Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 42 van de 72 [ 1789 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45 ... 72  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[VOLG] Mijn eerste eigen paard!

 
Profiel   

Wat een knapperd!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-05-19 15:42 



 
Profiel   

Ik hoop dat je nu meer geluk met haar gaat krijgen dan met de vorige.Je mag er al gaan rijden? Doen!!! Mocht er toch nog een probleem opduiken,dan kun je dat niet vroeg genoeg merken!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-05-19 15:53 



 
Profiel   

Ja we hebben morgen avond afgesproken om eens buiten te gaan. Verkoper heeft alleen echt heel weinig tijd (werk enz.). Dus afspreken is niet evident, maar nu ze weet dat ik echt wil kopen doet ze wel heel erg haar best dus heel tof!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-05-19 16:09 



 

<3 ze ziet er super lief uit

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-05-19 16:29 



 
Profiel   

Wauw! Een vosje met een grote bles <3 <3 <3 daar hou ik van!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-05-19 16:51 



 
Profiel   

Knappe vos!! Klinkt als een hele goede overeenkomst, ik hoop dat ze helemaal goed is met de keuring!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-05-19 17:11 



 

Oh wauw wat een leukerd! (Op de een of andere manier had ik weer een schimmel in mn hoofd?).
Superfijn meid dat het allemaal zo gaat en kan en dat de eigenaren ze meewerkend zijn!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-05-19 17:22 



 
Profiel   

Humpiedumpie schreef
Oh wauw wat een leukerd! (Op de een of andere manier had ik weer een schimmel in mn hoofd?).
Superfijn meid dat het allemaal zo gaat en kan en dat de eigenaren ze meewerkend zijn!


En ik had een 'saai' donkerbruin paard in gedachten :') ik weet echt niet waarom haha.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-05-19 17:23 



 
Profiel   

Humpiedumpie schreef
Oh wauw wat een leukerd! (Op de een of andere manier had ik weer een schimmel in mn hoofd?).
Superfijn meid dat het allemaal zo gaat en kan en dat de eigenaren ze meewerkend zijn!


De eerste waar ik veel interesse in had was een schimmel!

We gaan proberen om vrijdag te keuren, hopelijk past dat voor de verkopers ook. Ik zit zelf dan redelijk krap in tijd maar moet normaal gezien wel lukken. :):)

Zat daarstraks te denken dat ik echt super veel rode spullen heb :+ dat is mooi bij een schimmel, maar bij een vos? haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-05-19 17:24 



 
Profiel   

k_m schreef
Humpiedumpie schreef
Oh wauw wat een leukerd! (Op de een of andere manier had ik weer een schimmel in mn hoofd?).
Superfijn meid dat het allemaal zo gaat en kan en dat de eigenaren ze meewerkend zijn!


De eerste waar ik veel interesse in had was een schimmel!

We gaan proberen om vrijdag te keuren, hopelijk past dat voor de verkopers ook. Ik zit zelf dan redelijk krap in tijd maar moet normaal gezien wel lukken. :):)

Zat daarstraks te denken dat ik echt super veel rode spullen heb :+ dat is mooi bij een schimmel, maar bij een vos? haha


Het kan wel om mee te beginnen, maar het “vloekt” natuurlijk wel een beetje :+ , mocht er nog budget over zijn, dan heb je natuurlijk een uitstekend excuus om over te stappen op een andere kleur! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-05-19 17:45 



 
Profiel   

Rood is inderdaad niet zo mooi bij een vos, haha.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-05-19 17:59 



 
Profiel   

Donkerblauw vind ik altijd heel chique bij een vos stasn!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-05-19 18:25 



 
Profiel   

Ik heb gelukkig belachelijk veel dekjes om amper op callie gezeten te hebben! Heb ook donkerblauw, groen, lichtblauw! Heb ook wel nog roze oranje en paars :+ dat is dan weer niet zo mooi haha. Maar ik koop voorlopig niks nieuw in ieder geval! Moet zeggen dat ik ook wel ergens verdrietig ben omdat het met callie niet 'gelukt' is, en ik me nu beetje schuldig voel om zin te hebben om met een ander paard dezelfde dingen te willen doen.. Weet dat dat niet nodig is, maar mis haar toch echt wel. Ze had zo een lief karakter gewoon..

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-05-19 18:35 



 
Profiel   

Wat een knapperd

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-05-19 18:39 



 
Profiel   

Oh genoeg keuze dus nog uit dekjes! Ik vjnd hier de wat minder felle groen en blauw, geel en een donkere beige (caramel) prachtig staan bij mijn vos

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-05-19 18:40 



 
Profiel   

Kelly, paars ook :D En smaragdgroen :D Je kan inspiratie komen opdoen in mijn collectie op Jul hoor :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-05-19 18:43 



 
Profiel   

Haha ik mag van mezelf pas binnen een jaar terug niet hoognodige dingen kopen :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-05-19 18:45 



 
Profiel   

Donderdag avond al keuren!! En ineens verhuizen als het goed is. Zo spannend!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-05-19 20:08 



 
Profiel   

Ts: ik snap je gevoel. Het gaat allemaal best snel (wat geen verwijt is). Maar het is denk ik logisch dat je nog rouwt om Callie en dan komen (schuld)gevoelens ook voorbij.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-05-19 21:31 



 
Profiel   

Spannend hoor, ik ga heel hard duimen dat ze gewoon goed is!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-05-19 11:26 



 
Profiel   

*kruipt onder de meeleessteen vandaan* ,
Ik ben benieuwd. Hoop dat het allemaal verloopt zoals jij graag wilt, en dat je nieuwe paard kunt gaan leren kennen! *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-05-19 13:09 



 
Profiel   

Wauw dat is snel! Spannend hoor! Ze ziet er leuk uit!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-05-19 13:35 



 
Profiel   

Ja ik vind het wel spannend ook omdat het zo snel is inderdaad. Het lijkt wel of ik al veel langer aan het zoeken ben.

Ga vanavond nog een keer kijken aan de longe en stukje buiten. Eigen zadel eens opleggen. Echt spannend!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-05-19 16:31 



 
Profiel   

Oeeh spannend, Succes!! Maar komt helemaal goed! +:)+
Ben echt benieuwd wat voor een paardje het zal zijn !

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-05-19 17:01 



 
Profiel   

Toch even reageren. Super leuk zeg voor je! Volgens mij zaten wij in hetzelfde topic over wie er in 2018 een eigen paard ging aanschaffen. Enorme pech heb jij gehad zeg. Wel veel respect hoe je er mee om bent gegaan en super toffe en dappere keuze om gewoon lekker te gaan kijken. Hopelijk is dit het paardje!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-05-19 17:37 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 42 van de 72 [ 1789 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45 ... 72  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen