Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 18 van de 32 [ 792 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 32  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Paardenrusthuis van der Kruis

 
Profiel   

Wat ontzettend naar.

Sterkte :(:)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-05-21 08:14 



 
Profiel   

Sterkte.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-05-21 08:17 



 
Profiel   

Dank jullie! Ik heb Petra nog gesproken, dat was erg fijn. Ze was heel hartelijk en meelevend.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-05-21 20:29 



 
Profiel   

Muppett schreef
Dank jullie! Ik heb Petra nog gesproken, dat was erg fijn. Ze was heel hartelijk en meelevend.


Dit heb ik inderdaad ook zo ervaren. Ik heb mijne in April moeten laten inslapen door een koliek. Petra heeft heel goed en snel gehandeld, ook al was het op een zondag. Heel veel begrip en, ook al was ze later die middag op een verjaardag, zeker een kwartier met haar aan de telefoon gesproken.

Ik ben dankbaar voor de goede zorgen en de fijne tijd die mn merrie daar heeft gehad.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-05-21 17:45 



 
Profiel   

Ach dat is nog vers ook. Fijn dat jij ook dezelfde ervaring hebt! Mijn verzorgmerrie heeft er ook heerlijk paard kunnen zijn vierenhalf jaar lang. Ze heeft dat dubbel en dwars verdiend. Ik kan deze plek iedereen aanraden die een paard met pensioen wil doen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-05-21 18:17 



 
Profiel   

Ik heb begin februari mijn ruin bij Hans in de individuele stalling in moeten slapen. Jammer genoeg maar anderhalf jaar kunnen genieten. Maar ook hier ook niks dan lof voor hun.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-05-21 21:42 



 
Profiel   

BETUWE schreef
Amanda__ schreef
Hoi alle, hier een stille meelezer
Enkele maanden geleden hier wel wat vragen mogen stellen (dankbaar voor) en sindsdien de knoop doorgehakt. Mijn lieve merrie verhuisd per 23 juli ook naar Hans. Hoewel de emoties alle kanten opgaan voelt t ook als een goede keuze en jullie verhalen bevestigen dat ❤....


Geloof me, hier heeft iedereen met hun emoties geworsteld. De eerste paar dagen moet je paard ook wennen, en dan denk je ook wat heb ik hem aangedaan. Maar het went voor jou en je paard. De laatste x toen ik ging kijken kwam ze niet eens naar me toe. Ons paard heeft het onwijs naar dr zin


Ja dat geloof ik inderdaad dat iedereen een zelfde soort proces van emoties doormaakt. Het zijn geen gemakkelijke keuzes. Wat fijn dat je paard zo lekker op haar plekje is. ❤

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-21 11:25 



 
Profiel   

Ik lees dat een aantal mensen kort geleden afscheid hebben moeten nemen van hun maatje. Wat verdrietig! Ik lees ook goede verhalen over hoe het gegaan is. Dat maakt het verdriet natuurlijk niet minder maar hopelijk verzacht het wat. ❤

Heel veel sterkte allemaal!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-21 11:28 



 
Profiel   

vordur schreef
Ik ga voor de groepsstalling bij petra.
Ik heb 2 oude ijslanders en in de natuurweide zie ik niet meer zitten voor ze.


Bijna de verhuisdag, vordur! Spannend en ook verdrietig lijkt me. Hele dikke knuffel alvast en wil je ons eens laten weten hoe het gegaan is?

Overigens gaat mijn merrie ook naar de groepsstalling maar dan bij hans.
Natuurweide zag ik inderdaad ook niet meer zitten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-21 11:31 



 
Profiel   

Ja het is bijna zo ver de 12 gaan ze nog een week hen ik mijn mannen thuis.
Ik ben al weken aan het afscheid nemen van ze .
Het zal wel een emotioneel dag worden.
Ik ga zeker foto's maken en in dit topic plaatsen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-21 16:10 



 
Profiel   

Amanda__ schreef
Ik lees dat een aantal mensen kort geleden afscheid hebben moeten nemen van hun maatje. Wat verdrietig! Ik lees ook goede verhalen over hoe het gegaan is. Dat maakt het verdriet natuurlijk niet minder maar hopelijk verzacht het wat. ❤

Heel veel sterkte allemaal!


Lief, dankjewel!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-21 21:04 



 
Profiel   

vordur schreef
Ja het is bijna zo ver de 12 gaan ze nog een week hen ik mijn mannen thuis.
Ik ben al weken aan het afscheid nemen van ze .
Het zal wel een emotioneel dag worden.
Ik ga zeker foto's maken en in dit topic plaatsen.


Ja dat geloof ik. Ik ben zelf ook al weken bezig met afscheid nemen..allemaal van die "laatste" dingen samen doen.

Fijn als je wat fotos wilt delen. Hebben ze een lange reis te gaan?

Nogmaals veel sterkte!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-21 19:40 



 
Profiel   

Ze moeten een uur op de trailer staan.
Dus het gaat een spannende reis worden,maar ik ben dan ook een vreselijke stress kip.
Ik moet telkens tegen mijzelf zeggen het komt wel goed.
Om 9 uur op zaterdagochtend vertrekken we.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-21 10:45 



 
Profiel   

Komt vast goed! Wij moesten twee keer anderhalf uur rijden en toen de Shire op de eerste rit niet mee wilde heb ik hem laten staan. Rit nummer twee stond ie er zo op :+
De eerste keer daar op de grote kar wilde meneer ook niet mee. Toen hebben ze hem op de trailer gezet. Daarna is ie wel gewoon met zijn drie vrienden mee de kar op gegaan.

Ze wennen heel snel is mijn ervaring :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-21 11:37 



 
Profiel   

Hoe is het gegaan, Vordur?
Veel sterkte vandaag. Dikke knuffel :knuffel:

Hier gisteren met de paarden en de hele familie een laatste fotoshoot gehad in de samenstelling zoals ze nu staan. Dubbel gevoel...ik wil er ook niet teveel over nadenken merk ik.
Ik ben wel heel benieuwd naar de foto's.... ben er ook nog vanaf gevallen omdat Neball het op een lopen zetten terwijl ik erop zat te poseren..lol..kan ik in ieder geval zeggen, dat ondanks dat ik niet meer rijd, ik in de laatste paar weken voor vertrek er ook nog vanaf ben gevallen.. _/-\o_
"zo een laatste keer ..lol :') "

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-06-21 14:58 



 
Profiel   

Hoi Amanda__
Het is super gegaan.
Ze kwamen het land op en meteen de hele kudde er achter aan .
Een mooie ere ronden gerend en het werd al weer snel rustig.
Later zijn we nog even terug geweest en toen stonden ze allemaal al weer heerlijk rustig te grazen.

Ik moet nog even uitvinden hoe ik hier een filmpje kan plaatsen.
We hebben er maar 1 die gelukt is.
Super aardige mensen ook.
En wat zagen de paarden er goed uit zeg .
En wat waren die van mij klein tussen al die kastelen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-06-21 16:32 



 
Profiel   

vordur schreef
Hoi Amanda__
Het is super gegaan.
Ze kwamen het land op en meteen de hele kudde er achter aan .
Een mooie ere ronden gerend en het werd al weer snel rustig.
Later zijn we nog even terug geweest en toen stonden ze allemaal al weer heerlijk rustig te grazen.

Ik moet nog even uitvinden hoe ik hier een filmpje kan plaatsen.
We hebben er maar 1 die gelukt is.
Super aardige mensen ook.
En wat zagen de paarden er goed uit zeg .
En wat waren die van mij klein tussen al die kastelen :)


Oh wat een verdrietig moment maar lijkt mij ook heel fijn om te zien dat het meteen zo goed gaat...
Hoe voel je je nu..zo paar dagen verder?
Waren ze ook alweer naar petra of naar hans?

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-06-21 07:41 



 
Profiel   

Citaat
Oh wat een verdrietig moment maar lijkt mij ook heel fijn om te zien dat het meteen zo goed gaat...
Hoe voel je je nu..zo paar dagen verder?
Waren ze ook alweer naar petra of naar hans?



Ja het is heel raar.
Ik had ze bij huis staan maar we gaan verhuizen vandaar dat ik een andere plek moest vinden voor ze.
Ik sta nu telkens op zo van oooo ik ga mesten of voeren of poetsen en dan is het zo van o ze zijn er niet meer -O-
Maar waar ze nu staan hebben ze het mooi en heel groot.
Ik sta bij Petra.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-06-21 09:06 



 
Profiel   

vordur schreef
Citaat
Oh wat een verdrietig moment maar lijkt mij ook heel fijn om te zien dat het meteen zo goed gaat...
Hoe voel je je nu..zo paar dagen verder?
Waren ze ook alweer naar petra of naar hans?



Ja het is heel raar.
Ik had ze bij huis staan maar we gaan verhuizen vandaar dat ik een andere plek moest vinden voor ze.
Ik sta nu telkens op zo van oooo ik ga mesten of voeren of poetsen en dan is het zo van o ze zijn er niet meer -O-
Maar waar ze nu staan hebben ze het mooi en heel groot.
Ik sta bij Petra.


Boh ja, daar kijk ik ook wel tegenop, de lege paddock en stallen.
Je raakt in zo een ritme, vreemd om dan te beseffen dat het is weggevallen. Nu voelt dat vreemd en misschien geeft het straks weer ruimte.
Als je gaat verhuizen kan je misschien straks wel met een schone lei en structuur je dag beginnen in een nieuwe omgeving. Maakt het verdriet nu, natuurlijk, niet minder. Maar wetende dat ze goed staan is natuurlijk wel al heel wat. :knuffel:

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-06-21 08:29 



 
Profiel   

Ik ben dit topic helemaal uit het oog verloren! Zie dat er nieuwe mensen bij zijn gekomen en helaas anderen afscheid hebben moeten nemen. Het blijft altijd moeilijk maar ik ben nog steeds van mening dat je paarden haast geen mooier pensioen kan geven dan hier.

[ img ]
Ik ben vanochtend weer geweest, mijn dame lag languit te genieten van het zonnetje. Kan er helemaal blij van worden als ik haar zo zie <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-21 15:29 



 
Profiel   

X

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-21 07:32 



 
Profiel   

Wat leuk november:) fijn dat ze het naar haar zin heeft!

Vordur, ik heb die van jou gespot :)
[ img ]

Mijn kwpner staat op de foto te drinken en de Shire op rust rechts. Mijn andere twee stonden aan de andere kant van het draadje.
Ze waren enorm nieuwsgierig en kwamen direct mij inspecteren. Uiteindelijk liepen ze helemaal mee terug naar het hek. Leuk stel!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-21 18:09 



 
Profiel   

Wat leuk ik zie ze staan de bonte achter de zwarte.
En wat zijn ze klein tussen al die kastelen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-21 05:50 



 
Profiel   

Oh wat leuk om de foto's te zien!

November: heel fijn om te lezen dat je een paar geen beter pensioen kan wensen. Dat benadrukt voor mijn gevoel nogmaals dat ik de juiste keuze heb gemaakt en wat een mooie merrie heb je! Staat ze bij petra of hans?

Selka: Leuk om de foto te delen.Heb jij 4 paarden bij hun op rust staan?

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-21 14:53 



 
Profiel   

Hier ook even fotospam. Hoop dat jullie dat niet erg vinden. Ben er zo blij mee dat ik geen kleine selectie kan maken haha. :Y)

2 weekenden geleden een afscheid-fotoshoot gehad. <3 <3

Prachtige foto's zijn er gemaakt en dat raakte mij, alsof het dan zo even heel erg echt wordt.
Je leeft zolang naar het moment toe en ik ben soms verwikkeld in zoveel emoties die ik voel.
Enerzijds voel ik dat de keuze prima is en leef ik naar het moment toe en merk ik ook dat ik er aan toe ben dat de dag er komt dat ze gaan verhuizen. :j
Anderzijds wil ik ze nog niet missen, gaat de tijd hier nu te snel en voel ik me met regelmaat schuldig dat ik ook wel weer voel dat de tijd te langzaam gaat... :(:)
Ingewikkeld, maar het zal er allemaal bij horen en dat is prima. Ik laat het er gewoon zijn.
Jullie verhalen en mooie woorden, ervaringen en steun doen goed! <3
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-21 14:59 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 18 van de 32 [ 792 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 32  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen