VWF Prinsenstad 17 oktober 2015

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
BloemBloem

Berichten: 16600
Geregistreerd: 21-05-03

VWF Prinsenstad 17 oktober 2015

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-15 09:54

Ik vroeg mij af of er bokkers zijn die hier aan deelnemen
dit jaar :)


Citaat:
Op zaterdag 17 oktober a.s. organiseert Fokvereniging VWF Z-H West het VWF-Dressuur bij Manege de Prinsenstad te Delft. Ook dit jaar wordt weer gereden om de Kalfsbeek dressuur bokaal. Aan deze aanlegtest voor jonge dressuurpaarden kunnen alleen driejarige paarden meedoen
inschrijfformulier (nu reserve lijst 15.09.2015) zie onderaan dit nieuwsbericht!


[ Afbeelding ]



De juryleden zijn: Marian Dorresteijn en Lisanne der Nederlanden,

Marian Dorresteijn is lid van de hengstenkeuringscommissie dressuur bij het KWPN. Ze heeft jarenlange ervaring als KWPN-jurylid, zowel in de merrie- als de hengstenselectie, en heeft daarbij bewezen zeer deskundig te zijn. Marian Dorresteijn is zelf succesvol als fokker en als amazone, ze rijdt nationaal en internationaal en brengt paarden uit in de dressuursport tot op het hoogste niveau. Ze is opgenomen in het Rabobank trainersplatform en is Regio trainster. Beroepshalve is ze africhter en geeft ze dressuurles.

Lisanne der Nederlanden heeft de NHB Deurne gevolgd en rijdt sinds 2008 voor dressuurstal Van Baalen, waar ze dagelijks diverse jonge paarden en paarden op hoger niveau rijdt. Ze brengt talentvolle paarden met succes uit in o.a. de Subli Cup en Pavo Cup. Zij is succesvol op o.a. PSG niveau

Showblokken worden verzorgd door:


Kirsten Brouwer met een van door haar gereden talentvolle hengsten, onlangs prolongeerde Kirsten de bronzen medaille bij de Wereldkampioenschappen jonge dressuurpaarden te Verden met Eye Catcher (Vivaldi x T.C.N. Partout)

Grand Prix ruiter Laurens van Lieren; met Gunner KS (Belissimo M x Vincent x Donnerhall) Gunner KS is een interessant gefokte hengst van dressuur- paardenvererver Belissimo M, die op dit moment veel furore maakt met zijn fantastisch bewegende Grand-Prix dochter Bella Rose onder Isabel Werth. Ook zijn moederstam is zeer overtuigend, moeder Ronnevanck, zelf sport dressuur, leverde o.a. het Zware Tour paard Vivanck (v. Royal Dance) die door Laurens van Lieren wordt uitgebracht in de Intermediare II. Via halfzus Annevanck PP komen we de in Denemarken ggk hengst Fennovanck PP (v. Uphil x elite sport dres v. Munchhausen) tegen en grootmoeder Lonnevanck staat te boek als moeder van de goedgekeurde hengst Polansky die vele keuringstoppers en sportpaarden voortgebracht heeft én het Lichte Tour paard Annevanck PP (v. Munchhausen) die door Mara de Vries wordt uitgebracht. In de 3e generatie komt de Duitse Dressurpaarden topvererver Donnerhall naar boven!



De eerste week is opengesteld voor leden van het VWF (minimaal lid voor 1 januari 2015) en mag er maximaal 1 paard per geregisteerde worden ingeschreven.



Vanaf 7 september kan iedereen inschrijven. We hanteren een maximum van 3 paarden per geregistreerde.

We hebben deze regels opgesteld omdat we willen dat iedereen en met name de leden van het VWF de kans krijgen om met dit evenement mee te doen.

We gaan er weer een mooi evenement van maken!

Het bestuur van fokvereniging VWF



inschrijfformulier voor reserve lijst; per 15 september 2015


Bron: http://www.vwf.nl/index.php/nieuws-verv ... okaal.html

Dreamy

Berichten: 24068
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 11:17

PP > EV

Electra63

Berichten: 17859
Geregistreerd: 11-11-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-15 21:09

Ik ben net terug, even naar wat bekenden gekeken. Ik ben benieuwd of er nog anderen zijn geweest.

Timo

Berichten: 1940
Geregistreerd: 20-01-11
Woonplaats: Eindhoven

Re: VWF Prinsenstad 17 oktober 2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-15 21:10

Hoe waren de Chinook-nakomelingen over het algemeen?

Electra63

Berichten: 17859
Geregistreerd: 11-11-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-15 21:34

Ik heb niet alles gezien. Ik heb 1 hele goede, aansprekende Chinook gezien (x Rousseau). En een hele goede Johnson (x Scandic).
In het algemeen was er een groot verschil in kwaliteit van de ruiters. Ik durf geen uitspraak verder te doen over de kwaliteit van de paarden. Sommigen waren al (te) volwassen.

sowieso

Berichten: 324
Geregistreerd: 23-09-05
Woonplaats: Swolgen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-15 15:08

Ik vond de chinooks prettige paarden, aandachtspunt is wel dat het achterbeen in de actie ook dragend blijft.

Electra63

Berichten: 17859
Geregistreerd: 11-11-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-15 15:27

sowieso schreef:
Ik vond de chinooks prettige paarden, aandachtspunt is wel dat het achterbeen in de actie ook dragend blijft.


Gefeliciteerd met jullie goede resultaten!

sowieso

Berichten: 324
Geregistreerd: 23-09-05
Woonplaats: Swolgen

Re: VWF Prinsenstad 17 oktober 2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-15 16:54

Dank je wel!!!
Echt zoooooo trots op mijn pupske

Timo

Berichten: 1940
Geregistreerd: 20-01-11
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-15 17:10

Ze is echt SUPER gaaf!! <3

Jord

Berichten: 1561
Geregistreerd: 05-09-06
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-15 15:36

Electra63 schreef:
Ik heb niet alles gezien. Ik heb 1 hele goede, aansprekende Chinook gezien (x Rousseau). En een hele goede Johnson (x Scandic).
In het algemeen was er een groot verschil in kwaliteit van de ruiters. Ik durf geen uitspraak verder te doen over de kwaliteit van de paarden. Sommigen waren al (te) volwassen.


Ben ook even geweest (2 uurtjes ofzo) en de Johnson x Scandic ook gezien, een heel fijn dier, verbaasde me dat die niet hoger is geeindigd, maar waarschijnlijk waren er nog fijnere...