Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 2 [ 30 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats een nieuw onderwerp

Richtprijs voor D pony

 
Profiel   

De huidige Covid-prijzen zijn echt belachelijk, dus dat is niet echt een goede vergelijking met wat een pony moet kosten. Dan zou ik zelfs nog even wachten tot die gekte voorbij is en er weer normale prijzen gevraagd gaan worden. Maar dat even terzijde.

Nu heb ik wat maneges aangaat maar een beperkt referentiekader, dus ik kan alleen een oordeel geven over de paarden en pony's die vroeger - en nu nog steeds op dezelfde - manege stonden/staan waar ik als klein meisje reed en een paar jaar geleden nog eens ben wezen kijken. Een groot aantal was kapot en murw gereden of moesten volgens de lesgever 'nog even warm lopen' als ze kreupelden, vandaar dat ze zo 'braaf' leken. Vroeger kochten daar wel eens verliefde paardenmeisjes hun favoriete pony, maar daar konden ze een bak geld bij leggen aan VA-kosten. Nogmaals: ik heb dus maar een heel beperkt beeld van manegepaarden en -pony's. Ben wel eens bij andere maneges op bezoek geweest, maar dat was in de tijd dat alles nog in stands stond. Dus ook niet een representatief beeld van hoe het nu bij maneges is. Mijn advies is in ieder geval om de pony te laten keuren voordat je overgaat op aanschaf. En anders is leasen misschien nog een optie.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-01-22 09:41 



 
Profiel   

Ik vroeg me al af waarom iedereen zo laag zat, in de huidige markt. Maar 2013 :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-01-22 09:55 



 

Utixo schreef
Ik vroeg me al af waarom iedereen zo laag zat, in de huidige markt. Maar 2013 :+


Ik heb de mijne voor covid gekocht 3500 euro, bleek wel een foute handel. Blessure paard. Maar die zou nu als recreatie paard gewoon voor een 5k weg kunnen. Slaat nergens meer op die prijzen van tegenwooedig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-01-22 10:09 



 
Profiel   

Selina schreef
Elin_ schreef
Ik weet niet op welke paardenmarkt jullie nu kijken, maar zelfs paarden 18+ met mankementen gaan al over de €1000 weg.
Ik lees hier een brave pony, l/m niveau, leuke maat. Dat wordt sowieso kaal boven de €2000+


Het topic is 8 jaar oud ;)


Kyky13 schreef
Hallo, ik ben al een tijdje gehecht aan een D-pony en wil hem graag kopen, hij heeft een peesblesure die normaal wel gaat genezen maar nog lang niet, hij mag ook niet meer springen en niet te veel mee gereden worden hij is nu 12jaar en meet ongv 1m46 mijn vraag is hoeveel mag de manege nog vragen, ik wil een bod doen maar heb geen idee hoeveel kunnen jullie me helpen? Groetjes kyky


Sowieso geen pony met een peesblessure kopen..

Omg. Goedemorgen _/-\o_

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-01-22 11:37 



 
Profiel   

Oh jee, nooit gezien! :o :D
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-01-22 16:30 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 2 [ 30 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen