Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 23 van de 32 [ 800 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 32  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Paardenrusthuis van der Kruis

 
Profiel   

Ik heb je ontmoet zondag san-er.
Mijn paard staat er nu 3 weken en was in het begin ook erg onrustig. Nu gaat het beter. Mijn zus is 2 weken geleden de groepsstalling ingegaan en haar paard bleef ook rennen en hinniken dat ik ook over nu.
Het heeft tijd nodig het is ook heel wat om van hun eigen bekende stal ineens naar een grote kudde te gaan.
Het vriedinnetje van mijn paard had ook bijt wondjes dat hoort erbij. Ze moeten even de boel verkennen.
Wie weet zie ik je weer
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-11-21 14:52 



 
Profiel   

San_ner schreef
Wat een lieve berichten!

Hans appte me gisteren dat hij rustig was en dat het prima ging.
Vandaag kreeg ik deze foto. Hij heeft in ieder geval lekker liggen rollen. :Y) Komt wel goed met hem.
[ [url=m/HiZXUr.jpg]Afbeelding[/url] ]



Hoi, ik zag je zondagfijn dat het beter gaat. Mijn paard was ook erg onrustig toen hij er net was. Staat ernu 3 weken. Gaat steeds beter.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-11-21 15:00 



 
Profiel   

Ik lees altijd mee, ondanks dat ik heel erg ver woon. Ik vraag me af wat ze doen als een paard een flinke trap gehad heeft bijvoorbeeld: verzorgen zij de wonde? En als er een dierenarts moet komen mogen de paarden wel uit de weide gehaald worden veronderstel ik? :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-11-21 15:04 



 
Profiel   

Ja hun doen alles hoor. Ze hebben speciale "ziekte" stallen waar paarden op stal kunnen die even meer verzorging nodig hebben.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-11-21 17:21 



 
Profiel   

Ik heb trouwens mijn merrie vandaag ingeschrevenen bij Dierenkliniek Boschhoven voor het gebitsabonnement heeft iemand dat ook? Bevalt dat?

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-11-21 17:22 



 
Profiel   

Tooske schreef
Ik heb trouwens mijn merrie vandaag ingeschrevenen bij Dierenkliniek Boschhoven voor het gebitsabonnement heeft iemand dat ook? Bevalt dat?


Volgens mij krijgt je paard een standaard gebidsbehandeling per jaar. Net zoals wormenkuren en hoefsmid

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-11-21 18:44 



 
Profiel   

BETUWE schreef
Tooske schreef
Ik heb trouwens mijn merrie vandaag ingeschrevenen bij Dierenkliniek Boschhoven voor het gebitsabonnement heeft iemand dat ook? Bevalt dat?


Volgens mij krijgt je paard een standaard gebidsbehandeling per jaar. Net zoals wormenkuren en hoefsmid


Nee hoor, dat moet je echt zelf regelen. Zit niet bij de prijs in.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-11-21 18:46 



 
Profiel   

Toen ik mijn pony naar Hans bracht vroegen ze of hij ook jaarlijks naar de tandarts moet. Ze hebben een lijst met paarden die allemaal moeten.
Zij regelen dan de tandarts en de rekeningen sturen ze dan door. :) Misschien kun je vragen of die van jou ook bij hun op de lijst kan. Als je wilt tenminste natuurlijk. :j

Tooske schreef
Ik heb trouwens mijn merrie vandaag ingeschrevenen bij Dierenkliniek Boschhoven voor het gebitsabonnement heeft iemand dat ook? Bevalt dat?

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-11-21 21:41 



 
Profiel   

Ja ik denk dat dit hetzelfde is hoor. Check en behandeling voor 1 dezelfde prijs. Ik krijg de factuur.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-11-21 21:47 



 
Profiel   

Oh sorry, ik dacht dat je zelf iets had geregeld. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-11-21 22:04 



 
Profiel   

Het is een gebits abonnement van het rusthuis vanuit Boschhoven die doen daar de gebitten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-11-21 23:26 



 
Profiel   

Tooske schreef
Het is een gebits abonnement van het rusthuis vanuit Boschhoven die doen daar de gebitten.


Die van mij hebben ook zo'n abonnement. Werkt prima.
Deed ze thuis ook standaard jaarlijks en ik vind het belangrijk dat dit doorgezet wordt.

Dit is nieuw. Is eind vorig jaar beschikbaar gemaakt in deze vorm :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-11-21 08:53 



 
Profiel   

Tooske schreef
Ik heb trouwens mijn merrie vandaag ingeschrevenen bij Dierenkliniek Boschhoven voor het gebitsabonnement heeft iemand dat ook? Bevalt dat?


Yes, bevalt goed! Ik wilde er graag bij zijn ivm wat eerdere tandprobleempjes, ze waren erg vriendelijk en kwamen heel kundig over. Heb veel uitleg gekregen over elke keuze die ze maakte qua wel of niet bijveilen etc, ik ben tevreden :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-11-21 09:45 



 
Profiel   

nanoukkie schreef
Ik lees altijd mee, ondanks dat ik heel erg ver woon. Ik vraag me af wat ze doen als een paard een flinke trap gehad heeft bijvoorbeeld: verzorgen zij de wonde? En als er een dierenarts moet komen mogen de paarden wel uit de weide gehaald worden veronderstel ik? :)


Ze verzorgen idd de wond, maar als het kan gewoon op de wei. Mijne had tijdje terug een best flinke verse wond toen ik aankwam, Petra geappt en binnen no time stonden ze er om het schoon te maken. Dit doen ze zo vaak als nodig en ze temperaturen om in de gaten te houden dat er geen infectie komt. Ik mocht elke dag een foto vragen aan Petra.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-11-21 09:48 



 
Profiel   

November108 schreef
Tooske schreef
Ik heb trouwens mijn merrie vandaag ingeschrevenen bij Dierenkliniek Boschhoven voor het gebitsabonnement heeft iemand dat ook? Bevalt dat?


Yes, bevalt goed! Ik wilde er graag bij zijn ivm wat eerdere tandprobleempjes, ze waren erg vriendelijk en kwamen heel kundig over. Heb veel uitleg gekregen over elke keuze die ze maakte qua wel of niet bijveilen etc, ik ben tevreden :)


Goed om te horen! Utica gaat dan nu voor de 1e keer mee. Vorig jaar toen ze er nog niet stond is ze 2x geweest dus nu pas nodig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-21 14:09 



 
Profiel   

Hoi ik lees al even mee mijn paard staat sinds augustus in de groepsstalling in Leenderstrijp. Ik woon dichtbij dus ga er regelmatig heen.
Ik ben net weer terug vandaar en had een mooie foto kunnen trekken voor jou San_ner

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-11-21 17:00 



 
Profiel   

Oh super leuk, dankjewel! <3

Afgelopen weekend was hij ook al niet bij dat paard weg te slaan. Hij had nu al geen tijd voor ons. Zo blij dat hij zo snel op zijn plek is. :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-11-21 17:32 



 
Profiel   

Wat fijn! Ik wil zondag weer gaan kijken. Al 2,5 maand niet geweest.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-11-21 20:32 



 
Profiel   

Oh wat leuk!
Ik ga volgende week weer.
Zal ook wat fotos schieten. Misschien herkend iemand haar paard !

Heerlijk om elkaar zo op de hoogte te houden!

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-21 15:36 



 
Profiel   

Vanmorgen ook weer geweest een flinke zoektocht want, alles stond er weer! San_ner even gesproken leuk!
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-21 14:55 



 
Profiel   

Ahh ze staan er heerlijk tevreden bij op je foto!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-21 15:40 



 
Profiel   

Wat mooi! Ik ga zondag morgen naar de groepsstalling van hans. Misschien zie ik iemand nog <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-21 21:40 



 
Profiel   

Ik ben zaterdag in de groepsstalling bij Hans

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-21 14:46 



 
Profiel   

Ik ga normaal gesproken 1x in de 4-6 weken er naartoe. Kreeg vanmorgen al een verslag van haar gebitsbehandeling vanuit de kliniek snel geregeld!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-21 14:41 



 
Profiel   

Vandaag heb ik een wandeling gemaakt tot aan het rusthuis, ik had mijn hond mee dus kon niet de weide in gaan. Gelukkig staat mijn paard met haar groepje altijd aan de omheining langs het wandelpad, als je de weide inloopt helemaal rechts achter in de hoek, ik denk dat hun dat stukje echt geclaimd hebben :D
Mijn paard, de zwarte, staat in een groepje van 4 een haflinger een tinker en een bruine pony ik vroeg mij af of iemand hier de eigenaar is van 1 van deze?


[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-11-21 19:49 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 23 van de 32 [ 800 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 32  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen