4e eigenaar, 4e naam.. Jip! (volgtopic)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-20 19:50

Toestemming dus bij deze! :D
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-20 23:35

Vandaag is het zelfde meisje weer komen rijden, we hebben wat meer op het sturen gefocust haha!


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-20 20:50

Vandaag heeft Jip gesprongen;


Daarna afgekoeld in de poel. Dat doet hij toch wel het liefste haha!



Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Mer1980

Berichten: 18832
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Re: 4e eigenaar, 4e naam.. Jip! (volgtopic)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-20 12:22

Oh wat een leuk filmpje van hem weer <3 en die poel heerlijk met dit weer :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 22:23

Het ruitertje van Jip vlogt sinds kort, en dan is een proefje oefenen natuurlijk ook wel heel erg leuk om te doen! Hier alleen het proefje om met jullie te delen, als je haar wil volgen (vind ze ook hartstikke leuk haha!) kan dat via haar eigen youtube-kanaal: Tess Horses



Ik heb nu ook een 2e ruitertje gevonden, nog niet een super handig meisje, ze komt vers van een manege af, moet nog een boel leren, maar dan kan Jip wel mooi kilometers gaan maken onder het zadel! Ook dus met een niet zo handig ruitertje op zn rug!

Ymor

Berichten: 7974
Geregistreerd: 18-12-11
Woonplaats: Midden Nederland

Re: 4e eigenaar, 4e naam.. Jip! (volgtopic)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 06:30

Zo leuk!! En zo braaf

Mer1980

Berichten: 18832
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Re: 4e eigenaar, 4e naam.. Jip! (volgtopic)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 14:53

Jip is echt zo leuk <3

Rivjenn

Berichten: 4021
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Bergen NH

Re: 4e eigenaar, 4e naam.. Jip! (volgtopic)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-20 22:06

Hij staat te koop toch?
Je wil hem toch niet liever houden?
Want je bent gewoon nog enthousiast over hem enzo.
Het lijkt ook een leuke pony!
Dat hij nog niet verkocht is..
Nou ja, je ruiters zullen blij zijn

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-20 22:26

Hij staat inderdaad te koop, maar hij hoeft niet met spoed weg. Ik wil wel dat er een juiste match is voor hem, en ik wil hem kunnen blijven volgen want ik ben inderdaad super gek op hem.. Maar hij is net 8, mn vaste ruitertje wordt te groot, het nieuwe ruitertje is ook al aan de maximale kant voor Jip.. Kleine ruitertjes vinden is een crime, en hem dus als weidemaatje laten staan vind ik ook zonde. Als hij nou 18 was was het anders, ik hoop dan ook dat ik hem ooit terug kan kopen zodat hij lekker bij ons op pensioen kan. Maar hij is nu net 8, zit in de bloei van zn leven, kindlief is helemaal gestopt met de paarden en zelf pas ik er niet op.. Mennen durf ik niet, dus ik heb hem nu als gratis pony voor anderen.. Ik vind hem veel te goed om nu al weidemaatje te zijn, hij verdient een ruitertje die er lekker mee bezig gaat en bosritten met hem gaat maken enzo..! Dus vandaar dat hij met pijn in mn hart te koop staat, maar hij verdient meer..

Maar hij is zo leuk, hij maakt vast een ander kindje heel erg gelukkig!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 23:17

Onze Jip heeft een fantastisch nieuw gezinnetje gevonden! Ik ben blij dat er weer wat meer rust en stabiliteit in zn leven gaat komen. Al die kijkers moet ook maar verwarrend zijn geweest voor hem. Ik zal hem super erg gaan missen, maar hoop dat hij zn nieuwe gezinnetje erg gelukkig gaat maken!

(En ik hoop dat hij op zn oude dag bij ons terug mag komen, hij heeft echt mijn hart gestolen die lieve vrolijke gekke Jip(kip))! Ze houden me op de hoogte van hoe het met hem gaat, en als hij ooit om welke reden dan ook weer weg moet heb ik gevraagd of ze mij dan als eerste in willen lichten. Ik koop hem met alle liefde dan weer terug.. <3 )

Mer1980

Berichten: 18832
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Re: 4e eigenaar, 4e naam.. Jip! (volgtopic)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-20 10:27

Gefeliciteerd en sterkte met de verkoop hij gaat het vast heel goed krijgen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-20 13:20

We hebben Jip zojuist bij zn nieuwe huisje afgeleverd, hij heeft een gouden plekje gevonden! Als hij ooit weer weg zou moeten om welke reden dan ook hoop ik dat ik hem weer terug mag kopen. Ik vind het zo onwijs moeilijk, maar mn eigen dochtertje wilde niet eens afscheid van hem nemen (dat geeft al aan hoe erg ze gehecht was aan Jip..).
Toen we weg reden rende Jip achter de trailer aan, ik brak echt, dat was het moment dat hij besefte dat hij niet mee terug zou gaan natuurlijk.. ;(
Maar hij heeft echt een gouden stalletje gevonden bij een kindje die hem gelijk al een hele grote knuffel gaf toen ze hem zag. Dus dat voelt wel goed.

Het introduceren bij deze kudde ging ook zonder problemen, heel anders dan toen we hem bij ons in de kudde plaatste. Ik hoop dat hij snel kan aarden en went aan zn nieuwe mensen, hij staat dus nu al bij de rest. En als dat niet lukt haal ik hem met het zelfde gemak weer op..!

Bij deze nog wat foto's, filmpjes komen later..;


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


En eenmaal aangekomen op zn nieuwe plekje;

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-20 18:12

Jip is een echte waterrat, vanmorgen nog lekker met de slang lopen spelen;



En bij deze mijn laatste filmpjes van Jip..


Mer1980

Berichten: 18832
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Re: 4e eigenaar, 4e naam.. Jip! (volgtopic)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-20 22:56

Wat een mooie reeks nog even, fijn dat hij een goed thuis heeft gevonden! Sterkte met de verkoop.