Rien van der Schaft: van Basis tot Grand Prix

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
nina82
Berichten: 203
Geregistreerd: 08-02-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-19 14:27

Cyta schreef:
Ik denk dat Nina82 bedoelt dat er in de ruiterclub enkele filmpjes van de 1e module van Rien aan bod kwamen, maar geen nieuwe denk ik.
Na een jaar wel onbeperkt lid, maar als er dan ook weer geen toevoeging meer komt en er weer een ander concept wordt gestart...



Ja dat klopt. Nu in deze maand komen de filmpjes van de basisvoorwaarde, voorwaartse drang en contactteugel aan bod. Maar ja die had ik al lang gezien

Promisse
Berichten: 637
Geregistreerd: 25-07-10

Re: Rien van der Schaft: van Basis tot Grand Prix

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-19 21:47

Als ze niet tevreden was over onze cursus, waarom hem dan niet gewoon verbeteren ipv er niks aan doen en overnieuw beginnen. Nu is onze cursus dus op een dood spoor terecht gekomen. Kan ze ons beter toegang geven tot de ruiterclub. Dan heeft zij de cursus zoals ze hem wil en wij hebben de voortgang die ons beloofd is.

darkadia

Berichten: 5266
Geregistreerd: 08-09-05
Woonplaats: Bussum

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-19 08:57

Promisse schreef:
Als ze niet tevreden was over onze cursus, waarom hem dan niet gewoon verbeteren ipv er niks aan doen en overnieuw beginnen. Nu is onze cursus dus op een dood spoor terecht gekomen. Kan ze ons beter toegang geven tot de ruiterclub. Dan heeft zij de cursus zoals ze hem wil en wij hebben de voortgang die ons beloofd is.


Ja dat verbaasde mij dus ook... er schijnen dus wel nog rijtechnische filmpjes ook in onze omgeving te komen...

Iriscope

Berichten: 8608
Geregistreerd: 08-03-04
Woonplaats: Windhoek, Namibia

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-19 09:12

Promisse schreef:
Als ze niet tevreden was over onze cursus, waarom hem dan niet gewoon verbeteren ipv er niks aan doen en overnieuw beginnen. Nu is onze cursus dus op een dood spoor terecht gekomen. Kan ze ons beter toegang geven tot de ruiterclub. Dan heeft zij de cursus zoals ze hem wil en wij hebben de voortgang die ons beloofd is.

Voor mij had er niet zoveel verandert hoeven worden hoor... Als ze gewoon nieuw materiaal blijven toevoegen aan de cursus, dan was ik tevreden geweest.

Gaat het er niet vooral om of de klanten die betalen tevreden zijn? Wellicht had ze daar eerst onderzoek naar moeten doen, voor het zomaar om te gooien? Of zijn de mensen hier in het topic het niet met me eens en wilden jullie wel verandering zien? Kleine enquette onder bestaande klanten had uitkomst kunnen bieden...

_Nelleke_

Berichten: 8070
Geregistreerd: 02-11-07

Re: Rien van der Schaft: van Basis tot Grand Prix

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-19 09:32

Volgens mij is dat het hele probleem: haar verdienmodel is gericht op het werven van nieuwe klanten maar niet behouden van bestaande klanten. Dat eerste is ze heel goed in, maar dat tweede wat minder. Eerlijk gezegd denk ik dat het oude programma uiteindelijk helemaal verdwijnt binnen een paar maanden/jaar.

Ik blijf de content nog steeds goed en interessant vinden, maar ze moet eerst weer continuïteit laten zien voordat ze mijn vertrouwen weer heeft en ik weer wat wil investeren. Maargoed, dat is het risico van nieuwe online platforms, je weet nooit hoe het zich ontwikkeld.

GJ9

Berichten: 4481
Geregistreerd: 23-06-08
Woonplaats: Provincie Utrecht

Re: Rien van der Schaft: van Basis tot Grand Prix

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-19 09:50

Klopt helemaal, het is bijna niet vol te houden om trouwe klant te blijven
Ik werd helemaal gek van al die Spam met onprofessionele en veel te persoonlijke teksten iedere keer, dus heb me afgemeld voor alles wat in mijn inbox kwam

Maar daardoor mis je dus ook updates die misschien wel belangrijk zijn

Worden er nog wel nieuwe filmpjes geplaatst op de gewone oude leeromgeving?
Ben aan het rijden met een jong paard, dus wil wel alles weer gaan opfrissen

GJ9

Berichten: 4481
Geregistreerd: 23-06-08
Woonplaats: Provincie Utrecht

Re: Rien van der Schaft: van Basis tot Grand Prix

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-19 09:59

Weet iemand waar de ingestuurde leden filmpjes staan?
Ik kan ze nu niet meer vinden, eerst stonden er per module filmpjes van leden die ingestuurd waren

mirjamalvaro

Berichten: 14661
Geregistreerd: 19-08-04

Re: Rien van der Schaft: van Basis tot Grand Prix

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-19 10:04

Van mij had er niets veranderd hoeven. Enkel eindelijk eens nieuwe filmpjes en de moduleboeken.

Ik word ook gek v/d spam, ook via FB, maar wil eventuele info over de cursus ook weer niet missen. :\

GJ9

Berichten: 4481
Geregistreerd: 23-06-08
Woonplaats: Provincie Utrecht

Re: Rien van der Schaft: van Basis tot Grand Prix

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-19 10:19

Ik vond al die Spam echt super irritant, het was allemaal veel te persoonlijk en op zichzelf gericht, ook dingen die op Facebook stonden gingen echt over haar gelijk halen in discussies met klanten

Ik heb gewoon echt geen zin om dat te lezen in mijn vrije tijd, het is mijn hobby!

Maar ik zit nu dit topic terug Te lezen, en zie dat sommigen van jullie een mail hebben gekregen met inloggegevens voor de nieuwe omgeving? Ik heb die mail nooit gehad

Ik kan alleen naar inloggen (oud)
Daar zie ik alleen de training’s video’s van Rien, en ik zie geen leden filmpjes met commentaar van Rien erbij. Klopt dat? Want die filmpjes vond ik juist het meest interessant, de huis tuin en keuken filmpjes met gestuntel van ruiters die niet zo netjes rijden
Die wil ik ook graag kunnen zien, en ik zou ook graag nieuwe Daarvan zien, zoals beloofd is toen ik lid werd van de online training
Het heeft me een hoop geld gekost, en dat had ik er voor over omdat er steeds updates geplaatst zouden worden

Geryon

Berichten: 19260
Geregistreerd: 11-12-08

Re: Rien van der Schaft: van Basis tot Grand Prix

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-19 12:02

Bij mij stond die mail in de spam. Ik denk niet dat de oude omgeving bijgehouden word. Op de nieuwe omgeving staat volgens mij gewoon alles. Zou een mail sturen als ie niet bij je spam staat!

mirjamalvaro

Berichten: 14661
Geregistreerd: 19-08-04

Re: Rien van der Schaft: van Basis tot Grand Prix

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-19 12:50

Jullie weten dat Zor met doorzitten altijd stijf werd? Maar vandaag. Wowwww heb net met Zor gevoeld hoe het denk ik moet. Los van voren, helemaal onder mij en soort verende tred. Elke pas kon ik zeg maar soort van voelen. Wowie heee. :+:


Ok jubel modus weer uit :')

Iriscope

Berichten: 8608
Geregistreerd: 08-03-04
Woonplaats: Windhoek, Namibia

Re: Rien van der Schaft: van Basis tot Grand Prix

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-19 13:05

Aaah wat super super fijn Mirjam! Dat is echt een giga stap in de goede richting *\o/*

FriesWytske
Berichten: 9913
Geregistreerd: 05-08-06

Re: Rien van der Schaft: van Basis tot Grand Prix

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-19 13:09

Fijn Mirjam.

Kunnen jullie de filmpjes van de afgelopen masterclasses en de instructieavond van de KNHS met Rien nog vinden. Ik niet.

zasread

Berichten: 2466
Geregistreerd: 28-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-19 14:38

FriesWytske schreef:
Fijn Mirjam.

Kunnen jullie de filmpjes van de afgelopen masterclasses en de instructieavond van de KNHS met Rien nog vinden. Ik niet.

Deze was ik inderdaad ook al kwijt, die vond ik juist zo leerzaam! Maar misschien dat ze nog ergens verstopt staan?

petra8
Berichten: 1144
Geregistreerd: 08-06-09

Re: Rien van der Schaft: van Basis tot Grand Prix

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-19 14:53

Met inloggen oud heb ik ze nog staan, met nieuw zie ik ze ook niet staan. Bij nieuw staat er wel iets van Rien onder gratis downloads.

mirjamalvaro

Berichten: 14661
Geregistreerd: 19-08-04

Re: Rien van der Schaft: van Basis tot Grand Prix

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-19 15:00

Als je inlogt nieuwe dan heb je apart kopje voorvde QenA. Dus niet in een module zoeken.

FriesWytske
Berichten: 9913
Geregistreerd: 05-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-19 15:17

Daar vind je dus alleen de laatsten, mirjam.

Ga ik eens inloggen op de oude, petra8. Die vond ik namelijk zeer leerzaam.

Edit: Gevonden. Dank je Petra8

Promisse
Berichten: 637
Geregistreerd: 25-07-10

Re: Rien van der Schaft: van Basis tot Grand Prix

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-19 21:53

Fijn Mirjam, weet je ook hoe het komt?

mirjamalvaro

Berichten: 14661
Geregistreerd: 19-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-19 22:22

Promisse schreef:
Fijn Mirjam, weet je ook hoe het komt?


Ik denk dat er eindelijk meer ontspanning in komt en op de juiste manier van aanspanning gaat vinden. Meer rust en vertrouwen.

Promisse
Berichten: 637
Geregistreerd: 25-07-10

Re: Rien van der Schaft: van Basis tot Grand Prix

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-19 06:54

Super!

Maartje_M

Berichten: 9415
Geregistreerd: 09-04-07
Woonplaats: Aarle-Rixtel

Re: Rien van der Schaft: van Basis tot Grand Prix

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-19 07:43

Ik ben sinds kort ook lid van de ruiterclub en ben tot nu toe erg enthousiast! Maar ik heb ook geen ervaringen uit het verleden, dat scheelt misschien als ik jullie zo lees ;)

Er zijn bij mij best wel wat dingetjes ingeslopen en ik heb te weinig les om daar goed op gewezen te worden. Ik vind het erg fijn om zo weer bewust te worden van de basis en dit in de praktijk te brengen.

Dat programma van Jill, wat krijg je daarvoor per maand? Ik wil even overwegen of ik het tijdtechnisch realistisch vind dat er nog naast te doen

_Nelleke_

Berichten: 8070
Geregistreerd: 02-11-07

Re: Rien van der Schaft: van Basis tot Grand Prix

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-19 08:21

Wat fijn Mirjam!

Maartje, volgens mij zijn het 2 instructie video’s per maand bij Jill. Die duren ongeveer een kwartier per video.

Mijn paard (met peesblessure) is gisteren weer gescand maar helaas was de uitslag niet waar ik op had gehoopt. Nog enorm veel zwelling waardoor het weefsel niet goed herstelt. Ik heb besloten hem met winterverlof te doen en dan zien we het komend voorjaar wel weer.

Verder heb ik ook nog leuk nieuws en dat is dat ik een nieuw paard heb gekocht. Een 2,5 jarige KWPN merrie van total US x paddox. Staat nu nog op haar opfokadresje, ga haar over een paar weken ophalen.

Lanoca
Berichten: 397
Geregistreerd: 09-02-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-19 09:02

Fijn Mirjam, daar doe je het voor.

Leuk Nelleke, ga jij haar zelf inrijden?

Ik kan ook weer rijden na het abcess. Ik heb er een goed gevoel bij.

mirjamalvaro

Berichten: 14661
Geregistreerd: 19-08-04

Re: Rien van der Schaft: van Basis tot Grand Prix

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-19 09:24

Balen Nelleke, wel leuk van de 2.5 jarige.

_Nelleke_

Berichten: 8070
Geregistreerd: 02-11-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-19 09:26

Ik ga haar komende zomer inderdaad zelf zadelmak maken. Wel alles heel rustig aan. Ze is van mei. Denk dat ik haar zadelmak ga maken en dan 3 maanden een beetje ga doorrijden zodat de knopjes erop zitten en dan winter 2020/2021 weer lekker vrij geef. Ik hoop dat ik dan met mijn haflinger weer lekker aan de bak kan en als de merrie 4 is ga ik haar pas echt een beetje oppakken.