Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 5 van de 7 [ 164 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

4e eigenaar, 4e naam.. Jip! (volgtopic)

 
Profiel   

Stoere Jip <3 heerlijke pony en leuke update. Heb je nu weer een fijne bijrijder voor hem?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-08-18 14:07 



 

Het meisje op de filmpjes woont vlak bij en rijdt hem sowieso 1x per week bij. Ze is wel wat aan de lange kant (net iets langer dan de andere bijrijders die ik (gehad) heb (maar alsnog niet heel lang hoor)), maar qua gewicht past het nog goed en ze is een onwijs handige ruiter dus dat is wel fijn! :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-08-18 00:13 



 
Profiel   

Inderdaad een ruitertje vinden voor zo'n formaatje pony is wel lastig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-08-18 10:10 



 
Profiel   

Na een tip hoorde ik dat Jip (Daniro) een topic op Bokt heeft.
Leuk om hem te volgen.
Ik ben de fokker van Jip.

Mijn avatar is de moeder van Jip.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-08-18 10:35 



 
Profiel   

Leuk dat hij het zo goed doet! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-08-18 16:05 



 

Jip wordt momenteel bijgereden door een meisje van 11/ 12. Hij begint nu ook ondeugend te worden (bokt in de galop bij haar) waar ik niet zo blij mee ben.. Ik weet niet of hij dat doet omdat zij wat kleiner/ minder ervaren is of dat het iets nieuws is van hem maar ik vind het niet tof.. Ze blijft gelukkig wel goed zitten, het zijn ook geen bokjes om haar er af te krijgen maar toch een bok is een bok en dat wil ik niet hebben.. Ik moet helaas dus weer zoeken naar een extra bijrijder die dat er goed uit kan en durft te rijden.. Dus als iemand nog iemand weet..? :Y)

Nadeel van een kleine pony, ik kan er niet zelf op klimmen.. -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-18 14:34 



 

We hebben (eindelijk) een nieuw hoofdstel voor Jip! Hij heeft er vanavond voor het eerst mee gereden, en leek er ook fijner op te lopen! Zn oude hoofdstel heeft een lage neusriem, deze is gecombineerd. En bling en lak *D

Niet dat ik dat wilde, maar mn dochtertje wel haha! :Y)

Vanavond heeft het duveltje trouwens 0x gebokt in de galop.. }:0

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-18 22:17 



 
Profiel   

Hij blijft echt super leuk <3 Helaas geen ruitertje voor je. Je zou kunnen overwegen hem een paar maandjes uit te lenen aan een ponyclub. Dat hoor ik wel vaker om mij heen. Mensen die hun kleine fokmerries in de winter bij de ponyclub onderbrengen en in de zomer mama laten zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-18 11:25 



 

Ik ga hem absoluut niet elders stallen, de hele reden dat hij er is is omdat 3 paarden geen mooi aantal is als we er met 2 weg gaan :Y)
Daarbij ben ik op manege’s en ponyclubs altijd bang dat hij te zwaar belast gaat worden of er niet kundig genoege ruiters op gaan.

Vanmiddag komt er iemand (aan de hand van dit topic) kennis maken, hopen dat dat wat is! Zo snel zou ik dan nog nooit iemand gevonden hebben haha! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-18 11:29 



 
Profiel   

Wat een leuk topic zeg, ook erg fijn dat je blijft updaten, ik volg!
Hoop voor je dat het iets wordt met het ruitertje vandaag.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-18 11:49 



 
Profiel   

Leuk dat er iemand via dit topic komt dat is natuurlijk de beste oplossing :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-18 12:05 



 
Profiel   

Wat een onwijs gave pony.
Ik kom net je topic tegen gelijk maar doorgelezen.
Vote for Jip *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-18 12:07 



 
Profiel   

Als alles hier volgens plan loopt ben ik vanaf april/mei weer fulltime in Zwolle en zou ik wel weer kunnen :) Maarja dat is pas over een tijdje dus..
Hopelijk klikt het met het nieuwe meisje! :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-18 18:28 



 

Helaas is het nieuwe meisje niet geweest, het is toch te ver voor haar. Dus ik zet de zoektocht maar weer op..
Als iemand zich geroepen voelt of nog iemand kent die zou kunnen dan hoor ik het graag! Ik ben met 1 dag per week al erg blij :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-18 12:21 



 

Sinds lange tijd weer eens een update!

Jip heeft momenteel een bijrijder van 12, helaas is dat meisje erg onzeker dus gaat hij wat dat betreft niet heel hard vooruit. Maar hij wordt in elk geval nog gereden en daar ben ik al blij mee!

Maar vandaag heeft zn toekomstige ruitertje voor het eerst ècht op hem gereden (dus meer dan stappen aan de hand), en dat ging super goed!
Ze hoefde maar draf te zeggen en hij ging, ook de overgangen terug gingen super. In de draf kon ze ook een fantastische uitgestrekte draf van hem krijgen, en hem daarna zo verzamelen dat hij net niet stapte. En dat voor een 7-jarig meisje zonder ambities of talent!
Ik ben zo trots op Jip! En natuurlijk op de ruiters die hem zo goed opleiden! :D

De longe zit er nog aan omdat ze nog niet los durfde op hem, verder enkel voor de sier :+


[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-03-19 17:51 



 
Profiel   

Hij is zo leuk!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-03-19 10:27 



 
Profiel   

Oh wat een leuke update <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-03-19 11:26 



 
Profiel   

Superleuk update, ik zag het op facebook! :)

En mocht je (nog) een bijrijder zoeken, per 1 april woon ik waarschijnlijk weer in Zwolle dus ik ben beschikbaar *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-03-19 16:20 



 

Vandaag Jip geprobeerd te meten, ik vrees dat ik hem een C-pony moet gaan noemen met zn 128,5 cm :+
Heb niet helemaal goed kunnen meten (gebrek aan meetstok) maar hij kwam rond/ net onder de 130 cm uit en net boven de 127..
En dat voor een welsh A gefokte pony waarvan de gehele afstamming bekend is.. >;) _O-

Hij is nog steeds super braaf, en verhaart nu als een malle, hij wordt plots erg wit! Binnenkort maar weer eens goede foto’s van hem maken, t is net zo’n toverbal.. :+
Zn bijrijder zit er nu ook soms zonder zadel op, en uitstappen doen we langs de weg tegenwoordig. Hij vind alles best, stoere pony! 8-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-05-19 21:44 



 
Profiel   

Zijn zus uit dezelfde moeder is ook uit de maat gegroeid. ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-05-19 10:36 



 

Haha typisch, zijn hele bloedlijn zit in de A-maat toch?
Ik vind het niet erg hoor, vind hem wel een mooi maatje hebben zo, mn dochter gaat er behoorlijk lang op passen! Na Jip kan ze zo over op de friezen! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-05-19 11:27 



 

Update, we hebben sinds kort een grotere waterpoel, en dat is leuk!!



Lekker stampen..
[ img ]

Water happen..
[ img ]

Koppie onder..
[ img ]


[ img ]

En uiteraard panneren..
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-07-19 23:18 



 
Profiel   

Geweldig

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-07-19 09:05 



 
Profiel   

Heerlijk zeg, echt leuke foto's ook blije paardjes ,3

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-07-19 11:21 



 

Jip is fotomodel geweest voor een (startende) hoefsmid! :D
Hij wordt al echt wel witter!
[ITP] Sed, Meine en Jip's pedicure, door Shanna Jongkind
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-08-19 22:46 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 5 van de 7 [ 164 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen