Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 110 van de 127 [ 3155 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113 ... 127  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[VOLG] De avonturen van shetlander Poow

 
Profiel   

Gefeliciteerd!! :* Y)(^)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-09-21 21:05 



 
Profiel   

gefeliciteerd, wel gaaf setje zo

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-09-21 21:57 



 
Profiel   

Gefeliciteerd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-09-21 22:39 



 
Profiel   

Gefeliciteerd! Heerlijk dat roze <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-21 05:43 



 
Profiel   

Gefeliciteerd! *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-21 06:23 



 
Profiel   

Iedereen bedankt voor de felicitaties :D .

Het roze halster is inmiddels gepast en goedgekeurd :)) .
[ img ]

En gisteren heb ik een heerlijke middag op stal gehad met Poow en de jongens <3 .
We hebben een lekkere buitenrit gemaakt met picknick stop tussendoor en op de rustige stukken heeft Jesse, Poow en Tim naast de fiets meegenomen :D .
[ img ]

[ img ]

[ img ]

Tussendoor wat eten en drinken.
[ img ]

En weer verder :)) .
[ img ]

[ img ]

Poow vond dat ze nog wel een snoepje mocht halen omdat ze zo braaf was :+: .
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-21 09:51 



 
Profiel   

Oh wat een super fotos weer!! Genieten

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-21 11:27 



 
Profiel   

De fiets en Poow zijn zelfs op elkaar afgestemd qua kleuren! <3 heerlijke foto’s! Genieten zeg!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-21 13:18 



 
Profiel   

Wat is dat genieten zeg! Toppers <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-21 13:58 



 
Profiel   

Veel veel veel te lang geleden weer, ik schaam me diep :oo .


De afgelopen weken hebben nogal in het teken van beslissingen en regelen gestaan, want Poow gaat komend weekend verhuizen :) , haar grote vriendin en mijn lieve stalgenoot gaan ook mee :+: .
We komen heeeel dichtbij huis te staan, we hebben een stuk meer faciliteiten waardoor we ook in de winter lekker met haar aan het werk kunnen blijven en vooral het aller belangrijkste, ze krijgt een stuk meer ruimte waar ze 24/7 op buiten zal lopen. En ook weer een paar extra vriendjes waar ze lekker mee kan racen en spelen <3 .

We genieten verder echt optimaal van onze kleine zwarte diva, ze is inmiddels weer über fluffy maar ik wacht nog even met opnieuw scheren om haar weerstand met de verhuizing optimaal te hebben :j .


Ook weer eens even wat foto's :+: .

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Ook hier hebben we heel veel regen gehad := .

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Een lekkere massage voor de diva :+: .
[ img ]

[ img ]


[ img ]

[ img ]


En we hadden werkelijk 1 plant met klittebolletjes op de wei, en Poow kreeg het natuurlijk voor elkaar om die hele plant inhoud in haar voorpluk te hebben :') .
[ img ]


Oja! Weten jullie nog dat ik vorig jaar vertelde dat Jesse voor een boek was gevraagd :D ?
Het boek is inmiddels uit en het is zo gaaf geworden :+: . 29 prachtige en bijzondere paarden verhalen verzameld in een boek <3 .
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-21 18:54 



 
Profiel   

Wat leuk dat boek zeg! Ik volg niet alles altijd (schaam schaam), maar wat is het precies voor boek?

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-21 19:03 



 
Profiel   

Oooo wat fijn, weer foto's! Was ik net even aan toe. Lieve foto met Jesse, prachtige solofoto's van dat smoeltje <3 Ik hoop dat ze de verhuizing kan waarderen, altijd gedoe en maar afwachten... blijft een gok.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-21 19:48 



 
Profiel   

Oooh leuk dat boek!! Mooie foto’s weer en heeeel veel succes met de verhuizing! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-21 22:31 



 
Profiel   

Prachtige foto's weer, die van de jongens aan het rozenbottels plukken is ook top!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-21 08:35 



 
Profiel   

Super foto's en veel succes met de verhuizing.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-21 09:11 



 
Profiel   

Tijd voor een hele hele hele lange update, afgelopen maand was vrij hectisch.
Maar ik zal bij het begin beginnen haha.


De week voor de verhuizing was heel erg druk, er moesten veel spullen over, laatste dingen bij onze nieuwe plek gedaan worden enz enz. Dus flink de handen uit de mouwen gestoken en voor we het wisten was het 30 oktober.

Het verhuizen ging echt heel erg goed :+: , we zijn lopend gegaan en de dames hebben zich voorbeeldig gedragen.
Ook het bij elkaar zetten van de groep ging goed.
[ img ]

De dag erna in de ochtend naar stal en toen had ik al het idee dat ze niet lekker in haar vel zat, uitgemest en haar goed in de gaten gehouden waarna ze vervolgens erg met haar spieren ging staan krampen, om uit te sluiten dat ze het niet koud had heb ik er toen een extra deken onder gedaan voor ik naar huis ging.
Maar eenmaal thuis zat het me niet lekker dus ben ik toch weer terug gegaan. Omdat ze zo bleef trillen en krampen leek het mij beter dat ze naar binnen zou gaan. En gelukkig mocht ik zo een box gebruiken die leeg stond :+: .
[ img ]

Haar temperatuur was gewoon goed.
Dus een lekker warm bed in de veronderstelling dat ze de dag erna (op maandag) wel weer de groep in zou kunnen.
Maar helaas at en dronk ze echt weinig en plaste ze maar hele kleine beetjes.
Dus de dierenarts gebeld, die er bij en hij vond het krampen ook zo raar. Geen typische symptomen van spierbevangen zijn maar ergens leek het er misschien een beetje op, verder waren haar darmen erg onrustig dus voor de zekerheid een prik met pijnstillers er in.
Ik was elke dag uren op stal ze kreeg metacam er bij en de staleigenaresse hield haar gelukkig ook heel erg goed in de gaten.
Op woensdag zat het me nog niet lekker, dus weer de dierenarts er bij. Na onderzoek kwam de conclusie dat ze krampkoliek had. Darmontspanners en pijnstillers ingespoten en weer monitoren.
Als we even buiten aan het stappen waren was ze heel erg alert, maar in stal was ze niet veel waard.
[ img ]

Donderdag weer blijven monitoren en op vrijdag de dierenarts er weer bij. Darmen waren wat rustiger maar ze was echt nog niet zichzelf. Dus toch besloten om antibiotica te gaan geven om te kijken wat dat ging doen icm de metacam.
[ img ]

En toen leek ze op de zondag toch echt op te gaan knappen :) .
Ze ging meer eten en had ook minder depri momenten, ze leek alleen geestelijk nog wat "achter te blijven". Op maandag weer overleg gehad met de dierenarts en toen besloten haar elke dag een paar uurtjes in de groep te zetten zodat ze ook haar vriendin weer zag.
[ img ]

En dat deed haar zichtbaar goed :+: .
[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Na dit een aantal dagen zo te hebben gedaan werd er super meegedacht en een plekje voor haar naast de groep gemaakt zodat ze wel weer 24/7 naar buiten kon maar ik wel nog haar eten enz kon monitoren :D .
[ img ]


Sinds afgelopen zaterdag staat ze nu weer fulltime in de kudde en ze heeft het echt geweldig naar haar zin en is ook weer de blije poow :+: .
[ img ]

[ img ]


We pakken haar ook weer rustig op :D .
[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Wat het uiteindelijk precies is geweest dat is een beetje een raadsel, het lijkt op iets van een blaasontsteking icm met pech. Maar sowieso iets waar ze op onze vorige stal zeer waarschijnlijk al last van heeft gehad maar gewoon erg hard is geweest voor zichzelf.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-21 14:54 



 
Profiel   

Heel verhaal zeg!! Fijn dat het weer goed gaat met haar. Het is toch zo’n mooi diertje.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-21 15:02 



 
Profiel   

Wat fijn om te lezen dat het nu de weer goed gaat. Die voetjes vd vloer foto is heerlijk om te zien.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-21 15:04 



 
Profiel   

<3 Uiteindelijk toch een fijne update, met de laatste foto's ook weer een blij meisje. En een blij ruitertje! Wat gaat hij mooi rijden!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-21 15:32 



 
Profiel   

Wat toevallig, ik moest vanochtend nog denken hoe het met Poow zou gaan! Fijn dat het al met al goed is gegaan en ze op haar plekje staat. Vier benen in de lucht spreekt boekdelen :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-21 15:55 



 
Profiel   

Calice schreef
Wat het uiteindelijk precies is geweest dat is een beetje een raadsel, het lijkt op iets van een blaasontsteking icm met pech. Maar sowieso iets waar ze op onze vorige stal zeer waarschijnlijk al last van heeft gehad maar gewoon erg hard is geweest voor zichzelf.

Vergis je niet in wat voor impact zo'n verhuizing op een paard kan hebben.

Ik denk eigenlijk niet zozeer dat ze hard was voor zichzelf maar eerder dat het latent aanwezig geweest is en de stress van de verhuizing was de trigger.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-21 16:45 



 
Profiel   

ikke schreef
Calice schreef
Wat het uiteindelijk precies is geweest dat is een beetje een raadsel, het lijkt op iets van een blaasontsteking icm met pech. Maar sowieso iets waar ze op onze vorige stal zeer waarschijnlijk al last van heeft gehad maar gewoon erg hard is geweest voor zichzelf.

Vergis je niet in wat voor impact zo'n verhuizing op een paard kan hebben.

Ik denk eigenlijk niet zozeer dat ze hard was voor zichzelf maar eerder dat het latent aanwezig geweest is en de stress van de verhuizing was de trigger.

Ik denk dat dit een goede is hoor!
Fijn dat ze aan de betere hand is!

Die van mij is ook aan het kwakkelen sinds februari. Ging allemaal bergafwaarts nadat zijn snijtanden verwijderd werden en er daarna oud hooi en stro is gebruikt met heel veel stof, dus nu ook astma, 2 weken na z'n eerste aanval ook gelijk krampkoliek... Wss zijn z'n tanden een trigger geweest voor de problemen daarna helaas

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-21 17:09 



 
Profiel   

Knappe Poow <3 fijn dat ze weer is opgeknapt en fijn ook dat de nieuwe stal ook zo mee helpt en denkt!

Genieten van die kleine! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-21 20:25 



 
Profiel   

Wat fijn dat je nieuwe stal zo meedenkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-21 22:36 



 
Profiel   

Ik was een tijdje niet hier wezen kijken, maar wat een leuke foto's weer! Fijn dat het goed gaat met Poow!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-21 22:38 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 110 van de 127 [ 3155 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113 ... 127  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen