Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 24 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

De paarden en pony's uit 2000!

 
Profiel   

Wie heeft er ook zoo'n leuk dier die dit jaar alweer 16 wordt/is.
Vinden jullie het leuk om wat over jullie paarden te vertellen?

De mijne is een haflinger merrie, denkt af en toe dat ze nog 3 is en is super energiek.
Zo als het nu gaat kan ze dan ook nog jaren mee voor ze aan pensioen toe is *\o/* .

[ img ]

[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-04-16 09:06 



 
Profiel   

Jaa! Leuk! Die van mij is zondag jarig, bizar dat hij alweer 16 wordt! Ken hem vanaf zijn 2,5/3 dus nu ruim 13 jaar samen!

Wat een leukert heb jij, hoe lang heb je dr al?

[ img ]
[ img ]
Vroeger

[ img ]


[ img ]
En deze maand, nog grotendeels in wintervacht :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-04-16 09:16 



 
Profiel   

Lizette ben ik in 2008 gaan rijden, ze was toen mijn leasepony.
Aangezien ik op kamers ging en 1,5 uur onderweg was naar stal heb ik haar gekocht in 2013.
Ik ken haar dus al 8 jaar, niet zo lang als jij jouw pony kent, wat een leuke trouwens, eigenwijs koppie.
maar lang genoeg om helemaal op elkaar ingespeeld te zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-04-16 09:20 



 
Profiel   

8 Jaar is anders ook al een hele poos :j

Leuk! Hoop en denk idd dat ze nog wel even mee kunnen tot aan het pensioen. :D
En als ik zie dat onze oudste shet nu 37 is hebben we nog even te gaan als meneer dat ook gaat halen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-04-16 09:23 



 
Profiel   

[ img ]


de mijne word 2 juli 16jr

helaas heeft hij in beide voorbenen kogelartrose
heeft ook in beide benen een check ligament blessure gehad

gelukkig gaat het nu weer beter,heb hem van de ijzers af gehaald [ heeft div aangepast beslag gehad en er hing ruim 500gr aan elke voet ]

we doen het rustig aan en genieten :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-04-16 09:53 



 
Profiel   

Gaat het nu wel weer goed met hem Mirgino?
trouwens, ook niet voskleurige paarden en pony's zijn welkom hoor :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-04-16 10:22 



 
Profiel   

Naskapower schreef
Gaat het nu wel weer goed met hem Mirgino?
trouwens, ook niet voskleurige paarden en pony's zijn welkom hoor :P

zijn pezen houden het goed, maar de artrose merk je met de koude wel dan loopt hij korter totdat hij opgewarmd is
volgens mijn DA is hij nu op de helft....dat geeft goede hoop :D
ik hoop ook echt dat ik hem nog een jaartje of 10 bij me mag houden, wij vermaken ons wel ....

ik heb hem in mei 2009 gekocht......

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-04-16 10:28 



 
Profiel   

Oh jakkes dat is toch niet prettig zo'n zorgen kindje ! Maar hopelijk kan hij inderdaad nog even mee!

Ik heb ook wel een bruintje maar zij is van 99 haha.
Dat is mijn zorgen kindje overigens, cushing, hb, ir noem het maar op. Denk dat als ik haar nog een jaartje of 5 heb het veel zal zijn. Maargoed topic gaat niet over haar :D

2009 is ook al een tijdje, heb mijn andere pony pas vanaf 2011 :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-04-16 10:32 



 
Profiel   

Leuk! Mijn pony Jelle komt ook uit 2000, 28 juni wordt hij 16. Bijna 9 jaar mijn verzorgpony geweest en sinds zondag mijn eerst eigen pony!
Hij voelt zich soms net een 3 jarige hengst :+

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-04-16 11:20 



 
Profiel   

Wat leuk! Ik heb een Fjord uit 2000, hij wordt in augustus 16 en dan heb ik hem ook 6 jaar.
Hij wordt vaak veel jonger geschat, alleen maar fijn! Ik heb nog niet gemerkt dat hij ouder is geworden haha! :P

[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-04-16 11:25 



 
Profiel   

Ze zien er allemaal nog zo goed uit! Leuk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-04-16 13:50 



 
Profiel   

Leuk topic!

Mijn pony Vera is van 30 juni 2000. Ik ken haar nu ongeveer 5 jaar, waarvan ze nu vandaag precies een jaar van mij is!

Je ziet ook niet aan haar dat ze bijna 16 is, ze heeft nog heel veel pit :)

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-04-16 14:14 



 
Profiel   

Wat een mooie dame!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-05-16 13:00 



 
Profiel   

Wat een leukerd inderdaad.

Grappig om te lezen verschillende opmerkingen, mijn vraag daarom vinden jullie 16 oud?

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-05-16 13:02 



 
Profiel   

Nee absoluut niet, helaas zijn er wel veel paarden die al te vroeg hard aan het werk moeten waardoor ze op deze leeftijd wel op zijn.
16 hoeft helemaal niet oud te zijn, ik zou zeggen dat 16 hopelijk ongeveer de helft is, hopelijk mag ik nog 16 jaar van mijn pony genieten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-05-16 13:20 



 
Profiel   

Ik vind het ook absoluut niet oud, maar vind een pony van 19 ook niet oud.

Onze oudste is momenteel 37, zij is wel echt oud aan het worden helaas.
Dan hebben we er nog een van 30, een ezel van 29 en een ezel van 27 :D

Hoop dat meneer dat ook haalt!

Je hoort ook vaak zat dat paarden ver de 40 in gaan.
Dat zal onze shet niet halen helaas.

In 2014 hebben we onze haflinger merrie van 35 moeten laten gaan helaas door koliek.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-05-16 13:30 



 
Profiel   

ik wil deze mooie merrie toch even laten zien....

Dit was Cheyenne, 15-06-2000 geboren een geweldige pony
helaas ingeslapen ze had acute EMS .
maar ze word nooit vergeten [ mijn man is jarig op 15-06 ] ze was echt leuk,lief,ondeugend,makkelijk....gewoon mijn allesie.....

[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-05-16 16:27 



 

Mag ik mij melden? Hier ook een pony uit 2000. Precieze geboortedatum onbekend, het jaar wel. Ze heet [naam] al noemen wij haar [naam](bucks). [naam] is een tinker x KWPN merrie, bruinbont zoals te zien op de foto's. Heerlijk dier om mee te werken, wat je erin stopt krijg je terug naar dan maal 10. :)) Ik vind haar heel bijzonder, niet door haar rare kruising maar gewoon door haar karakter, zo zacht maar tegelijkertijd eigenwijs, speels en vrolijk. Ze betekent echt alles voor me en ik ben zo blij dat ik haar in april 2014 heb mogen ontmoeten. Wat we doen is lekker hobbelen in de bak, dressuur en springen. Hopelijk binnenkort weer lekker naar buiten. Leuke pony's zie ik al voorbij komen!

[ img ]

[ img ]

Dit zijn oude foto's, inmiddels zit ze een stuk beter in haar vel en is er ook veel meer bespiering aanwezig. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-05-16 16:42 



 
Profiel   

Tyrcanol schreef
Wat een leukerd inderdaad.

Grappig om te lezen verschillende opmerkingen, mijn vraag daarom vinden jullie 16 oud?


Ik vind 16 niet oud, alleen het klinkt ineens zoveel ouder. De tijd gaat super snel, toen ik bij hem ging kijken was de mijne 9, dus dan klinkt 16 ineens oud. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-05-16 21:15 



 
Profiel   

Wat een leukerds komen er hier voorbij! :) Veel aparte kleurtjes ook, hartstikke gezellig!

Mijn bonte dame komt als het goed is ook uit 2000. Ik kan het op geen enkele manier zeker weten, maar we hebben de verkoper in 2005 op haar blauwe ogen geloofd. Ze denkt trouwens ook nog dat ze 3 is :j Tomeloze energie, al merk je wel al dat ze wat snel dun wordt en haar vacht slecht wisselt. Echter heb ik zo'n vermoeden dat ze met goede zorg zomaar nog tien jaar mee zou kunnen... mijn lieverd <3

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-05-16 21:26 



 
Profiel   

Hoi allemaal!

Ik dacht laat ik weer eens wat leven in het topic blazen! Hoe gaat het met alle 16 jarige of bijna 16 jarige?

Afgelopen weekend van Jelle wat mooi foto's laten maken. Hij zit op dit moment zo goed in zijn vel en ziet er top uit; hij wordt ook als maar jonger geschat! :)

Eerste grijze haartje op zijn hoofd zijn wel al gespot :') .

[ img ]
[ITP] Spetterende Jelle in de Spartelvijver!

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-16 08:43 



 
Profiel   

Met Lizette gaat het heel goed.
Afgelopen week hebben we het lessen weer opgepakt, vandaag ga ik de hoge Veluwe op en volgende week doe ik mee met de (manege) crosswedstrijd op m'n werk.
[ img ]
prachtig uitzicht!

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-16 08:47 



 
Profiel   

Hoe is het ondertussen met de 20 en 21 jarige uit 2000? :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-21 11:21 



 
Profiel   

Oh wat grappig, dit topic is lang geleden! Die van mij doet het super, hij is echt heel fit. Alleen geen snijtanden meer doordat hij Eotrh had, maar als dat alles is.. :Y)

[ img ]
[ img ]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-21 12:07 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 24 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen