Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 264 van de 289 [ 7222 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 261, 262, 263, 264, 265, 266, 267 ... 289  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Paarden die in 2018 beleerd gaan worden!!

 
Profiel   

Oh wat leuk Muronia! Fototje? *D

Ah Idenn <3 hoe groot was die ook alweer? Een D pony toch?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-20 11:18 



 
Profiel   

mirjamalvaro schreef
Nouklime is ook pas sinds 1 juni :))
Ik wil Sterre graag nog Z1 voordat we weggaan. :)


Whaha nou dan is het niet zo heel gek dat ik het gemist heb!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-20 11:37 



 
Profiel   

Fotootjes volgen vandaag, ik ga hem zometeen ophalen. Haha ik voel met mijn dochter mee, ook een beetje kriebels hoor! Het is toch ook wel spannend, een nieuw paard aanschaffen. Je weet niet precies van wie je nou de komende jaren dagelijks de mest mag opruimen :D , hoop dat ons gevoel de juiste was.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-20 06:02 



 
Profiel   

xSannee schreef
Oh wat leuk Muronia! Fototje? *D

Ah Idenn <3 hoe groot was die ook alweer? Een D pony toch?


Ja 1.45m ongeveer, D-maatje.
Was al iemand komen kijken die heeel bang was maar op hem durfde ze te draven. <3 Hij geeft zoveel vertrouwen. Helaas vond ze hem te klein. :(:)

Spannend muronia!

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-20 09:35 



 
Profiel   

Hier istie dan :)

Dit was bij het proefrijden:
[ img ]
[ img ]

En hier vandaag thuis, kennis maken met de rest

[ img ]
[ img ]
[ img ]

Het verloopt tot nu toe mooi rustig gelukkig!

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-20 12:28 



 
Profiel   

Jeej wat fijn Muronia!

Altijd spannend hoe het met je andere paarden klikt!

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-20 12:50 



 
Profiel   

Oh wat een leuke! En je dochter is inderdaad groot geworden *D
Gefeliciteerd met de aankoop! Op naar vele fijne ritjes!

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-20 12:54 



 
Profiel   

Eeeeven geprobeerd hoor. Hij is zo relaxed ondanks de verhuizing. Yep, defintief goed gekeurd <3
[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-20 16:51 



 
Profiel   

Super zeg Muronia! Goud zo'n leermeester voor je dochter *D
En past met jou ook prima!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-20 19:14 



 
Profiel   

Ik vind het jammer dat je dan niet kan zien hoe je ten opzichte van andere deelnemers presteert, dat vind ik toch altijd wel fijn. Voor nu laat ik het nog even, wellicht dat ik straks in juli of augustus toch wel weer graag wil en dan maar eens opgeef

Nouklime fijn dat de bitfitter langskomt, een zadel waar je zelf fijn op zit is toch wel heel fijn!
Heb nu zo'n 3 maand mijn nieuwe (voor mij nieuw :P ) zadel, en wat een verschil met het vorige zadel. Kan hier ook zoveel fijner op zitten

Mirjam kan/ga je straks in Zweden ook weer wedstrijden rijden? Ik heb me vorig jaar een keer geprobeerd te verdiepen in zweedse proeven, (mijn vorige paard is naar Zweden verkocht). Maar kon er niet veel uit halen haha

Muronia mooi weer 2 wp erbij, super! Heb je de punten van de 4e proef al terug?
Gaaf dat Veroon drachtig is! Hopen dat de andere merrie ook snel drachtig is.

Ik zal al wat foto's op FB voorbij komen van een knap paard! Super leuk!! Kun je er mooi samen van genieten :D <3

Mirjam jammer dat Iden de verkoop in gaat, maar snap het wel als jullie zelf naar Zweden vertrekken. Meisje wat haar least kan/wil hem niet overnemen?

Muronia je staat er zelf ook mooi op! Wie weet binnenkort nog een wedstrijdpaard erbij?

Hier lekker aan het trainen, ging fijn afgelopen week op de stormachtige zaterdag na :P
Met harde wind vind ze het allemaal nog wat te spannend, uiteindelijk paar rondjes ontspannen gereden en toen ook gestopt. Dag erna weer erg fijn te rijden :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-20 17:50 



 
Profiel   

Harde wind is ook spannend Melissa! Goed bezig!

Hier zijn we nog druk bezig met alles. Het is nog niet helemaal rond, maar ik ga misschien binnenkort samen met Nova een weekje ergens naartoe om een weekje onder begeleiding aan de slag te gaan. Soort bootcamp *D

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-20 19:28 



 
Profiel   

Melissa weet ik nog niet of ik dan nog wedstrijden ga doen. Is voor de fokkerij op zich wel goed, voor de merries hun prestatie.
Idenn zijn leaser kan hem niet over kopen nee.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-20 20:20 



 
Profiel   

Ik word blij van je zadel verhaal Melissa! Ik hoop dat ik na de 18de ook zoiets kan vertellen haha! Wat voor zadel heb je erop liggen nu? En wat had je hiervoor?

Bitfitter zei zaterdag ochtend om half 8 voor de 2de keer af..... Dus ik ben wel een beetje telleurgesteld dat ik 2x last minuten ben afgezegd. Ik heb ook niks meer vernomen omdat ik om een compensatie heb gevraagd mocht er een 3de afspraak tot stand komen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-20 21:16 



 
Profiel   

Al een hele tijd niks meer laten zien van Zimba.
Vorige week onze eerste b proef gereden, ik wachten nog op de punten.

Sommige gaan echt al hard in dit topic, ik zag een paar fanatiekelingen langskomen die al mooie punten verzameld hebben. Ik hoop dat ons dat dit jaar ook gaat lukken.
Gisteren mee gedaan aan een clinic hier in de buurt. Heel leuk, maar ik merk in alles hoe groen hij nog is. Tussen de hekjes vond hij best spannend.

[ img ]


[ img ]


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-20 20:13 



 
Profiel   

:wave: *Kruipt onder steen vandaan*

Ik kom voorzichtig weer even om een hoekje kijken om te zien hoe het met iedereen gaat.

Jullie zijn zo te zien allemaal lekker bezig. Leuke foto`s worden er gepost :D
Wedstrijden en clinic`s worden er gereden echt super gaaf.

Ik zal proberen vanaf nu weer up2date te blijven en regelmatig bokt te openen :o Op de een of andere manier lukt me dat periodes niet ivm werk/paard/huishouden/vriend/fotograferen enz enz.. Noem het maar gewoon druk :')

Ook gelijk een kleine update van onze kant.

Afgelopen jaar heb ik te kampen gehad van een rug hernia, waar ik nog steeds zo af en toe wel last van heb. We hebben dus helaas niet heel veel kunnen doen qua trainen, als alleen longeren en grondwerk. Af en toe voelde mn rug oke en stapte ik op, maar daar moest ik dan weer dagen van bijkomen en had dan weer erg veel pijn.

Maar sinds Februari gaat het dermate goed dat ik kan functioneren en weer full time kan rijden. En wat vind ik dat heerlijk <3

Het wekelijks lessen heb ik weer opgepakt en in Maart hadden we onze eerste wedstrijd gepland staan. Deze kon door de Corona helaas niet door gaan, maar we hebben heerlijk door kunnen trainen. Kensi gaat echt met sprongen vooruit.

Aanstaand weekend rijden we een clinic mee op een andere locatie. Dus een mooie test hoe ze het doet op de trailer en op vreemd terrein. (In September vorig jaar heb ik dr ook al een keer meegenomen naar een clinic, daar was ze erg braaf. Dat was de eerste keer op pad)

Het weekend daarna rijden we onze eerste wedstrijd tijdens een meetmoment :j in de klasse L1.

Bijgaand nog wat foto`s van de afgelopen periode.

Hier mag ze wat meer aan de loodlijn komen. Ze kruipt er net te veel achter.

[ img ]

Stukje schouderbinnenwaarts. Dit vind ze in de buitenbaan nog erg lastig zonder aanleuning van de wand. Nog erg zoekende, maar word steeds beter en krachtiger.

[ img ]

Hier waren we tijdens mijn les bezig met een klein beetje sluiten.

[ img ]

Van hand veranderen in galop op de diagonaal.

[ img ]

Uiteraard rijden we ook gewoon lekker voorwaarts - neerwaarts als warming-up en cooling down.
Het stukje waar we nu vooral aan werken is het op lengte houden van de hals. Kensi krult zich graag wat op, met name tijdens oefeningen. Het sterker maken in het algemeen en haar meer op achter krijgen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-06-20 13:45 



 
Profiel   

Ha welkom (terug) allebei!
Knappe paardjes hoor! Het ziet er goed uit!
en mooie setjes haha!

Ah wat stom dat die al 2x heeft afgezegd Nouk... jammer is dat dan...

Hier vanochtend een keer les aan huis gehad. Ga meestal naar m'n juf met binnenbak, maar ik had het idee dat ze thuis meer spanning op bouwde. Ik wilde testen of dat aan mij lag ( :+ ) of toch ook bij haar.
Dus juf hierheen en hier aan de slag, en zij merkte wel hetzelfde als ik. Toch veel te zien, veel prikkels, veel andere paarden. Maargoed dat moet ook "kunnen".
Was dus ook leerzaam, want weer wat nieuwe handvatten gekregen om thuis met die momenten om te gaan.

Gaan nu maar wat vaker in de buitenbak oefenen samen (ook bij de juf), want pech voor de pony: ik heb zelf geen binnenbak meer _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-06-20 13:49 



 
Profiel   

Ja stom he Sanne! Vind het ook niet zo profi...
Nova ziet er zo lief uit maar volgens mij is het aan pony met gebruiksaanwijzing als ik dat zo lees bij je! jullie komen er wel!

Andere welcome back!

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-06-20 12:28 



 
Profiel   

Wat irritant Nouklime, ik zou er dan wel klaar mee zijn en een ander bellen.

Goed bezig Sannee en altijd fijn als je goede tips krijgt om er thuis ook fijn mee te kunnen rijden.
Ik ga zelf ook iedere week naar mn instructrice om daar te lessen. Die baan vind ik net wat fijner en daar loopt ze ook vaak beter.

Vanochtend voor de hitte nog gelest ging erg fijn dus op naar de clinic zondag. Heb er erg veel zin in!

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-06-20 12:38 



 
Profiel   

Hahaha ja dat gevoel heb ik ook een beetje! Tenzij ze mij een gratis consult kan geven voor de 3de afspraak.... dan wil ik het overwegen is allemaal al duur genoeg!

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-06-20 12:57 



 
Profiel   

Haha Nouk, Nova ziet er lief uit, en dat is ze eigenlijk ook. Op de grond haha!
Het probleem met rijden is het ook niet dat ze gemeen/vervelend doet ofzo, het is paniek die ze niet kwijt kan...


Maar, we gaan 22 juni een paar dagen op "vakantie" samen! 5 dagen bootcamp *D
Even samen weg uit de normale omgeving en elke dag onder begeleiding aan de slag. Vind het spannend, maar heb er ook wel echt zin in *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-06-20 19:44 



 
Profiel   

Zo dan twee keer afzeggen is wel onprofessioneel ja..

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-06-20 13:06 



 
Profiel   

:wave:

Beetje jammer die afzeggingen.

Hier gisteren ook Idenn verkocht. Nu alleen de klein zwarte stoere hengst ( :') ) Perry nog.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-06-20 14:16 



 
Profiel   

Ik ben zo blij dat jullie het ook niet netjes vinden! Eerste keer zei ze op dinsdag avond af voor de woensdag ochtend. En 2de keer zei ze op zaterdag ochtend om half 8 af terwijl we om 9 uur een afspraak hadden. Afgelopen vrijdag de eigenaresse van het bedrijf een bericht gestuurd.... keep jullie posted Haha!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-06-20 18:36 



 
Profiel   

Zo kort van te voren is helemaal een no go. :\

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-06-20 18:45 



 
Profiel   

Dubbel Mirjam maar toch fijn dat ie een nieuw baasje heeft!

Ik ga hopelijk komende week eindelijk weer springen met Harvey na mijn val. Ben benieuwd of hij zich weet te gedragen :+
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-06-20 19:32 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 264 van de 289 [ 7222 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 261, 262, 263, 264, 265, 266, 267 ... 289  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen