Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 8 van de 17 [ 407 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 17  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[VOLG] Mijn goud rinkelt niet......

 
Profiel   

Ik heb hem nu mee gewassen. Maar ik klap m dan naar achteren en was m mee met dr manen. Want ze doet idd ook super spastisch.. stel je voor dat er water tegen je oor komt :roll:

Meestal doe ik t met een spons. Maak ik m nat met spons. Shampoo erin en uit wassen met spons haha.
Gewoon zelfde shampoo als der manen ook. Ben nooit zo bang verder voor ogen.

Ja ik vond lak dus nooit mooi. Maar deze neusriem vind ik wel tof zo :))
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-02-19 22:04 



 
Profiel   

Afgelopen week weer gereden. Mevrouw was het er niet helemaal mee eens maar telkens wel goed af kunnen sluiten.
Gister voor t eerst weer in de buitenbak. Alles was eng.. >;)

Fietsers gaf ze nog nooit gezien natuurlijk...

Maar ook uiteindelijk weer fijn kunnen af sluiten.
Vandaag mooi plaatje gemaakt :


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-02-19 18:20 



 
Profiel   

Door wat meer last van enkel nu maar aan t longeren. Doet ze altijd heel braaf. Nu weer eens aan de lijn en dan gaat ze ook mooi naar beneden. Normaal loopt ze los. Dan doet ze dat ook wel maar iets minder.
Nog stukje gefilmd :


Kan ze de rest vd dag lekker weer van t weer genieten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-02-19 09:15 



 
Profiel   

Vandaag weer gelongeerd. Kaptoom er weer bijgepakt. Kent ze nog wel gelukkig. Heb al een paar keer met der geoefend dat druk betekend dat je omlaag moet met neusje. deed ze heel braaf nu ook weer.

Hele stukken met neus over de grond heen :+: zelfs galop ging ze iets omlaag. Als ze dat deed direct druk eraf en mocht ze draven. Eerst kleine stukjes in de galop want dat vind ze zo moeilijk...

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-02-19 16:47 



 
Profiel   

Note to self. Vaker balkjes neerleggen. Of zo'n vierkant. Goed voor draf en galop! Lekker getraind vandaag :) ze trekt zo op t hout aan. Vind ze echt leuk!

[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-02-19 18:28 



 
Profiel   

Afgelopen week minder gereden. Druk druk. Wel nog keer balken neer gelegd. Erg leuk! Daarna gelongeerd en vandaag pas weer erop ivm enkel.

Moet echt meer rijden want ze is zo stug en taai aan t begin. Uiteindelijk laat ze wel mooi los. Maar duurt net wat te lang. Hopelijk gaat enkel nu gewoon beter en kan ik der weer meer gaan rijden.

Vandaag ook lekker getut. Alles weer mooi strak.


[ img ]

[ img ]

[ img ]


[ img ]



En der manen weer in de vlecht voor onder eczeem deken.

[ img ]

Ze groeien best hard vind ik!

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-03-19 17:04 



 
Profiel   

Ben ik weer. Lekker rustig aan gedaan met dit weer. Vandaag weer gewassen en getut. Alles weer wit.
En zo nog ff lekker rijden.

Ze doet t allemaal heel goed en braaf gelukkig! Nog paar weken en dan de sportdag! Wel zin in!!

Voor en na:

[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-03-19 16:35 



 
Profiel   


Trots baasje.. ze doet echt goed haar best. We hebben best wel eens mis communicatie nog maar grote geheel gaat t echt wel goed :))

In de galop zie je haar kont omhoog komen. Moeilijk baas. Geen zin.... hahaha..


[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-03-19 17:41 



 
Profiel   

Afgelopen weekend weer gesprongen! Had hulp mee en dus gebruik van gemaakt. Kayenne vind t zo leuk!! :)) altijd oortjes erop en trekt zo aan op t hout. Voor mij ook goed om te doen want vind t toch altijd weer spannend..


[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]
En glimmen dat ze doet! Ze zit weer lekker in der velletje! :+:

Ben benieuwd hoe ze t op de wedstrijd gaat doen. Binnenkort maar weer eens proefje oefenen :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-19 20:27 



 
Profiel   

wat een ontzettend knap dier!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-19 20:31 



 
Profiel   

Dank je :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-19 20:44 



 
Profiel   

Wat staan die vlechtjes leuk zeg! Erg leuk om jullie updates te lezen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-03-19 17:53 



 
Profiel   

Dank je :)

Vandaag weer rustig aan gereden. Lekker buiten. Heerlijk! Ook voetjes weer op geschoren en baard ook weer kort. Staart is weer wit. Heerlijk!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-03-19 19:04 



 
Profiel   

[ img ]

Ze is zo knap :+:


Weer lekker gereden. Goed bezig geweest met gewoon goed reageren op mijn been. Deed ze best goed uiteindelijk. Stap galop ook en ze bleef in galop ook best mooi over haar rug lopen. Vind ze heel moeilijk dus ik was trots!

Stalgenootje was ook aan t rijden en die heeft een pony die qua karakter best wel op kayenne lijkt. Aan haar gevraagd of ze kayenne eens wou rijden. Even kijken hoe ze t doet met vreemd iemand en of er zo mee weg te rijden is.

Ja dus! <3
Heel braaf. Netjes in aanleuning en alle gangen braaf netjes door lopen.

Leuk om eens te zien zo :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-19 19:46 



 
Profiel   

Afgelopen week goed geoefend voor volgende week zaterdag. Dan heb ik wedstrijd dag. Vanuit t stamboek. Wel leuk! Dressuur, springen en een puzzelrit waar ik me nog niets bij kan voorstellen..

Ben weer aan t oefenen op proef uit mijn hoofd leren. Gaat wel goed want deze kende ik in november ook al.

Vandaag na t rijden lekker afgespoten helemaal. Stof eruit! Vrijdag ook helemaal wassen denk ik. Maar dan ook staart en manen weer natuurlijk.

Netjes wachten tot ik zover ben:

[ img ]

En oortjes :+:


[ img ]


Ze is zo leuk! Doet t ook steeds beter.
Lastig ook wel want ik wil dan meer. Maar als je stiekem bekijkt wat ze nu doet wat ze 3 weken terug nog niet deed moet ik niet zeuren :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-04-19 16:39 



 
Profiel   

Mevrouw is hengstig.. >;)
Dus slechtere reactie op been. Alles in de gaten houden. Irritant... hahaha.

Andere mochten de wei op dus goed excuus voor niet luisteren vond ze.

Morgen weer een dag...

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-04-19 11:02 



 
Profiel   

[ img ]

Zo. Kayenne is klaar voor morgen.
Gewassen en wel. Hopelijk houd ze zich netjes vannacht. Morgrn maar extra vroeg naar stal. Kan ik nog wassen indien nodig..

Heb t idee dat ik iets vergeet maar heb alles denk ik wel nu.

Trailer staat ook klaar. Hooi genoeg voor de dag mee.

Toch altijd even gedoe met wat je nodig hebt. Vooral omdat t en dressuur en springen is en ook nog deel aan de hand.
Maar denk dat ik alles wel heb. Belangrijkste is cap zadel en hoofdstel en dat komt goed want ligt al klaar.
Jasje en spullen ook.
Zelfs emmers voor eten en drinken voor der tussentijds..

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-04-19 19:06 



 
Profiel   

Het was zo leuk vandaag! Gewoon 1e in de B!! :wow:

[RIJ-ITP] Mijn knappe goud op allround kampioenschap

[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-04-19 19:36 



 
Profiel   

Gefeliciteerd! Haha die manen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-04-19 20:58 



 
Profiel   

Dank je :))
Ja der manen zijn nu echt grappig. Zo'n gekke lengte en super dik. Eigenlijk zijn ze nu precies zoals shanti ze altijd had.. Alleen werden ze bij shanti nooit langer en bij kayenne groeit t gewoon weer door!
Vind t zo ook wel stoer staan nu!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-04-19 09:15 



 
Profiel   

Oh wat leuk, had je niet herkend gister (stille meelezer). Knap gedaan! :)F

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-04-19 09:18 



 
Profiel   

Ow leuk! Ja ik ben nog steeds zo trots! Blijft gaaf om zo met mijn zelf gefokte merrie rond te rijden. Elke keer weer. En dan zie ik de foto's en dan ben ik elke keer weer verliefd. Nu op mijn telefoon scherm veranderd en zo gaaf elke keer. Dat knappe dier is gewoon van mij! <3

Vandaag rustig aan gedaan. Even 10 min aan de hand gestapt. Voor de rest heeft ze lekker buiten gestaan. Wel lekker voor der..

[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-04-19 19:20 



 
Profiel   

Ik heb nog 2 video's van de wedstrijd 2 weken terug :))




<3

Verder rustig aan. Probeer haar aan de hand het wijken te leren. Het zelf bewust worden van het feit dat ze ook een achterhand heeft die best opzij kan :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-04-19 17:15 



 
Profiel   

Hier vandaag een pittige training gehad..

Mevrouw was t er niet mee eens.. maar na wat onenigheid van beide kanten gaf mevrouw de merrie t op en kon ik heerlijk sturen! :+: ze was wit van t zweet maar dan moet je ook niet zo moeilijk doen als ik wil dat je stil staat. :roll:

En maar drammen. Ze wou zelfs omhoog.. :wow: gek dier .. maar goed. T zal de lente wel zijn :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-04-19 20:31 



 
Profiel   

Wat een toffe haf zeg! :D Ik volg mee!

Dat niet mee eens ken ik, ik kwam zelf vorige week en de week ervoor opeens niet starten voorbij de helft van de buitenbak.. :Y)

Merries en hun hengstige hormonen :+
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-04-19 20:34 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 8 van de 17 [ 407 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 17  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen