Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 148 van de 149 [ 3718 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 145, 146, 147, 148, 149  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[VOLG] De avonturen van Nick en Bliksem

 
Profiel   

David en Marloes lijken echt op elkaar zeg :oo

Jullie ook hele fijne dagen toegewenst!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-12-21 20:09 



 
Profiel   

Nou, zeg dat, hoe ouder ze worden hoe meer ze op elkaar lijken. :=

Jullie ook hele fijne kerstdagen gewenst! {:)
Alles goed met de kleine meid? En met jou?

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-12-21 20:14 



 
Profiel   

Fijne feestdagen samen.
<|- <|-

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-12-21 20:43 



 
Profiel   

Ja je kan wel zien dat het broer en zus zijn ;) :D

Elisa zit sinds gisteren aan haar tweede antibiotica kuur. De infectie is terug gekomen, nu aan beide handjes.
Emotioneel zit ik er dan ook gewoon helemaal doorheen.
Wéér de vingertjes kapot, huid laat los en krampjes van de antibiotica.
Ondanks dat is ze nog steeds een tevreden, lief, sterk meisje. Maar man.... kl*te infectie... ;(

Dit was de eerste week.
Spoiler:
[ img ]


En dit is de duim vandaag...
Spoiler:
[ img ]


Andere duim begint ook al.

Om toch nog iets leuks te delen.
Van de week zijn David en Marloes lekker aan het spelen geweest met Lara en Oscar in de wei. De paardjes scharrelden ook lekker rond. Maar verder zie ik de paardjes amper, ik doe er op dit moment ook helemaal niets mee. Ze worden verzorgd door Daan en de kinderen.

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-12-21 20:49 



 
Profiel   

Ach gossie die handjes :(
Beterschap voor de kleine meid...

Ik hoop dat jullie ondanks dat toch fijne kerstdagen hebben...

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-12-21 20:58 



 
Profiel   

Sneu hoor. En lijkt me ook zeker moeilijk en pittig, een pasgeboren kindje en dan gelijk aan het dokteren. Beterschap. :(:)
Waardoor ontstaat dit aan de handjes, als ik vragen mag? Had er nog nooit van gehoord.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-12-21 22:49 



 
Profiel   

Ahhh wat ontzettend zielig! Arm meisje, en ik snap dat je er helemaal doorheen zit. Ik hoop dat je een beetje steun kunt halen uit het feit dat David een ontzettend gezonde sterke jongen geworden is, en dat komt met kleine Elisa ook goed.

Het is misschien helemaal niet het moment maar ik vroeg me stiekem wel af hoe die huidinfectie veroorzaakt wordt omdat dit jullie tweede kindje daarmee is. Is dat gewoon toevallig dubbel pech of is dat iets auto-immuun ofzo?

Heel veel beterschap :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-12-21 22:50 



 
Profiel   

Achgos wat balen zulke dingen :(:)
Gelukkig heb je een voorbeeld rondlopen dat zoiets weer helemaal goed kan komen, dat helpt misschien :+: Hopelijk gaat het snel beter / wordt er iets bedacht dat beter werkt.

Wel fijn als ze verder tevreden is, dat scheelt dan nog. En gelukkig heb je veel hulp :)

Brrrr...die blote benen van je grote kinders!! Waar hebben ze zin in joh :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-12-21 10:02 



 
Profiel   

Het zal uiteindelijk helemaal goed komen :) Daar gaan we van uit.
Het is trouwens een stafylokokken bacterie. Zoals krentenbaard en een koortslip. Dat kan voor baby’s heel gevaarlijk zijn.
Maar we houden het heel goed in de gaten.

Marloes had een maillot aan op de foto’s, maar David heeft nog steeds de zomer in z’n bol ;) ;)

Ik dacht vandaag misschien even met Marloes en Nick een korte kerst wandeling. Maar... ik sla over. Wat een koude wind!
Blijf lekker binnen op de bank. Het zonnetje schijnt lekker naar binnen.
Op dit moment is Marloes buiten spelen met de honden. Lara zit gewoon weer in het ijskoude water.... wat een hond!
Nick en Bliksem staan in het zonnetje in de paddock. Vandaag even niet in de wei.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-12-21 15:33 



 
Profiel   

Wauw het ziet er best heftig uit. Arme Elisa! Hoop dat de ab goed aanslaat en het snel over is! Niet echt een rustig begin van haar leventje zo, voor jullie ook niet. Sterkte met haar ….

Geweldige foto trouwens! Ze lijken inderdaad veel op elkaar zeg! Marloes wordt ook zo groot!

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-12-21 02:40 



 
Profiel   

Beste wensen voor 2022 allemaal. :)

De ab kuur is afgerond, we gaan er vanuit dat het nu klaar is en de vervelende bacterie achter ons kunnen laten. :j

Vorige week nog ijs op de vijver, vandaag bijna bbq weer ;) ;) Dus...
Daan en Nick zijn het jaar goed begonnen en hebben een nieuwjaarsduik gemaakt. :Y) :')

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Als je haar maar goed zit ;)
[ img ]

Nog een keer.
[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

En weer lekker warm naar de stal.
[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-01-22 17:53 



 
Profiel   

De beste wensen voor jullie! Dat het maar een goed jaar mag worden in alle opzichten.

Stoere gasten met een natte kont. Een goed begin van het nieuwe jaar. Ze hebben er duidelijk lol in samen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-01-22 18:49 



 
Profiel   

Haha ik zei ook al, als je een keer een nieuwjaarsduik wilt doen dan is dit wel hèt ideale jaar om daarmee te beginnen met deze temperaturen :))

Fijn dat knollie weer lekker naar binnen kan dan achteraf +:)+
Hadden Bliksem en de kinders geen zin....?

Hopelijk die rot bacterie achter de rug en nu lekker vrolijk groot groeien :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-01-22 22:39 



 
Profiel   

Het idee met Nick was heel spontaan. Zo spontaan dat Marloes - die op haar kamer aan het spelen was - het niet eens heeft meegekregen :') :')
We zaten er al wel over te geinen op oudjaarsdag, maar dat Daan het ook daadwerkelijk zou doen.. _O- _O-
Tijdens een kopje koffie op de bank, brak het zonnetje ineens door en zei ik grappen "Nou, als je nog een nieuwjaarsduik wilt doen met Nick, doe het dan nu".
"Ja, is goed!" Daan stond gelijk op.
Daan liep naar buiten om Nick op te halen, ik legde snel Elisa in de box, pakte de camera en intussen was Daan ook al weer terug met Nick _O-
Hij heeft eerst wat met Nick rondom de vijver gestapt, 2 keer door het water en daarna gelijk weer op stal.
Nick vond het nog leuk ook, stapte ook zo het water in. De tweede keer nog vlotter dan de eerste keer.
Braaf paard. En dus ook wel in voor een geintje. Een echte maflinger. :D

David is uit logeren, ben benieuwd wat ie zegt als ik het hem vandaag vertel :D
Blikkie hebben we het maar niet aangedaan. De vijver is nu behoorlijk diep. Hopelijk blijft het water ook in de zomer op dit niveau.
Vorig jaar is er toch aardig wat water ingekomen na het graven. Ben benieuwd hoe de vijver zicht nu houdt door het jaar heen. Blijft een verassing.
Vijver is in ieder geval de beste keuze ooit. Iedereen heeft er plezier van. :D De honden trekken ook regelmatig een baantje, vooral Lara. Of er nou ijs op ligt of niet... :roll: :roll:
Zodra ik de achterdeur open doe, gaat die hond in 1 rechte lijn naar de vijver.

We moeten alleen nog even bedenken hoe we de vijver veilig gaan afschermen tzt ivm een klein meisje, maar daar hebben we nog even de tijd voor.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-01-22 12:48 



 
Profiel   

Ik zat eens te kijken tussen oude video’s van yt.
En kwam een leuke van James en Bliksem tegen.
James kon vakkundig deuren open maken ;) en dan kwam ie ook rustig de bijkeuken inspecteren ;)

[video]https://youtube.com/playlist?list=PLWRcGoHoIsKz9FoRIaFI0o7Je8n2-X0tq[\video]

En ik zag tussen de video’s ook filmpjes van Marloes als 3 jarige met Bliksem. Poetsen, aaien, knuffelen, voeren. Echt schattig.
Dat mag Elisa ook allemaal doen met Blikkie :D
Super leuk. En dan kan grote zus (en broer) mooi helpen en dingen voor doen :D
Krijg zo langzamer hand weer zin om wat te doen met de paardjes.
Moet alleen nog even geduld hebben en kalm aan doen.
Maar ik doe alvast ideeën op :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-01-22 23:12 



 
Profiel   

Je link doet het niet ...

James kwam de bijkeuken inspecteren. Ja ja, op restjes zeker? Een beetje haflinger checkt bij alles eerst of het eetbaar is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-01-22 23:25 



 
Profiel   

Uiteraard ;)
En hij vreet ook bijna de stro hoed op.
Ik zal de link later even bekijken op de laptop. Met de telefoon is het dus niet gelukt. Dat gepruts met de telefoon is ook niet wat ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-01-22 23:39 



 
Profiel   

Uiteraard eet ie bijna de strohoed op. Stro is stro, ongeacht het vormpje.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-01-22 23:44 



 
Profiel   


Link naar dit berichtGeplaatst: 06-01-22 22:15 



 
Profiel   

Hahaha, geniaal, al die beestjes binnen. Ik vroeg me al af wat er op de grond lag maar gezien het gedrag van Oscar vermoed ik hondenbrokjes.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-01-22 22:30 



 
Profiel   

Ik weet het niet zeker meer, maar volgens mij hadden we kruidnootjes gestrooid.
Ik zie ook een pieten muts en Davids pieten broek liggen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-01-22 09:04 



 
Profiel   

Er staat een paard in de gang :)ddd

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-01-22 11:21 



 
Profiel   

Oh ja daar moest ik ook meteen aan denken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-01-22 11:37 



 
Profiel   

Vandaag spontaan een kleine wandeling gemaakt met David, Marloes, Nick, Bliksem, Lara en Oscar!

"Zullen we de hondjes even uitlaten? Met Nick en Bliksem?"
Dat was een goed idee. Even een frisse neus halen.
David en Marloes haalden Nick en Bliksem vast uit de paddock, poetsten ze en ik hielp mee met Nick zijn tuig. Het schapendekje erop, mooi licht qua gewicht. Moet nog oppassen met tillen en het kalm aan doen.
We hebben een kleine wandeling gemaakt, naar de zandweg en weer terug. Het was even fijn om weer buiten te zijn met de dieren en kinders. :D
Kan het nu wel vernemen aan m'n gestel, maar probeer de draad rustig weer wat op te pakken.

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

We waren ook op tijd weer terug. :=

[ img ]

[ img ]


Link naar dit berichtGeplaatst: 07-01-22 18:30 



 
Profiel   

Mooie foto's Chasey :)


Echte eenhoorn ook, gefeliciteerd _O-
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-01-22 19:12 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 148 van de 149 [ 3718 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 145, 146, 147, 148, 149  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen