[VOLG] Mijn eerste eigen paard!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Steffi4
Berichten: 395
Geregistreerd: 29-12-17
Woonplaats: Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-20 20:11

Heee van Equinesana toch? ik herkende jouw naam al in de winactie én vandaag in jouw gedeelde IG story maar ik wist niet van waar. Hij masseert Joy ook om de drie maanden!

k_m

Berichten: 5332
Geregistreerd: 03-02-10

Re: [VOLG] Mijn eerste eigen paard!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-20 00:06

Ja klopt!! Vond hem heel aangenaam en denkt af hij ook verder ‘onderhoud’ mag komen doen!

Steffi4
Berichten: 395
Geregistreerd: 29-12-17
Woonplaats: Antwerpen

Re: [VOLG] Mijn eerste eigen paard!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-20 14:14

Ook super fijn vind ik dat hij precies kan vertellen hoe en wat je moet trainen! Heb een tijdje op het punt gestaan om hem ook als instructeur te nemen, maar uiteindelijk niet gedaan omdat ik toen mijn huidige instructrice tegenkwam. :o

k_m

Berichten: 5332
Geregistreerd: 03-02-10

Re: [VOLG] Mijn eerste eigen paard!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-20 18:31

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Sneeuw <3

porcelain
Berichten: 372
Geregistreerd: 13-07-12

Re: [VOLG] Mijn eerste eigen paard!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-20 17:59

Mooi! Vooral de 1e foto

k_m

Berichten: 5332
Geregistreerd: 03-02-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-20 14:12

Eindelijk weer zon vandaag!! Kort maar echt heel fijn ritje gemaakt met men knapperd!

Afbeelding

Afbeelding
Realiteit :+

Afbeelding

En op het laatst even gewaagd een galopje te filmen!


En ook nog het paard van een stalgenoot even gelongeerd. Heerlijk dagje zo <3
Afbeelding

YvonneV
Berichten: 8780
Geregistreerd: 25-07-08
Woonplaats: kop van Overijssel

Re: [VOLG] Mijn eerste eigen paard!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-20 16:10

Heerlijk weer he?

Zijn de merries op stal al weer wat gekalmeerd?

k_m

Berichten: 5332
Geregistreerd: 03-02-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-20 17:00

YvonneV schreef:
Heerlijk weer he?

Zijn de merries op stal al weer wat gekalmeerd?


Als ze hengstig zijn doen ze nog steeds spastisch :+ maar we weten in ieder geval dat het niet aan Lex ligt nu. Als het weer weide seizoen is gaan we hem ook samen proberen zetten met de merrie van de laatste foto!

emilyslaluna

Berichten: 3811
Geregistreerd: 11-08-11

Re: [VOLG] Mijn eerste eigen paard!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-20 17:21

Ik blijf hem zo leuk vinden <3

k_m

Berichten: 5332
Geregistreerd: 03-02-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-20 21:27

Please iemand leer mij manen knippen :+

Afbeelding

Afbeelding

Moet zeggen die massage lijkt echt mega hard te hebben geholpen. Hij liep gisteren echt heeeerlijk! En vandaag eerste keer dat hij echt eens genoot van een poets beurt. Echt fijn, begin hem leuker en leuker te vinden!

Ook de radio zender moest even verzet worden vond ie :+

Mer1980

Berichten: 18835
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Re: [VOLG] Mijn eerste eigen paard!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-20 15:18

Tja manen knippen, je kan ze nog recht knippen en je kan voorlopig toch niet starten ivm dat Corona gedoe dus het groeit wel weer aan ;)

k_m

Berichten: 5332
Geregistreerd: 03-02-10

Re: [VOLG] Mijn eerste eigen paard!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-20 16:10

Ja we starten sowieso niet dus haha maakt al niet uit! Maar hoe doen mensen het zo netjes :+

YvonneV
Berichten: 8780
Geregistreerd: 25-07-08
Woonplaats: kop van Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-20 21:29


k_m

Berichten: 5332
Geregistreerd: 03-02-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-20 16:38

YvonneV schreef:
Een bepaald aantal slagen invlechten. Ik doe meestal 10 en dan het puntje er af knippen.

en ik heb deze https://www.agradi.nl/sologroom-solo-kam-black-red.htm


Oh super Dankje voor de tip!!

Ik ben vanaf vandaag economisch werkloos al zeker tot 5 april. Balen, maar wel lekker veel tijd voor Lex. Vandaag eens gek gedaan en knotten gemaakt. Volgende keer de middelste stuk minder dik vlechten, maar vind het wel schattig!

Afbeelding

Afbeelding

En volgende week met het mooie weer wil ik ook een keer foto’s maken tijdens het rijden! :) Ben benieuwd of er veel verschil te zien gaat zijn of niet. Hij is alleen wel beetje fluffy maar ook wel schattig!

Mer1980

Berichten: 18835
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Re: [VOLG] Mijn eerste eigen paard!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-20 12:05

Ach ja je gedwongen vrije tijd kun je maar beter goed besteden met vitamine paard :D

k_m

Berichten: 5332
Geregistreerd: 03-02-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-20 16:58

Afbeelding

Afbeelding

Knappe lexie <3 <3

emilyslaluna

Berichten: 3811
Geregistreerd: 11-08-11

Re: [VOLG] Mijn eerste eigen paard!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-20 17:47

Wat blijft hij knap! Ik ben zo ontzettend blij voor je dat je eindelijk kan genieten van een eigen paard hebben <3

Unseen

Berichten: 7297
Geregistreerd: 22-04-05
Woonplaats: Drenthe

Re: [VOLG] Mijn eerste eigen paard!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-20 18:36

Ik heb laatst je hele topic doorgelezen (tja, isolatie...) en kon het nu toch niet laten even te reageren. Wat een blije en fijne foto's post je net! Het is je erg gegund dat je nu weer zo veel plezier met je eigen paard kan hebben! Kleurtje staat hem ook erg goed!

k_m

Berichten: 5332
Geregistreerd: 03-02-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-20 17:29

Wat een super lieve reacties weer! En hahaha goede lockdown bezigheid ja :+ genoeg om te lezen.

Ik geniet eindelijk inderdaad! Aan het rijden valt nog veel te sleutelen, maar het is gewoon leuk om me eens puur daar op te focussen. Ik hoop dat ik ook snel zelf wat meer lef heb om meer buiten te gaan rijden, dat lijkt me ook echt tof! Knap is hij wel zeker <3
Afbeelding

justdiesel
Berichten: 4949
Geregistreerd: 23-06-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-20 17:42

Wauw!
Wat fijn dat je nu kan genieten van je paard, zo hoort het te zijn....

Danache

Berichten: 57
Geregistreerd: 10-10-09

Re: [VOLG] Mijn eerste eigen paard!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-20 12:01

Ik kom uit je ITP topic. Wat een ontzettend leuk paard. En wat een historie met je vorige paard... Ik ga je volgen!

k_m

Berichten: 5332
Geregistreerd: 03-02-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-20 16:57

Vandaag gaan wandelen :+ was geen groot succes. Hij begon na 10 meter al lastig te doen, aangezien dat gewone weg is ben ik maar af gestapt en te voet tot het bos. Aan de hand echt mega braaf niks aan de hand lekker ontspannen. Dan terug op stappen en dan wilt ie gewoon NIET naar het bos :+ paar keer weer af gestapt, uiteindelijk stal genootje fiets weg gezet en met de Linge verder gestapt. Gelukkig deed ie dat wel braaf. Heb hem op het einde nog wel paar stukjes los gehad, en dan paar keer terug laten draaien naar stal, en dan terug richting het bos. Vond hij nog steeds geen goed plan, maar wel door kunnen zetten en hij is toch paar keer door gelopen nadat hij wou terug draaien. Volgende keer gewoon te voet tot aan het bos, en dan veel oefenen. Gewoon stukjes richting bos, stukje richting stal. Dat ie maar weet dat hij de kant op moet lopen die ik wil :+ gelukkig wel best positief kunnen afsluiten. Het laatste stuk terug over de weg ben ik er terug naast gegaan zodat we geen conflict hadden.

Gelukkig was er een stal genootje mee en hebben we wel paar rustige stukjes gehad. hij probeert gewoon, toen ik hem net had liep hij vanzelf. Vroeg er iemand onderweg nog hoe oud hij was, stal genootje jaaa 4/5 jaar :') was zo grappig want ik zou zelf ook niet zeggen ja 9 maar hij doet gewoon dom :Y)

Ga eens een berichtje sturen naar mijn grondwerk instructeur van Callista, die doet ook begeleiding voor buiten ritten. Misschien nog wel een idee om eens met hem te gaan!

k_m

Berichten: 5332
Geregistreerd: 03-02-10

Re: [VOLG] Mijn eerste eigen paard!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-20 15:12

Vandaag is het alweer een jaar geleden dat Callista is ingeslapen. Toch gek zo.. Ik heb er vrede mee, maar ik wou zo graag dat ze gewoon gezond was geweest. Mis haar ook wel, ze was zo lief, altijd likjes geven in de stal. Lijkt ook helemaal nog geen jaar geleden.
Afbeelding

Ze vond die fotoshoot trouwens helemaal niet leuk haha, ze was heel de tijd aan het stampen met haar voorbenen :+ Maar ben zo blij dat ik toch nog foto's heb laten maken!

porcelain
Berichten: 372
Geregistreerd: 13-07-12

Re: [VOLG] Mijn eerste eigen paard!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-20 08:01

Een jaar geleden alweer joh! Fijn dat je toen de foto’s hebt laten maken, waardevol!

maylotje

Berichten: 2177
Geregistreerd: 15-09-12
Woonplaats: Zoetermeer

Re: [VOLG] Mijn eerste eigen paard!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-20 09:42

Jeetje wat gaat de tijd snel. Wat fijn dat je toch nog de foto’s hebt kunnen laten maken.