Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 250 van de 289 [ 7222 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 247, 248, 249, 250, 251, 252, 253 ... 289  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Paarden die in 2018 beleerd gaan worden!!

 
Profiel   

Geweldig toch Sanne.
En ja erg fijn commentaar.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-11-19 18:59 



 
Profiel   

Nou waar ze zaterdag een 10 voor karakter kreeg, was het dinsdag allemaal heel ingewikkeld :+ :(:)

We hadden les, 's avonds, dus dat betekende voor het eerst in het donker rijden op de nieuwe stal.
Dat was nog heel lastig. Zoooo veel spanning. Het is bijna sneu dan. Eerst aan de hand gewerkt. Uiteindelijk met heel veel rust & de juf opgestapt. Toen hebben we een half uur stapoefeningen gedaan.
Elke keer kleine opdrachtjes: halthouden en wegstappen, 1 pas opzij en weer rechtdoor, hals iets verlengen, van hand veranderen. Meer kun je op dat moment gewoon echt niet vragen.

Uiteindelijk ontspant ze dan "iets" maar nog lang niet tot het punt waarop ik weer echt kan gaan rijden.
Heel lastig... ze heeft zo'n ingewikkelde handleiding _O-

Maargoed, ook gewoon gestopt toen ze in stap ontspande, draf is dan gewoon echt te veel gevraagd.
Dan maar eerst in stap oké en daarna pas weer door.

Juf vond wel dat ik al beter durfde te blijven rijden, d'r beter en sneller doorhad en d'r dus ook beter kon begeleiden. Dus dat was wel heel fijn om te horen... Want soms wordt je zelfvertrouwen hier niet beter van _O-

De lijn tussen wat is de "druppel" en wat heeft ze wél nodig is soms zo klein.

Wij prutsen langzaam weer verder :Y)

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-19 11:19 



 
Profiel   

Wat lastig Sanne! Wel echt super van je wedstrijd!
Harvey is ook een enorm spook in het donker in de buitenbak

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-19 13:18 



 
Profiel   

Nouklime heerlijk gelest, top!
Oh super een rit van 2 uur, het was toen idd wel echt heel lekker weer!

Mooie foto's Sanne!

Jammer Mirjam!

Ik kijk vaak ook een beetje te serieus op het paard :')

Sanne vervelend dat ze zo in het donker toch weer enorm veel spanning opbouwt! Hopen dat het door vaker doen ook wat relaxter gaat!
Ik geloof graag dat het heel lastig is om daar de gouden middenweg in te vinden inderdaad! Dan is het op zo'n moment wel fijn dat je begeleiding ernaast hebt staan

Ik had afgelopen maandag mn handen ook goed vol aan Ken in het donker. Waaide best wel een beetje en daar bouwde ze ook best wat spanning door op. Stukjes heel fijn ontspannen en stukken dat ze echt haar kont eronder zet, dan maar gauw de kleine volte op draaien en veel overgangen en bochtjes linksom/rechtsom gedaan zodat ze toch een beetje met de gedachten bij mij blijft.

Vanavond mag ze weer mee naar mn instructrice :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-19 18:23 



 
Profiel   

In donker rijden vinden de meeste wel spannend in het begin :(:)

[ img ]
Lieverdje

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-19 22:16 



 
Profiel   

Sanne wat fijn dat de verhuizing zo goed gegaan is & wat ontzettend leuk zo'n filmpje <3

Mirjam wat leuk een hondenshow, hij heeft het goed gedaan dus.
Oei beetje lage punten gehad -O-
Wat zit je trouwens mooi ingepakt op het paard, volgends mij had je het koud :brr:

Melissa, het prijsverschil vind ik wel echt reuze meevallen. Ik gebruik hier echt stukken minder van dan wanneer ze op vlas stonden :o


Hier laatst een heel moeilijke beslissing gemaakt, lang denken en denken en nog 10000x nadenken heb ik besloten om kane toch te verkopen.
Ik heb zo een ontzettende angst voor hem opgebouwd sinds onze val :n Rij niet meer met plezier en heb er helemaal geen lol meer in. Maar afstand doen is zooo moeilijk |o

Vandaag bij een aantal paarden gekeken voor mezelf waarbij er 1 ontzettend leuke merrie stond. Binnenkort nog eens proefrijden en nog eens om tafel. :):)
Wel heel spannend allemaal!
Erg moeilijk om afstand te moeten doen van kane, maar wel een heeel leuk vooruitzicht met een ander paardje waar ik weer ontspannen mee kan rijden en waarmee ik weer plezier kan hebben.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-19 20:39 



 
Profiel   

Moeilijke beslissing Mies :(:)

En ja was gisteren erg koud, zo'n snijdende wind. Brrrrrrr

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-19 20:52 



 
Profiel   

Miesje wat een moeilijke beslissing inderdaad, maar misschien voor jullie beide wel beter :(:) Je moet inderdaad wel plezier hebben in het rijden en er met vertrouwen op kunnen gaan zitten.
Spannend en leuk natuurlijk dat je een paard gezien hebt! Een die al wat meer kent of? En kun je Kane dan inruilen of ga je hem zelf te koop zetten? Ik denk dat je daar zeker een hele leuke plek voor gaat vinden!

Ken afgelopen donderdag gelest, fijn kunnen werken :)

En vandaag mee naar de 1e selectie, 1e rondje was weer even spannend maar onze voorganger zat nog in de baan na het afgroeten, dat gaf haar wel vertrouwen en we kregen fijn even de tijd om een paar rondjes te doen. De spanning zakt dan ook heel snel wel weer af, ze schrok nog even een keer flink toen ze zichzelf zag in de ramen :') Maar de proeven gingen mooi ontspannen.
Ze liep echt 2 hele fijne proeven en dat werd ook beloond met 207,5 en 209 en beide proeven gewonnen in een groep van ruim 30 combi's. Zo onwijs trots op haar <3 <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-19 00:14 



 
Profiel   

Hoi allemaal, ik laat ook even weer van me horen. Ik lees steeds wel alles mee hoor!

Melissa wat een supermooie prestatie voor jullie! Waar is de selectie voor als ik vragen mag?

Mirjam nog geen kopers voor de pony's gehad?

Sanne wat zagen jullie er prachtig uit in tenue en wat goed gedaan! Balen dat het dan de keer erna weer even minder gaat, maar dat is weer een leerschool geweest. Het is toch wel heel anders in het donker, met lampen en schaduwen enz.

Hier gaat het allemaal zijn gangetje. Ik heb mijn draai best goed gevonden alleen inmiddels en de scheidingszaken lopen eindelijk een beetje. Contact met ex verloopt wat soepeler en dat is ook wel prettig voor de afwikkeling. Alleen heb ik nu lichamelijk weer allerlei klachten waardoor ik 0,0 energie heb en dat gaat dan weer ten koste van het rijden. Ik heb afgelopen week een heel uitgebreid bloedonderzoek gehad en hoop daar volgende week de uitslag van te krijgen. De huisarts denkt aan ME/CVS of polyneuropathie, in combinatie met de fibromyalgie die ik al had. Beide niet om vrolijk van te worden, maar als ik weet wat er is dan kan ik hopelijk iets doen waardoor ik minder pijn en meer energie krijg.

Veronia heeft haar kont een beetje in de krib met rijden op dit moment. Ze is snel aangebrand en het er niet mee eens, maar dat komt misschien ook omdat ik te weinig met haar doe. Florentino doet eigenlijk niks verkeerd maar ik heb nog steeds trilbenen sinds ik hier thuis er wat mee doe, dat moet ook echt weer groeien. Wainonia staat met een dikke bijna-200-dagen-drachtig-buik en vermaakt zich verder wel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-19 08:53 



 
Profiel   

Muronia :(:) hier helaas ook CVS/ME, IIH en doofheid.

Pony's nog niet verkocht nee, nu staat Idenn ook nog steeds niet officieel te koop.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-19 11:33 



 
Profiel   

Ja we hebben voorheen wel in het donker gereden hoor!
Alleen in combinatie met een nieuwe stal/bak was het toch even teveel.

Hihi Mirjam lekker ingepakt!

Wat een lastige beslissing Miejse! Maar hopelijk vind hij een fijne nieuwe eigenaar en kun jij met een nieuw paard fris aan de slag :+:

Mooie punten Melissa!!

Knuffel voor jou Muronia :(:)
Ik weet hoe slopend een scheiding kan zijn. Is helaas bij mijn ouders een groot drama geweest.
Fijn dat je contact met ex beter wordt, want dat kan al zoveel schelen...\

Ik heb gister fotoshoot gehad! Fotograaf woont vlakbij & ken ik goed via de manege, die wilde graag een ideetje uitwerken met de herfstkleuren en een groene jurk, of we model wilden staan *D
Uiteraard haha, uiteindelijk kwamen ze met twee fotografen dus ben weer benieuwd naar het resultaat!

Nova gedroeg zich overigens fantastisch. Op de fiets naar het bos (10 minuutjes) en langs alle drukke hondentrainingen & voetbalvelden, langs de scouting die fik aan het stoken was, en waar er eentje in de container aan het springen was om het vuilnis aan te stampen, maakte allemaal niets uit _O-

Met de fotoshoot had ze het fotohalstertouwtje om, maar die hing gewoon los, ze bleef keurig naast me staan. Na een uur was ze het wel zat, maar toen had ik het ook kkkkkoud haha!

Spoiler:
onofficieel voorproefje...


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-19 13:02 



 
Profiel   

:+:

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-19 16:28 



 
Profiel   

Heel mooi Sanne!! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-19 16:48 



 
Profiel   

Muronia dit was de 1e selectie voor eventuele plaatsing voor het regiokampioenschap.
Bij onze kring hebben we 3 selectiewedstrijden en een kringkampioenschap. De 2 beste selectiewedstrijden tellen mee en de kring telt dubbel mee. En aan de hand daarvan gaan de beste combinatie door naar het regiokampioenschap. (overijssel in mijn geval)

Muronia :(:) Hopen dat je gauw weer wat fitter bent!
Balen dat Veroon op moment een beetje aan het puberen is.. Het vertrouwen met Flo gaat ook vast snel weer komen, ook voor beide kanten natuurlijk wel flink wennen!

Sanne gaaf foto's, ben benieuwd!!
Super fijn dat ze onderweg ook braaf was!
Wat een geweldig mooie foto!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-19 18:11 



 
Profiel   

Mooi <3

Pony's mochten spelen met balkjes
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-19 18:25 



 
Profiel   

Hele mooie foto Sanne!! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-11-19 12:39 



 
Profiel   

Thanks! <3

Zo Mirjam, die Idenn! Kijk z'n benen gaan joh!

Hier is vanochtend de osteopaat geweest! Weer even een gehele check. Hij vond d'r al heel veel verbeterd ten opzichte van vorig jaar. Reageerde helemaal niet gevoelig meer op d'r spieren e.d.
Ze mag nog iets meer kantelen in d'r bekken, daar heeft hij wat behandeld. Ook wat oefeningen meegekregen en nu een weekje longeren op het harde!

Maar al met al zat ze goed en soepel in d'r lijf *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-11-19 12:50 



 
Profiel   

Ja Idenn kan best leuk lopen. :')

Goed getraind dus als ze lekker soepel is :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-11-19 14:10 



 
Profiel   

Ja toch wat goed gedaan het afgelopen jaar haha! Hij was heel positief over d'r rugspier *D
Die was dus mooi soepel en dat was een mooie basis om verder te ontwikkelen. Altijd fijn!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-11-19 14:29 



 
Profiel   

Dat was een mooi compliment van de osteopaat, dan ben je wel goed bezig Sanne.

Mirjam, leuk, balkjes!

Melissa aha, dan snap ik het. Ik geloof dat ze hier tegernwoordig ook selectiewedstrijden hebben voor de kampioenschappen. In mijn tijd was dat nog niet zo haha.

Veroon was er deze week wat beter bij gelukkig.
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-11-19 19:01 



 
Profiel   

Lekker ding :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-11-19 19:13 



 
Profiel   

Oei en foto's Muronia! Hoop dat je snel weer een beetje het plezier terug vind als je je rust hebt gevonden. Dit weer is natuurlijk ook niet erg fijn voor je gemoedstoestand haha! Tenminste ik ga hier niet erg lekker op. Tel af naar 21 december want daarna worden de dagen weer langer!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-11-19 21:43 



 
Profiel   

Brrrrer koudddddddd waar blijft de lente???? :')

Ze worden steeds meer een team <3
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-19 17:53 



 
Profiel   

Gave foto Sanne!
Leuk Mirjam dat Kenzo (en amazone) het goed doet!
Wat fijn dat je weer even hebt gereden Muronia.
Wow wat een punten Melissa! Heel goed :D
Succes met de verkoop en spannende vooruitzichten Miesje!

Harvey vandaag zijn tweede crosslesje gelopen! Wel weer wat rare bokkensprongen :+ maar hij heeft uiteindelijk alles gesprongen waar we hem voor hebben gezet!

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-19 21:01 



 
Profiel   

Blijft gaaf om te zien dat crossen :D

Hier mocht Kenzo voor het eerst mee. En wat deed hij het geweldig zeg.

[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-19 14:19 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 250 van de 289 [ 7222 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 247, 248, 249, 250, 251, 252, 253 ... 289  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen