Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 121 [ 3021 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 121  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[VOLG] Gouden hengstveulen Frummel komt naar huis...

 
Profiel   

... om de meest verdrietige reden.

Ik had gehoopt dat dit een supergaaf moment zou zijn. Vanuit de opfok terug naar zijn geboorteplek, weer bij zijn moeder en stiefvader. :) Maar helaas... Het was ook te mooi om waar te zijn.

De laatste keer dat wij bij hem gingen kijken zag ik iets aan Frum. Hij liep te stunten met zijn benen. Trok met zijn achterbenen en was gigantisch aan het goochelen met zijn voorbenen. Stond zichzelf constant op de tenen, helemaal gekruist, ongecontroleerd schrapen. Op dat moment wist ik het al, dit is foute boel. Ik dacht meteen aan ataxie en ik ging er ook direct vanuit dat Frum niet de opvolger van zijn moeder kon worden. Zolang hij ik nog maar gewoon in het weiland van hem zou kunnen genieten, fantastische knuffel die hij is, vond ik dat nog niet de ergste ramp.

Vandaag heeft de dierenarts mijn vermoeden bevestigd. Hij is zowel voor als achter atactisch. Helaas in een progressieve vorm. In beweging loopt hij op dit moment nog goed, alleen met grazen / scharrelen zie je wat aan hem. De mensen van de opfok hebben het ook pas gezien toen ik ze er op wees. Toch zal hij steeds verder achteruit gaan tot het moment dat hij zichzelf niet altijd meer goed staande kan houden. Zover wil ik het niet laten komen.

Ik haal mijn liefste vriendje over een halfuurtje op. Ik hoop dat ik nog even van hem mag genieten.

Voor zijn trouwe fans: helaas geen leuke topics meer van mijn kereltje...

[ img ]

[ img ]
(hier is slordig een ander paarden hoofd afgeshopt)

Voor wie Frum nog niet kent:

- Gouden hengstveulen 2010
- Officieel Fairview Key
- Johnson x Negro x Cabochon
- Sinds enkele weekjes ruin

Hij wordt 4 juni pas 2 jaar oud....

Mijn eerste en enige veulen uit mijn eerste paard Charlotje. Hij was mijn droom. Ik had hem 'bedacht', ik weet alles van hem, ken zijn moeder door en door en ik wilde ooit Z dressuur rijden met een eigen fokproduct. Maar bovenal wilde ik genieten van zijn geweldige karakter. Al was het maar om alleen naar te kijken. Ik ben nu dankbaar voor elke dag die we samen hadden en nog krijgen.

[KS-ITP] Help, mijn Frummelvanger werkt niet!
[KS-ITP] Fairview Key, beter bekend als de Frummel :)
[KS-ITP] Fairview Key (Frummel) wordt steeds stoerder!
[KS-ITP] Frummel terreur - under my umbrella
[KS-ITP] Frummel in de achtertuin
[KS-ITP] Frummel en paparazzi frustraties...
[KS-ITP] Uit Frummel's dagboek - leeftijdsdiscriminatie
[KS-ITP] Je m'appelle Frummèl - (touwtrekken met ome Bam)
[KS-ITP] Frummel draaft door na de veulenverkiezing...
[KS-ITP] Frummel update: lelijk, maar zoooo leuk :D
[KS-ITP] Frummel (Johnson x Negro) is bijna 11 maanden..
[VN] Frummel en Nine; Boktveulens 2010

Frum is geboren op de trouwdag van mijn ouders, voor ons bijzonder omdat mijn vader is overleden. Mijn vaders naam begint ook met een F, maar ik heb Frum nooit naar hem willen vernoemen, omdat ik niet twee mannen met dezelfde naam wil verliezen.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-12 19:36 



 
Profiel   

Succes de komende tijd, ik hoop dat je nog lekker van hem kunt genieten. Ik heb altijd ontzettend genoten van je hilarische topics.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-12 19:38 



 
Profiel   

Och gut nee!! DE frummel. Hier een fan van je topics, ik kan het me nog goed herinneren allemaal. Veel sterkte komende tijd! Y;(

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-12 19:42 



 
Profiel   

Heel veel succes meid, ik heb jullie altijd gevolgd. Ik kan me nooit voorstellen hoe hard dit aankomt, maar kan me er wel een idee bij vormen. Je grote droom zo zie achteruitgaan. Ik hoop dat jij en Frum nog even een mooie tijd tegemoet gaan, jullie verdienen het.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-12 19:44 



 
Profiel   

Hoe weet je dat het een progressieve vorm is? Soms kunnen atactische paarden toch ook stabiliseren of verbeteren?

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-12 19:45 



 
Profiel   

Oh meis, wat een verschrikkelijk nieuws voor je!!! Ik weet het nog wel, Dylano moest het afleggen tegen deze knapperd... Wat vreselijk dit. Ik heb er geen woorden voor. Héél veel sterkte. Ik zal aan je denken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-12 19:45 



 
Profiel   

Dat is nog is heftig nieuws..

Sterkte :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-12 19:45 



 
Profiel   

Potverdorie, wat naar! Ik zag zo uit naar de Frum onder t zadel topics.. -O-

Wat maakt dit jou onderschrift ongelooflijk pijnlijk toepasselijk zeg. Heel veel sterkte :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-12 19:45 



 
Profiel   

Jeetje zeg, ik heb al je topics gevolgd destijds, en nu lees ik dit. Verschrikkelijk, heel heel veel sterkte de komende tijd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-12 19:46 



 
Profiel   

Oh nee toch, de stoere Frummel, de grappige Frummel.....Steeds weer bij het zien van zijn topics toverde hij een lach op mijn gezicht, wat een heerlijke vent was dat.

En nu dit....Verschrikkelijk... -O- Ik hoop dat jullie nog een fijne tijd hebben samen, had het graag zo anders gezien, namelijk een stoere Frummel onder het zadel....

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-12 19:47 



 
Profiel   

NEE! :\

Niet Frummel!

Niet die knappe kerel waar je zoveel mee plannen had!

Het is oneerlijk..
Ik leef met je mee. Veel sterkte...

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-12 19:47 



 
Profiel   

Wat een k** nieuws ;(
Heel veel sterkte meis, dikke knuffel :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-12 19:48 



 
Profiel   

Wat verschrikkelijk, dit meen je niet. Heb altijd zo genoten van frum zijn topics.
Heb er geen woorden voor alleen heel veel sterkte

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-12 19:48 



 
Profiel   

Jeetje wat onwijs zonde zeg! Ook ik heb alle frummel topics gevolgd, vond het zo'n ruig dier. Sterkte met je dier!

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-12 19:49 



 
Profiel   

Oh ik ben zo fan van Frummel. Was direct verkocht toen ik je topic's zag voorbij komen.
Jammer dat het hem niet gegunt is om hem te laten opgroeien tot rijpaard.
Wens je heel veel sterkte de komende tijd en geniet nog even heerlijk van Frummel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-12 19:50 



 
Profiel   

Wat erg zeg, ik wens je heel veel sterkte. :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-12 19:50 



 
Profiel   

wat een slecht nieuws lees ik hier toch op bokt, nu ook Frummel.
ik volgde hem al vanaf het begin, erg gelachen om je frummel vanger, en hij werd steeds mooier, wie weet zijn de wonderen de wereld nog niet uit!
heel veel sterkte, en hopelijk nog een fijne tijd met hem

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-12 19:52 



 
Profiel   

Ah nee, ik vind Frumpie zo leuk ;(
Heel erg veel sterkte ermee.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-12 19:52 



 

nee nee nee ;(

veel sterkte , dag Frummel!

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-12 19:53 



 
Profiel   

nog even een vraagje, is het wobbler wat hij heeft, want dat wordt idd steeds erger?

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-12 19:54 



 
Profiel   

Wat verschrikkelijk zeg, heel veel sterkte. Hebben jullie enig idee hoe hij aan deze verschrikkelijke ziekte is gekomen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-12 19:56 



 
Profiel   

Oh nee toch.... ;( Wat vreselijk voor je zeg. Ik heb altijd zo gelachen om je topics..

Wil je niet nog een veulen fokken met je merrie? Dat je misschien toch een opvolger voor de dressuur kan zoeken?

Ik hoop dat je nog heel lang van hem kan genieten, het is je zeer zeker gegund!

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-12 19:56 



 
Profiel   

Jeetje zeg, ook ik was een trouwe fan van jouw frummel. Ik vind het heel erg voor jullie en wil je dan ook
heel veel sterkte wensen aankomende tijd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-12 20:01 



 
Profiel   

Ah nee, niet de Frummel. Ik vind hem zo leuk!
Hier verwacht je je niet aan, wanneer je je droomveulen fokt. Vreselijk.
Ik duim alleszins voor jullie dat de realiteit toch iets rooskleuriger uitdraait dan de prognose!

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-12 20:17 



 
Profiel   

Tor :(:)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-12 21:27 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 121 [ 3021 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 121  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen