Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 11 van de 17 [ 407 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 17  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[VOLG] Mijn goud rinkelt niet......

 
Profiel   

Kayenne was zielig vanmorgen..

Ik was klaar met mesten, dus dacht ga even longeren en dan kan ze in stapmolen, kan ik in die tijd even haar paddock uit mesten voor alles verregende.. ze staat er 2 min in. Een bui :') :+

Paddock mest ik morgen wel en toen t iets minder hard regende heb ik haar er maar uit gehaald.. ze was boos want ze wou tegen de wind in staan maar dat kan natuurlijk niet in een molen :Y)

Maar verwent met wat lekkers en haar vitamientjes .


[ img ]

Nu staat ze weer lekker buiten :))
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-07-19 12:41 



 
Profiel   

Tijd niets laten horen..
Alles gaat goed! Wat minder kunnen doen ivm ziekte op stal, maar nu weer lekker bezig!

Ze gaat het steeds beter doen en krijgt steeds meer kracht. Dat is erg leuk om te merken!

Hier wat foto's van de afgelopen maand :))

Manen groeien alweer hard !
[ img ]

Hanglipje :+:
[ img ]


[ img ]

[ img ]
En vandaag na t rijden zonder zadel. Kwam direct uit mijn werk dus had niets bij. Ach, dan maar ff zonder zadel. Braaf paard!

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-08-19 15:38 



 
Profiel   

Net ook weer heerlik gereden. In het begin vooral standje sneltrein maar uiteindelijk zelfs heerlijke stukjes galop ertussen. Ooit, wordt t wel wat.. :+

Maar eens kijken of er in de buurt onderling iets te vinden is, weer eens wedstrijdje mee pakken

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-09-19 18:28 



 
Profiel   

Volgens mij binnenkort in Ommeren weer bij de Margrietruiters! Of misschien BB of HC starten hier in Beneden-Leeuwen? Ik start daar 29 september :))

Fijn dat het goed gaat :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-09-19 18:32 



 
Profiel   

Ik moet nog even kijken wanneer ik waar ga starten idd.. staat nog op de planning om uit te zoeken.
Ze gaat momenteel wel echt goed.
Zelfs heel klein beetje travers komt eruit nu! Zo tof!

Vandaag bezig geweest met balkjes. Vind ze zo leuk! :))

Hier wat foto's van laatste week:

Zo staat ze vaak te kroelen na t rijden

[ img ]

Ow hoi baas, je zag me??
[ img ]



[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-09-19 21:11 



 
Profiel   

Knapperd <3 Tof dat ze het steeds beter gaat doen!
Wat heb je nou voor bal in de stal hangen joh :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-09-19 21:13 



 
Profiel   

Ja daar kan ik hooi in doen.. dan doet ze er iets langer over als ik er ben.. haha.

Ze gaat echt steeds beter.. Ik zit te denken om de ibop mee te doen. Maar dan moet ik 90cm springen :wow:

Morgen even oefenen. Gelijk de camera maar mee dan ook.. nog nooit hoger dan 60 gegaan dus ben benieuwd of ik t durf. Kayenne kan het wel. Daar ben ik niet zo bang voor.
[ img ]
Spierbundeltje! :+:

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-09-19 17:38 



 
Profiel   

[SPR-ITP] Weer eens springen met blij ei Kayenne!

Tadaaaa: 90CM!!

[ img ]


Wel maar 1 keer. Want zo hoog hoeft ze van mij echt nog niet vaak te springen. Ze tikte m er wel vanaf, maar ze deed het zo goed. Oortjes erop en gaan! Ze trok zo hard aan op die hindernis! Zo'n gaaf gevoel!

Sowieso deed ze het heel goed. Alleen mijn controle is ver te zoeken. Dus daar gaan we eens op oefenen!
Maar nu met stal vaker zo springen, is toch fijner als je niet alleen alles in de bak en weer uit de bak moet halen :Y)

Maar de tonnen kan ik wel vaker pakken, dat ligt er zo in en kan ik gewoon alleen doen. Dus dat ga ik vaker mee pakken. Wordt Kayenne hopelijk wat rustiger en kan ik meer op mijn controle oefenen. Dat we gewoon bochten kunnen maken en dat mijn HO nog steeds gewoon HO betekend :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-19 20:33 



 
Profiel   

Ze gaat zo lekker lopen!!

Paar foto's van net omdat ze zo knap is :+:


[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-19 17:08 



 
Profiel   

Ze gaat het echt steeds beter doen. Afgelopen week niet veel kunnen doen doordat ik ziek lag. Maar desondanks blijft ze haar best doen! Zo fijn! :+:

Ze gaat steeds beter snappen dat ze haar achterhand ook los kan koppelen van haar voorhand, en deze dus ook gewoon opzij kan als ik dat vraag met mijn been. Ene hand wel beter dan andere hand, maar begin is er in ieder geval! Zo trots! <3


[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-19 18:26 



 
Profiel   

Wat worden haar manen ook weer lang zeg!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-19 19:06 



 
Profiel   

Knappe knappe merrie <3
Ze deed het super goed gister! :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-19 19:26 



 
Profiel   

YellowCorn schreef
Wat worden haar manen ook weer lang zeg!



Ja die groeien echt hard!! Jaar terug nog kort en nu alweer zo!

[ img ]

Ga ze ook gewoon weer lekker laten groeien.. :))


Renee1991 schreef
Knappe knappe merrie <3
Ze deed het super goed gister! :j

Jaa echt wel! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-19 21:57 



 
Profiel   

Als je zo hard door de bocht gaat dat je benen het niet bijhouden....


[ img ]

[ img ]


Gek beest lag ineens onderuit :') lachte me kapot.. Jammer genoeg niet op film maar zag er hilarisch uit. Daarnaast ook echt op springen en hard de andere kant op rennen ook weer :+ niemand die t zag zal ze wel gedacht hebben _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-10-19 21:24 



 
Profiel   

Ze gaat het echt lekker doen. Travers zit er in stap al goed in inmiddels!! Wijken ook. :))

Maar elke keer na t rijden super bezweet. Wou t scheren zo lang mogelijk uit stellen zodat t hopelijk maar 1 keer hoeft..

Vanavond maar eens gedaan! Morgen nog wel even bijwerken met tondeuse en dan nog even goed wassen en mooie foto's maken nog.

Kwam me toch een partij haar vanaf :wow:


[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-19 20:11 



 
Profiel   

Nog een leuk verschil, 1 jaar ertussen :D
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-11-19 19:14 



 
Profiel   

Ze gaat het heel goed doen!! Ze denkt alleen iets teveel mee. Laatste tijd veel geoefend op zij gangen. Wijken, schouder binnenwaarts en travers. Nu kan ze niet meer rechtuit :')
Daar vandaag weer mee bezig geweest. Altijd wel hoor, maar vandaag gewoon even geen zij gangen mee gepakt. Alleen recht en op mij letten :+

Ook halt is heel moeilijk als je 3 weken terug in 2x achterwaarts hebt geleerd.. :roll:

Gek dier. Maar ze deed het zo goed! Gaat ze echt sjouwen :+:

Gaat echt leuk worden als we gaan starten :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-11-19 19:51 



 
Profiel   

Update tijd!

Nieuw jaar, verse dromen!

Ik ben druk bezig met het aanvragen en regelen van mijn startkaart! Ook druk op zoek naar een 'nieuwe' trailer.
Zodat ik lekker op pad kan gaan!

Vanaf februari wil ik gaan starten! Nu nog even druk met alles.

Ze doet het goed! Ene dag beter dan de andere dag maar ze wordt sterker en beter :+:


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-01-20 20:18 



 
Profiel   

Ja ik kom aanmoedigen hoor!
Desnoods met Jade en al haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-01-20 20:22 



 
Profiel   

Jaa :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-01-20 21:03 



 
Profiel   

Yesss super leuk Wen :j
Ik wil wel als fangirl groomen, maar dat weet je al :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-01-20 21:54 



 
Profiel   

Hahaha, ja support genoeg! Vereniging is aangeschreven iig!
:))

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-01-20 22:36 



 
Profiel   

[ img ]

Vervoer is geregeld! Nieuwe trailer gekocht vandaag :)) :+:

Oude ingeruild dus gelijk mooi vanaf :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-01-20 22:42 



 
Profiel   

We gaan opzoek naar een leuke wedstrijd om te starten! Wou eigenlijk aankomende zondag misschien. Maar nu geven ze best rot weer af, en dan ga ik niet met de trailer rijden. Maar hou t nu in de gaten! Helemaal leuk!
Trainen gaat ene dag beter dan andere dag. Ligt aan mij denk ik vooral. Als mijn enkel niet mee werkt pakt mevrouw merrie mij daarop hahaha!
Ook staat er een hindernis continu in de buitenbak. Mevrouw vind springen het einde, dus de concentratie is elke keer ver te zoeken aan t begin van het rijden. Want hindernis, daar MOET ik overheen! :')
Als ze t goed doet mag ze aan het einde even erover. Dan hoef ik alleen maar teugels los te laten. Waar ik in de bak ook ben, Kayenne zoekt de hindernis en gaat er overheen!

Nog even fotootje van gisteren:

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-02-20 21:06 



 
Profiel   

Leuk, laat even weten als je een wedstrijd hebt gevonden! Dan schrijf ik me misschien ook wel in als ik kan :D Ik start ook ongeveer in jouw omgeving natuurlijk :P
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-02-20 21:50 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 11 van de 17 [ 407 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 17  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen