Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 100 van de 451 [ 11262 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103 ... 451  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Topic voor onze oudjes!

 

Dinopino, Wauw, dus jij hebt echt een oudjes verzameling :)
Vertel, ben wel benieuwd ook naar foto’s.

Hier vrij weinig te melden eigenlijk, loopt nog steeds prima, ene dag vlotter als andere dag.
Vond haar gisteren best sloom, wel alert, misschien door de warme temperatuur in ene ofzo?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-19 11:24 



 
Profiel   

Dinopino schreef
Mag ik me hier ook melden. Heb hier een stal vol met oudjes staan. De oudste is over de 40 en de twee na oudste is 32. Voor de rest is er nog een haflinger die volgens de da 6 jaar geleden 26 was.

oh wauw... toe maar

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-19 11:38 



 
Profiel   

Wauw, wat een leeftijden!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-19 11:39 



 
Profiel   

Welkom, waaah!!! wat een leeftijden, goed zeg!!

Hier gaat het goed kan ik zeggen.
Dinsdag is de Osteo geweest, ze vond hem wat voller en ronder, dat geeft aan dat hij wat meer energie in zijn lijffie steekt ipv alleen bezig is met energie in "staan blijven en balans houden" stopt.
Naast wat gewone blokkades viel zijn rug ook mee.

Ik gaf alleen aan dat hij steeds met poetsen zijn linkerachterbeen omhoog deed, als een hod zeg maar om dáár gekrabbeld te worden. Ze ging kijken en er bleek een bepaalde spier knoerthard te zijn, dus losgemasseerd. Slimmerd, geeft het zelf wel aan...

Gisteren is de smid geweest voor achter. ook dat was goed te doen, beter dan voorgaande keer en ook hij vond hem er beter uitzien.
Verder issie blij en wordt vooral weer een lekkere teddy <3


[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-19 11:49 



 
Profiel   

Wauw! Welkom Dinopino, dat zijn prachtige leeftijden.
En dat klinkt goed ElCamino, wat fijn dat hij steeds stabieler lijkt te worden. Hoe gaat het nu met medicatie? Niet meer vergeten?

Ik ben net terug van de tandarts. We gaan 2x per jaar vanwege haar slokdarmproblemen, goed kunnen kauwen -> goed door de slokdarm. Paar haakjes, voortanden waren wat ongelijk, ze mist 1 van haar voortanden, dat blijft dus in beweging en daardoor regelmatig controle wel nodig. Maar geen heftige gekke dingen gelukkig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-19 13:06 



 
Profiel   

dat scheelt Sanet.

hier gisteren weer geschoren

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-19 13:57 



 
Profiel   

Oh leuk kom er graag wat meer over vertellen. Ben helaas niet zo handig in foto´s op bokt zetten.(oudere generatie). De haflinger kan gelukkig nog normaal hooi en gras eten. Mijn arabiertje van 32 kan helaas geen gras en hooi meer eten. Natuurlijk komt ie wel op de wei, maar dan laat ie van de mooie propjes achter. Heb ook nog een shetlander van 23 jaar. Een paar jaar geleden is mijn kwpn´r op 32 jarige leeftijd op de wei vanzelf ingeslapen.

De tandarts heeft ze allemaal ook al regelmatig gezien, helaas voor de arabier is er niets meer te doen, dus die mag van grasbrok leven.

Sanet dat is wel spannend dan wanneer hij ervoor gevoelig is voor slokdarmverstopping.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-19 19:44 



 
Profiel   

Sanet, nope, medicatie niet meer vergeten.
Ik zet mijn alarm en stuur elke dag om 08.00 uur een appje naar de baas dat ie mijn vriendje niet moet vergeten. Werkt super!!!

Ik scheer nog steeds niet, zolang zijn vachtje het nog zelf aankan, prima.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-10-19 12:13 



 
Profiel   

Doen jullie deze week s'nachts al de winterdeken op?Overdag weer de regendeken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-10-19 15:09 



 
Profiel   

Ik kijk een beetje naar de vacht zelf. Mijn oudjes hebben dit jaar een lekkere dicht vacht en het waait en regent niet .Een paar weken geleden hadden ze nog allemaal een deken op. Wind en regen is hier standaard deken op.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-10-19 15:19 



 
Profiel   

heb m nu met 200 grams staan, maar heb m ook geschoren natuurlijk

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-10-19 15:20 



 
Profiel   

Hij heeft nu een regendeken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-10-19 15:30 



 
Profiel   

Zweet ie daaronder dan niet?

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-10-19 15:46 



 
Profiel   

Ik heb gelukkig de bucas smartex rain. Die kan van 0 tot 15 graden op dus die heeft hij gewoon het hele winterseizoen op. Ideaal. Als het overdag ook (bijna) gaat vriezen krijgt die er een hals bij.
Als het heel extreem koud wordt een 100gr liner. Maar dat is zelden nodig.
Dan is die van mij wel ongeschoren :)

Maar ik kan de smartex wel aanraden. Geen gestress meer met dekens..

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-10-19 15:47 



 
Profiel   

Wat een leeftijden zeg @dinophino, dat zijn wel echt hoogbejaarden !

@Elcamino heerlijk die teddy beer vachtjes! Ik vind het ook altijd wel wat hebben, die dikke vacht :o

Ik ben met Jazz vanochtend lekker de dijk op gegaan, een staprit gemaakt van 1 uurtje :Y)
Jazz heeft ook al een 100 gram deken op.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-10-19 18:00 



 

Nope, hier nog steeds dekenloos voor het eerst sinds jaren nu nog geen deken op.
Ze heeft voor haar doen ook echt een giga teddy vacht en lijkt het lekker warm te hebben.
[ img ]

Kijk uit met een ongevoerde regendeken he, geeft geen warmte en drukt alleen maar de haren plat waardoor ze het kouder krijgen als zonder deken, dan kunnen ze de haren nog uitzetten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-10-19 18:55 



 
Profiel   

Jeej!!!! Chico heeft gerold in de paddock!!! Sinds de weide dicht ging heeft ie niet meer gelegen / gerold in de paddock, ben hier erg blij mee!!
https://youtu.be/N3TYNA8oHY4


En een Equissage behandeling gehad voor zijn spieren in de achterhand....
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-19 11:46 



 
Profiel   

whaha zijn hoofd in dat filmpje... VROUW!! wat doe je?

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-19 11:49 



 
Profiel   

hihihi.... hij vindt altijd dat ie gewoon zijn ding moet doen....
Dat massage ding vindt ie ook maar belachelijk!!!! Andere paarden vinden het heerlijk en vallen in slaap, hij kijkt alleen heel geirriteerd achterom....

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-19 12:08 



 
Profiel   

Wat fijn!

Moon was echt ronduit stout tijdens het rijden vandaag.denk je het poortje zonder problemen open te kunnen doen, wijkt die klier ervan weg. Ik hing ee schuin op dus ik heb de grond mogen knuffelen ^)
Daarna nog een paar keer gebokt en toen was t klaar
Ouwe demente rotzak

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-19 13:48 



 
Profiel   

Enkele reis McDonalds? :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-19 14:04 



 
Profiel   

Toch mijn ruin van 30 de winterdeken op gedaan voor de nacht.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-19 19:54 



 
Profiel   

Hoihoi!

Mag ik me hier ook komen melden?
Ik ben trotse opa-verzorger :')

Al zes jaar verzorg en rij ik een Friese ruin, nu 22 jaar. Hij sukkelt een beetje de laatste weken na een trap van een ander paard. Verder heeft ie een hartruisje en Cushing (Wat met een lage dosis medicijnen goed te regelen valt). Ik zou willen zeggen dat hij heel lief is, maar voor vreemden is dat niet zo :+ maar na 6 jaar kan ik lezen en schrijven met hem.

En sinds kort heb ik er nog een verzorg-opaatje erbij: een IJslander ruin van 29! Heerlijk beestje en verrassend fit. En ik ben in het leven geroepen om hem fit te houden...

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-19 20:17 



 

Welkom pikkepor, ben wel benieuwd naar foto’s :)

Gelijk maar even fotospam van mijn oudje van vanavond <3
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-19 22:05 



 
Profiel   

Die staat er nog wakker bij.

Hier heerlijk gereden, daarna wormenkuur er in.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-19 22:21 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 100 van de 451 [ 11262 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103 ... 451  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen