Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 50 van de 58 [ 1444 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53 ... 58  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[VOLG] Dutch Dynamite (eerste paardje)

 
Profiel   

Jeetje wat een rotstalling zeg!

Bij onze stal in Zwartewaal is ook plek hoor :D
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-04-19 18:43 



 
Profiel   

Super lief van jullie allemaal! :D

De stal is echt super en de eigenaren zijn ook heel erg lief! Duck en ik staan daar echt goed.



Laatst bijgewerkt door RianneH op 17-04-19 21:32, in het totaal 2 keer bewerkt

Na overleg met TS bericht aangepast


Link naar dit berichtGeplaatst: 13-04-19 18:46 



 
Profiel   

_mjwb schreef
Die luilak die ligt nu gewoon standaard elke ochtend een uur of 2/3 te zonnen in de paddock. Gisteren moest hij eruit maar weigerde hij op te staan. Ik kon trekken wat ik wilde, maar geen beweging. Toen hij eindelijk op stond toen draaide hij zich om, draafde naar de achterkant van de paddock en plofte daar weer neer op de grond. Hij dacht je bekijkt het maar, ik lig hier lekker :').

Volgende week zaterdag hebben we ons eerste wedstrijd van het jaar. We beginnen met een lange klasse 1 en dan starten we in juli klasse 2. Ook heb ik ons ingeschreven voor de hippiade.

Donderdag hebben we nog lekker een rondje gertraind in Oostvoorne. 18 km in een uur en 5 minuten := We gingen iets te hard haha. Maar hij heeft even kunnen uitrazen en lekker hard kunnen draven. Ik heb hem zelf alles laten bepalen of hij wilde stappen, draven of galopperen. Voornamelijk alleen maar heel hard draven. Onderweg zijn we ook nog een hert tegen gekomen. Die sprong een eens op het ruiterpad waardoor Duck een noodrem maakte en ik er bijna af lag, maar was wel super gaaf! Hij bleef ook echt nog even staan voordat hij het pad af sprong.

Komende week komt de hoefsmid weer en hebben we nog een keer springles. Morgen ben ik van plan om hem met balkjes te longeren, maandag een rondje naar buiten, dinsdag vrij, woensdag springles, donderdag longeren en vrijdag vrij. Van de week gaat de staleigenaresse zijn oren weer scheren, dan hou ik hem weer vast met de praam. Zal hij weer heel leuk vinden :=

Op stal is het de laatste tijd wel minder leuk. Er zijn bepaalde mensen die het niet kunnen laten om telkens weer hun mening over Ducky te uiten en ze blijven maar zeggen dat we helemaal niks bereiken en dan krijgen we de vraag (naja als je het een vraag kan noemen) of we niet beter een andere stal kunnen gaan zoeken voor paarden en ruiters zoals Ducky en ik. Ik probeer me er niks van aan te trekken maar soms zoals op dagen als vandaag dan kan ik het niet achter me laten. Dus dan is het fijn om het even van me af te typen.

Ducky gisteren knock out in de paddock:
[ [url=m/VBwe5v.jpg]Afbeelding[/url] ]

Donderdag:
[ [url=m/xNIEO0.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/PPwscq.jpg]Afbeelding[/url] ]

Nieuwe vliegendeken en kap:
[ [url=m/Eo94l9.jpg]Afbeelding[/url] ]


niks van aantrekken hoor ze zijn gewoon jaloers jij hebt plezier en een band met je paard is veel belangrijker dan in de top dressuur rijden :) jullie zijn toppers

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-04-19 19:13 



 
Profiel   

Duck is vandaag tussen het hek van de longeerkraal gekomen ;(. We waren met balkjes aan het draven en een eens deed hij heel erg gek en toen sprong hij de andere kant op en kwam hij tussen het hek. Ik kreeg echt de schrik van mijn leven. Arm dier. Gelukkig loopt hij helemaal goed en viel het wondje mee. Er kwam alleen veel bloed uit maar ik heb het gewassen met betadine en daarna honingzalf erop gesmeerd. Aan de bovenkant zit een mini sneetje waar het bloed uit kwam en de rest is alleen zijn haar eraf gelukkig.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-04-19 12:36 



 
Profiel   

Beterschap met Duck! En ik vind het ontzettend knap wat je allemaal bereikt heb met Duck, echt laat je niet kennen door wat andere zeggen. Kijk naar de stappen die je allemaal bereikt heb!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-04-19 13:17 



 
Profiel   

Beterschap voor Duck!

Is het trouwens geen idee eens met je staleigenaren te praten over de sfeer met je stalgenoten? Ik heb hier ook - kort - op een wat meer sportstal gestaan met m'n draver. Gelukkig deed daar niemand naar, maar de eigenaren deden daar ook erg hun best om de goede sfeer te bewaren. En omdat roddelen niet echt werd 'toegestaan', was er juist een hele fijne sfeer tussen de dressuurruiters en ruiters 'zoals ik'.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-04-19 16:18 



 
Profiel   

Moderatoropmerking:
Ik heb na overleg enkele berichten verwijderd die te maken hadden met een ruzie tussen TS en een stalgenoot. Dit loopt buiten Bokt en kan daarom ook prima buiten Bokt uitgevochten worden, een volgtopic is daarvork niet te plaats voor.
Helaas heb ik daarmee ook enkele berichten van anderen moeten verwijderen die erop reageerden, maar anders is de context waarin een dergelijk bericht geplaatst is niet meer duidelijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-04-19 07:51 



 
Profiel   

Top! En nu weer lekker updaten over Ducky want dat was heel leuk om te volgen :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-04-19 09:27 



 
Profiel   

Stille meelezer sinds het begin ongeveer :D
Hoe is het nu met jou en met Ducky?

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-06-19 21:57 



 
Profiel   

Yinthee schreef
Stille meelezer sinds het begin ongeveer :D
Hoe is het nu met jou en met Ducky?

Wat grappig ik dacht ook net aan jullie.
Inderdaad hoe is het met jullie? Beetje het warme weer vandaag ook doorgekomen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-06-19 21:59 



 
Profiel   

Dankjulliewel voor het vragen! Het gaat goed! Gisteren zijn we voor de tweede keer gaan zwemmen in de zee en ben ik op hem geklommen :)

[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-19 06:07 



 
Profiel   

Ziet er heerlijk uit!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-19 09:30 



 
Profiel   

Wat fijn!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-19 00:17 



 
Profiel   

Wat fijn lijkt me dit om te doen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-19 00:38 



 
Profiel   

Vandaag zijn Ducky en ik eerste geworden in Etten Leur! *\o/*

Toen we bij het eerste groompunt (15 km) aankwamen reden we een snelheid van 16 km/uur en bij het tweede groompunt (30 km) een snelheid van 14,7 km/uur. Dus moesten we de laatste 5 km stappen om precies over de finish te komen met 13 km/uur :D. Duck zijn hartslag was 56.

Bij de nakeuring was het even moeilijk. De mevrouw die hem keurde zei dat ze geen darmgeluiden hoorde dus kreeg hij een C voor borborygmi en ook nog een C voor algemene impressie terwijl hij er top uit zag. Toen moest hij na 3 kwartier weer gekeurd worden en is hij gekeurd door een meneer. Hij zei dat alles goed was en ontstond er een discussie. Het was niet helemaal eerlijk gegaan.

Wij zijn toen gelijk naar huis gegaan omdat we toch niet meer in de prijzen zouden vallen en de punten zouden we ook niet krijgen.

Uiteindelijk zijn we toch goedgekeurd, kreeg ik te horen van een vriendin die wel is gebleven voor de keuring en hebben we een eerste plaats behaald.

Duck was echt totaal niet moe, super fit en stappen wilde hij niet. Ik heb hem de laatste 5 km alleen maar terug naar stap moeten nemen en hij heeft heel de wedstrijd op zijn tempo gereden.

[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-07-19 18:05 



 
Profiel   

Gefeliciteerd, wat een fijn resultaat.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-07-19 18:09 



 
Profiel   

Gefeliciteerd! Maar wat een historie daar zeg!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-07-19 18:41 



 
Profiel   

Wel heel gaaf dat je alsnog de eerste plaats hebt gehaald!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-07-19 00:44 



 
Profiel   

Dankjulliewel!! :D

Hier nog wat foto’s gemaakt door NdV Fotografie:
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-07-19 06:11 



 
Profiel   

Duckie vindt het echt leuk om te doen he. Die oortjes erop bij de foto's.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-07-19 09:01 



 
Profiel   

Ja hij geniet er echt van! En zeker als ik hem een lange teugel geef en hij zelf mag bepalen hoe hard hij gaat :D

De uitslagen staan nu ook op de site. Het scheelt 45 minuten met de tweede plaats :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-07-19 18:00 



 
Profiel   

Wauw meid! Wat ontzettend knap van jou en Duck! Gefeliciteerd ! *\%/* :)F +:)+

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-07-19 20:42 



 
Profiel   

Wauww wat superleuk zeg!! Lekker genieten!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-07-19 14:15 



 
Profiel   

Vandaag hebben we voor het eerst een korte klasse 2 gereden. 47,8 km. Het ging super goed! Vetgate was nog even afzien omdat het zo nieuw was, maar Duck was super braaf en we hebben hem goed uitgelopen! :D

[ img ]
[ img ]
[ img ]

Edit: Allemaal A’tjes en 3 keer een hartslag van 40 op zijn vetkaart :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-09-19 18:59 



 
Profiel   

Super goed zeg !!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-09-19 20:06 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 50 van de 58 [ 1444 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53 ... 58  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen