Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 287 van de 289 [ 7222 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 284, 285, 286, 287, 288, 289  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Paarden die in 2018 beleerd gaan worden!!

 
Profiel   

Oh goed dat je er vroeg bij was Laura. Staan ze daar ook op gras? Daar kunnen ze ook wel wat op reageren misschien?

Melissa hopelijk lukt het komend weekend weer. Mooi streven om na wat nieuwe ervaringen je overstap te maken.

Komende zaterdag gaan ze hier dan toch de drainage af maken. Daarna eerst maar goed vlakken, het lijkt op dit moment meer op een maanlandschap. Veroontje gaat eigenlijk best lekker vind ik.
[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-21 06:18 



 
Profiel   

Mooie foto Muronia!

Ja ze staat ook op gras dus dat zal niet helpen. Heb dat LifeForce binnen. Ruikt nogal apart dus moet het opbouwen door de slobber heen anders moet mevrouw het niet :+
Maar ze is niet meer zo opgeblazen als vorige week dus dat is fijn :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-21 08:50 



 
Profiel   

Les ging wel oke vandaag, moet echt gaan oefenen aan het kunnen schakelen in de galop. Gaan nu nogal hard met vlagen :+. Een vriendin mijn camera in de handen geduwd en ze heeft echt leuke fotos weten te maken!
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-06-21 22:38 



 
Profiel   

Is ze weer helemaal buikpijn-vrij Laura?
Gave foto hoor! Jij zit gewoon vast in cross-houding *D
Ze heeft echt een hele vette uitstraling!

Is de drainage gelegd Muronia? Veroon ziet er echt heel goed uit zeg!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-06-21 12:33 



 
Profiel   

Muronia mooie foto van jouw en Veroon! Ze ziet er goed uit!

Stoere foto Laura, ze lijkt er inderdaad wel zin in te hebben!

Sanne hoe is het met Nova? Is ze alweer thuis?

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-06-21 21:31 



 
Profiel   

Hoe gaat het nu met haar Laura? Ziet er gaaf uit wat jullie daar doen!

Ja de drainage zit erin nu en ik vermoed dat hij komend weekend meteen getest wordt als ik de voorspellingen zo hoor.

Gisteravond zijn we even weer bezig geweest. Ze voelt weer veel relaxter aan dan tijdens haar dracht gelukkig <3
[ img ]

En met haar kind gaat het ook goed, wat lijkt ze qua karakter veel op haar moeder van vroeger.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-06-21 05:28 



 
Profiel   

Ze is buikpijn vrij ja! Buik is nog wel te bol maar niet zo extreem als die week. Heb nu ook eindelijk de samenstelling van slobber dat ze het wel eet met het supplement :+ Dus ben benieuwd over week of 2 of ik dan wat verschil ga zien.

Lekker Muronia dat de drainage ligt! Zal een hoop ellende schelen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-06-21 08:44 



 
Profiel   

Wat fijn dat je drainage hebt Muronia! Hoop dat je daar veel plezier van gaat hebben als het weer wat natter gaat worden. Onwijs mensgericht veulen of niet?

Mooie foto Laura! Altijd spannend als ze koliek krijgen! Hopen dat het eenmalig was omdat het gras nog zo vers lang en nieuw was.

Ik ben ook benieuwd hoe het met Nova gaat!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-06-21 08:07 



 
Profiel   

Laura gelukkig maar. Ik had er vorige week zaterdag ook 1 koliekig. Die had duidelijk te veel gras gegeten -O- , maar gelukkig kreeg ik het weg met 2 doses colosan en wandelen.

Nouklime ik ben ook erg benieuwd hoeveel verschil dit gaat geven! Elonia is ontzettend mensgericht ja. Kruipt het liefste in je volgens mij _O-

Gisteren les gehad met Flo. Dat was een poos geleden (door de vijver de afgelopen weken en daarna project drainage). Dit was onze tweede les samen en ik heb niet echt mooie foto's ervan maar we zijn toch best aardig vooruit gegaan, blij mee!
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-21 05:52 



 
Profiel   

Lekker bezig Muronia, samen verder knutselen!
Ja met Josey was het een beetje vreemd omdat ze al even op het gras stonden. Maar heb echt het idee dat haar buik minder wordt dus ik hoop heel erg dat het supplement daarin dus genoeg ondersteuning bied!

Als de organisatie nog antwoord ga ik morgen een rondje BB en B springen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-21 09:13 



 
Profiel   

Muronia fijn dat Veroon weer wat relaxter is!
Heerlijk veulen zeg, genieten <3
Lekker gelest, fijn. Kun je mooi weer mee verder. Wil je met Flo straks ook gaan starten?

Laura fijn dat het beter gaat met de buik!
Succes morgen met het springen!

Hier het rijden de afgelopen week weer opgepakt, morgen gaan we gewoon starten. Niet helemaal de optimale voorbereiding maar we gaan het wel zien :) Gaan er 4 door naar de regio van de 20 starts, pittige groep als ik het zo zie. Ben benieuwd :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-21 23:08 



 
Profiel   

Succes vandaag Paljaslaura!

En jij ook succes morgen Melissa!

Ik mag vanmiddag weer. Heb afgelopen donderdag een fotoshoot gehad en alvast 2 foto's als voorproefje mogen ontvangen. Ben er zo blij mee!!
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-21 09:16 



 
Profiel   

Onwijs gave foto's Nouk! Dat beloofd nog wat voor de rest <3
Hoe is je wedstrijd gegaan?

Ik ben tevreden over vanmiddag, ondanks de niet zo goede voorbereiding lekker kunnen rijden :D 1e proef een paar rommeltjes en keer galop in de middendraf (iets waar we normaal een 7 of 8 op kunnen rijden :+ ) Daar 195 punten, 2e proef ging echt fijn en daar 210 :)
Verwacht dat de uitslag voor afvaardiging morgen online komt maar denk niet dat we bij de eerste 4 zitten. Had al gezien dat het een enorm sterke groep was en zag dus ook van een aantal punten die met name in de 1e proef een behoorlijk stukje hoger zaten. We gaan het zien en anders trainen we lekker door voor de L2 :)
In iedergeval heel blij met hoe het ging *D

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-21 19:22 



 
Profiel   

Thanks! En onwijs mooie pintne Melis! Ik heb vandaag 194 en 191bpunteden gereden dus we mogen officieel M1!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-21 20:04 



 
Profiel   

Mooie punten Melissa, die kan je in elk geval in je zak steken!

Springen afgelast... Hadden ze ook pas om 11u gemeld toen ik al onderweg was terwijl ze om 9u al zouden starten? Echt heel vreemd. Dus we hebben een duin stap rit gedaan met een vriendin :+

[ img ]

Ze was super braaf, eerste echte buitenrit buiten ons saaie bos om!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-21 21:41 



 
Profiel   

Wauw mooie foto's nouklime, dat belooft wat voor de rest! En M1 startgerechtigd, wat tof.

Melissa nette punten gereden hoor! Ja het is wel mn bedoeling om hem te gaan starten uiteindelijk, maar dat duurt nog wel even.

Laura dat is knullig zeg. Maar je hebt er toch wat leuks van gemaakt gelukkig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-21 05:46 



 
Profiel   

Nouk dat zijn ook hele mooie punten! Op naar de M1 :D

Oh wat stom Laura.. Maar nog wel een leuke dag van gemaakt, top!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-21 20:24 



 
Profiel   

Gisteravond weer met Florentino aan het knutselen geweest. Het wordt nog wel een keer wat met ons :) . De drainage werkt, wat heerlijk om zo te kunnen rijden na een dag regen!

[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-21 08:40 



 
Profiel   

Heerlijk Muronia dat je bak nu zo mooi droog blijft na een bak regen!
Ziet er fijn uit! :)

Wij staan 2e reserve voor de regio. Moest eerst de 2e proef, daar waar we 195 hadden, daar hadden we een 8e plek, het waren idd dure foutjes/rommeltjes want de punten lagen daar dicht bij elkaar. de 1e proef (als 2e gereden) waar we 210 hadden een 2e plaats :) net 1 plaatsingspunt tekort voor afvaardiging.
We trainen lekker verder en het L2 debuut is opgegeven :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-21 20:48 



 
Profiel   

Je zat er dichtbij Melissa! Wanneer is jullie L2 debuut gepland?

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-21 11:59 



 
Profiel   

14 augustus :) (en als mn punten eerder vol zijn dan 11 augustus.
Kan beide dagen bij eigen vereniging starten, heb nu de eerste dag L1 ingeschreven en de 2e dag L2.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-21 20:25 



 
Profiel   

Leuk Melissa, dat is een mooi doel om naartoe te trainen. Hecht ik persoonlijk meer waarde aan dan aan kampioenschappen.

Ik ben thuis ook weer actiever bezig. Met Flo de komende tijd bezig om de rechte lijnen, diagonalen en hoefslagvrij te verbeteren. Daar zitten me nog wat te veel slingertjes in. Galop gaat wel steeds wat beter nu.
[ img ]
[ img ]

Veroon heeft wat last van een enge hoek in de bak sinds de drainage erin ligt. Ik zie het niet, maar er zit toch ergens een monster. Verder gaat ze best goed, maar die ontspannig erin houden moeten we wel.
[ img ]

Eens kijken of we binnenkort zover zijn of we weer met een online proefje kunnen beginnen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-06-21 06:02 



 
Profiel   

Muronia weer lekker aan het trainen, super!
Leuk om eens weer een proefje te rijden inderdaad, maar dat gaat vast en zeker goedkomen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-07-21 12:35 



 
Profiel   

Ik ben weer met een bak-project bezig. De laatste van dit jaar hoor! Eerst zijn er in maart 6 vrachtwagens met zand bij in gegaan, toen een paar weken geleden drainage laten aanleggen en nu zijn we bezig om hem te laten verbreden.

Ik had een pad van zo'n 3,5 meter naast de bak waar ik de mesthoop had liggen. Die is daar nu weg gehaald en er komt een container voor de mest achter het groene hek. Nu kan ik het stuk bij de bak aantrekken. Er komt helemaal langs de kant nog een verhard pad waar we met de kruiwagen langs kunnen lopen naar achteren, naar de container straks. Dan wordt de bak al met al zo'n 19 meter breed (is nu maar 16,5). Ik denk dat ik daar wel blij van ga worden!

Vandaag komt de straatmaker en ga ik de omheining terugplaatsen. Morgen nog even goed snoeien langs de kant en maandag komt de container.

Zo was het:
[ img ]
[ img ]

En zo is het nu:[ img ]
[ img ]
[ img ]

Ik ben benieuwd hoe het er na vandaag uit ziet!

De stallen zijn ook al opgeknapt dit jaar:
Van
[ img ]

Naar
[ img ]
[ img ]
Alleen de deuren daarvan moeten nog.

Ik vind mezelf best goed bezig haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-07-21 06:16 



 
Profiel   

Wauw Muronia wat een processen! Heerlijk dat je de bak nu een stuk breder hebt. Dat scheelt best heel veel!
Stallen ook mooi opgeknapt, super zeg!

Hier vandaag ook een projectje afgerond, (of nouwja bijna). Project wei omheinen. 1,5 jaar terug hebben mn ouders een stuk weiland achter ons eigen weiland kunnen bijkopen, dat is vorig jaar helemaal opnieuw ingezaaid en gehooid, nu van het voorjaar ook weer gehooid en toen begonnen met omheinen. Behoorlijke klus maar heel blij met het resultaat. Binnenkort nog een keer hooien en dan kunnen de paarden erin. Zal morgen eens een foto maken.

Hoe gaat het hier met rijden?
Ken deed het fijn afgelopen week, morgen mogen we weer lekker op concours :)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-07-21 19:02 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 287 van de 289 [ 7222 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 284, 285, 286, 287, 288, 289  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen