Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 3 van de 3 [ 64 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Plaats een nieuw onderwerp

Moeilijke keuze, wat adviseren jullie?

 
Profiel   

Update;

Afgelopen zondag zonder verwachting gaan kijken bij een 11 jarige Fjord, was echt een lieverd maar moest onder zadel nog veel leren want ze was een lange tijd niet gereden. Ging opzicht wel goed op een paar keer omdraaien buiten na maar niet gemeen. Mijn man heeft ter plaatse meteen een afspraak gemaakt dat we twee dagen later terug zouden komen met mijn instructrice. Vanaf daar is alles in een sneltrein vaart gegaan, goedgekeurd door de dierenarts en nu heb ik dus een Fjord na overleg komt ze toch op de wei Want dat lijkt me toch fijner voor haar. Nu hopen dat alles goed gaat en weer opzoek naar een breed zadelhad wel een beetje moeite met de gedachte dat het nu wel weer echt is geworden en niet alleen maar een gedachte van wat als..... en wat voor keuze zou ik maken.....[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-08-18 10:36 



 
Profiel   

Ik kom je topic nu pas tegen. Wat een pijn kan het doen he?

Mijn bijrijdpaard overleed aan koliek in mei 2016. In september 2016 kocht ik mijn huidige paard. En die kreeg in november 2017 koliek. Net als minn bijrijdpaard moest ze geopereerd. Gelukkig is ze er bovenop gekomen en bleek het te komen door haar gebit. Gek hoor, ze was anderhalf! Hoe kan het he...

Veel succes met je nieuwe paardje! Probeer ervan te genieten en het verleden een plekje te geven. Soms zijn dingen overmacht.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-08-18 10:42 



 
Profiel   

Gimme nou ook heftig wat bij jou is gebeurd zeg, ja kan echt pijn doen en doet het nog steeds, heb nu ook best een dubbel gevoel maar daar kan dit paardje niks aan doen. Ik ga er van proberen te genieten hoewel ik vannacht erg heb lopen piekeren maar dat zal wel overgaan met de tijd, merk dat het toch nog vers is. Mijn man heeft eigenlijk gezegd dat ik het anders toch niet meer zou aandurven als ik heel lang zou wachten (hij kent me goed)

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-08-18 10:51 



 
Profiel   

Hartelijk gefeliciteerd met je mooie nieuwe Fjord!

Ik hoop dat jullie veel plezier samen gaan hebben - en dat jouw verdriet en angst daarmee naar de achtergrond verdwijnen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-08-18 11:05 



 
Profiel   

Wat een leuk paardje.Hoe heet ze?

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-08-18 11:20 



 
Profiel   

hapsenwish schreef
Gimme nou ook heftig wat bij jou is gebeurd zeg, ja kan echt pijn doen en doet het nog steeds, heb nu ook best een dubbel gevoel maar daar kan dit paardje niks aan doen. Ik ga er van proberen te genieten hoewel ik vannacht erg heb lopen piekeren maar dat zal wel overgaan met de tijd, merk dat het toch nog vers is. Mijn man heeft eigenlijk gezegd dat ik het anders toch niet meer zou aandurven als ik heel lang zou wachten (hij kent me goed)


Het was verschrikkelijk. Ik zat daar in de wachtkamer op precies dezelfde stoel als anderhalf jaar eerder. Bah.

Ik vind dat je er goed in staat en ik denk dat het ook gewoon wat tijd nodig heeft allemaal. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-08-18 11:36 



 
Profiel   

Janneke
Dank je wel is ook wel een knapperd☺️ En dat hoop ik ook

Anjali
Ze heet Joy

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-08-18 12:10 



 
Profiel   

Het was verschrikkelijk. Ik zat daar in de wachtkamer op precies dezelfde stoel als anderhalf jaar eerder. Bah.

Ik vind dat je er goed in staat en ik denk dat het ook gewoon wat tijd nodig heeft allemaal. :)[/quote]

Ja dat is echt... dan beleef je alles opnieuw he.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-08-18 12:11 



 
Profiel   

Gefeliciteerd! ik denk dat je nu gewoon weer vertrouwen op moet gaan bouwen dat het goed kan gaan. En een grote dosis geluk natuurlijk.

Probeer er van te genieten!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-08-18 12:25 



 
Profiel   

Dank je wel Elisa ik ga in ieder geval mijn best doen

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-08-18 12:40 



 
Profiel   

Leuk diertje en wat goed van je man ook +:)+

En mijn complimenten want van jou vind ik het super goed dat je beseft dat Joy (wat een fijne naam) er niet onder hoeft te lijden dat je zo'n pech hebt gehad. Er zullen er toch zat zijn die hun nieuwe paard dan stal-arrest geven omdat ze het niet aandurven terwijl het natuurlijk dikke onzin is en geen enkele zekerheid biedt.

Hopelijk gaat dit beestje gezond grijs bij je worden :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-08-18 14:29 



 
Profiel   

Wat een leuke fjord, hopelijk gaan jullie veel plezier beleven samen.

Ik denk dat je heel veel pech had, koliek kun je echt niet altijd voorkomen. Ik heb ook veel nagedacht over het overlijden van mijn pony, ik denk dat als ik er eerder bij was geweest hij nog geleefd had. Of als ik hem niet in pension had gezet. Etc etc. Ik heb er wel over gepiekerd maar op een gegeven moment moet je jezelf ook zeggen daarmee te stoppen. Het veranderd niks aan de situatie. En voor hetzelfde geld was die een dag later aan iets anders dood gegaan... ik denk dat je pony echt blij is om lekker buiten te kunnen staan! Over het algemeen is dat veel gezonder voor een paard :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-08-18 14:56 



 
Profiel   

pmarena schreef
Leuk diertje en wat goed van je man ook +:)+

En mijn complimenten want van jou vind ik het super goed dat je beseft dat Joy (wat een fijne naam) er niet onder hoeft te lijden dat je zo'n pech hebt gehad. Er zullen er toch zat zijn die hun nieuwe paard dan stal-arrest geven omdat ze het niet aandurven terwijl het natuurlijk dikke onzin is en geen enkele zekerheid biedt.

Hopelijk gaat dit beestje gezond grijs bij je worden :j


Heel erg lief van mijn man, ben stiekem toch wel erg blij met dat duwtje in mijn rug. Ik wil gewoon dat mijn paard gewoon lekker paard kan zijn en ik moet me er maar overheen zetten. Hopelijk blijft ze zeer lang bij ons

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-08-18 17:12 



 
Profiel   

finnens schreef
Wat een leuke fjord, hopelijk gaan jullie veel plezier beleven samen.

Ik denk dat je heel veel pech had, koliek kun je echt niet altijd voorkomen. Ik heb ook veel nagedacht over het overlijden van mijn pony, ik denk dat als ik er eerder bij was geweest hij nog geleefd had. Of als ik hem niet in pension had gezet. Etc etc. Ik heb er wel over gepiekerd maar op een gegeven moment moet je jezelf ook zeggen daarmee te stoppen. Het veranderd niks aan de situatie. En voor hetzelfde geld was die een dag later aan iets anders dood gegaan... ik denk dat je pony echt blij is om lekker buiten te kunnen staan! Over het algemeen is dat veel gezonder voor een paard :)


Helemaal met jou eens Daarom ook dit besluit voor de wei
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-08-18 17:13 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 3 van de 3 [ 64 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen