Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 87 van de 149 [ 3718 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90 ... 149  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[VOLG] De avonturen van Nick en Bliksem

 
Profiel   

Nu wil ik met mijn shetlanders komen :')
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-03-19 15:37 



 
Profiel   

Haha ja, moet je doen! Dat is heel leuk, lekker aan de hand spelen met de shet. :D
Kan niet wachten tot er meer obstakels komen. :D
Het weer werkt niet echt mee :') Maar daar zullen wel meer mensen last van hebben. ;)

edit, ik wil ook wel graag vast mooie foto's maken van Blikkie of Nick die op de bult staan, of van de afsprong afstappen/springen. Maar met die buien wil dat gewoon niet. De camera wordt snel nat. En dat vind ik zonde.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-03-19 15:39 



 
Profiel   

Wat een stoere foto's van blikje. De ideeën in je hoofd klinken ook goed.
Mooie baan wordt het zo hoor.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-03-19 15:59 



 
Profiel   

Lief he zo die Bliksem. Stoer klein shetje.

En wie bleef er alleen achter in de weide? :')
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-03-19 16:04 



 
Profiel   

Ook een stoere foto

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-03-19 16:35 



 
Profiel   

Leuke ideeën allemaal. Het weer is idd prut en ziet er naar uit dat het nog even zo blijft.

Hoe zie je het voor je met openstellen? Zijn dat bepaalde dagen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-03-19 20:58 



 
Profiel   

Sjanien, ik moet nog beslissen hoe ik het precies ga doen.
Ik ben maandag in ieder geval al wel bij de kvk geweest, maar zij raadde eerst aan om zeker te weten of de verzekering hierin mee gaat.
Eindelijk na een halve week bellen voor een afspraak is het antwoord er: ja, dat doen ze.
Dus maandag opnieuw naar de kvk om het in orde te maken.

Ik zit er aan te denken om mensen op afspraak te laten komen. Dan kan je alleen, of in een klein groepje.
Een bepaalde dag openstellen lijkt mij niet handig, want stel dat er 10 mensen tegelijk komen, wat doe ik dan? Dat gaat niet passen.

Op afspraak kan je mooi de tijd nemen, zonder druk. Ik ben toch hele dagen thuis, dus dat kan ook rustig door de week! Ik ben niet afhankelijk van het weekend.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-03-19 12:56 



 
Profiel   

Ik zou het idd ook op afspraak doen. Vind het zelf ook bijvoorbeeld bij oefenparcoursen nooit zo fijn om niet te weten of ik ergens met 10 man ga zijn of juist helemaal alleen :’)

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-03-19 15:43 



 
Profiel   

*\o/* *\o/* *\o/*

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-03-19 19:41 



 
Profiel   

[ITP] Heuvelpret met je eigen shet!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-03-19 20:52 



 
Profiel   

Ahhh zo lieeef <3 ga het topic even bekijken als mijn telefoon aan de lader kan haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-03-19 21:35 



 
Profiel   

Wat een super topic. Marlies en Blikkie

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-03-19 21:56 



 
Profiel   

Zo Lief ik ga dit topic ook maar eens volgen <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-19 09:30 



 
Profiel   

Ja super leuk he? Ze zei vanmorgen aan het ontbijt 'ik wil vanmiddag weer met Bliksem van de bult!'
Dat is toch een teken dat ze het echt heel leuk vond. :D

Maar vanmiddag gaan we dat niet doen hoor. Vanmiddag naar de manege en ik weet niet of Bliksem spierpijn heeft, dus die heeft vandaag lekker vrij. Nick ook. Maar die mag van de week wel weer ene paar keer de bult op en neer. Want hij is nogal ingevallen qua spieren.
Dat kan ook niet anders, heb de laatste tijd erg weinig met hem gedaan. Vanaf nu kunnen we wel weer mooi aan de slag. Het weer zat ook totaal niet mee. En zo nog wel wat andere zaken die nogal tegen zaten en nog steeds zitten.

Volgens mij vroeg iemand laatst nog hoe het met Daan gaat. Hij zal door omstandigheden bij een andere baas aan het werk gaan... Er gaat weer een hoop veranderen voor ons de komende tijd.
Verder zitten we nog vol in de nasleep van het ongeluk. Vooral qua verzekeringen. Jeetje wat komt daar toch een hoop bij kijken bij zo'n ongeval. Het papierwerk, geregel, gedoe... pfff.

Nog wel een positief iets, Daan strompelt zonder hulp middelen rond.
[ img ]

Hij is nog laaang niet de oude, heeft nog veel last van zijn knie. Kan nu 80 graden buigen, maar het been is nog steeds een saté prikker. Daan is in totaal flink wat kilo's aan spieren kwijt. De ooit zo gespierde vent, is weg! Ik vind dat best naar om te zien. Hijzelf ook.
Ooit komt dat vast wel weer goed, maar toch... Als ik dan foto's van vorig jaar bekijken en Daan nu dan zie. Pfff waar is dat allemaal gebleven?

Wij zijn echt van die doe mensen, ook op vakantie gaan we juist veel wandelen, op avontuur enzo. Dat kunnen we dit jaar sowieso wel vergeten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-19 10:38 



 
Profiel   

Nog steeds spannende tijden dus.

Fijn om Daan weer op foto's te zien, al is ie wat spichtiger dan ie was. Als hij weer gaat bewegen komen die spieren ook wel weer. Voor je het weet is ie weer zijn oude vertrouwde sexy zelf. Dat gun ik jullie in ieder geval van harte.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-19 11:34 



 
Profiel   

Hoe is het bij jullie? Ik moest opeens aan jullie denken en was al bang dat ik het topic was verloren. Maar je hebt al een tijd niet gepost. Hoe is het met jou? Gaat Daan zijn herstel met een stijgende lijn? En hoe is het met de kids en de beestenbende? :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-04-19 09:02 



 
Profiel   

Ik had Denise_Storm al een pb gedaan. Hier gaat het op het moment helemaal niet zo lekker ivm privé omstandigheden. Toch vandaag wat waterpret met Nick.
Ook David wilde wel met Nick door het water. En zelfs Marloes is met Nick door het water gegaan! Super stoer van ze. En heel braaf van Nick natuurlijk.

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-04-19 20:08 



 
Profiel   

Sterkte meis.

Dat is vooral geen misselijk vijvertje als ik zie tot hoever Nick in dat water staat. Stoer paard met stoere kinderen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-04-19 20:20 



 
Profiel   

Wauw heel gaaf!!

Sterkte met alle andere dingen en een dikke virtuele knuffel vanuit hier

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-04-19 20:39 



 
Profiel   

Super leuke foto’s weer! Hoop dat het snel beter gaat voor jou! :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-04-19 20:41 



 
Profiel   

Dankjewel allemaal.

Het water in de vijver is intussen al behoorlijk gezakt, dat kan je ook zien op de foto's.
Bliksem kan op het moment niet oversteken, dan moet hij echt zwemmen. En dat lukt hem niet met zijn korte pootjes. Hij is zaterdag in het water geweest met de verzorgmeisjes. Maar niet naar de overkant, gewoon aan de kanten gebleven.
Heb daar ook foto's van, zal ze straks even opzoeken.

Wisten jullie dat James vandaag precies 3 jaar dood is? Wat gaat de tijd snel...

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-04-19 20:43 



 
Profiel   

Wat plaatjes van zaterdag met de verzorgmeisjes.

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Heb vandaag zelf ook even op Nick gezeten.
Was al een hele tijd geleden.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-04-19 20:50 



 
Profiel   

James alweer 3 jaar geleden? Dat topic herinner ik me nog zo goed. Mijn grootste angst werd jullie werkelijkheid. Wat een paard was James! <3

Nick is anders, maar ook geweldig! De laatste foto van jullie samen is prachtig. Ik hoop dat het privé snel beter gaat. Probeer te genieten van deze momenten, die geven kracht voor de vervelende en slechte momenten. Dikke knuffel!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-04-19 21:01 



 
Profiel   

Wauw, wat een fijne foto's. Ik hoop dat het snel weer beter voor je gaat. Iig dikke knuffel

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-04-19 21:02 



 
Profiel   

Jemig, al weer 3 jaar geleden dat James overleed. In Nick heb je in alle opzichten een waardige opvolger gevonden.

Blikkie ook lekker spartelen. Het was er ook weer voor.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-04-19 21:05 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 87 van de 149 [ 3718 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90 ... 149  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen