en denigrerend is. Ieder ander moet in de spiegel kijken en zijn/haar mening bijstellen behalve de beste mevrouw zelf. Erg naar om een topic zo naar eigen hand te zetten, al vele delen lang. |
Geplaatst: 06-10-24 12:52 |
Femke_Tweety | |
Overigens is het heel makkelijk om alleen de berichten van Tienus in dit topic te zien,
Klik op 'door topicstarter' en je ziet alleen zijn berichten. |
Geplaatst: 06-10-24 12:53 |
Dreamboy | |
Femke_Tweety schreef Bij mijn weten is dit nu juist het algemene topic om van gedachten te wisselen over de wolf in Nederland. Om van gedachten te wisselen ja, niet om je mening er pagina's lang door te drukken en elkaar persoonlijk aan te vallen. |
Geplaatst: 06-10-24 12:54 |
Dreamboy | |
Kaja schreef anca schreef Kan dit topic aub weer meer over de meldingen gaan? Die sneeuwen helaas helemaal onder. Dan kunnen de welles nietus discuseerders en ellenlange quoters hun eigen topic maken. Dit topic draait inmiddels nog maar om één persoon. Ik snap sowieso niet dat er nog niet ingegrepen is, aangezien haar taal en manier van communiceren aanvallend en denigrerend is. Ieder ander moet in de spiegel kijken en zijn/haar mening bijstellen behalve de beste mevrouw zelf. Erg naar om een topic zo naar eigen hand te zetten, al vele delen lang. In dit geval zijn er twee schuldigen. Ze doen niet voor elkaar onder. |
Geplaatst: 06-10-24 12:55 |
nevica | |
Femke_Tweety schreef Overigens is het heel makkelijk om alleen de berichten van Tienus in dit topic te zien, Klik op 'door topicstarter' en je ziet alleen zijn berichten. Ja. Maar dan moet ik die berichten wel kunnen zien, als ik daarvoor eerst 2 pagina's door moet scrollen word dat een beetje vervelend. Bovendien is wat er nu al dagenlang gebeurt niet echt gedachtes uitwisselen... |
Geplaatst: 06-10-24 12:55 |
Benzz | |
Het is een discussieforum en geen meldingenforum.
|
Geplaatst: 06-10-24 13:00 |
Nyaleti | |
Dit topic is toch als discussie platform? (Maar eens, die persoonlijke discussies vervuilen).
Je hebt Facebook Geen Wolf en de appgroepen waar alleen meldingen in gedeeld worden. |
Geplaatst: 06-10-24 13:04 |
Jessix | |
Femke_Tweety schreef Bij mijn weten is dit nu juist het algemene topic om van gedachten te wisselen over de wolf in Nederland. Inderdaad. Wat betreft je eerdere bericht. Die borden bij Amerongen zijn nog van vorig jaar. Uit de tijd dat daar een wolf liep die steeds actief de honden benaderden. Verder inderdaad weinig info, al moet ik daarbij vermelden dat ik de hele noord kant al vanaf de zomer vermijd. Welkom terug trouwens! |
Geplaatst: 06-10-24 13:12 |
tienus63 | |
Ik ben dit topic gestart als doel om op respectvolle manier te discussiëren én als bron van meldingen en aanvallen te dienen voor diegene die redenen heeft niet in alert groep te willen of Facebook groepen volgen.
Ik vind het topic over het algemeen goed verlopen. De laatste dagen is er helaas wat geharrewar onderling en ik denk adem in, adem uit en weer door. En anders is er altijd nog een foei knop of nog beter je eigen verstand om te filteren. |
Geplaatst: 06-10-24 13:14 |
Jessix | |
Ik was vanmorgen trouwens op de Laarsenberg in Rhenen samen met de rest van hond uitlatend Utrechtse Heuvelrug. Het leek wel Corona tijd, zo druk was het.
Maar goed, mijn hond heeft weer even rond kunnen rennen met andere hondjes, dus dat was wel weer fijn voor haar. |
Geplaatst: 06-10-24 13:17 |
MairiMacBran | |
Kaja schreef Dit topic draait inmiddels nog maar om één persoon. Ik snap sowieso niet dat er nog niet ingegrepen is, aangezien haar taal en manier van communiceren aanvallend en denigrerend is. Ieder ander moet in de spiegel kijken en zijn/haar mening bijstellen behalve de beste mevrouw zelf. Erg naar om een topic zo naar eigen hand te zetten, al vele delen lang. Kijk je jezelf ook even in de spiegel aan? Ik heb tot nu toe niet op het gevit over en weer gereageerd, maar elke keer als het gehakketak weer tot rust lijkt gekomen kom jij nog even olie op het vuur gooien. Hou dan ook gewoon zelf daar mee op. |
Geplaatst: 06-10-24 13:17 |
tienus63 | |
Citaat Filmpje van wolf die schaapskudde overdag aanvalt in bijzijn van herders en honden. Gisteren gebeurd in Italië. Filmpje via bron. https://www.facebook.com/share/v/eokFV6kjhYXaYhnK/? Bron geen wolf in cultuurlandschap |
Geplaatst: 06-10-24 13:27 |
anca | |
tienus63 schreef Ik ben dit topic gestart als doel om op respectvolle manier te discussiëren én als bron van meldingen en aanvallen te dienen voor diegene die redenen heeft niet in alert groep te willen of Facebook groepen volgen. Ik vind het topic over het algemeen goed verlopen. De laatste dagen is er helaas wat geharrewar onderling en ik denk adem in, adem uit en weer door. En anders is er altijd nog een foei knop of nog beter je eigen verstand om te filteren. [ Afbeelding ] Ik ben altijd heel blij met jou berichten ( niet om het bericht want dat is meestel vreselijk ) maar blijf zowel op de hoogte. Het roodgedrukte in jou foto gebeurt dus helaas niet meer . Er wordt random gewezen en beschuldigd. En dat vind ik erg jammer . |
Geplaatst: 06-10-24 13:28 |
tienus63 | |
Ach, 3 dagen en dan is er weer wat anders.
Althans dat zeg wij altijd als er iets gebeurd waar iedereen de mond vol van heeft. Er gebeurt altijd wel weer iets waar men dan over praat. |
Geplaatst: 06-10-24 13:33 |
Benzz | |
Jessix, hoor jij nog veel over incidenten op de UH? Ik vind het vrij stil op het moment. Gelukkig maar!
|
Geplaatst: 06-10-24 13:36 |
Jessix | |
Benzz schreef Jessix, hoor jij nog veel over incidenten op de UH? Ik vind het vrij stil op het moment. Gelukkig maar! Nee geen incidenten buiten die hier ook gemeld zijn, aanvallen op schapen. Ik hoor wel wat zicht meldingen maar weet niet in hoeverre die betrouwbaar zijn. Ik heb hier een vrouw in de buurt wonen die heeft de wolf al 3 keer gezien! Hoorde ook wel dat de roedel op het voormalige maisveld heeft gelopen in Driebergen. Bij het Grote Bos. Dat zou maar zou kunnen natuurlijk. Eerder liep er al eens eentje, daar is ook wel een filmpje van. |
Geplaatst: 06-10-24 13:41 |
DuoPenotti | |
Deze melding eerder en daar stond deze update net over. |
Geplaatst: 06-10-24 13:42 |
Benzz | |
Moet zeggen dat ik die melding ook heb gelezen DP en ik vind deze wat apart. Vooral als je doorklikt naar het profiel is dat toch wel een eigenaardig type.
Denk dat ook best kritisch mogen zijn naar de posters op dat medium. Want je kunt alles zonder te verifieren erop zetten. |
Geplaatst: 06-10-24 13:48 |
Jessix | |
Die melding uit Scherpenzeel had ik gisteren in de app. Het verhaal had ik nog niet gezien. Nare situatie weer..
|
Geplaatst: 06-10-24 13:48 |
Benzz | |
Jessix schreef Benzz schreef Jessix, hoor jij nog veel over incidenten op de UH? Ik vind het vrij stil op het moment. Gelukkig maar! Nee geen incidenten buiten die hier ook gemeld zijn, aanvallen op schapen. Ik hoor wel wat zicht meldingen maar weet niet in hoeverre die betrouwbaar zijn. Ik heb hier een vrouw in de buurt wonen die heeft de wolf al 3 keer gezien! Hoorde ook wel dat de roedel op het voormalige maisveld heeft gelopen in Driebergen. Bij het Grote Bos. Dat zou maar zou kunnen natuurlijk. Eerder liep er al eens eentje, daar is ook wel een filmpje van. Oke, Zeist, Austerlitz en Driebergen is natuurlijk ook een kleine wandeling voor een wolf. Misschien komt het omdat er ook weinig mensen het bos ingaan met de hond en dat is mijn informatiebron. Ga zelf ook weinig nog. |
Geplaatst: 06-10-24 13:51 |
knollentuin | |
tienus63 schreef Citaat Filmpje van wolf die schaapskudde overdag aanvalt in bijzijn van herders en honden. Gisteren gebeurd in Italië. Filmpje via bron. https://www.facebook.com/share/v/eokFV6kjhYXaYhnK/? Bron geen wolf in cultuurlandschap Afschuwelijk arme dieren ,arme mensen- de paniek en angst- bah bah |
Geplaatst: 06-10-24 14:01 |
Wintu | |
Heeft iemand toevallig iets gelezen over Jean Marc Labrie? Ben ik erg nieuwsgierig naar.
Vond trouwens de wolvenconsulent in de podcast een erg fijne man, met een eerlijk verhaal. |
Geplaatst: 06-10-24 14:04 |
Nyaleti | |
Benzz schreef Moet zeggen dat ik die melding ook heb gelezen DP en ik vind deze wat apart. Vooral als je doorklikt naar het profiel is dat toch wel een eigenaardig type. Denk dat ook best kritisch mogen zijn naar de posters op dat medium. Want je kunt alles zonder te verifieren erop zetten. Nah, over de geloofwaardigheid van deze melding kan ik niet echt een oordeel geven maar is het niet zo dat elke nieuwe ontwikkeling eerst in twijfel wordt gebracht? Bv de eerste aanval op een pony die alleen wat wonden had maar niet gedood was? Van de winter ga je dit echt wel zien. Dat wolven gewoon beschutting zoeken bij boerderijen en stallen. |
Omhoog |
Geplaatst: 06-10-24 14:06 |
Plaats een nieuw onderwerp | Plaats een reactie |
Pagina 74 van de 161 [ 4001 berichten ]
Ga naar pagina Vorige 1 ... 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77 ... 161 Volgende |
|
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp |
Forums » Algemeen » [NM] Nieuws en Maatschappij |
Inloggen |