Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 17 van de 18 [ 449 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[VOLG] Footworkdunitgreat, en hoe wij samen groeien

 
Profiel   

Ze staat weer ontzettend knap op de foto :D

In het kader van je kunt nooit genoeg foto's hebben toch maar even gaan kijken welke ik wil bestellen :D


[ img ]

[ img ]

[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-03-19 14:28 



 
Profiel   

Zo tof, we staan op de voorpagina van bokt, dit maal met een interview over mijzelf en natuurlijk gericht op de wedstrijdsport :D

[VN] Het doorgeefstokje van maart: xxWienekexx

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-19 20:10 



 
Profiel   

Grace mocht vandaag mee op les, het blije ei heeft me gisteren alle hoeken van de buitenbak laten zien dus ik had zowaar spierpijn toen ik m'n bed uit kwam vanmorgen, en dat was nog voor de les :Y)

Grace deed het super, m'n instructeur was ontzettend enthousiast en we hebben bijna anderhalf uur les gehad. Hoe vochtig ze dan ook is, binnen een uur was ze ook weer droog. Goede conditie _/-\o_

Eerst volte's geoefend, die gaan eigenlijk wel heel erg goed, kan ik op thuislocatie natuurlijk ook oefenen, oefenen en oefenen haha. Daarna inbuigen, heup gebruik en inzet spin, het spinnen zelf zit wel snor, alleen inzetten is voor mij nog een dingetje, ik doe graag te veel waarmee ik dan natuurlijk m'n paard overval.

Nou toen dat gefikst was door naar de stops, eerst even eruit dat ze op driekwart mocht stoppen, mevrouwtje wist het al, daarna gewerkt aan het laag los tijdens de run-down en uiteindelijk riep m'n instructeur 'Oké en nu teugels op z'n langst, zitten, ontspannen en stoppen op je benen' tja ik vond t de eerste keer wel even spannend :') maar toch gedaan en wat ging ze op d'r reet zitten met dr hoofd laag en over d'r rug, we begonnen met stoppen op driekwart en eindigden nog net niet tegen de muur, zo trots op die pony en t vertrouwen wat ik d'r kon geven en ze mij in viervoud terug gaf :D

Moeders, mobiel en scherp is niet echt een goede combinatie maar hé, t beeld ziet er ook al is t bewogen, best lekker uit *\o/*


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-19 20:47 



 
Profiel   

Vanmorgen dacht ik, ze zal wel spierpijn hebben. Al snel bleek dat niet het geval :')
In de paddock stond ze zich al uit te leven, daarna op de baan even beentjes gestrekt (rengalop is er niks bij.. ach ze had er zin in zullen we maar zeggen). En nu net nog even een kwartiertje in de stapmolen zodat ik d'r stal even recht kon trekken en de drolletjes eruit kon halen :D


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-19 14:58 



 
Profiel   

Tijdschema binnen :D

[WN-EV] [WRAN] Diamond League Western


de puntjes zijn voor als het goed gaat, anders zien we vanzelf *\o/*


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-19 20:13 



 
Profiel   

Knappe Grace heeft m'n verwachtingen zoo overtroffen vandaag :D

- Eerste in de in hand trail L2
- Eerste in de in hand trail L1
- Tweede in de pleasure L2
- Tweede in de pleasure L1

Wie had dat verwacht van m'n reinertje <3 <3


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-19 16:41 



 
Profiel   

Knap knol <3


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-19 13:07 



 
Profiel   

Grace gaat heerlijk :D Lekker gereden vandaag, daarna op de baan uitgestapt en m'n puppy erbij gepakt, verrassend leuk hoe dat ging :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-19 20:02 



 
Profiel   

Ze begon heeel relaxed, tot ze na een paar rondjes dacht 'hé dit kunnen we ook in uitgestrekte galop, hé dit kunnen we ook in rengalop' aldus heel blij paard xD

Daarna lekker gedouched en heeft ze een heerlijk zandbad genomen :Y)


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-03-19 17:28 



 
Profiel   

Ohmy wat kan ze lekker lopen :D *\o/* *\o/*


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-19 19:06 



 
Profiel   

Grace, na een flinke reiningles gisteren, vandaag even gespeeld!

Ze was helemaal zen en lekker met dr neus over de vloer aan het waggelen.
Daarna lekker onder de massagepad, ze vind dit altijd helemaal heerlijk, de spierpijntjes die er nog zaten even lekker wegwerken :D


[ img ]


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-19 19:16 



 
Profiel   

Reining pony goes western pleasure :D

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-04-19 12:41 



 
Profiel   

Grace had vandaag hele andere plannen met me, ik dacht even lekker relaxed in de buitenbak te gaan rijden.
Ik heb echt werkelijk overal van achterstevoren gestaan vandaag, en t was nou niet dat ik te moeilijke of te makkelijke dingen aan d'r vroeg. Daarna in de binnenbak maar even verder gegaan want het begon echt met bakken uit de hemel te komen.

Toen lekker afgesloten, ging weer super.

Nu vanmiddag nog lekker los gestaan in de paddock en daarna nog even een rondje door de buitenbak aan de hand gewandeld, zodat ze ook dat gedeelte weer goed afsluit. Misschien dat ik de volgende keer even eerst een rondje buitenbak waggel zodat ze alles heeft 'gezien' :D

Ze voelt zich in ieder geval erg lekker, ook in de paddock is ze zich op dit moment in alle talen aan het uitleven haha :D Dus we zien het maar als een errug blij paard :)

Nog een gave foto van vorige wedstrijd :D

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-04-19 18:10 



 
Profiel   

Grace gaat nog steeds lekker, de afgelopen dagen in de bak getraind en vanmorgen lekker over de baan de beentjes gestrekt :D Morgen even een dagje vrij en dan woensdag weer aan t werk *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-04-19 12:59 



 

Ik blijf Grace echt zo tof vinden en jullie zo'n leuke combi! Alweer een hele tijd geleden dat ik jullie gezien heb (bij de koeienclinic van Wendy) maar volg jullie nog altijd graag!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-04-19 13:40 



 
Profiel   

Olina schreef
Ik blijf Grace echt zo tof vinden en jullie zo'n leuke combi! Alweer een hele tijd geleden dat ik jullie gezien heb (bij de koeienclinic van Wendy) maar volg jullie nog altijd graag!

Dankjeee :D Wat leuk om te zien dat we nog steeds volgers hebben *\o/* *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-04-19 17:29 



 
Profiel   

Hier ook nog een (stille) volger! Ik heb geen ervaring met de western sport/wereld maar geniet van je verhalen en vind het een leuk uitstapje. Jullie zijn een bijzonder leuk stel!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-04-19 19:42 



 
Profiel   

marygoround schreef
Hier ook nog een (stille) volger! Ik heb geen ervaring met de western sport/wereld maar geniet van je verhalen en vind het een leuk uitstapje. Jullie zijn een bijzonder leuk stel!

Ohh wat leuk om te lezen!! :D Dankjewel!! =D *\o/* *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-04-19 20:38 



 
Profiel   

Vandaag in de binnenbak getraind, vond de wind echt een beetje te fris buiten vanmorgen vroeg :)
En nu heeft Grace lekker een ruim uur in de paddock gestaan en ik heb een uurtje met d'r gegraasd, alvast even voorbereiden voor ze t land in mogen (als het weer zo blijft eind volgende week/de week erna en anders 1 mei) *\o/*

Nog een foto van een paar daagjes terug, heerlijk uitstappen op de baan :D

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-04-19 16:57 



 
Profiel   

Afgelopen weekend stond er een zonsondergang shoot op de planning, ik had nooit verwacht met al het weer (regen, hagel en zelfs sneeuw) onderweg dat de shoot wat zou worden. Maar we hebben het droog gehad, Grace heeft heerlijk in de golven gespeeld (en mij lekker mee getrokken een golf in :') ) en daarna zijn we supertof even vol gas voor de lens onder het zadel gegaan *\o/*


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-04-19 07:53 



 
Profiel   

Ik ben ook een stille meelezer, geniet van al je verhalen en natuurlijk alle prachtige foto's die voorbij komen <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-04-19 14:19 



 
Profiel   

Weer een prachtige foto! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-04-19 15:36 



 
Profiel   

Wat lief beide! Bedankt voor de reacties *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-04-19 18:41 



 
Profiel   

Grace vanmorgen weer heerlijk getraind, wel even in de binnenbak. Buiten was alles weer reden tot ontploffing en ik had zin om even lekker relaxed te rijden :Y)

Daarna heeft ze zich uitgeleefd in de paddock en nog heerlijk een uurtje grasjes gehapt :D Vanavond weer dun dekentje op, wordt toch nog fris met alle buitenluiken open :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-04-19 16:46 



 
Profiel   

Nog even een oudere foto nabewerkt <3 <3


[ img ]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-04-19 21:00 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 17 van de 18 [ 449 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen