Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 18 van de 18 [ 449 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18
Plaats een nieuw onderwerp

[VOLG] Footworkdunitgreat, en hoe wij samen groeien

 
Profiel   

Grace staat sinds vandaag heerlijk op het land :D Ik had op z'n minst een sprintje verwacht, maar nee hoor.. die heeft 2 uur gras staan eten en misschien 5 stappen gedaan :+ Ik ben nu al 2 maanden aan het voorgrazen en had dat aan de hand al tot anderhalf uur opgebouwd, vandaag dus gelijk lekker 2 uurtjes, morgen 2,5 maandag 3 en dan dinsdag 3,5. Even weekje opbouwen en dan mag ze binnenkort hele dagen *\o/*

Nou had ik voor het land ook best wel intensief gereden, rondje baan om in te stappen, daarna 20 minuten aan de training in de buitenbak (en ik was klaar met dat wegspringen dus ik denk ik wil de hele buitenbak door.. is gelukt, ze reageerde nergens op ook niet op vogels, langsrazende motoren, tractoren en nog een hele bubs gebeurtenissen) :Y) en daarna nog even op de baan een rondje hard gegaan en lekker uitgestapt. Dus misschien was ze ook wel een beetje moe *D
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-04-19 12:41 



 
Profiel   

Gisteren zijn we op show geweest :D Eerst lekker in het land geweest, daarna op pad, m'n pup Daisy was voor het eerst mee dus voor de indrukken met Grace 2 onderdelen ingeschreven. Vond het al helemaal super als de hond dat vol zou houden en een goede indruk aan over zou houden :D

Zoo trots weer, er lag een flink pattern met 1x 7 balken in draf (waarvan om de balk schuin opgehoogd) en 1x 6 balken (waarvan ook weer opgehoogd) in draf, een klein vierkant waar in draf in en in draf uit en een hele draai, L achteruit en in draven. Grace deed t met 2 vingers in d'r neus, scoorden een 68, dus helemaal happy *\o/* Daarna nog een pittiger pattern, met een molen van balken die we in draf moesten, het vierkant nog kleiner en nog 4 stapbalken die niet d'r sterkste punt zijn, toch deed ze dit ook onwijs netjes *\o/*

2x een eerste plek *D *D

En Daisy, die vond het wel welletjes :Y)
[ img ]


Deze kreeg ik nog binnen van vorige week <3

[ img ]


En vandaag lekker op de baan getraind en nu staat ze er weer lekker zo bij (het donkerste paard met het knalroze ding om d'r hoofd, we hebben al vliegjes dus maar even beschermen)

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-04-19 10:15 



 
Profiel   

Grace gaat nog steeds lekker, staat ondertussen al 3 of 4 uurtjes per dag op het land en heeft het heerlijk :D Voordeel van maanden voorgrazen haha *\o/*

Vandaag getraind, zat in de linkergalop achteraan de buitenbak en ik wil even links doorwerken geef ik een knijpje is m'n schoefje blijkbaar uit mn teugel, daar zit je dan in galop met 1 teugel aan je paard :Y) Ik riep ho en ze stond gelijk stil. Kwamen 2 mensen aangesneld want ja dat is ook onwijs gevaarlijk natuurlijk xD Grace vond het wel welletjes, ik had nog een ouder hoofdstel hangen dus die even ingedaan en nog heerlijk verder getraind :D Echt zo geweldig hoe heerlijk dat paard nu gaat <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-04-19 16:18 



 
Profiel   

Vandaag een dagje vrij, verzorger is weer een paar uur heerlijk komen tutten. Geweldig om met dat gevoel op je werk te zitten.
Vanaf 4 tot kwart voor 7 heeft ze lekker in het land gestaan met d'r vriendinnetje, ze liepen een partij te feesten haha, tot zover dus de dag vrij :Y)

Filmpje van de feestbeesten staat op d'r insta =)
https://www.instagram.com/p/Bwr8DG1nX-e/


Aders stonden er wel mooi op, heb maar even aan de hand uitgestapt :')

[ img ]


En gisteravond nog een hele gave foto van Kim Cornelli binnen gehad :D Knap knol <3 <3 Wat een binkie is het hier, vinden jullie niet? :D


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-04-19 19:50 



 
Profiel   

En vanmorgen lekker getraind :D Ze gaat nu in galop steeds meer zelf dragen en meer op de achterhand, wat ze vanaf het begin erg moeilijk heeft gevonden. Onwijs fijn om te zien hoe goed ze zich ontwikkeld, wist niet dat het kon maar ze lijkt nog breder te worden :D

Vandaag een dagje land gehad van 4 uur na de training, ik kon d'r achterin het land gaan halen want ze had totaal nog geen zin :Y) :Y)

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-04-19 15:22 



 
Profiel   

Ik zit te twijfelen, zouden jullie het leuk vinden om een volgtopic te hebben naar de Nederlandse kampioenschappen 2019 van Grace en Joy? Waarin ik vertel hoe ik aan het trainen ben, wat ik graag wil bereiken enzoo?


Graceee doe je oren is naar voren..
[ img ]
:Y)


Oké mams _/-\o_
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-04-19 19:53 



 
Profiel   

Dat topic zou ik zeker volgen ja!

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-04-19 19:57 



 
Profiel   

marygoround schreef
Dat topic zou ik zeker volgen ja!

Leuk om te lezen! *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-04-19 20:01 



 
Profiel   

Haha, Grace der blik... _O-
Ik vind het nog steeds leuk om jullie vooruitgang te volgen (zowel van Grace als Joy). Je hebt twee geweldige knollen onder je kont en ik vind het geweldig om je rijfoto's te zien! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-04-19 21:40 



 
Profiel   

Retjethorse schreef
Haha, Grace der blik... _O-
Ik vind het nog steeds leuk om jullie vooruitgang te volgen (zowel van Grace als Joy). Je hebt twee geweldige knollen onder je kont en ik vind het geweldig om je rijfoto's te zien! :D

Haha ja die kan soms boekdelen spreken hoor :Y)

Toff! Dan ga ik van de week even kijken naar een volgtopic naar t NK *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-04-19 21:45 



 
Profiel   

Een volgtopic van het NK zou ik ook zeker leuk vinden om te volgen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-04-19 08:10 



 
Profiel   

Tof! Leuk om te lezen :D

Ik heb echt een bitch van een ponypaard.. ze is vandaag even aan het meppen gegaan met 1 iemand in het land.. paard bleef maar achter d'r aan lopen en toen ze sloeg ging het andere paard niet weg.. Grace heeft d'r ijzer eraf maar verder niks gelukkig..
Nu hopen dat m'n smid morgen komt, want ik wil dit weekend eigenlijk een weekendje op vakantie, maar paard heel is het belangrijkste =)

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-05-19 19:35 



 
Profiel   

*\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

[PP] [VOLG] Onze weg naar de Nederlandse Kampioenschappen 2019

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-05-19 19:57 



 
Profiel   

Genoten dit weekend <3


[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

En bij thuiskomst een leuke verassing van Harry's Horse in de bus *\o/*


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-05-19 20:20 



 
Profiel   

[ img ]
Knapperd heeft het weer geflikt vorige week!! *\o/* *\o/*
• Tweede in de reining L2
• Tweede in de reining L1
• Eerste in de in hand trail L2 (met een 70 score en geen enkele penalty *\o/* )
• Tweede in de in hand trail L1
• Derde in de pleasure L2
• Derde in de pleasure L1
• Reserve allround L1



[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-05-19 19:49 



 
Profiel   

Vandaag mochten we op les bij Wendy van Osch *\o/* *\o/*

[WN-ITP] Grace bij Wendy van Osch


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-05-19 20:54 



 
Profiel   

Grace ging vandaag ontzettend goed! Gisteren ook al super, had in een volte 2 stap balken, 2 draf balken en 1 galopbalk neergelegd en op A-C 3 pionnen vrij dicht bij elkaar.

T leuke is dat ik altijd alleen rij als ik balken neer leg (t lijkt wel of iedereen dan weg blijft of in de andere bak gaat rijden hehe), zo had ik gisterochtend ook op de laatste 10 min na de hele bak voor mezelf :Y)

filmpje



[ img ]


En vandaag, tja ze begon weer zoals we gisteren waren geëindigd <3

filmpje


Dus wat doe je dan? Juist 'm, je hoofdstel af! En gewoon met camera in 1 hand een changementje maken *\o/*

filmpje



[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-19 18:07 



 
Profiel   

Knappe Grace doet het nog steeds ontzettend goed, vandaag heeft m'n moeder de camera even vast gehouden :D


[ img ]

[ img ]

[ img ]

En daarna even uitrazen op de baan :D (2 lijntjes van het land even weggewerkt :) )


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-19 17:44 



 
Profiel   

En een topicje van de foto's van gister:

[WN-ITP] Grace en Joy mochten er weer tegenaan

*\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-06-19 14:51 



 
Profiel   

Vanmorgen wilde ik zoo graag even in de buitenbak, maar helaas is het hier vanaf kwart over 8 al aan het gieten en onweren.. dus dan maar de binnenbak. Ik hoop dat het straks nog even opknapt want dan kan ze nog even droog het land op, anders straks maar een uurtje met regendek :D

[ img ]

Grace vond t allemaal wel even leuk en deed ala 'strike a pose' toen ik m'n camera pakte :Y)

En nog een toffe sneak preview

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-06-19 13:35 



 
Profiel   

Grace vandaag even binnen getraind, we zouden een fotoshoot hebben in de ochtend maar er is ruim 38 mm gevallen bij ons, en het bleef nog lekker regenen tot een uurtje of 11...

Dus helaas, maar het trainen ging echt top :D Morgen mogen we naar Woudenberg voor een training :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-06-19 15:13 



 
Profiel   

Vandaag mocht Grace mee op training, we hadden teamtraining van Belinda Schuurman. Echt heel fijn gelest!! *\o/* *\o/*

[ img ]


Link naar dit berichtGeplaatst: 16-06-19 18:00 



 
Profiel   

Vanaf heden zal ik niet meer op bokt te vinden zijn, jullie kunnen Grace volgen via mijn facebook (Wieneke van Holsteyn) of instagram via: https://www.instagram.com/footworkdunitgreat/

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-19 10:36 



 
Profiel   

Jammer, vond het fijn om een volger te zijn en ga jullie op Instagram ook weer volgen
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-19 12:32 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 18 van de 18 [ 449 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen