Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 124 van de 125 [ 3113 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 121, 122, 123, 124, 125  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[VOLG] Latino, mijn eerste eigen paard die ik kocht van een foto..

Profiel   

Ik reageer niet vaak, maar geniet wel enorm van jouw belevenissen met Latino. Wat een prachtig paard en wat een prachtige band hebben jullie samen.
Die tweede foto <3
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-24 15:10 

Profiel   

Precies wat Ceetje hiervoor zegt. Echt geweldig om te zien, dit zou je elk paard (en elke ruiter) gunnen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-24 17:48 

Profiel   

Hevonen schreef
Precies wat Ceetje hiervoor zegt. Echt geweldig om te zien, dit zou je elk paard (en elke ruiter) gunnen.

Dat is toch ook vooral hoeveel energie de mens in het paard wil steken EN wil onderkennen waar de interesse van het paard ligt.

Maar ja, dat kost tijd, denkwerk, oefening en vooral inzet...

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-24 19:25 

Profiel   

Super lieve berichtjes weer. <3 :*

ikke schreef
Hevonen schreef

Dat is toch ook vooral hoeveel energie de mens in het paard wil steken EN wil onderkennen waar de interesse van het paard ligt.

En toch voelt dat voor mij nooit zo. :o Ik doe gewoon m'n 'ding'. Het is echt Latino, of nouja de combinatie van ons samen wat gewoon zo goed werkt. Het had ook een heel ander veel flegmatieker paard kunnen zijn, dan was dit nooit het resultaat geweest.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-24 20:28 

Profiel   

Captain schreef
ikke schreef

En toch voelt dat voor mij nooit zo. :o Ik doe gewoon m'n 'ding'. Het is echt Latino, of nouja de combinatie van ons samen wat gewoon zo goed werkt. Het had ook een heel ander veel flegmatieker paard kunnen zijn, dan was dit nooit het resultaat geweest.

Nee, zo voelt het niet, maar rationeel gezien is het wel een hoop werk.

Ik snap je wel: zijn reactie geeft jouw weer energie en dat is mooi om te zien en nog mooier om mee te maken :j
Maar ik denk dat je vrijwel elk paard zo ver krijgt maar je moet wel een connectie hebben.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-24 20:52 

Profiel   

Nou het is gebeurd.. := Ik ben vandaag voor het eerst samen met een paard gevallen.

We waren heerlijk aan het draven, super mooie route. Had net een tijd er naast gewandeld en besloten weer wat te gaan draven ohz. Tot hij struikelde, op zijn knieën ging en op links viel. Op mijn been. ^)

[ img ]

Hij heeft erg zijn best gedaan om zo min mogelijk op me te vallen dus we stonden zo weer recht.

Ik heb een flinke schaafplek op m'n knie en kon ook even niet goed staan maar nu gaat het wel weer. Zal morgen een flinke blauwe plek hebben.

Latino leek nergens last van te hebben die stond binnen een minuut weer te grazen. :')

Ben er nog een tijd naast blijven lopen en ook wat gaan draven aan de hand maar hij liep prima dus uiteindelijk maar weer opgestapt en naar stal gereden.

Nou heb ik dat ook eens meegemaakt. :=
Wel mooie plaatjes kunnen maken. <3
[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-24 14:10 

Profiel   

Jeetje wat eng.
Gelukkig heeft Latino niks en hopelijk blijft het bij jou bij een blauwe plek.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-24 14:31 

Profiel   

Oeps, dat is schrikken! Het is wel echt een topper hoor, zo’n nuchtere reactie is goud waard. Ik hoop voor je dat het morgen meevalt met je been!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-24 16:51 

Profiel   

Au! Gelukkig valt het nog mee als ik je zo hoor, mensen breken benen om minder := hopelijk is latino morgen ook nog ok!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-24 16:57 

Profiel   

Schrikken zeg! Gelukkig lijkt de schade voor alsnog mee te vallen !

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-24 18:02 

Profiel   

Oeps, dat zijn vervelende ongelukjes. Het is ook een beetje de tijd, in de zin dat het soms glad kan zijn in het bos. Hopelijk houden jullie er niks aan over behalve een geschrokken ego.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-24 21:41 

Profiel   

Dank jullie wel. :* Het was helemaal niet glad, dat was het gekke. Anders had ik natuurlijk niet gedraafd! Maargoed, zo zie je maar weer, een ongeluk zit in een klein hoekje!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-24 08:02 

Profiel   

Captain schreef
Dank jullie wel. :* Het was helemaal niet glad, dat was het gekke. Anders had ik natuurlijk niet gedraafd! Maargoed, zo zie je maar weer, een ongeluk zit in een klein hoekje!

En in een verraderlijk plekje. Het ziet er prima uit, is het ook, behalve die ene m². Afkloppen, ik ben er nooit mee gevallen maar wel diverse keren met mazzel weg gekomen.

Je doet je best, probeert er goed op te letten maar buiten is geen aangeharkte binnenbak.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-24 08:41 

Profiel   

Vandaag voor het eerst in... 7 :o maanden serieus gewerkt in de 'bak'! Ik merk dat hij het buitenrijden even helemaal zat is, tijd om krachttraining weer op te pakken. Ik heb het ook wel gemist, snel maar weer eens een lesje boeken. :D

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Pasje wijken

[ img ]

En ook in draf, heel uitsloverig. _O-

[ img ]

Uiteindelijk weinig overgehouden aan onze val, enkel deze blauwe plek. :+
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-11-24 18:29 

Profiel   

Hij loopt lekker zeg! <3

Misschien gemist maar krijgen jullie op termijn nog een echte bak?

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-11-24 18:34 

Profiel   

Waarschijnlijk niet.. wel jammer maar goed, dit werkt opzich ook wel prima, we moeten alleen even maaien. :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-11-24 22:40 

Profiel   

<3

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-11-24 17:21 

Profiel   

Super gaaf <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-11-24 06:57 

Profiel   

Captain schreef

Hij is zo mooi <3. Schimmelt ook mooi, vind ik.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-11-24 08:05 

Profiel   

Heb inmiddels alle foto's binnen van de strandshoot, zo trots op m'n nugget! <3

[ img ]

[ img ]

En een topic geopend: [PP] Geweldige avond op het strand met Latino!

Aanstaande zondag hebben we een mini-shoot in het bos, en volgende week vrijdag eindelijk onze HOBBIT-SHOOT! :):) :):)

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-11-24 18:52 

Profiel   

Heel mooi <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-11-24 19:00 

Profiel   

Gave foto's hoor

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-11-24 19:40 

Profiel   

Die onderste vind ik het allermooist <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-11-24 20:48 

Profiel   

Dank jullie wel! :*

Zeer onverwacht hebben we vandaag onze fotoshoot gehad! Het ging absoluut fantastisch, hij ging zelfs liggen in het bos. Had het niet verwacht en binnen een paar seconden lag hij. :oo

Voorproefje gezien van de foto's, echt helemaal fantastisch. <3 <3 <3

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-11-24 14:20 

Profiel   

Super gaaf!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-11-24 16:21 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 124 van de 125 [ 3113 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 121, 122, 123, 124, 125  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp

Zoek naar