Paardenrusthuis van der Kruis

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Amanda__

Berichten: 1790
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Zuid-Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-21 18:43


Nathalie w

Berichten: 750
Geregistreerd: 05-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-21 21:17

Zeker prachtige plek. De mijne stond aan huis bij Hans maar de groepsstalling vind ik ook zo mooi.

Amanda__

Berichten: 1790
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Zuid-Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-21 14:18

Nathalie w schreef:
Zeker prachtige plek. De mijne stond aan huis bij Hans maar de groepsstalling vind ik ook zo mooi.


Ja Jammer dat ze dat niet in beeld hebben gebracht want beide plekjes (aan huis en groepsstalling) zijn een waar paradijs :)

Amanda__

Berichten: 1790
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Zuid-Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-21 11:56

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Weer een bezoekje gedaan <3

vordur

Berichten: 600
Geregistreerd: 02-03-09
Woonplaats: Heiloo

Re: Paardenrusthuis van der Kruis

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-21 16:42

Hoi hoi
Weet iemand hoe het met de paarden bij Petra gaat.
Staan ze al binnen of worden ze misschien bijgevoerd.

November108

Berichten: 1311
Geregistreerd: 09-05-14
Woonplaats: Midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-21 17:34

vordur schreef:
Hoi hoi
Weet iemand hoe het met de paarden bij Petra gaat.
Staan ze al binnen of worden ze misschien bijgevoerd.


Ik zie dat jij in de groepsstalling staat, ik sta in de natuurweide, dus ik heb geen idee... Maaarrrrr voel je echt vrij om Petra gewoon een WhatsAppje te sturen hoor, ze reageert heel snel en vind het echt geen enkel probleem om je up te daten!

November108

Berichten: 1311
Geregistreerd: 09-05-14
Woonplaats: Midden van het land

Re: Paardenrusthuis van der Kruis

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-21 17:37

Ik ben overigens zelf vorige week bij de tandartsbehandeling geweest van mijn pensionado! Ik wilde er heel graag bij zijn, ook om even uit te leggen hoe het zit (ivm missende kies) en Petra heeft het allemaal voor mij geregeld en het was geen probleem. Vond het heel raar mijn paard weer op stal te zien :'). De hoefsmid was er ook tegelijk voor mijn hele wei. Echt heel leuk om een keer te zien hoe het allemaal gaat! Ben echt dankbaar dat mijn dame daar zo goed staat en verzorgd wordt <3

Enkele weken terug had ze een lelijk wondje toen ik er was, duidelijk heel nieuw. Foto gemaakt naar Petra en er kwam binnen no time iemand op de golfkar aan om het te verzorgen en ik mocht iedere dag foto's vragen als ik wilde. Werd zo super behandeld dat het binnen een week over was.

vordur

Berichten: 600
Geregistreerd: 02-03-09
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-21 09:49

Ja ik ben altijd bang dat ik een zeur ben.
Novenber108 leuk dat je er bij was.

November108

Berichten: 1311
Geregistreerd: 09-05-14
Woonplaats: Midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-21 11:52

vordur schreef:
Ja ik ben altijd bang dat ik een zeur ben.
Novenber108 leuk dat je er bij was.


Ik ook, maar Petra heeft me zo vaak benadrukt dat ik altijd mag appen (kom haar toevallig dan net elke keer tegen als ik even naar de wc ga) dat ik het ook helemaal geloof :D

Tooske

Berichten: 6547
Geregistreerd: 26-07-03
Woonplaats: Almkerk

Re: Paardenrusthuis van der Kruis

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-21 20:58

Hier pas ook een oog wat half dicht zat. Was op zondag vond me een beetje een zeur maar, ze hebben me de hele week met foto's op de hoogte gehouden. Was wel bij Hans.

wendydora
Berichten: 18
Geregistreerd: 14-12-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-21 00:51

Hoi allemaal, mijn paard heeft 2 jaar geleden bij Hans gestaan. Bijna 5 jaar in de individuele stalling. Ik heb hem nu 1.5 weer hier in de buurt. Helaas lukt het niet meer met mijn gezondheid om full time voor hem te zorgen. Hij heeft een oude peesblesure en loopt niet helemaal zuiver meer. Mijn paard is nu 14 jaar. As zaterdag gaat hij terug naar Hans in de groepsstalling. Nu definitief stoppen met rijden en mag hij genieten. Vindt het toch wel moeilijk weer

MJ_
Berichten: 7859
Geregistreerd: 02-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-21 21:19

Mijn knolletje stond er weer heerlijk bij vandaag, iets aan de bolle kant :D


Afbeelding

Unicornetto
Berichten: 2385
Geregistreerd: 16-04-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-21 09:45

Hoi!

Ik lees hier eigenlijk al jaren mee, het lijkt me echt een heerlijke plek.

Helaas hebben wij deze week te horen gekregen dat onze pony met pensioen moet. Binnenkort gaan we langs bij Hans en Maria om te kijken. Mijn voorkeur gaat uit naar de groepsstalling, ik ben heel benieuwd!

Hij zou dan wel pas in april verhuizen. Tot die tijd lees ik graag verder mee. :)

BETUWE
Berichten: 727
Geregistreerd: 14-08-11

Re: Paardenrusthuis van der Kruis

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-21 09:49

Ons paardje staat in de winter in de groepsstalling en in de zomer in de zomerweide. Nu is mijn vraag, wanneer komen ze weer terug naar de groepsstalling???

Selka
Berichten: 8460
Geregistreerd: 15-10-09

Re: Paardenrusthuis van der Kruis

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-21 09:51

Betuwe, ik sprak Petra onlangs. Op dit moment was de planning midden/eind oktober. Ze worden nu bijgevoerd op de weide.

BETUWE
Berichten: 727
Geregistreerd: 14-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-21 10:00

Selka schreef:
Betuwe, ik sprak Petra onlangs. Op dit moment was de planning midden/eind oktober. Ze worden nu bijgevoerd op de weide.


Dank je wel, dit is voor ons ook de 1e keer. Ons paardje is vorig jaar september in de groepsstalling gekomen. Wij hadden afgesproken met Hans dat zij daar het hele jaar rond zou staan. Maar ons paardje is een grote knuffelkont en had gelijk al hartsvrienden. Deze gingen in het voorjaar naar de zomerweide en Zara was echt niet van plan om haar vrienden alleen te laten gaan. Het ging Hans aan het hart dat ze maar bleef roepen om haar vrienden. Hij heeft ons toen gebeld of ze ook mee mocht naar de zomerweide.

Selka
Berichten: 8460
Geregistreerd: 15-10-09

Re: Paardenrusthuis van der Kruis

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-21 16:53

Ah ja dat snap ik :) Fijn dat ze ook is meegegaan.

wendydora
Berichten: 18
Geregistreerd: 14-12-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-21 22:07

Zaterdag is mijn fries met zijn vriendinnetje skye naar de groepsstalling verhuisd. Gisteren wezen kijken ze doen het goed.
Afbeelding

Afbeelding

MJ_
Berichten: 7859
Geregistreerd: 02-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-21 06:16

Oh die blijven nog lekker samen! Ze zien er tevreden uit.

wendydora
Berichten: 18
Geregistreerd: 14-12-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-21 17:55

Jaaa volgens mij zag ik je zondag

Amanda__

Berichten: 1790
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Zuid-Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-21 11:25

wendydora schreef:
Zaterdag is mijn fries met zijn vriendinnetje skye naar de groepsstalling verhuisd. Gisteren wezen kijken ze doen het goed.
[ [url=m/UGGABJ.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/QNdUEu.jpg]Afbeelding[/url] ]


He die heb ik zondag gezien. Ze stonden heel dicht bij die van mij te eten en er liep ook een 3e bruine bij.
Ik dacht al dat ze nieuw waren.
Ze zagen er relaxt uit. Nog beetje zoekende naar hun plekje maar dat komt wel..genoeg keuze aan paardenvriendjes.
Ik zal de volgende keer eens opletten of ik ze weer zie :D
Laatst bijgewerkt door Amanda__ op 15-10-21 11:35, in het totaal 2 keer bewerkt

Amanda__

Berichten: 1790
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Zuid-Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-21 11:26

San_ner schreef:
Hoi!

Ik lees hier eigenlijk al jaren mee, het lijkt me echt een heerlijke plek.

Helaas hebben wij deze week te horen gekregen dat onze pony met pensioen moet. Binnenkort gaan we langs bij Hans en Maria om te kijken. Mijn voorkeur gaat uit naar de groepsstalling, ik ben heel benieuwd!

Hij zou dan wel pas in april verhuizen. Tot die tijd lees ik graag verder mee. :)


Veel succes met kijken en voelen of het iets voor jullie is.
Ik heb mijn merrie in juli 2021 verhuisd en het is de beste keuze die ik ooit heb gemaakt. Het is zo een prachtplek *\o/*

Amanda__

Berichten: 1790
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Zuid-Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-21 11:33

Afbeelding


Afbeelding

Hier ook zondag even gaan knuffelen.
Merk dat ze steeds meer paard word (gek uitgedrukt wellicht). En dat is helemaal prima en wat we ook graag willen. Heb haar even beetje gepoets maar daar wilde ze niet veel van weten.

Haar mini kudde is al iets groter als de vorige keer. Het valt mij op dat ze de kleinere paardjes om zich heen heeft. Maar hoe meer ik er over nadacht, dat heeft ze altijd al gehad :j .

Ze had wel een dikke knie. Dus toch hans even geappt. Moet wel zeggen dat ik het "ikzeur" gevoel herken. Haha..

Unicornetto
Berichten: 2385
Geregistreerd: 16-04-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-21 11:54

Amanda__ schreef:
San_ner schreef:
Hoi!

Ik lees hier eigenlijk al jaren mee, het lijkt me echt een heerlijke plek.

Helaas hebben wij deze week te horen gekregen dat onze pony met pensioen moet. Binnenkort gaan we langs bij Hans en Maria om te kijken. Mijn voorkeur gaat uit naar de groepsstalling, ik ben heel benieuwd!

Hij zou dan wel pas in april verhuizen. Tot die tijd lees ik graag verder mee. :)


Veel succes met kijken en voelen of het iets voor jullie is.
Ik heb mijn merrie in juli 2021 verhuisd en het is de beste keuze die ik ooit heb gemaakt. Het is zo een prachtplek *\o/*


Dankje! We gaan zondag kijken, ik ben heel benieuwd.

Voor ons is het meer dan een uur rijden. Ik merk dat ik al minder enthousiast word, omdat ik me zo rot voel als hij zo ver weg zou staan. Dus ik ben heel benieuwd. :j

Gelukkig las ik hier al dat ik niet de enige ben met dit gevoel en dat dit bij veel wel weggaat.

Amanda__

Berichten: 1790
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Zuid-Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-21 12:33

San_ner schreef:
Dankje! We gaan zondag kijken, ik ben heel benieuwd.

Voor ons is het meer dan een uur rijden. Ik merk dat ik al minder enthousiast word, omdat ik me zo rot voel als hij zo ver weg zou staan. Dus ik ben heel benieuwd. :j

Gelukkig las ik hier al dat ik niet de enige ben met dit gevoel en dat dit bij veel wel weggaat.


Dat kan ik je zeker bevestigen
Ik had echt gedacht dat ik iedere week minimaal 1x zou gaan.. (45min rijden). Maar we zijn nu 4 maanden verder en ik merkte al heel snel dat het helemaal prima voelde en het idee dat ik moest gaan wegebde. Ik denk dat ik sinds maand of 2 nu pas na week of 3 het gevoel heb dat ik er even heen wil.