Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 108 van de 110 [ 2742 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 105, 106, 107, 108, 109, 110  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Kinderen en hun pony's kletstopic?

 
Profiel   

Sneeuw is niet zo handig idd om er op uit te gaan met paarden. Lekker bij de kachel dan maar.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-20 11:10 



 
Profiel   

Sneeuw???
Mijn bak is veel te nat, mijn reuma werkt ook niet mee, dus hier hebben ze ook allemaal vrij

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-20 19:57 



 
Profiel   

Uiteindelijk toch geen sneeuw. Was wel maar 1 ° en nat.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-20 21:25 



 
Profiel   

Hier ook heel nat. Ik heb de pony gereden in de regen. Hij had niet zo'n zin om terug de paddock in te gaan :') . Bak was gelukkig niet zo nat. En de komende dagen is het weer droog.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-20 22:34 



 
Profiel   

Hier ook een mooi weer ruitertje.
Helaas hebbennwe dit jaar de paddock niet af kunnen maken, dus rijden moet nog in de weide. Die is nu ook te nat en niet te doen. Gelukkig houden we het bij stappen.

En ja.. Dan haal je extra een kleinere pony erbij die qua rijden rustiger is en waarop ze kan leren, gebruikt ze deze enkel als knuffelpony en wilt alleen maar op claire rijden..

[ img ]


Maar gelukkig wilt ze af en toe toch even op Fiona zitten.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-20 00:13 



 
Profiel   

Getup, wat gezellig lekker samen rijden! Leuk is dat om te doen he?
Daarom wil ik er in 2021 ook wel graag een pony bij. Zodat we samen naar buiten kunnen blijven gaan.
Ik zit er aan te denken om Bliksem toch nog weer eens voor de wagen te zetten.
Men spullen hebben we niet meer, dat heb ik verkocht toen we een ongeluk hebben gehad.
Maar ik denk dat het een leuk project is om met een sulky het mennen weer opnieuw op te pakken.
Bliksem vond het altijd mooi, maar is er een keer in rengalop vandoor gegaan, omdat hij zo erg schrok van iets.
We zijn nu een paar jaar verder en Bliksem is nog weer makkelijker geworden, dus ik denk dat we het wel weer eens kunnen proberen.
Zou leuk zijn als dat lukt, dan kan er iemand mee met Blikkie en de sulky, iemand op Nick en op de toekomstige pony. Die wel net zo groot als Nick wordt, zodat er ook een volwassen persoon op kan.

Wat een leuke kleur heeft de fjord ook.
O jee, ook nog de kat in laten slapen, sterkte.


SusanH, wat fijn dat ze in januari samen komen te staan!
Lekker samen aan de slag.

Cemlys, Haha een iets te frisse pony? :P

Orsje, Ze heeft dus duidelijk een voorkeur? :D

Morgen gaan David en Marloes pieten gym doen met Bilksem en Nick. Ik hoop dat het niet al te koud is buiten. :') :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-20 10:02 



 
Profiel   

Dik inpakken dan maar morgen Chasey, het wordt fris de komende tijd.

Haha Orsje :') . Mijn dochter knuffelt ook wat af met Branco. Niks mis met lekker knuffelen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-20 10:07 



 
Profiel   

Wij mennen ook met Fellow. Al heeft ie nu sinds april niet meer voor de kar gestaan. En heb er nu niet de motivatie voor :brr: .


Hebben wel n fijne menwagen met goede remmen, anders ga ik met Fellow ( en gok met elk ander paard ook niet( niet op pad.

Vroeger gingen we met de shet met de sulky zonder rem, maar die was zo mak, daar gebeurde nooit wat mee.

Ben eigenlijk een pieperd met mennen, doodeng %) := . Fellow is braaf, maar kan soms ook drammen ( in galop)
Scheelt wel, dat we hier geen water /sloten/ kanalen hebben qua ongelukken :+

Mijn freiberger is ook beleerd voor de kar en deed dat goed. Maar helaas geen materiaal en een 2e kar kopen wordt m niet. Zou t ook alleen af en toe leuk vinden , zit er liever op.


Op zoek naar n nieuwe pony is wel errrrrg leuk! Enig idee wat voor iets / type ?

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-20 10:28 



 
Profiel   

De omgeving scheelt inderdaad ook. EEn half jaar geleden woonden we nog in de stad, nu in de middle of nowhere met allemaal mooie men/rij routes. Mooie brede, overzichtelijke paden. En heel rustig.
Alleen bestemmingsverkeer rijdt hier.
Ik denk dat ook mede daardoor we het nog wel eens kunnen proberen. Bliksem liep altijd trots voor de wagen, hij vond het ook echt leuk. Maar de ongeluk dat heeft er behoorlijk ingehakt.

Ik heb voorheen altijd met de welsh A van mijn schoonzus gemend. Met een sulky en we gingen elke week naar de les. Mijn schoonzus met haar 2 span Welsh A, die ik dan eerst mee hielp met inspannen en daarna zette ik 'mijn eigen' welsh A voor de sulky. Alle welshjes waren van mijn schoonzus.
Dan gingen we samen naar de les. We hebben ook wel eens menwestrijden gedaan, dan stond ik achter op de wagen bij haar en dan crossen tussen de bomen door :') En maar mee sturen achter op die wagen, mooie tijden waren dat.
Maar ook ik ben niet zo'n held meer... jammer is dat.

edit. Nee ik weet nog niet wat voor een type pony we zoeken. Misschien nog een haflinger of een fjord erbij. Wel iets wat bij een Hafinger en shet past qua stalling/weide/voeren.
Maar dat zal niet gelijk begin van het jaar zijn hoor, eerst maar eens alles voor elkaar hebben hier op het nieuwe adres. Dat duurt nog wel even. Er staan nog wat hele grote klussen geplant voor de loonwerker.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-20 10:36 



 
Profiel   

Chassy is een fell pony niets voor je?
gewoon als tip die zijn zo veelzijdig en oprecht gezinspony waardig!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-20 11:35 



 
Profiel   

Voorpret is ook leuk.

Gisteren n buitenritje gemaakt, mezelf verwend met een lange rijjas en Anna met n winter rij overal. Ze vond t er stom uit zien , maar moest daarna toegeven dat ze het niet koud heeft gehad.
Die bankrovers muts vond ze uiteraard ook niets, maar warm was t wel.

[ img ]


Gaan zo even naar de binnenbak, maar t is echt fris.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-20 12:43 



 
Profiel   

Kwita, een fellpony ken ik eigenlijk niet, zal me daar eens in verdiepen :)

Getup, haha kinderen willen inderdaad niet zomaar alles aan hebben. Maar als het dan toch lekker warm blijkt, accepteren ze het wel.
Het was ook erg fris gisteren.

Wij zijn gisteren de hele middag bezig geweewst met sinterklaas spelletjes. Pakjes zoeken, pakjes pakken, meenemen en in de schoorsteen gooien.
Nick vond de cadeautjes doodeng, dus we zijn eerst 1,5 uur bezig geweest met cadeautjes training ;)


[ img ]

[ img ]

[ img ]

Meer foto's :
[ITP] Pieten spel!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-20 14:17 



 
Profiel   

Leuke dingen allemaal!

Hier had onze dochter een cadeautje aan de stal hangen, iedereen had een chocoladeletter gekregen. Super leuk.

Wbt warm blijvend wij zijn allebei fan van de kipwarm rijbroek van Decathlon. Is ook nog eens waterdicht, en dus heerlijk warm. Ze heeft ook nog een andere thermo broek van Decathlon, die is niet waterdicht maar ook gevoerd met fleece.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-20 14:30 



 
Profiel   

Wat schattig allemaal, Hoe vroeger ze beginnnen hoe leuker ze het vinden meestal

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-20 19:55 



 
Profiel   

Ik bevestig: decathlon broeken zijn prima. Heb zelf de kipwarm. En nog n lelijke groene met fleece er in , die was maar 30€. Plus een zwarte, die ook fijn is. Ook belangrijk: geen siliconen.

Wat lief, die chocoladeletter op stal.

T is hier al dagenlang 1 graad overdag. Vanmiddag 3 met zonnetje.

Oja: we gingen online proefje oefenen en opnemen. Pony was te fris en ook erg ondeugend. Bij poging 3 begon ie al te racen voordat ik "AXC binnenkomen in draf" had uitgesproken. Best hard ook. Hij ging wel stilstaan, toen ze er bijna af gleed. Hij keek echt ongerust :')

Wel supergoed gereden, dit had ze n paar maanden geleden nog niet zo gekund . Mooi rustig blijven zitten, niet trekken etc.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-20 20:27 



 
Profiel   

[quote="Chasey"]Kwita, een fellpony ken ik eigenlijk niet, zal me daar eens in verdiepen :)

Getup, haha kinderen willen inderdaad niet zomaar alles aan hebben. Maar als het dan toch lekker warm blijkt, accepteren ze het wel.
Het was ook erg fris gisteren.

Wij zijn gisteren de hele middag bezig geweewst met sinterklaas spelletjes. Pakjes zoeken, pakjes pakken, meenemen en in de schoorsteen gooien.
Nick vond de cadeautjes doodeng, dus we zijn eerst 1,5 uur bezig geweest met cadeautjes training ;)


[ img ]

[ img ]

[ img ]

Meer foto's :
[ITP] Pieten spel![/quote


Van alles wat jullie met Nick doen vind ik het wel grappig dat hij een kadootje dan eng vindt :') _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-20 09:48 



 
Profiel   

Haha ja

Hier poging gedaan tot proefje filmen. Pony was veel te fris en echt alleen maar aan t racen. Bij poging 3 ging hij al rennen voordat ik het "AXC binnenkomen " had uitgesproken. Spook. Zucht. Anna heeft m wel echt goed gereden, hij ging echt hard soms. We hebben uiteindelijk echt hard erom gelachen ( vooral om ons commentaar op video nadat duidelijk was dat t m niet ging worden). [ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-20 20:20 



 
Profiel   

Karin_deB schreef
Van alles wat jullie met Nick doen vind ik het wel grappig dat hij een kadootje dan eng vindt :') _O-


:')


Getup, Ik hoor meer dat paarden/pony's op het moment fris zijn! Nick is ook fris, de Welsh van m'n schoonzus had het ook al op z'n heupen :')
Wel goed dat ze hem ondanks de frissigheid goed gereden heeft! Netjes.

Is het een filmpje of screenshot? Er gebeurd niks als er ik er op klik.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-20 00:01 



 
Profiel   

Hoor inderdaad ook over frisse Paarden...t is een screenshot

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-20 07:52 



 
Profiel   

Echoooooooo

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-12-20 20:45 



 
Profiel   

Hallo :wave:

[ img ]

[ img ]

Wij hebben gisteren Hocus verhuisd naar waar Branco al stond. Voor Branco even iets minder vandaag want Hocus is een beetje hyper soms. Maar vanmiddag kwamen we terug en toen stond Branco te pitten. Er was dus al weer rust. Komt dus helemaal goed. Eerder deze week al samen gereden ( hadden we Hocus met de trailer opgehaald) en dat smaakte naar meer.

Get up hij ziet er ook heel wakker uit.

Chasey wat een leuk filmpje!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-12-20 21:39 



 
Profiel   

Wat fijn dat ze nu samen staan. Kan je mooi samen gaan rijden. Wennen heeft tijd nodig. Dat komt vast wel goed.

Hier maken we ook nog steeds gezellige buitenritjes.
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-12-20 22:19 



 
Profiel   

Fijn, de 2 op 1 plek. Wel zo makkelijk.

Heerlijke fotos, Chasey.

T is natuurlijk best nat, maar nog niet zo koud , dus kunnen nog veel buiten doen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-12-20 00:02 



 
Profiel   

Wat een heerlijke plaatjes Chasey en Susan, mooi dat de pony’s nu ook samen staan.

Hier ook een frisse pony. Dochter wil graag altijd eerst op het fietspad stappen, helemaal prima voor een goede warming-up, maar dan is pony toch wel erg fris. Nu even van tevoren longeren en dan is het goed. Ik heb haar na het rijden wel al een paar keer in huis bij papa afgezet, want dan had ze het toch te koud.

Lekker met oma bij je tante in de rijbak sturen ;) En Chips moet nodig door de wasstraat :=

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-12-20 11:42 



 
Profiel   

Wat leuk! Ah zo smerig is ie toch niet :)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-12-20 12:06 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 108 van de 110 [ 2742 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 105, 106, 107, 108, 109, 110  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen