[VOLG] The thing you fear most is fear itself...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Laibadji

Berichten: 1688
Geregistreerd: 18-06-15
Woonplaats: Belgiƫ

Re: [VOLG] The thing you fear most is fear itself...

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-17 21:40

Goed bezig! Jullie zien er gelukkig uit!

Cera_D

Berichten: 1145
Geregistreerd: 10-12-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-17 22:19

Wat fijn dat je al weer zo veel vertrouwen hebt in je pony, bang zijn voor je eigen paard is verschrikkelijk (ik heb het ook een flinke tijd gehad). Als ik je alleen een tip mag mee geven, probeer je benen stil te houden en echt alleen maar been te geven als je iets wilt en dan ook echt een reactie verwacht, dan moet je er natuurlijk ook voor zorgen dat je daadwerkelijk de reactie krijgt die je vraagt. Nu leert ze dat als ze iets van been voelt dat het ook prima is als ze geen reactie geeft, en dat is iets waar paarden ongevoelig door raken.

yamsi0124

Berichten: 481
Geregistreerd: 23-10-14

Re: [VOLG] The thing you fear most is fear itself...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-18 10:16

dankjulliewel!
Cera: daar ben ik inderdaad flink mee bezig, samen met de stelling, die ze aan de linkerkant erg lastig vind. dankjewel voor de tip!
Gelukkig nieuwjaar allemaal!

Cera_D

Berichten: 1145
Geregistreerd: 10-12-15

Re: [VOLG] The thing you fear most is fear itself...

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-18 15:55

Ah super! Dan komt het vanzelf goed

Jij ook gelukkig nieuw jaar

yamsi0124

Berichten: 481
Geregistreerd: 23-10-14

Re: [VOLG] The thing you fear most is fear itself...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-18 22:19

dankjewel!

gisteren ben ik afgestapt tijdens de les, kiwi voelde niet fijn aan en leek door haar linkervoorbeen te zakken tijdens de draf. schijnbaar had ze dinsdag als respons tot nog wat laatste vuurwerk dat afgestoken werd flink lopen bokken bij mijn bijrijder. vandaag was het veel minder (ik heb haar eerst nog even laten lopen op het harde), en ben ik alsnog even opgestapt. We hebben eigenlijk alleen maar gestapt, met een rondje draf op beide kanten, en veel gewerkt aan aanleuning en stelling, wat wij allebei wel lastig vinden. Daarna nog even lekker geknuffeld en toen ben ik naar huis gegaan.

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Re: [VOLG] The thing you fear most is fear itself...

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-18 00:47

Oei hopelijk niets ernstigs!

yamsi0124

Berichten: 481
Geregistreerd: 23-10-14

Re: [VOLG] The thing you fear most is fear itself...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-18 08:57

ik hoop het ook niet, vandaag ben ik er zelf niet, mijn bijrijder rijdt haar. Ik zou er eigenlijk wel even heen willen, maar ik heb een verjaardag, dus dat gaat lastig. ik krijg het te horen als het toch weer niet zo lekker gaat.