Forums » Over Paarden » [PP] Paardenpraat |
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp | |
Pagina 4 van de 11 [ 263 berichten ]
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 11 Volgende |
|
Plaats een nieuw onderwerp |
Paardenmarkt Zuidlaren |
---|
_Selente | |
Weet iemand ook hoelaat de warenmarkt begint?
|
Laatste bericht |
Geplaatst: 14-10-24 10:53 |
hiphorse | |
Ik ga niet, dus ben erg benieuwd naar beeld materiaal en wie er met een leuke pony naar huis gaat
|
Geplaatst: 14-10-24 11:59 |
SaraViavia | |
Wij zijn onderweg. Nog 2 uur rijden. Zetten we dit veulen op stal en dan door naar ponyvrienden in Winsum. Morgen markt en daarna dit veulen naar de opfok brengen.
We hebben toch de kleine trailer erachter gehangen ipv de grote dus iets beperkter qua transport terug maar een A/B/C pony (of twee) richting Nijmegen is mogelijk morgen. Vergunningen in orde |
Geplaatst: 14-10-24 12:22 |
StalNollie | |
Deze pony zal er ook staan is hier opgehaald voor de kids eergisteren. Uiteraard banketstaaf verhaal. Gaat vandaag mee naar de markt.pony loopt nu goed maar is achter niet altijd goed!! En dit weet de verkoper (jonge jongen met tattoos). Hij zegt weg is weg dus zal het miet vermelden. Opletten dus voordat je veel te veel betaald!!! Hij staat ook nog op 2dehands dat is mijn eigen advertentie die laat ik ook nog even staan. |
Geplaatst: 14-10-24 12:53 |
SaraViavia | |
StalNollie schreef [ Afbeelding ] Deze pony zal er ook staan is hier opgehaald voor de kids eergisteren. Uiteraard banketstaaf verhaal. Gaat vandaag mee naar de markt.pony loopt nu goed maar is achter niet altijd goed!! En dit weet de verkoper (jonge jongen met tattoos). Hij zegt weg is weg dus zal het miet vermelden. Opletten dus voordat je veel te veel betaald!!! Hij staat ook nog op 2dehands dat is mijn eigen advertentie die laat ik ook nog even staan. En altijd petje op? Gadsie, dat soort mensen. |
Geplaatst: 14-10-24 15:21 |
StalNollie | |
Niet m li....
|
Geplaatst: 14-10-24 16:04 |
SaraViavia | |
StalNollie schreef Niet m li.... Ga je ook morgen? |
Geplaatst: 14-10-24 18:21 |
StalNollie | |
Nee dat is mijn echt te ver weg.
|
Geplaatst: 14-10-24 18:44 |
Spaansepony | |
Zie al een hoop mensen richting Zuidlaren vertrekken of er al zijn. Vele verzamelen zich bij handelaren onderling al. Ik rij pas later weg rond half 2. Dan ben ik daar rond half 4.
Besloten om er twee te willen aanschaffen, leuke D pony en een veulen. Ben benieuwd |
Geplaatst: 14-10-24 19:15 |
Spaansepony | |
StalNollie schreef [ Afbeelding ] Deze pony zal er ook staan is hier opgehaald voor de kids eergisteren. Uiteraard banketstaaf verhaal. Gaat vandaag mee naar de markt.pony loopt nu goed maar is achter niet altijd goed!! En dit weet de verkoper (jonge jongen met tattoos). Hij zegt weg is weg dus zal het miet vermelden. Opletten dus voordat je veel te veel betaald!!! Hij staat ook nog op 2dehands dat is mijn eigen advertentie die laat ik ook nog even staan. Die zal wel naar buitenland vertrekken, de Belgen enz zijn gek op deze kleurtjes. |
Geplaatst: 14-10-24 19:15 |
Wpaard | |
Ik moet helaas werken overdag maar wil er in de avond nog ff heen. Weet iemand of er dan nog wat te doen is?
Veel plezier voor de mensen die overdag heen gaan. Ik zie de verhalen en foto's hier wel verschijnen |
Geplaatst: 14-10-24 19:25 |
cariena1 | |
Ik ga als de kinderen wat ouder zijn, ging toen ik alleen was wel kwam elke x met pony of paard thuis waren mijn ouders niet blij mee ik volg het hier
|
Geplaatst: 14-10-24 19:28 |
welmoed__ | |
Wpaard schreef Ik moet helaas werken overdag maar wil er in de avond nog ff heen. Weet iemand of er dan nog wat te doen is? Veel plezier voor de mensen die overdag heen gaan. Ik zie de verhalen en foto's hier wel verschijnen Alleen nog de afterparty. Qua markt is er dan niks meer. |
Geplaatst: 14-10-24 19:42 |
Happinez | |
Wpaard schreef Ik moet helaas werken overdag maar wil er in de avond nog ff heen. Weet iemand of er dan nog wat te doen is? Veel plezier voor de mensen die overdag heen gaan. Ik zie de verhalen en foto's hier wel verschijnen Als je wil moet je deze avond gaan , morgenavond is er naar mijn weten niet veel meer |
Geplaatst: 14-10-24 19:43 |
kiki1976 | |
Mijn dochter is samen met mijn stalgenote heen. Overnachten bij familie van haar daar in de buurt en rijden morgenvroeg die kant op.
Wel gezegd dat dochterlief niks mag kopen! Hopelijk luistert ze |
Geplaatst: 14-10-24 21:30 |
kinel | |
Wij zijn onderweg. Moeten nog 1,5 uur ongeveer.
|
Geplaatst: 15-10-24 04:08 |
nimbletje | |
Ik stap rond 6 uur in de auto. Is voor mij ruim een uur rijden. Het wordt heerlijk weer dus ik verwacht wel dat het snel druk wordt.
|
Geplaatst: 15-10-24 04:38 |
Wpaard | |
Oke helaas.. tot hoelaat is de markt er eigenlijk?
Veel plezier mensjes. Ik moet zo aant werk |
Geplaatst: 15-10-24 05:43 |
gerlindie | |
Ik ben benieuwd naar de fotos van vandaag
|
Geplaatst: 15-10-24 05:45 |
Cowgirl | |
Ik ga ook zo...20 minuutjes rijden denk ik.
|
Geplaatst: 15-10-24 05:45 |
Lis_Ol | |
wij zijn ook onderweg, daar met 20 minuten.
Ben benieuwd, nog nooit naar zo’n markt geweest. Gaan niks kopen |
Geplaatst: 15-10-24 06:05 |
Letsdunit | |
Veel plezier , ik zag op Facebook ee handelaar met aardig wat vrachtwagens die kant op gaan.
|
Geplaatst: 15-10-24 06:43 |
Cioccolato | |
Ooit zou ik er wel een veulen of jong dier willen kopen. Voor nu wacht ik op jullie verhalen.
|
Geplaatst: 15-10-24 06:46 |
SaraViavia | |
Slecht dit. Deze zou er niet moeten staan. Ken het eerlijke verhaal van het schimmeltje. De bruine daarnaast zou zogenaamd wel nog goed zijn. Vandaar de korte staart zeker?
|
Geplaatst: 15-10-24 06:57 |
sallinara | |
Ik ben benieuwd naar de foto’s! Mijn oom gaat wel heen, dus ben heel benieuwd!
|
Omhoog |
Geplaatst: 15-10-24 06:57 |
Plaats een nieuw onderwerp | Plaats een reactie |
Pagina 4 van de 11 [ 263 berichten ]
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 11 Volgende |
|
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp |
Forums » Over Paarden » [PP] Paardenpraat |
Inloggen |