[VOLG] Akhal Teke Aliaa en Criollo's Naranja & Yerba

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Retjethorse

Berichten: 2497
Geregistreerd: 18-11-13
Woonplaats: België

Re: [VOLG] Nieuwe aanwinst: Akhal Teke Aliaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-20 19:25

Dat zou je denken ja. Een stalgenoot dacht dat ze haar zomervacht al had, en toch komt er telkens een massa haar af in verhouding met wat erop lijkt te staan. :=
En haar vacht is zo heerlijk zacht... <3

Manadeluca

Berichten: 1126
Geregistreerd: 15-07-05

Re: [VOLG] Nieuwe aanwinst: Akhal Teke Aliaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-20 13:18

Toch een straffe mie die Aliaa, bij ons is zaterdag de tandarts geweest voor Twirre, hij is niet verdoofd moeten worden. Maar er moest bij hem ook niet zoveel gebeuren.
Heb eigenlijk nog nooit hoeven te laten verdoven bij mijn (vorige) paarden. De tandarts werkt wel handmatig indien nodig ook elektrisch, maar tot nu toe nog niet nodig geweest.

Retjethorse

Berichten: 2497
Geregistreerd: 18-11-13
Woonplaats: België

Re: [VOLG] Nieuwe aanwinst: Akhal Teke Aliaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-20 20:54

Ik denk niet dat Aliaa makkelijk te doen is zonder verdoving eigenlijk. :') Ze heeft een verdomd lange nek en als ze die in de lucht houdt, kan je niet meer aan die tanden. _O-
Mijn KWPN is ook nooit verdoofd geweest trouwens, die tanden werden ook elektrisch gedaan en ze stond los op onze oprit voor ons huis. :wow: Verder was dat wel een angsthaas met wandelen.

Maar mijn kwpn was dan weer een drama om spuiten te krijgen, terwijl Aliaa daar niet op reageert. Zo hebben ze allemaal wel iets zeker? :P

Retjethorse

Berichten: 2497
Geregistreerd: 18-11-13
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-20 23:02

Afbeelding

Afbeelding

:D
Charmant toch? <<)

JoSav

Berichten: 4697
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Verweggistan

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-20 13:24

Zitten weer mooie en grappige foto’s bij!
Bizar hè hoeveel haar er van zo’n ogenschijnlijk dunne vacht afkomt? Hele pakken haal ik er op dit moment af. :=
Hier zijn de tanden handmatig en elektrisch gevijld en voor beide heel makkelijk. Toen ze handmatig is gevijld kreeg ik enorm veel complimenten en wilden ze weten over het ras want ze was een engeltje zo braaf bleef ze staan.

Heb je intussen Naranja al bezocht?

Retjethorse

Berichten: 2497
Geregistreerd: 18-11-13
Woonplaats: België

Re: [VOLG] Nieuwe aanwinst: Akhal Teke Aliaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-20 14:56

Ja echt bizar dat haar... :+

Nee nog steeds niet lans kunnen gaan. :( Normaal gaan we komende zondag.

zippora
Berichten: 722
Geregistreerd: 15-11-01
Woonplaats: Prov. Zeeland

Re: [VOLG] Nieuwe aanwinst: Akhal Teke Aliaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-20 18:04

Is altijd leuk als er weer nieuwe stalgenoten zijn: die staan dan met grote ogen te kijken hoeveel eraf komt. En (atlijd weer) de opmerking: "ik dacht steeds dat ie zo'n dunne vacht had!"

Retjethorse

Berichten: 2497
Geregistreerd: 18-11-13
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-20 23:33

Hehe, eindelijk eens tijd om een deftige reactie te plaatsen. :')

zippora schreef:
Is altijd leuk als er weer nieuwe stalgenoten zijn: die staan dan met grote ogen te kijken hoeveel eraf komt. En (atlijd weer) de opmerking: "ik dacht steeds dat ie zo'n dunne vacht had!"
Haha ja, lekker gefopt! }>

Voorlopig ziet het ernaar uit dat we zondag gewoon naar Naranja gaan (eindelijk!!!), en dan zal er wel fotospam volgen (als jullie dat niet erg vinden, want het is eigenlijk Aliaa haar topic :P).

En over Aliaa gesproken, die heeft zich vorige week niet schitterend gedragen...
Vorige week donderdag heeft ze een halster kapot getrokken, voor zover ik weet zonder reden. En dat is niet in paniek dat ze begint te trekken, nee ze lijkt het doelbewust te doen. En een dag erna is ze de grond op gegaan omdat ze opnieuw begon te trekken, maar toen brak het halster niet. := Haar achterhand schoof weg, en mevrouw lag op de grond. Het lukte haar niet om meteen recht te geraken, want ze schoof telkens weg. Ik kon haar losmaken en toen kon ze wel opstaan. Er hing ook een brandgeur in de lucht. :+ Ze stond wat te bibberen op haar benen nadien en ik ben meteen haar benen gaan controleren en afspuiten.
Als ze een schrammetje heeft op haar benen, staan die meteen dik, dus ik vreesde al voor 4 dikke benen de volgende dag. Toen ik haar op stal gezet had, voelde 1 been echt heel warm aan. Ik had nog een pot groene klei staan en heb die voor de zekerheid op alle 4 de benen gedaan. Wondjes had ze niet.
Maar de dag erna was alles gewoon in orde. Geen dikke of warme benen, Aliaa leek niet stijf te zijn.
Ik was zo hard geschrokken... En ik niet alleen denk ik, Aliaa heeft het niet meer opnieuw gedaan.
Ik weet nog steeds niet waarop ze zo reageerde, maar ze is bij mij wel elke keer nors als ik haar halster wil aandoen. :') Bij mijn moeder doet ze het niet, aldus mijn moeder. >;)

Retjethorse

Berichten: 2497
Geregistreerd: 18-11-13
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-20 23:02

Vandaag scheen het zonnetje heerlijk toen ik opstond, dus ik heb mijn camera meegenomen naar stal. Er zijn een aantal leuke foto's uitgekomen, maar ik zit nog maar in de helft met nabewerken. Ik hoop morgen een topic te kunnen openen. :P

Afbeelding

xoranlover

Berichten: 6650
Geregistreerd: 29-10-06
Woonplaats: Limboland

Re: [VOLG] Nieuwe aanwinst: Akhal Teke Aliaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-20 23:52

Ze is zo knap <3
Van de zomer eens afspreken? *-:) ?? Heb nog nooit een Teke gefotografeerd.

Retjethorse

Berichten: 2497
Geregistreerd: 18-11-13
Woonplaats: België

Re: [VOLG] Nieuwe aanwinst: Akhal Teke Aliaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-20 13:49

Afbeelding

Retjethorse

Berichten: 2497
Geregistreerd: 18-11-13
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-20 22:54

Het topic is aangemaakt: Als het zonnetje eindelijk gaat schijnen...
Voor de verandering zijn er eens een heleboel leuke foto's uitgekomen. :')

xoranlover schreef:
Ze is zo knap <3
Van de zomer eens afspreken? *-:) ?? Heb nog nooit een Teke gefotografeerd.
Ja toch!? Ik bedoel, eigen kind, schoon kind, maar ik vind haar zo knap! <3
Je bent zeer zeker welkom! :D Tegen die tijd staat Naranja hier ook, als je haar ook op de foto wilt zetten. :D

En dan nieuws over Naranja:
Eindelijk zijn we kunnen langsgaan. Man wat had ik dat nodig. Ik heb het er echt moeilijk mee dat mijn paard niet gewoon thuis staat. :=
Ik was ook bang dat er geen klik zou zijn tussen ons, zeker omdat ik al zo'n klik heb met Aliaa. Toen ik Naranja de eerste (en enige overigens) keer gaan bezichtigen ben, kon ik niet veel tijd met haar doorbrengen. Vandaag was anders. Ze stond in stal en ik mocht erbij. Ik heb heel erg lang aan het aaien en krabben geweest en dat vond ze allemaal best. :+ En... Ik mocht gewoon haar buik aaien, zonder dat ik boze oortjes kreeg... _O- Daar kan Aliaa nog wat van leren. :')
Maar wat is ze klein haha. Ze moet nog een flink stuk de breedte in gaan om dat te gaan compenseren.
Verder stond ze wat te mager naar mijn goesting, hoewel ze meer dan genoeg hooi krijgen om te eten. Maar dat komt wel zodra ze bij mij komt te staan. Dan kan ze lekker opknappen. :D
Rond juni zal ze waarschijnlijk naar huis komen. Nog even geduld hebben dus. _O-

Zoveel jeukjes!!! (Oh wat heeft ze een knap hoofdje <3 )
Afbeelding

Een wazige foto, maar ik vind hem oh zo cute. :))
Afbeelding

Hier zie je ongeveer hoe groot (klein) ze is in vergelijking met mij. Ik ben ongeveer 1m72.
Afbeelding

xoranlover

Berichten: 6650
Geregistreerd: 29-10-06
Woonplaats: Limboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-20 23:06

Ja die wil ik ook op de foto zetten. Even kijken of ik het in kan passen met de kittens en alle klussen thuis.

Ook al zo’n knapperd! Heerlijk dat knuffelen.

Retjethorse

Berichten: 2497
Geregistreerd: 18-11-13
Woonplaats: België

Re: [VOLG] Nieuwe aanwinst: Akhal Teke Aliaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-20 23:09

Wat mij betreft zou je de poezels mogen meenemen, maar mijn hond vindt poezen niet zo leuk meer sinds die twee keer is aangevallen. :+
Ja, ik had die knuffels echt nodig. Eeuwige twijfelaar die ik ben... :roll:

JoSav

Berichten: 4697
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Verweggistan

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-20 16:34

Retjethorse schreef:
En over Aliaa gesproken, die heeft zich vorige week niet schitterend gedragen...

Muzanna heeft hetzelfde gedaan rond dezelfde leeftijd. :=
Bij haar was het boosheid om het aan twee kanten van haar hoofd en achter “vastzetten.” Dat pikt ze niet zomaar nl. Ik sprak haar toe dat ze niet zo nukkig moest doen.
Ze is toen een ander zich ermee kwam bemoeien ook als een idioot gaan hangen, halster stuk getrokken en keer erna na voorzichtig oefenen weer geprobeerd waarop een ander zich er weer mee kwam bemoeien (ik moest haar maar een ferme tik geven en anders zou hij het wel ff doen; echt waar bemoei je je mee?) en toen is ze zo boos geworden op die bemoeienis dat ik dacht dat ze zich de kop van haar romp zou trekken en toen is ze ook heel hard onderuit gegaan op het beton. Ik dacht die breekt haar nek nog. Heel naar iig.
Ze kon ook niet overeind komen, ik ben er tot grote schrik van omstanders bij gekropen en heb haar tot kalmte gemaand, los gemaakt en overeind geholpen. Afgezien van even wat stijfheid niks aan overgehouden, behalve een hekel aan kort aanbinden en vastzetten.
Maar niet graag kort vastgebonden worden is iets dat ik bij veel Tekes en aanverwanten ben tegengekomen. Jaren oefenen en blijft drama.

Muzanna is zelfs zo nukkig wat vaststaan betreft dat ik haar eigenlijk altijd los heb staan of met het touwtje half los op haar vaste hoekje op de poetsplaats en dan is ze een engel. Als de vaste stek bezet is dan roept ze naar me zodra de plek vrij is met de vraag of ze mag verhuizen. Vraagt ze ook nog braaf toestemming. Braaf beest. Maar o wee als je haar strak aanbindt...

Tja. Tekes hé.

Leuk om ook weer eens wat foto’s van je beide merries te zien. Beide een mooi hoofd, maar zó anders. :D

Retjethorse

Berichten: 2497
Geregistreerd: 18-11-13
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-20 01:02

JoSav schreef:
Retjethorse schreef:
En over Aliaa gesproken, die heeft zich vorige week niet schitterend gedragen...

Muzanna heeft hetzelfde gedaan rond dezelfde leeftijd. :=
Bij haar was het boosheid om het aan twee kanten van haar hoofd en achter “vastzetten.” Dat pikt ze niet zomaar nl. Ik sprak haar toe dat ze niet zo nukkig moest doen.
Ze is toen een ander zich ermee kwam bemoeien ook als een idioot gaan hangen, halster stuk getrokken en keer erna na voorzichtig oefenen weer geprobeerd waarop een ander zich er weer mee kwam bemoeien (ik moest haar maar een ferme tik geven en anders zou hij het wel ff doen; echt waar bemoei je je mee?) en toen is ze zo boos geworden op die bemoeienis dat ik dacht dat ze zich de kop van haar romp zou trekken en toen is ze ook heel hard onderuit gegaan op het beton. Ik dacht die breekt haar nek nog. Heel naar iig.
Ze kon ook niet overeind komen, ik ben er tot grote schrik van omstanders bij gekropen en heb haar tot kalmte gemaand, los gemaakt en overeind geholpen. Afgezien van even wat stijfheid niks aan overgehouden, behalve een hekel aan kort aanbinden en vastzetten.
Maar niet graag kort vastgebonden worden is iets dat ik bij veel Tekes en aanverwanten ben tegengekomen. Jaren oefenen en blijft drama.

Muzanna is zelfs zo nukkig wat vaststaan betreft dat ik haar eigenlijk altijd los heb staan of met het touwtje half los op haar vaste hoekje op de poetsplaats en dan is ze een engel. Als de vaste stek bezet is dan roept ze naar me zodra de plek vrij is met de vraag of ze mag verhuizen. Vraagt ze ook nog braaf toestemming. Braaf beest. Maar o wee als je haar strak aanbindt...

Tja. Tekes hé.

Leuk om ook weer eens wat foto’s van je beide merries te zien. Beide een mooi hoofd, maar zó anders. :D
Dat is zo schrikken he...
Maar je zegt daar wat. Aliaa stond inderdaad kort vastgebonden en op een andere plek dan normaal, omdat onze vaste plek al bezet was door een ander paard. De bak was toen ook geen optie door regen of er stond al iemand op, dat weet ik niet meer. De reden dat ik Aliaa kort vastgebonden had, was dat er een baal hooi van een ander binnen bereik stond. :+ Zolang ik bij Aliaa stond, was er geen probleem, maar ik ging net de kruiwagen uitkappen (welgeteld 10 passen verder ofzo) en toen ik aan de mesthoop stond, begon ze te trekken.
Los laten staan moet ik overigens niet proberen zolang ik mijn volle aandacht er niet bij heb. Aliaa is veel te nieuwsgierig en is zo weg haha... _O- Ze kan het wel hoor, maar ik moet minstens 1 oog op haar gericht hebben. Ze voelt het zodra ik afgeleid ben, en dan is ze pleite. }>

Wel enorm schattig dat Muzanna je gewoon roept als haar plaatsje vrij komt! :D

Ik ben sinds vorige week ziek (geen corona gelukkig, maar wel een vervelend griepje) en heb eigenlijk weinig met Aliaa gedaan. Ik ben op een paar dagen tijd 2kg vermagerd (oke, die kilo's mochten er zeker af, maar niet op deze manier haha :+), kon amper eten (terwijl ik normaal zelfs iets te graag eet) en had daardoor ook geen energie/kracht. Aliaa vond de mindere aandacht niet zo erg, want die de weides beginnen stilletjes aan op te drogen en ze mocht op de grasjes!!! *\%/* Feest natuurlijk, want die heeft ze de afgelopen maand moeten missen. :))
Vandaag is de eerste dag dat ik me ietsje beter voelde en terug kon eten. Het kriebelde om nog eens op Aliaa haar rug te zitten, dus heb ik de barebackpad bovengehaald en opgestapt. Leuk weetje: Aliaa parkeert tegenwoordig op eigen initiatief in en wacht niet meer op het commando. :P
We hebben eigenlijk niets gedaan, gewoon heerlijk geknuffeld en genoten in het zonnetje. <3
Afbeelding

Heerlijk aan het genieten. :D
Afbeelding

Normaal ga ik morgen met 2 stalgenoten en hun paarden wandelen. Wordt vervolgd! :D

Verder kan het zijn dat ik vanaf volgende week een tijdje geen updates meer plaats. Dit hangt af van de drukte op mijn werk. Ik werk namelijk als verpleegkundige op de afdeling pneumologie, en met de corona gekte... Er komen enkel nog patiënten met corona op onze afdeling te liggen (en griepjes als die er nog zijn), dus dit kan nog wel eens heftig gaan worden eenmaal het aantal besmettingen blijft oplopen. :=

JoSav

Berichten: 4697
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Verweggistan

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-20 14:40

Ze leert dat misschien nog wel hoor. Muzanna is ook weleens weggelopen naar de hooibaal of dat ik achter haar aan moest. Grapjas. Inmiddels kan ze dus heel makkelijk op commando ergens blijven staan en heeft ze ook geen interesse om van me weg te lopen. Manari is ook nog niet zover, maar we oefenen regelmatig.
Schattig hè, dat ze vraagt of ze naar haar vaste plaatsje mag. <3
Kort vaststaan is mogelijk een karakterding. Ik heb het nl. ook gezien bij rassen die zijn ontstaan uit de AT en het lijkt alsof ze zich daar echt te goed voor voelen en het ze een opgesloten gevoel geeft. Tekes zijn gefokt op het scannen van de omgeving om hun mens ook te kunnen waarschuwen voor dingen (daarom moet je nieuwe dingen altijd even aan ze tonen, niet omdat ze het eng vinden maar omdat ze moeten bevestigen dat het geen gevaar is voor jou of voor hun of voor jullie beide) en dat betekent dat ze die ruimte graag hebben om om zich heen te kijken. Het is maar een theorie, hoor, maar omdat het echt iets lijkt dat in het ras zit...

Beterschap!
Spannende tijden, zeker voor mensen in de zorg! heb er respect voor!
Hopelijk kun je vooraf iig nog genieten van een fijn ritje buiten met je stalgenoten. De vogeltjes fluiten, af en toe het zonnetje erbij... 8-)

zippora
Berichten: 722
Geregistreerd: 15-11-01
Woonplaats: Prov. Zeeland

Re: [VOLG] Nieuwe aanwinst: Akhal Teke Aliaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-20 16:44

Agan geef ik ook altijd redelijk veel ruimte met vaststaan. Want hij moet inderdaad alles zien en als hij zijn hoofd dan niet helemaal omhoog kan krijgen of ver genoeg omdraaien raakt hij inderdaad enigszins overstuur.
Wat ik wel kan is hem op een overzichtelijke plaats kort vastzetten op hoogte. Dan kan zijn hoofd gewoon de lucht in en blijft hij rustig omdat hij overzicht heeft (en mij kan zien).Maar dat is gelukkig maar zelden nodig. Maar misschien dat dit bij Aliaa ook wel zo werkt.

Retjethorse

Berichten: 2497
Geregistreerd: 18-11-13
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-20 17:28

JoSav schreef:
Ze leert dat misschien nog wel hoor. Muzanna is ook weleens weggelopen naar de hooibaal of dat ik achter haar aan moest. Grapjas. Inmiddels kan ze dus heel makkelijk op commando ergens blijven staan en heeft ze ook geen interesse om van me weg te lopen. Manari is ook nog niet zover, maar we oefenen regelmatig.
Schattig hè, dat ze vraagt of ze naar haar vaste plaatsje mag. <3
Kort vaststaan is mogelijk een karakterding. Ik heb het nl. ook gezien bij rassen die zijn ontstaan uit de AT en het lijkt alsof ze zich daar echt te goed voor voelen en het ze een opgesloten gevoel geeft. Tekes zijn gefokt op het scannen van de omgeving om hun mens ook te kunnen waarschuwen voor dingen (daarom moet je nieuwe dingen altijd even aan ze tonen, niet omdat ze het eng vinden maar omdat ze moeten bevestigen dat het geen gevaar is voor jou of voor hun of voor jullie beide) en dat betekent dat ze die ruimte graag hebben om om zich heen te kijken. Het is maar een theorie, hoor, maar omdat het echt iets lijkt dat in het ras zit...

Beterschap!
Spannende tijden, zeker voor mensen in de zorg! heb er respect voor!
Hopelijk kun je vooraf iig nog genieten van een fijn ritje buiten met je stalgenoten. De vogeltjes fluiten, af en toe het zonnetje erbij... 8-)
Wie weet wordt Aliaa nog zo voorbeeldig als Muzanna! :D Al betwijfel ik of ze ooit die nieuwsgierigheid kan bedwingen. _O-
Op zich kent Aliaa het commando blijf wel hoor. Maar als er interessante dingen in de buurt zijn, dan moet ik echt streng en consequent zijn, want anders is ze weg. :')

Bijzonder, en ook dat Agan het karaktertrekje heeft. Zal toch echt een Teke dingetje zijn dan. Maar ik vind je theorie wel aannemelijk Jorieke!
Nu is het geen probleem om er rekening mee te houden dat Aliaa wat langer vastgebonden staat, maar toch iets om in het achterhoofd te houden. Ik bedoel, je denkt er gewoon niet over na dat je paard daar zo op kan freaken. :')

Ik ben gisteren op buitenrit geweest met mijn stalgenoot. We zijn op straat gebleven, omdat de stalgenoot haar paard herstellende is van een peesblessure. En voor Aliaa is dat mooi meegenomen om haar meer aan verkeer te laten wennen, zeker nu er minder verkeer is vanwege de Corona crisis. Auto's zijn niet zo'n probleem, maar bestelwagen en vrachtwagens kan ze wel drama om maken. Zelfs een geparkeerde vrachtwagen is genoeg om zich aan te stellen. Ik vraag me ook af of haar gedrag niet meer aan mij ligt, dan aan haar zelf. Veel kilometers maken is de boodschap denk ik, maar ik vind het toch moeilijk hoor. :=

Ik heb bewijs dat Aliaa echt kan blijven staan! Het opstap krukje stond achteraan in die gang, dus had ik niet beter gevonden dan Aliaa te laten staan en het krukje te nemen. Ik weet niet meer waarom het geen optie was om Aliaa mee te nemen, maar op dat moment leek dat niet logisch ofzo. :')


Piekosjj

Berichten: 5485
Geregistreerd: 10-03-08
Woonplaats: Kalmar, Zweden

Re: [VOLG] Nieuwe aanwinst: Akhal Teke Aliaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-20 18:04

Heerlijk met dat Vlaamse accent :D

JoSav

Berichten: 4697
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Verweggistan

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-20 11:37

Wat ben je streng, hihi. Moest daar wel een beetje om grinniken want ik heb ook zulke gesprekken met Muzanna gehad toen ze het nog allemaal moest leren. Incl. idd dingen in de trant van “ik zie u denken.” :)) (Alleen bij mij in het Limburgs dan). Braaf hoor!

Denk idd dat het in het karakter zit. Ze moeten kunnen kijken en dan is alles goed.

Anoniem

Re: [VOLG] Nieuwe aanwinst: Akhal Teke Aliaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-20 11:42

Gonna kill you _O-
Gooodddd girlll.
Ik vind jou net zo vermakelijk als je paard om naar te kijken/luisteren. :D

Retjethorse

Berichten: 2497
Geregistreerd: 18-11-13
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-20 22:14

Piekosjj schreef:
Heerlijk met dat Vlaamse accent :D

Haha, sorry! :D

JoSav schreef:
Wat ben je streng, hihi. Moest daar wel een beetje om grinniken want ik heb ook zulke gesprekken met Muzanna gehad toen ze het nog allemaal moest leren. Incl. idd dingen in de trant van “ik zie u denken.” :)) (Alleen bij mij in het Limburgs dan). Braaf hoor!

Denk idd dat het in het karakter zit. Ze moeten kunnen kijken en dan is alles goed.
Ach, dat streng zijn valt heus nog mee. :D Soms is het even nodig, maar ze mag best nog heel veel. Ik zie haar zo graag, en ze weet het. := Maar ik vind het gewoon zo fantastisch dat ze zo goed op stem reageert. :))

Grappig dat jij en Muzanna dezelfde fase hebben doorgemaakt. :D Bij jullie lijkt alles zo vanzelfsprekend te gaan. :')


Anoniem schreef:
Gonna kill you _O-
Gooodddd girlll.
Ik vind jou net zo vermakelijk als je paard om naar te kijken/luisteren. :D
Hihi, dit soort gesprekken is zowat dagelijkse kost bij ons... :') _O-
Voordat ik vertrek, zeg ik ook altijd 'Love you pretty girl en tot morgen/straks'. :o

Retjethorse

Berichten: 2497
Geregistreerd: 18-11-13
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-20 21:08

Echt, hoe dan??? :')
Ik ben 5 minuten bezig om de stal te mesten en die handdoek is van de bovenste zadelsteun tussen beide touwen geraakt. En ik snap niet hoe Aliaa dit voor elkaar gekregen heeft. _O- Afbeelding

JoSav

Berichten: 4697
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Verweggistan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-20 18:05

Hé, AT zijn heel lenig hoor. :=

Muzanna is altijd heel makkelijk geweest, maar wilde echt nog weleens grapjes uithalen hoor. En zelfs nu doet ze dat heel, heel af en toe en een lol dat ze dan heeft. En beteuterd dat ze is als ik niet achter haar aan ga rennen. Dan komt ze snel maar weer terug en echt met zo’n hoofd van “flauw hoor!” :))
Maar die telepathische band die je uiteindelijk echt opbouwt is zó mooi. Dat maakt Tekes echt een slag apart.