Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 72 van de 72 [ 1789 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 68, 69, 70, 71, 72
Plaats een nieuw onderwerp

[VOLG] Mijn eerste eigen paard!

 
Profiel   

k_m schreef
Lijnzaad koken waren ze iets minder fan van omdat hij best een dikke spek laag heeft. Als hij droge mest blijft houden zouden ze eerder wat paraffine olie over het eten doen.


Serieus? Een kopje gekookt lijnzaad wordt een paard niet dik van en het stimuleert ook de darmwerking. Ik vind dat een prettiger product dan het voeren van een aardoliederivaat (paraffine) dat alleen maar laxeert.
Maar goed, zelf weten natuurlijk :D
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-03-21 17:53 



 
Profiel   

Ja ik ben er wel redelijk zeker van dat het geen kwaad kan hoor. Voor nu hou ik mij liever aan hun advies natuurlijk. :-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-03-21 18:49 



 
Profiel   

TS hoe gaat en nu?

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-03-21 07:56 



 
Profiel   

Lief dat je het vraagt! Hij mest weer normaal. Gisteren even kort gelongeerd en hij was nog wel heel laag in energie. Hij krijgt nu een weekje een zand kuur.

Volgens mij had ie best last van zijn tanden die gedaan zijn. Gisteren at hij zijn hooi gelukkig weer beter!

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-03-21 11:30 



 
Profiel   

Vandaag terug gereden! Even kort maar ging fijn. Ondanks de wind en een week rust geen voetje verkeerd gezet dus dat is fijn. Stal genootje van mij is trouwens op zoek naar een leuk jonger allround paard. Als iemand iets betrouwbaar weet mag je mij altijd een pb doen. Staan super bij ons!

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-03-21 18:56 



 
Profiel   

Fijn om te horen dat het beter gaat. Naar iets die koliek. Lekker dat je zo weer op kon stappen en dat met dat weer van gisteren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-03-21 11:28 



 
Profiel   

Sinds een tijdje hebben we een wandel maatje!! Zo tof, we gaan nu wekelijks op buitenrit. Echt genieten voor ons <3

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-05-21 16:41 



 
Profiel   

k_m schreef
Sinds een tijdje hebben we een wandel maatje!! Zo tof, we gaan nu wekelijks op buitenrit. Echt genieten voor ons <3


Dat is leuk!
Kan je vanuit je stal naar buiten?

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-05-21 17:23 



 
Profiel   

Ja, in de week is het wel wat spannend met groot verkeer. We moeten een 300m over de weg. Voor een ander ritje ongeveer 500m. Op zondag voormiddag gaat dat prima, dus we rijden vaak dan! En anders savonds na 7 u gaat dat ook wel. Nu zijn de paarden eigenlijk zeer braaf en dapper, maar willen het zeker niet gaan opzoeken. En dan kunnen we een toertje van 1u maken, redelijk beperkt maar super tof om nu wekelijks te kunnen doen! We willen evt eens een vrachtwagentje huren en op verplaatsing gaan wandelen nu we wat gewend zijn. :)

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-05-21 18:25 



 
Profiel   

Leuk die foto's!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-05-21 19:58 



 
Profiel   

Sinds gisteren alweer 2 jaar dat ik Lex heb!

Vandaag even foto’s gemaakt <3

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-21 14:23 



 
Profiel   

Ik keek net je fototopic. Jullie zijn echt een hoed team aan het worden! :j +:)+

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-21 23:06 



 
Profiel   

Lief van je dankjewel! Ook in omgang is hij zo liet geworden. Hij geeft je volop terug kriebels terwijl hij eerst echt dacht blijf van mijn lijf!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-07-21 03:44 



 
Profiel   

2 jaar al! Jeetje wat gaat de tijd snel! :wow:
Hele leuke updates weer! Hij ziet er heel goed uit :D
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-07-21 06:59 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 72 van de 72 [ 1789 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 68, 69, 70, 71, 72
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen