Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 11 van de 12 [ 294 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[Volg]Aura's Yah'ri Nadim

 
Profiel   

Wat een prachtig paard heb je daar!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-04-21 16:14 



 
Profiel   

Welkom nieuwe volgers *\o/* ik reageer later even wat uitgebreider. Gisteren een fotoshoot gehad en kan deze foto's niet laten wachten <3


[ img ]

[ img ]

[ img ]

Meer volgt! Nu snel naar mijn werk! Haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-04-21 06:04 



 
Profiel   

Oohhh hij is mooi met het Western tuig <3
Lief dat hij je zo vertrouwt dat hij bij je blijft liggen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-04-21 07:59 



 
Profiel   

Mooie foto's, en echt gaaf in het Western tuig inderdaad!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-04-21 10:06 



 
Profiel   

Heel gaaf! :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-04-21 10:19 



 
Profiel   

Jullie zijn zo gaaf samen <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-04-21 14:05 



 
Profiel   

Dankjulliewel! Heel blij mee, ik heb al meerdere gezien, deze krijg ik een dezer dagen binnen en dan zal ik ook even weer itp topic maken hihi! :D


Olympia96 schreef
Hey wát lollig. Klik bij toeval dit topic aan en denk jeeee die lijkt op Claudia. Heb veel over je gehoord toen ze stage liep bij mij in Schoonebeek. Leuk om de paarden en jou er nu in beeld bij te hebben!


Wat super grappig, ik ben inderdaad de zus van Claudia :') Leuk dat je ons komt volgen hier op bokt! Welkom! :D


MirandaMalik schreef
Gezellig! :):)
Ik moest ff nadenken, wie is die halfbroer dan, maar die ken ik natuurlijk wel. :D

Haha ja Silver <3


LunarEclipse schreef
Hoi! Ik kom laat binnen vallen, maar wat is Yah'ri mooi! Ik heb ook even in je profiel gespiekt, echt prachtige paarden :)

Ah dankjewel! Leuk dat je komt volgen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-04-21 20:30 



 
Profiel   

Hele mooie foto's!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-04-21 21:25 



 
Profiel   

Weer een leuke update! Vandaag Yah'ri weer eens mee gepakt in de rijbak, tot nu toe ging dat best aardig.. van stilstaand naar stap snapt hij, van stap naar draf en 't stuur zit er redelijk op. Wel alles nog bitloos, bitje heeft hij wel in maar de teugels zitten aan het halster geklikt.

Vandaag geprobeerd hem iets meer op de hoefslag mee te pakken, sturen ging zoveel beter alweer. Hij liep netjes stukjes over de hoefslag en ook het draven hield hij soms zelfs 2 rondjes vol. Ik gok dat ik hooguit 10-15 min bezig ben geweest maar wil niet te snel gezien hij alles al zo makkelijk oppakt.

Ook achterwaarts mee gepakt, dit doet hij top. Hij kent 't natuurlijk wel vanaf de grond dus dat scheelt geloof ik een hoop. Verder terugkomen van draf naar stap en naar stilstaand kan volledig op houding. Nu nog wat meer tempo erin, want pff wat is hij lui soms en zeker met dit weer haha.

[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-04-21 19:10 



 
Profiel   

Fijn dat het zo goed gaat maar had eigenlijk niet anders verwacht bij hem :D
Dat hoofd <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-04-21 06:41 



 
Profiel   

Fijn dat het zo goed gaat!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-04-21 10:41 



 
Profiel   

Leuk dat hij het zo snel oppakt, ziet er fijn uit :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-04-21 11:12 



 
Profiel   

Dankjulliewel! :) Heel blij mee, nu moet 'ie nog wat minder lui worden. :P Binnenkort maar weer eens mee op buitenrit dacht ik zo.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-04-21 06:16 



 
Profiel   

Haha, ik denk dat veel mensen heel wat over hebben voor een luie arabier :)
En buitenritjes werken ongetwijfeld goed!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-04-21 08:53 



 
Profiel   

Super zeg!! *\o/*
En buiten zal hij wel wat meer doorlopen. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-04-21 09:23 



 
Profiel   

corine1981 schreef
Haha, ik denk dat veel mensen heel wat over hebben voor een luie arabier :)
En buitenritjes werken ongetwijfeld goed!


Haha nou 't is ook niet alles kan ik je vertellen, hij is lui maar eigenlijk ook best onzeker ben ik nu wel achter. Ik moet 'm vaak mee slepen en zoals buiten komt dit toch wel doordat hij zich dan liever achter mij verstopt.

Nu vorige week een iets langere buitenrit gemaakt waarbij hij een grote steen erg eng vond. Paardje voor 'm ging er stoer langs maar ik belandde bijna met Yah'ri in de sloot. Ging gelukkig allemaal goed, ik wilde 'm gewoon rustig laten kijken maar hij wilde vluchten op 't moment dat hij de steen zag.

Later kwam er ook nog een fietser van achter waar hij erg van schrok en flink van naar voren schoot. Daarna toen hij weer ontspande en goed moment liet zien ben ik afgestapt. Ik rijd 'm nog bitloos, hij heeft 't bit wel in maar merk dat hij te sterk is en ik 'm moeilijk kan corrigeren /helpen.

Wil nu 't bit toch wel langzaam gaan introduceren tevens als binnen en buitenbeen zodat ik 'm gemakkelijker recht of juist om mijn been kan rijden.

Deze week nog eventjes in de bak bezig geweest met stappen, kleine stukjes draf, halt houden en achterwaarts. Gaat goed, alleen hadden de buren de koe buiten en dat was natuurlijk wel erg spannend. Daarna was de kruiwagen in de hoek ook een reden om daar niet meer langs te gaan en een hoopje hooi in de andere hoek ook. :(

Ik wil 'm nu 2x pw onder zadel wat rustig oppakken gaan, om de rijbak hooguit 10/15 min. Ik merk wel echt dat hij lui is en als hij geen zin heeft, net zoals in 't werken vanaf de grond, hij tegendraads wordt. Hij staat nu weer alle dagen op 't gras dus moet ook rekening houden met z'n vetjes.

Vd week daarom vrij gesprongen met 'm, vond hij erg leuk. Goed voor vetverbranding en bil spieren haha.


[ img ]

[ img ]

[ img ]
Moe

[ img ]
Drinken met z'n broertje


[ img ]
Vrij springen

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-04-21 22:08 



 
Profiel   

Weet je hoe moe je daarvan wordt :') <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-04-21 05:04 



 
Profiel   

Owh hij wil liever de sloot in buiten. :+
Erop is lastiger dan idd, dan moeten ze het meer zelf doen.
Dat punt ben ik nog (lang) niet met Malik.
Malik laat ik als ik ernaast loop buiten ook zo vrij mogelijk zodat hij het zelf kan uitzoeken en dat doet hij wel, hij verstopt zich niet achter me, is wel haantje de voorste.
Eerder probeerde hij ook wel eens weg te rennen als hij schrok en maakte hij zich ook sterk maar dat gaat nu beter.
Ik loop ook wel elke dag langs de drukke weg al dik twee jaar dus dat mag ook wel eens langzamerhand.
Verder kan hij heel lui zijn in de bak omdat hij het saai vindt maar buiten niet.
Ik moet wel om de dag aan het werk met hem want anders wordt hij buiten te druk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-04-21 14:26 



 
Profiel   

Ook weer even een Yah'ri update, het gaat erg goed met de man. Laatste keer online western wedstrijd vd wran afgesloten met een 1ste plaats vd 7 deelnemers in de showmanship at halter, klasse L4. Vorige week zondag deelgenomen aan een live wedstrijd van de dawra in Someren. Hier behaalden we in de klasse beginners een 1ste plek vd 4 in de showmanship at halter en een 2e plek vd 4 in de in hand trail. Onwijs trots op Yah'ri.


[ img ]

[ img ]

Onder het zadel maakt hij ook mooie sprongen, hij kan inmiddels stappen, draven en galop (deels), ook een paar stappen achterwaarts doet hij netjes. Erg trots op 'm. Er is nog veel werk aan de winkel maar heb totaal geen haast, ik gok dat ik er gemiddeld gezien 1 á 2 x per week op zit haha.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-21 22:34 



 
Profiel   

Weet je hoe eng een kruiwagen is :=
Hij wordt nog steeds mooier, grote vent met klein hartje hè :')

Gefeliciteerd met je eerste plaats *\%/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-07-21 05:27 



 
Profiel   

Bijzonder dier heb je! Hij laat ook een goede sprong zien als je het mij vraagt? Zou je ook onder het zadel met hem gaan springen? Ben benieuwd of er al mensen zijn die een nakomeling hem verwachten, of misschien zelfs al hebben, aangezien hij best populair was <<)

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-07-21 10:13 



 
Profiel   

Haha ja een kruiwagen is wel erg eng, de sukkel.. normaal staat hij 'm bijna op te eten. Inderdaad grote vent, klein hartje. Thanks!

Dankjewle E4D, ik heb zelf geen springambities, ben van vele markten thuis maar echt een mietje als het om springen gaat. Een cavaletti is mij al bijna te hoog haha! Maar mocht er een ruiter zijn in de toekomst die het wil proberen vind ik het prima, hij is er inderdaad handig mee.

Helaas geen nakomelingen, de merries van vorig jaar zijn niet drachtig geworden. Een v.d. merries reageerde helaas niet fijn op de verdunningsvloeistof vd diepvries sperma. De ander pech ben ik bang, sperma is van goede kwaliteit maar diepvries is helaas niet zo makkelijk. Ik hoop ooit nog wel wat nakomelingen van hem te zien, zou tof zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-07-21 19:57 



 
Profiel   

Even een update *\o/*

Zaterdag al afgereisd richting Ijzerlo om mee te doen aan de paid warming up vd DAWRA. Ontzettend fijn om alvast even te kunnen oefenen en voor Yah'ri een goede ervaring om voor 't eerst uit logeren te gaan op wedstrijd.

Zondag dan de start op 't Nederlands kampioenschap van de Dawra in twee onderdelen, ontzettend zenuwachtig maar na de eerste proef waar we 1e werden in de showmanship at halter haalden we ook gelijk de titel 'Nederlands kampioen showmanship at halter beginners 2021' binnen

Hierna de in hand trail proef gestart, Yah'ri was eigenlijk op maar gaf mij nog zoveel.. Ik ben daarom zoooo trots en dankbaar. Hierbij haalden we een 2e plaats. hij liet alweer zoveel verbetering zien in vergelijking met vorige keer.

Zo'n heel weekend is voor zo'n jong paard samengevat een enorme bult prikkels te verwerken, dus de hele middag staat hij fijn bij te komen op stal.. Wat een ervaringen zijn we weer rijker.

Ik ben echt ongelooflijk trots op Yah'ri.


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-08-21 17:52 



 
Profiel   

Wauww Nederlands kampioen showmanship at halter beginners 2021' gefeliciteerd *\%/*
Hij wordt steeds mooier en je ziet hem denken onderweg :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-08-21 18:40 



 
Profiel   

Gaaf! Gefeliciteerd.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-08-21 20:10 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 11 van de 12 [ 294 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen