Paarden die in 2018 beleerd gaan worden!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Miesjex

Berichten: 2957
Geregistreerd: 14-05-08
Woonplaats: Bellingwolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-19 21:03

Hier vandaag gereden, ging niet zo heel lekker. 2x op zijn nek gelegen maar gelukkig beide keren hem weer kunnen oppakken :Y) uiteindelijk liep hij gelukkig wel weer fijn.

Toch maar overleggen met instructrice over mijn bijrijder, heel leuke meid doet ook haar best maar helaas is het met kane toch geen optie om hem goed door te rijden door 2 personen. Merk dat ze toch wat anders rijd dan ik doe, en daardoor snap hij het op een gegeven moment niet meer.. :(:)
Dit eerlijk en netjes uitgelegd aan haar, ook gezegd dat ze ons goed geholpen heeft en ik haar niets wil verwijten, maar helaas niet heel veel begrip gekregen ;(
Morgen komt ze haar spullen ophalen...
Ga nu lekker zelf met hem aan de slag en kijken of ik hem weer zover krijg dat hij weer lekker onder mij loopt. Ik wil er in elk geval geen bijrijder meer bij hebben..
Weer van geleerd :j
Donderdag heb ik weer les

mirjamalvaro

Berichten: 14649
Geregistreerd: 19-08-04

Re: Paarden die in 2018 beleerd gaan worden!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-19 21:26

Jammer dat ze het niet begreep. Ik merk aan mijn paarden ook direct als er iemand anders op heeft gezeten.

Wow murosch, gaaf. :D

xSannee

Berichten: 4349
Geregistreerd: 02-03-10
Woonplaats: Renkum

Re: Paarden die in 2018 beleerd gaan worden!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-19 21:39

Laura jullie gaan echt keigoed! Super hoor!

Mirjam wat een schattige pony is het. En wat een mini oortjes! *D

Super dat hij het allemaal zo goed oppakt zeg!

Hoe is de wedstrijd vandaag gegaan Patty? Beter dan vorige week?

Heerlijke foto's in het zonnetje Miesje! En balen van het rijden vandaag. Snap dat een bijrijder in dit moment van de africhting lastig is. Zeker als ze anders rijd. Jammer dat ze het niet begreep, maargoed het blijft jouw paard natuurlijk.

Murosch, lekker een keer oefenen op ander terrein met Flo joh! Ik zie jullie wel in het zwart wit voor me *D

En WAUW! Wat een gave foto's buiten! Wat braaaf zo in het water! Superstoer!!


Jullie gaan allemaal zooo lekker, maar, ik ben ook blij. Want ik heb er weer OP gezeten *\o/* *\o/*
Gister 2x op en af gestapt uiteindelijk. Verder niets, gewoon even zitten, tot ze ontspande en dan weer er af. Ik voel die rug gewoon opspannen & gelukkig ook weer ontspannen uiteindelijk. Ze bleef wel superbraaf stilstaan, dus ik was heel gelukkig :+:

Miesjex

Berichten: 2957
Geregistreerd: 14-05-08
Woonplaats: Bellingwolde

Re: Paarden die in 2018 beleerd gaan worden!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-19 22:00

Sanne wat fijn dat je er weer op gezeten hebt! en dat ze kon ontspannen! Super dat je zo de tijd neemt hoor.

paljaslaura

Berichten: 2743
Geregistreerd: 23-06-10
Woonplaats: Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-19 22:01

Wat heeeeerlijk Murosch!
Balen Miesje, maar wijs besluit zo dan.
Goedzo Sanne! Weer stapjes vooruit :D

Nou hier een echte primeur. Heb Harvey meegenomen naar zijn eerste oefenrondjes springen. De eerste leek helemaal nergens op. Hij wilde alleen maar in galop naar de uitgang :') Maar hij bewijst maar weer een vlotte leerling te zijn, tweede rondje zonder langslopers uit gereden!
Zo trots op ons ook eigenlijk. Echt zo'n moment dat je even beseft dat alles wat ie kan je samen hebt bereikt.
Afbeelding

xSannee

Berichten: 4349
Geregistreerd: 02-03-10
Woonplaats: Renkum

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-19 14:12

Wat stoer Laura! Knap hoor!! Tweede rondje al zo goed!

Ik heb vandaag weer gezeten & gestapt <3
Bijna stom hoe blij ik weer kan zijn met dit soort kleine dingen... maar ze staat doodstil met opstappen tot ik d'r vraag te lopen.

Gister alleen met plastic zakken bezig geweest, overal aanraken. Stappen met de zakken op d'r lichaam, schudden en tikken op d'r lichaam. Dat gaat ook steeds relaxter.

En even gedoucht & opdrogen in het zonnetje *D


Afbeelding

Pattypaard

Berichten: 11720
Geregistreerd: 24-12-04
Woonplaats: Nederweert-Eind(Limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-19 12:27

NY lijkt me echt supergaaf Melissa!! Heel veel plezier nog daar!

Top dat ze les met Flo weer zo lekker ging Murosch! Hihi ja Baby idd ook voorjaar in de bol. Ze is echt megafris zodra ze wat mag doen. En maar gapen ondertussen na het rijden :+. Liggen gewoon te veel in dat lekkere zonnetje te dutten denk ik haha.
Wat heerlijk met Veroon!!! En gewoon echt in het water ook nog! Super! Dat was dus een heel geslaagde 1e buitenrit.

Jammer dat het niet werkte met je bijrijdster en dat ze geen begrip voor jou uitleg had Miesje… Ben benieuwd naar bewegend beeld in een grotere bak als thuis :D

Fijn dat je weer lekker relaxt op Nova hebt kunnen zitten Sanne! Kan me helemaal voorstellen dat je daar zo gelukkig mee bent.

Wauw wat super Laura!! 1e rondje had hij zijn hoofd nog niet echt bij de hindernissen dus :'). Lekker km’s gaan maken nu?

Zondag was Baby nog steeds/alweer ernstig fanatiek en wou de rem het niet helemaal doen. Vriendin die was komen zei dat ik als ze in de verkeerde galop lande gewoon een volte moest draaien, herstellen, en door. Dus dat deed ik, werden we bij de 3e volte uitgebeld want een volte schijnt als weigering te tellen. Oeps :+.
Toen de B omgezet naar nog een rondje BB, zonder te veel voltes.
Maar het springen ging niet helemaal lekker. Ze sprong wel alles maar ik raakte mijn teugels steeds kwijt. Door de lyme is de knijpkracht in mijn handen minimaal en als de teugels dan glad worden door bijv. zweet dan wordt het al lastiger en als ze dan ook nog goed aantrekt en op de sprong duikt lukt het niet altijd om de teugels gewoon vast te houden daar waar ik ze vast heb. Daar nog even wat voor verzinnen.. Misschien eens proberen of jachtteugels met lussen handiger voor me zijn.
Nouja, wel wat geleerd en ook duidelijk dat ik vooral wel weg moet blijven gaan en niet alleen moet gaan trainen omdat ik toch wel spanning heb om het goed te willen doen en met trainen is dat toch minder.
Gisterochtend super vroeg opgestaan en een zonsopgang rit gemaakt <3
Afbeelding
Baby vond het heel spannend ineens toen ik opstapte dat ze écht alleen haar weg moest zoeken zonder iemand op de grond waar ze wat ondersteuning kon zoeken. Gelukkig had ze al snel vertrouwen in haar zelf en toen ze een keer gegaloppeerd had wou ze alleen nog galopperen haha.

paljaslaura

Berichten: 2743
Geregistreerd: 23-06-10
Woonplaats: Noord Holland

Re: Paarden die in 2018 beleerd gaan worden!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-19 15:53

Vervelend van de kracht in je handen Pattypaard. Jachtteugels moet je wel even checken in reglement of dat mag. Vriendinnetje met MS heeft namelijk jacht teugels als hulp toegewezen gekregen tijdens zo'n dag in Ermelo (en zweep en licht rijden). Ging dan wel om de dressuur.

Miesjex

Berichten: 2957
Geregistreerd: 14-05-08
Woonplaats: Bellingwolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-19 21:37

Mirjam, jaa vervelend is dat he als ze dan zo anders zijn nadat er iemand anders op gezeten heeft. Daarom de keuze gemaakt om het toch zelf te gaan doen. Heb hem dan liever een keer extra stilstaan.

XSanne, dankjewel vond het ook wel leuke plaatjes *D
Fijn dat het bij jou stapje voor stapje weer zo goed gaat *\o/*

Paljas, wat super dat ze het zo goed doet!


Patty, balen dat je je teugels dooor de lyme niet goed dan vastpakken. Lijkt me heel vervelend.
Gave buitenrit! <3


Hier morgen voor het eerst les van iemand anders, ben heel erg benieuwd hoe het gaat :j
Als het goed is gaat er een vriendin mee, dan vraag ik haar wel even om filmpje te maken

xSannee

Berichten: 4349
Geregistreerd: 02-03-10
Woonplaats: Renkum

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-19 12:11

Wat een mooie foto Patty! Hoop dat wij over een tijdje ook buitenritjes kunnen maken, aan de hand vind ze het machtig mooi buiten namelijk :+:

Hier vandaag voor het eerst weer in de binnenbak opgestapt in plaats van de longeercirkel (omdat ze als ze daar gaat ze nooit zo hard kan als in de lange bak) en dat deed ze braaf.
Waar ze dinsdag nog veel spanning had bij het stappen konden we nu ontspannen stappen, hals mooi op lengte, achtjes maken, halthouden en wegstappen. Dus we gaan weer de goede kant op *D

nouklime

Berichten: 1008
Geregistreerd: 13-10-08
Woonplaats: Haarlemmermeer

Re: Paarden die in 2018 beleerd gaan worden!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-19 12:20

Fijn bericht Sanne! Dit kon je wel even gebruiken deze positieve ervaring!

mirjamalvaro

Berichten: 14649
Geregistreerd: 19-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-19 21:49

Beter Sanne!!

Hier vandaag geen jonkie, gisteren ook niet trouwens.

Vandaag was die oude zwarte het slachtoffer. :')
Afbeelding

Muronia

Berichten: 19555
Geregistreerd: 29-04-09
Woonplaats: Aan het kanaal, achter de spoordijk

Re: Paarden die in 2018 beleerd gaan worden!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-19 00:21

Nou Miesje, uiteindelijk wel maar als ik alleen was gegaan dan waren we niet tot in het water gekomen hoor. De brug waar ze over moest om daar te komen was heel erg eng namelijk. Ton was mee en die heeft dat even goed gefixed :)

Vwb bijrijders, ik heb thuis ook een paar meiden die op mn paarden mogen rijden maar op Veronia laat ik eigenlijk niemand anders afgezien van een keer uitstappen. Juist omdat ze alles nog moet leren en omdat ik graag wil dat ze mijn hulpen begrijpt. Dus ik denk dat het verstandig van je is om het nu alleen te doen eerst, dat voorkomt ruis in de communicatie.

Goedzo Sanne, jullie zijn weer onderweg! En tuurlijk ben je blij met kleine stapjes vooruit. Ik vind je dapper!

Dat is een hele mooie primeur Paljaslaura. Dat eerste rondje was een opwarmronde zullen we maar zeggen maar jullie kunnen het! Mooie foto en knap gedaan!

Pattypaard oh nog iemand met lichamelijk ongemak, wat rot. Lijken me ook echt vervelende momenten als je in een parcours je teugels kwijt raakt. Misschien dat andere teugels inderdaad een oplossing bieden. Je zou er zelfs dispensatie voor kunnen aanvragen? Wel heerlijk, zo'n zonsopkomst - rit!

MiesjeX van wie had je les en hoe ging het?

Mirjam dat is soms ook wel lekker, even op de routinier die de knopjes al kent. Kun je toch even aan heel andere dingen werken.

Ik heb vandaag weer iets nieuws gedaan met Veronia. Voor de afwisseling het hoofdstel maar eens helemaal af gelaten.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

nouklime

Berichten: 1008
Geregistreerd: 13-10-08
Woonplaats: Haarlemmermeer

Re: Paarden die in 2018 beleerd gaan worden!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-19 02:04

Wat stoer Murosch!!!

Muronia

Berichten: 19555
Geregistreerd: 29-04-09
Woonplaats: Aan het kanaal, achter de spoordijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-19 09:57

Dank je, ik heb eerst met hoofdstel gereden en uiteindelijk met een lange teugel en alleen met de "neckrope" geprobeerd. Toen dat goed ging kon het hoofdstel eraf.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Nou en hier het halstertouw er ook maar af gehaald :D
Afbeelding

Gisteren ook weer met Flo bezig geweest trouwens. Dat ging op zich heel goed, alleen toen ik ging galopperen kreeg ik wel even een flinke schrik want ik kreeg uit het niets een boksessie om uit te zitten. Gelukkig lukte dat maar wat er nu was?

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

mirjamalvaro

Berichten: 14649
Geregistreerd: 19-08-04

Re: Paarden die in 2018 beleerd gaan worden!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-19 12:38

Dat je dat durft vind ik al knap. :))

Hier Kenzo 3e keer erop en na ff longe maar los gegaan. Stap, draf, van hand veranderen, no problem. :')

Miesjex

Berichten: 2957
Geregistreerd: 14-05-08
Woonplaats: Bellingwolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-19 15:17

Xsanne, super dat het in de bak ook goed ging!

Mirjam, af en toe is een goed beleerd paard ook wel even fijn te rijden he.

Murosch, oeps :o Wel super fijn dat Ton jullie zo goed helpt.
Zie hem ook vaak op mijn werk op het moment haha ons kantoor zit naast de school van zijn kids _/-\o_

Ik heb zelf les gehad van Richard Kiewiet. Echt super goede uitleg en kane liep echt heel fijn.
Alleen super jammer dat ze zijn vergeten te filmen, waren allemaal aandachtig aan het luisteren en kijken naar de les :Y)
6 mei heb ik weer les, en dan komt een vriendin/bijrijder van mijn andere paard mee om te filmen *\o/*
Zal dan eens een keer filmpje uploaden hoe het eruit ziet.

Muronia

Berichten: 19555
Geregistreerd: 29-04-09
Woonplaats: Aan het kanaal, achter de spoordijk

Re: Paarden die in 2018 beleerd gaan worden!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-19 19:22

Haha mirjam, ik deed dit ook wel eens met veronia's moeder. Ik zie het als een test voor mezelf of ik ze netjes aan de been en handhulpen heb. Ik zie me dit trouwens niet zo snel met Flo doen nog.

Fijn dat Kenzo het weer goed deed, stuur komt er ook mooi op. Ik weet nog wel dat ik het lastig vond om te bepalen wanneer ik wat krappere wendingen durfde te gaan maken met Veroon. Ik ben een lange tijd bezig geweest met hand veranderen grooote voltes en uiteindelijk een gebroken lijn en slangenvolte met 3 bogen erbij maar pas sinds ik les heb maak ik ook wel echt kleinere voltes, krappere wendingen en een keer een S.

Miesje wat is het een kleine wereld :) . Richard ken ik ook goed, vooral van eerder. Toen zagen we elkaar vaak op wedstrijden en hadden gemeenschappelijke bekenden. Hij kent Veronia's oma, Fonia, ook nog goed van vroeger. Je mag hem de groetjes wel doen van Claudia :)

Miesjex

Berichten: 2957
Geregistreerd: 14-05-08
Woonplaats: Bellingwolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-19 22:27

Murosch schreef:
Haha mirjam, ik deed dit ook wel eens met veronia's moeder. Ik zie het als een test voor mezelf of ik ze netjes aan de been en handhulpen heb. Ik zie me dit trouwens niet zo snel met Flo doen nog.

Fijn dat Kenzo het weer goed deed, stuur komt er ook mooi op. Ik weet nog wel dat ik het lastig vond om te bepalen wanneer ik wat krappere wendingen durfde te gaan maken met Veroon. Ik ben een lange tijd bezig geweest met hand veranderen grooote voltes en uiteindelijk een gebroken lijn en slangenvolte met 3 bogen erbij maar pas sinds ik les heb maak ik ook wel echt kleinere voltes, krappere wendingen en een keer een S.

Miesje wat is het een kleine wereld :) . Richard ken ik ook goed, vooral van eerder. Toen zagen we elkaar vaak op wedstrijden en hadden gemeenschappelijke bekenden. Hij kent Veronia's oma, Fonia, ook nog goed van vroeger. Je mag hem de groetjes wel doen van Claudia :)


Och wat grappig! Zal hem de groeten doen haha.
Als die van jou straks goed op buitenrit is kunnen we wel keertje afspreken als je dat leuk lijkt!
Maury is super braaf op buitenrit

Miesjex

Berichten: 2957
Geregistreerd: 14-05-08
Woonplaats: Bellingwolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-19 16:02

Vandaag voor het eerst op vreemd terrein gereden.

En het trailer laden gaat echt ontzettend goed met monty roberts halster!
Hij loopt ontzettend braaf mee de trailer op nu.

Hier een filmpje en 2 foto's van mijn knappe vent !



Afbeelding

Afbeelding

xApple

Berichten: 6367
Geregistreerd: 20-04-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-19 16:35

Ik vind het wel leuk om weer eens wat te posten hier, ik lees toch al vaak mee wat jullie meemaken.


@Murosch; Leuk om te lezen dat je wedstrijden al zo goed gaan. :)F En ook zo mooi met je andere paard (is hij van jou?) aan de slag! Ziet er echt goed uit allemaal hoor. Top. Enne je stippel !! <3 Wat leuk zo met je dochter. In dat water!! Wat gaaf :D
@Pattypaard; Mooie cap :D Hopen dat je hem niet teveel ‘nodig’ hebt. Prachtige foto’s zag ik voorbij komen ook. Ik dacht; Jeetje wat een enorm korte beugels..En toen je springfoto :z Super knap hoor van je wedstrijd, dat je hem een goede ervaring wilt geven en niet maar doorgaat omdat dat ‘moet’.
@Nouklime; Jou volg ik natuurlijk ook op Insta. Super leuk om jullie weg te volgen. Die wedstrijden pak je hartstikke goed aan joh, straks vliegen de winstpunten je om de oren.
@xSanee; Misstaat totaal niet op die pony. Leuke combi. :j Fijn dat het rijden nu weer even beter ging. Weer wat vertrouwen opbouwen samen.
@Mirjamalvaro; Stoer met die bal! Mijn vorige fjord was doodsbang van die dingen := Enne wat een brave pony zeg! Top +:)+
@miesjex; Moet je altijd in zon zware bak trainen of heb je net nieuw zand? Verder ziet het er netjes uit hoor. Lees net je reactie, maar is de bodem inmiddels wat beter? En zit jij zelf lekker in je zadel? Ik heb met mijn andere jonkie nu best wat gedoe omdat zij een héél korte rug heeft en moest wat kleinere zadels passen, nou dat vind ik echt vreselijk zitten := Hij glimt je echt tegemoet trouwens jeetje, mooi !
@paljaslaura; Wat stoer zeg! Fijn dat hij het al zo goed deed :D En wat een enorm verschil in de foto’s van februari en nu! Heel mooi.
@melissa93; lief dat je moeder wilde filmen! Hij lijkt wel achter de loodlijn te lopen op alle foto’s? Wat een boef met rijden af en toe als ik dat zo lees. Zou niks voor mij zijn.. ik vind je heel stoer :D

Miesjex

Berichten: 2957
Geregistreerd: 14-05-08
Woonplaats: Bellingwolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-19 16:52

xApple schreef:
Ik vind het wel leuk om weer eens wat te posten hier, ik lees toch al vaak mee wat jullie meemaken.


@Murosch; Leuk om te lezen dat je wedstrijden al zo goed gaan. :)F En ook zo mooi met je andere paard (is hij van jou?) aan de slag! Ziet er echt goed uit allemaal hoor. Top. Enne je stippel !! <3 Wat leuk zo met je dochter. In dat water!! Wat gaaf :D
@Pattypaard; Mooie cap :D Hopen dat je hem niet teveel ‘nodig’ hebt. Prachtige foto’s zag ik voorbij komen ook. Ik dacht; Jeetje wat een enorm korte beugels..En toen je springfoto :z Super knap hoor van je wedstrijd, dat je hem een goede ervaring wilt geven en niet maar doorgaat omdat dat ‘moet’.
@Nouklime; Jou volg ik natuurlijk ook op Insta. Super leuk om jullie weg te volgen. Die wedstrijden pak je hartstikke goed aan joh, straks vliegen de winstpunten je om de oren.
@xSanee; Misstaat totaal niet op die pony. Leuke combi. :j Fijn dat het rijden nu weer even beter ging. Weer wat vertrouwen opbouwen samen.
@Mirjamalvaro; Stoer met die bal! Mijn vorige fjord was doodsbang van die dingen := Enne wat een brave pony zeg! Top +:)+
@miesjex; Moet je altijd in zon zware bak trainen of heb je net nieuw zand? Verder ziet het er netjes uit hoor. Lees net je reactie, maar is de bodem inmiddels wat beter? En zit jij zelf lekker in je zadel? Ik heb met mijn andere jonkie nu best wat gedoe omdat zij een héél korte rug heeft en moest wat kleinere zadels passen, nou dat vind ik echt vreselijk zitten := Hij glimt je echt tegemoet trouwens jeetje, mooi !
@paljaslaura; Wat stoer zeg! Fijn dat hij het al zo goed deed :D En wat een enorm verschil in de foto’s van februari en nu! Heel mooi.
@melissa93; lief dat je moeder wilde filmen! Hij lijkt wel achter de loodlijn te lopen op alle foto’s? Wat een boef met rijden af en toe als ik dat zo lees. Zou niks voor mij zijn.. ik vind je heel stoer :D



Ik rijd eigenlijk bijna nooit in mijn eigen bak.
Rij altijd bij vrienden en die is niet zwaar. Vandaag voor het eerst op vreemd terrein gereden.

Mijn zadel zit heerlijk!, vandaar denk je dat dit niet zo is dan?

xApple

Berichten: 6367
Geregistreerd: 20-04-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-19 16:56

@miesje; Het leek alsof hij krap is en jij heel erg achterop zit maar heb ik dan vast niet goed gezien. :)

Met mij en de baby’s gaat het super. Lars is uit zijn zware fase (was echt moeilijk, ik reed soms een hele rijbak rond met een compleet losse rechterteugel omdat hij iedere centimeter wilde pakken om erin te hangen en op de voorhand te lopen. Of zomaar omdraaien naar links omdat dat zijn voorkeurskant is pff. := Fjorden af en toe :')

Maar wel altijd súper braaf. Ben al een heel groot deel van mijn angst kwijt. Hij geeft me zoveel vertrouwen terwijl dat eigenlijk andersom zou moeten natuurlijk. Daar ben ik mij wel van bewust en daarom gaat Rissa morgen een maand naar Stal Haas om doorgereden te worden. Ze is zadelmak en doet het super maar ik ben gewoon niet de juiste persoon om dit te doen. Ze heeft werkelijk geen stap verkeerd gezet en heeft echt een top karakter maar ik ga het niet doen. Heb er geen plezier in.

Met Lars probeer ik 1x in de week een stukje naar buiten te gaan. Naar het grote weiland van de buren of langs de weg. Ik vind het zelf érg spannend maar het gaat goed.

In de grote wei van de buren (echt enorm, geen idee hoeveel bunder dit is maar je kan ons niet zien als je aan de andere kant van ‘t weiland staat zeg maar).
Afbeelding

Vanmorgen vroeg;
Afbeelding

We lessen elke week en nemen nu af en toe wat proef oefeningen mee. Ik wil in januari gaan starten.
Afbeelding

Afbeelding



Vrijspringen vindt hij te gek.
Afbeelding


Afbeelding


En Rissa.. Heb echt moeite om haar weg te brengen morgen. Ik voel me echt slecht alsof ik haar ‘dump’. Terwijl ik weet dat ze het daar prima heeft.
Afbeelding

Nou hele spam van mij :')

Miesjex

Berichten: 2957
Geregistreerd: 14-05-08
Woonplaats: Bellingwolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-19 17:14

Wat fijn dat het bij jou ook goed gaat!
En heerlijk he die eigenwijze fjorden hihi. Heel herkenbaarmet mijn tinker.


Ik zat vanmorgen inderdaad wel aardig wat naar achter. Heb normaal mijn beugels wat later, en dan zit ik ook beter.
Nu toch ervoor gekozen om ze korter te zetten want hij Was vooral in het begin ontzettend gespannen.

nouklime

Berichten: 1008
Geregistreerd: 13-10-08
Woonplaats: Haarlemmermeer

Re: Paarden die in 2018 beleerd gaan worden!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 10:43

Wat een leuke update Apple! Ben benieuwd hoe Rissa het gaat doen en hoe lekker je rond hobbelt als ze straks terug komt! Maar dat zal ik allemaal wel zien op je insta haha.