Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 16 van de 17 [ 407 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[VOLG] Mijn goud rinkelt niet......

 
Profiel   

Even laat op het feestje :D maar ik kom volgen, wat een leuke haflinger heb je! Ze ziet er ongelooflijk goed uit!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-21 15:39 



 
Profiel   

Aah dank je!
Ben ook zo ontzettend blij met haar!!
Ik zal proberen ook weer iets vaker te updaten dan eens in de anderhalve maand :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-21 15:42 



 
Profiel   

Ze ging zo lekker vandaag!
Ze kan ineens wat beter verzamelen in galop, zo tof! Ze doet dan zo dr best een je voelt dr dan gaan zitten. Echt heel gaaf gevoel!

Ook weer lekker nieuwe vlechten erin..


[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-21 17:41 



 
Profiel   

Oke, ken je dat? Een pony die springen zo leuk vindt dat de rem weg is?

Tel daarbij op dat t kouder is plus t feit dat we denk 4 weken niet buiten gereden hebben ( buiten is 20x60, binnen 20x40)

Wat krijg je dan?

Juist, een pony die, nadat ik enigszins controle dacht te hebben, keiblij over een galop balk springt en vervolgens 4 hindernissen maakt in de lucht ..

Ik lag er dus serieus bijna naast.. dat heeft ze ook echt nog nooit van der leven gedaan dus was ook echt ff schrikken.

Ze was zo blij. Gek beest..

Eerst maar iets moeier gereden voor ik verder ging met springen.. want dacht, als ik nu ga springen, gaat ze weer los en geen idee of ik dan weer blijf zitten :+

Daarna deed ze het heel netjes. Drafbalken braaf, kruisje braaf.

Mevrouw wilde wel graag galop, ik draf, dus dat was nog even discussie naar ook dat is goed gekomen.

Daarna een in uitje met 1 galop sprong.

Vond ze ook erg leuk en toen ging ze pas echt goed springen.

Dat beest vind het zo leuk, dat is zo mooi om te zien en te voelen. Ze trekt er zo op aan, echt bizar.

Met wat geluk, gaan we dit nu echt met regelmaat doen, springlesje op stal. Dus dat is wel fijn.

Benieuwd of we morgen spierpijn hebben :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-12-21 22:01 



 
Profiel   

Pfoe :D klinkt als een uitdaging gisteren dan haha :D Wel ontzettend fijn dat ze zoveel geniet van het springen. Als je dat dan zelf ook zo leuk vind, dan is dat een topcombo!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-12-21 10:09 



 
Profiel   

Haha ik vind het wel leuk, maar ook wel spannend hoor. Gewone hindernissen gaan nog wel. Maar vaste in de cross vind ik wel spannend.

Vandaag was ze moe :') even een halfuurtje gereden en daarna even in de molen uit laten stappen met dr therapy deken. Ze zal wel spierpijn hebben. Ik wel in ieder geval!

Als het goed is komen er nog foto's van gister, als ik die heb zal ik die hier ook even neerzetten!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-12-21 18:39 



 
Profiel   

Allemaal een goed nieuwjaar! Hopelijk weer lekker op wedstrijd dit jaar en veel op pad in t algemeen!

Afgelopen dinsdag is de osteopaat geweest . Ze zat gelukkig niet echt vast, toch altijd weer fijn.
3 dagen gestapt en vandaag weer gereden

[ img ]


Ook lekker gewassen nu t zo warm is en de vlechten er opnieuw in. Ze worden zo lang die manen!! :+: t is alleen zoveel werk :+

[ img ]


Link naar dit berichtGeplaatst: 01-01-22 13:58 



 
Profiel   

Vandaag zijn we weer op pad geweest!

[ img ]

Lekker wezen crossen.
Gewoon paar hindernisjes in t zand mee gepakt. Alleen degene die gewoon goed voelde. Heerlijk beetje aan modderen en de poowny vind dat zo ontzettend leuk! Eerste 10 min alleen dribbel dribbel.
Daarna paar nood sprongen, want ja. Als je als een vuurpijl op de hindernis af gaat, kom je 9 vd 10 keer niet uit :')
Maar daarna ging het echt heerlijk!!
Alles vanuit de galop aangereden wat voor mij persoonlijk echt een dingetje was. Ze deed het zo fijn!

Hopelijk weer ff fris nu en dan kunnen we thuis weer lekker verder met de dressuur..

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-01-22 18:16 



 
Profiel   

Ik ben niet zo goed in updates en weet ook niet of ze nog gelezen worden haha.

Maar ik heb vorige week weer een crossles gehad bij Rob, was weer erg leuk!! :D Wel erachter gekomen dat de beschermers niet passen, dus wond, dus dik been en dus daarna week niets gedaan behalve koelen, schoonmaken en stappen.

Maar nu weer rustig aan bezig en morgen fokpaarden dag keuring in St. Oedenrode :) Dat is wel leuk, hoop ik. Lekker de manen weer eens los en gewoon dagje weg.

Volgende week heb ik een onderlinge wedstrijd in de buurt, ook erg leuk! B proefje en 60 cm parcours springen.

We springen elke zondag op stal bijna, dat is ook erg leuk!
We hebben laatst ook een keer een eenvoudige wissel gesprongen, ze pakte zo lekker aan en ze deed het nog ook :D

Verder gewoon lekker bezig en echt, elke dag ben ik nog steeds zo gek op dat dier haha!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-03-22 14:19 



 
Profiel   

Nog steeds erg slecht in updates, maar als er nog mensen volgen misschien wel leuk.

Ik heb mijn startkaart weer aangevraagd, 3 juli mogen we weer en 10 juli ook :D
Verder lekker bezig, ze gaat goed. Wordt steeds sterker in haar galop, kan daar ook meer gaan schakelen.

Het proefje onderling ging erg goed in maart, was met springen 1e, met dressuur ook. Dus ideaal :D
Zondag weer een oefenrondje springen.

[ img ]
Dit was een week terug, haarbal is het! haha <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-06-22 09:32 



 
Profiel   

Hoe snel haar manen groeien is echt niet normaal :') _/-\o_

Lekker bezig weer! Ben heel benieuwd de eerste 2 wedstrijden!

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-06-22 19:12 



 
Profiel   

Ja, die groeien echt als kool.. :') Elke keer als ze uit de vlecht zijn verbaas ik me daar weer over ..
[ img ]

Dr voorpluk gaat nu eindelijk ook meer mee :) Werkt dus wel in een vlecht, want die had ik altijd los. Eet ze ze toch meer op denk ik..

Ja, ik ben ook zo benieuwd naar de wedstrijden! Eigenlijk wil ik nog een ander hoofdstel, maar denk dat ik dat als cadeau doe als het goed gegaan is hahaha!

Daarna kan ik toch denk een goede anderhalve maand niet ivm vakanties en drukke weekenden.
Maar wie weet pak ik wel een avond wedstrijdje mee in de buurt doordeweeks, dat zien we tzt wel weer.. haha!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-06-22 08:36 



 
Profiel   

[RIJ-ITP] Haflingerweekend Schaijk, trotser dan trots!!!

Voor de mensen die nog volgen, een kort verslagje over mijn geweldige weekend!

We zijn inmiddels B+6 :D
Aankomende zondag gaan we ook naar een haflingerwedstrijd, ditmaal in Beuningen.

Echt, ik ben zo blij met dit geweldige dier!!! Wat een topknol! :+:

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-07-22 09:06 



 
Profiel   

Zo. Staart en manen gewassen en opnieuw in de vlechten.. uur verder naar dan kan t weer ff door haha!



Ze heeft na t weekend ongeveer vrij gehad tot nu. Iets met corona en vakantie..

Ze is wat stijf, geen zin en merrie. Maar komt wel weer na paar keer weer deze week..

Die manen groeien iig goed door!!


[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-08-22 17:21 



 
Profiel   

[ img ]


Vanavond op pad geweest, en ze deed het weer braaf!! Weer 3 puntjes erbij!! :+:

Ze is eigenlijk wat te braaf.. maar goed, dat komt wel weer als t iets koeler is ook :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-08-22 20:10 



 
Profiel   

Super goed gedaan![ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-08-22 21:12 



 
Profiel   

Was leuk jullie weer eens gezien te hebben zo! Toffe foto's!! Dank!!! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-08-22 21:14 



 
Profiel   

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]


Ondanks dat ik zelf niet veel plaats, zijn er vast wel meelezers gok ik..

Vandaag voor het eerst een proefje gefilmd voor het online insturen. Zodat we hopelijk het laatste puntje in de b hebben!

En anders fijn beeldmateriaal wat ook altijd leuk is!!

Ze doet het goed, we trainen lekker verder en proberen ons beide conditie beetje op te krikken :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-09-22 16:16 



 
Profiel   

Netjes hoor! Net een iets minder holle rug zou het plaatje helemaal af maken, maar zeker al L waardig in mijn ogen

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-09-22 20:07 



 
Profiel   

Ja, tijdens t trainen let ik daar heel erg op.. maar tijdens een proef van ik zo bezig met waar ik heen moet dat ik dan mijn houding weer vergeet...
Ik moet mijn bekken kantelen. Weet t heel goed. Maar ja, tussen weten en gewoon altijd doen zit een leercurve en tijd hahaha

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-09-22 20:09 



 
Profiel   

Hij is al beoordeeld, met 201 punten nu de B uit!! *\o/*
Heel blij mee en op naar het L!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-09-22 17:33 



 
Profiel   

En de eerste punten in het L1 ook binnen!!

193 dus echt wel cool!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-22 18:43 



 
Profiel   

[ img ]
Het groeit maar door!

1 jaar verschil:

[ img ]


Vanavond onze eerste springles gevolgt, was erg leuk! Vanaf nu elke week lekker op pad met dr! Sterker worden voor ons beide!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-22 20:56 



 
Profiel   

Jeetje, je hebt straks meer manen als paard zeg :') mooi hoor!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-22 21:25 



 
Profiel   

Haha ja echt he!

Het zou zoveel fijner zijn als ze geen allergien had. Dan kon het gewoon los. welliswaar iets korter, maar gewoon los en geen vlechten..

Maargoed, nu ook wel benieuwd hoe lang t gaat worden..... haha!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-22 09:23 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 16 van de 17 [ 407 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen