Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 2 [ 46 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Hoe vaak lessen jullie?

 
Profiel   

Gewoon uit nieuwsgierigheid..
Hoe vaak lessen jullie?
Zijn jullie daar fanatiek in?
Privéles of wellicht clubles?
Of juist af en toe les, of dan een clinic?
Of misschien nooit les?


Ik les vrijwel elke maand, het wisselt weleens bij wie ( centered riding voor een zit issue of juist ergens voor dressuur).
Ben geen wedstrijd Ruiter en ook niet fanatiek.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-20 09:03 



 
Profiel   

Ik heb 2x per week privé les en m'n bijrijder 1x in de week.

Ben geen wedstrijd ruiter maar ik vind het fijn om zoveel te lessen omdat het me motiveert en ik heb er veel plezier in. Ik wissel er ook in af, grondwerk, onder het zadel en nu les ik met dubbele lijnen. De rest van de dagen werk ik zelf met m'n paard.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-20 09:08 



 
Profiel   

Op de manege elke week carrousel les. Af en toe een privé les erbij.

En met mijn bijrijdpaard was het de bedoeling om de week les maar dit jaar door corona een tijd niet gelest en door verschillende blessures en ziektes van paard heel onregelmatig dit jaar helaas. Rijd geen wedstrijden met haar maar wil haar wel correct rijden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-20 09:09 



 
Profiel   

1x per twee weken een uur privé les.
Volgend jaar komt daar afwisselend één x per twee weken spring les bij.

Dan heb ik dus elke week les.
Ik rijd zelf twee a drie x per week zelf, waarbij ik train.
Daarnaast krijgt ze beweging door grondwerk, loswerken, dubbele lange lijnen, longe, buitenritten, lol met je knol tijd.

Ben ik fanatiek?
Naar mijzelf wél! Naar mijn paard niet.
Oftewel, mijn paard krijgt alle tijd, die ik mezelf niet gun.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-20 09:12 



 
Profiel   

Geen eigen paard. Ik rij wel af en toe op die van mijn vriend maar die is wat te voorwaarts eigenlijk voor mij. Ik les 1x per week privé centered riding en rij nog maar een half jaar

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-20 09:17 



 
Profiel   

1 x per week dressuurles (privé), 1 x in de zoveel tijd komt de houding en zit-juf langs en tegenwoordig elke week een lesje met cavaletti (in groepje van vier).

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-20 09:21 



 
Profiel   

1 keer per maand dressuurles op stal
1 keer per maand springles op stal
1 keer per maand springles op de verenigin
Daarnaast vanuit mijn opleiding nog trainingsdagen, dit zijn lessen zowel onder het zadel, als vanaf de grond.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-20 09:24 



 
Profiel   

1x per week een uur les, afwisselend springen en dressuur.

Ik rijd een 3 keer per week, en paard loopt daarnaast nog 2-3 keer per week met een ander meisje.

Ik rijd geen wedstrijden behalve hier en daar eens een toevallig oefenwedstrijdje in de buurt. Ben zelf wel redelijk fanatiek in de zin dat ik mezelf echt wel wil verbeteren en niet maar wat wil hobbelen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-20 09:44 



 
Profiel   

1x per week clubles van een uur met ons 2en of 3en, dressuur
1x per week dressuur privé les van een halfuur
En probeer af en toe een springles mee te nemen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-20 09:48 



 
Profiel   

Elke week een half uur privé les :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-20 09:52 



 
Profiel   

Wij hebben ongeveer 1x per jaar les/clinic in een willekeurige discipline. Verder niet :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-20 09:52 



 
Profiel   

Ik zou 1x per maand 'moeten' lessen met mijn bijrijdpaard maar het is er de afgelopen maanden niet van gekomen. Ik hoop nu wel meer te lessen, toevallig vorige week woensdag les gehad en komende woensdag weer. Het is altijd privéles van de eigenaresse zelf.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-20 09:56 



 
Profiel   

Frummels schreef
Wij hebben ongeveer 1x per jaar les/clinic in een willekeurige discipline. Verder niet :)


Grappig. Hele bewust keus denk ik?

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-20 10:18 



 
Profiel   

Nooit, rij eigenlijk alleen maar in het bos :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-20 10:36 



 
Profiel   

Op het moment helemaal niet meer. Misschien volgend jaar weer wat meer, maar heb ook nog geen goede lesgever op het oog.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-20 11:12 



 
Profiel   

Ik heb 1 x per maand les. Dat levert meer dan voldoende stof op om mee verder te kunnen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-20 11:18 



 
Profiel   

Ik probeer 1x per maand te lessen en op dit moment ook een periode 2x per maand bij een andere instructie

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-20 11:29 



 
Profiel   

Ik les 1 keer in de 2 weken. Het is een uur excl in en uitstappen en altijd prive.
Ik kies voor 1 keer in de 2 weken omdat in de weken d'r tussen ik wel de oefeningen echt wil kunnen oefenen en aanleren.

Af en toe gaan we ook op clinic. Maar dan vooral om eens iets nieuws of anders te proberen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-20 11:31 



 
Profiel   

Ik rij om de week een half uur privé les. Ik rij momenteel geen wedstrijden, maar train op Z1/Z2 niveau. Volgend jaar weer wat wedstrijden is de planning

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-20 11:32 



 
Profiel   

Eigenlijk niet..
Of Nouja mijn vriend helpt me wel eens met rijden en zo komen we ook verder :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-20 11:35 



 
Profiel   

Ik heb 1x per week privéles. Soms rijdt mijn instructrice ook op mijn paard.
Soms doen we voor de fun mee aan een clinic maar dat is bij gelegenheid. Ik pak ook af en toe een les op een lespaard mee. :)

[Edit] ik rijd puur recreatief en er zijn geen wedstrijdambities, maar ik vind het belangrijk om te blijven verbeteren.


Laatst bijgewerkt door Leo op 18-10-20 11:55, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-20 11:36 



 
Profiel   

Met mijn laatste verzorgpaard reed ik de ene week een dressuurles en de andere week een springles. Ik reed hem 2 keer max 3 keer in de week, dus dan had ik tussendoor tijd om te oefenen. Met een verzorgpaard daarvoor had ik eens in de 3 weken dressuurles (ik sprong niet met dit paard), maar dan merkte ik aan het einde van die 3 weken dat het niveau toch weer wat ‘inzakte’. Dat vond ik dus eigenlijk net te lang, maar ik was toen jonger en had niet echt het geld om vaker te lessen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-20 11:36 



 
Profiel   

2x in de week clubles en 1x in de 6 weken privéles. Daar heb ik ook genoeg aan omdat ik dan ook weer voor 6 weken werk mee krijgt haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-20 11:41 



 
Profiel   

1x in de 1 a 2 weken een prive les dressuur. Misschien dat ik het springen ook wil gaan oppakken bij de vereniging in de buurt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-20 11:46 



 
Profiel   

1 keer in de week half uur prive-les dressuur. Binnenkort gaan we de springles ook weer oppakken en beetje afhankelijk van hoe dat gaat wordt dat eens per week of eens per twee weken.

Ik heb ook een poosje 2 keer in de week een half uur prive-les gehad (net aan het begin van de Coronacrisis), maar ondertussen redden we het aardig met 1 keer in de week een half uur :-)

We zijn nog niet gestart, maar dat is wel de bedoeling :-)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-20 11:53 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 2 [ 46 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen