Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 9 van de 12 [ 294 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[Volg]Aura's Yah'ri Nadim

 
Profiel   

Little_Gift schreef
Voor een Sportarabier mag hij toch wel een sportiever lijntje... Zonde om zo'n paard met capaciteit zoveel te dik te laten worden/staan.


Ik neem aan dat je PMS oid hebt. Neem een reep chocola.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-03-21 21:18 



 
Profiel   

Goed he die knul kan het allemaal! *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-03-21 12:48 



 
Profiel   

Jammer weer zo'n reactie, ik denk dat ik gewoon maar volledig ga stoppen met het plaatsen van berichten op bokt. Er is altijd iets negatiefs te zeggen, zijn ze slank en met 3 jaar onder 't zadel krijg je de volle lading, zijn ze mager ben je slecht bezig of als een 4 jarige wat ronder is omdat deze nog niet volledig in training staat moeten daar uiteraard ook weer woorden over vuil gemaakt worden.

Deze jonge heer begint nu net aan z'n sportcarriere, over een aantal jaar zul je zien dat het een heel ander type is. En eerlijk gezegd ben ik blij met hoe hij eruit ziet. Zijn moeder heeft een onwijs slecht gebit wat voor vele zorgen zorgt en hierdoor ben ik extra dankbaar dat hij misschien een vetje teveel heeft.

Ik ben trots op hem, jammer dat er helaas mensen zijn die altijd ergens een negatieve stempel op moeten zetten.

Hierbij een foto van van de week.. Poeh wat een vetklep..


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-03-21 12:20 



 
Profiel   

weslyjune schreef
Little_Gift schreef
Voor een Sportarabier mag hij toch wel een sportiever lijntje... Zonde om zo'n paard met capaciteit zoveel te dik te laten worden/staan.


Ik neem aan dat je PMS oid hebt. Neem een reep chocola.


:')


MirandaMalik schreef
Goed he die knul kan het allemaal! *\o/*


Lief, dankjewel! Ik heb zin in wat de toekomst ons gaat brengen <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-03-21 12:21 



 
Profiel   

Die opmerkingen zijn echt belachelijk, laat je daar niet door uit het veld slaan. Je hebt een prachtig paard onder je kont en het plezier straalt er vanaf. Dat is het belangrijkste, toch?

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-03-21 12:30 



 
Profiel   

Nee niet stoppen hoor door een jaloerse azijndrinker, laat ik het netjes houden :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-03-21 12:33 



 
Profiel   

Schitterend paard Michelle :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-03-21 12:46 



 
Profiel   

Ik vind 't erg jammer, dit is helaas niet de eerste keer. En ik ben enorm trots op mijn paard, heb het beste met mijn paarden voor, dus ja dit raakt mij wel. :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-03-21 12:48 



 
Profiel   

ingedebruijn schreef
Schitterend paard Michelle :)


Dankjewel :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-03-21 12:48 



 
Profiel   

Michelle_S schreef
Ik vind 't erg jammer, dit is helaas niet de eerste keer. En ik ben enorm trots op mijn paard, heb het beste met mijn paarden voor, dus ja dit raakt mij wel. :(


Ik zou het jammer vinden maar het gaat niet om ons plezier maar om dat van jou. Als bokt jou het plezier ontneemt.. Dan moet je ermee stoppen. Dat is het echt niet waard. Geniet van je schitterende paarden en laat je niets wijsmaken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-03-21 13:04 



 
Profiel   

Wat een reactie omdat iemand zegt dat je paard te dik is!
Hij is gewoon echt te dik, dat is geen negatieve kritiek of je willen beledigen. Het is niet gezond om een jong paard te dik te hebben staan, het is dus eerder bedoeld als hulp, ipv als azijndrinkende gespuug

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-03-21 13:12 



 
Profiel   

Little_Gift schreef
Wat een reactie omdat iemand zegt dat je paard te dik is!
Hij is gewoon echt te dik, dat is geen negatieve kritiek of je willen beledigen. Het is niet gezond om een jong paard te dik te hebben staan, het is dus eerder bedoeld als hulp, ipv als azijndrinkende gespuug


Je weet hopelijk dat de toon de boodschap maakt of brengt? Het is nogal raar om ineens binnen te komen vallen met zo’n opmerking die zo kort door de bocht is. En dan nu ook nog op zo’n zelfde toon je gelijk willen halen.
Goedbedoeld advies is bij veel mensen welkom, als je wil dat je gehoord wordt kan je misschien de volgende keer wat meer aandacht besteden aan hoe je het verwoord :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-03-21 13:37 



 
Profiel   

Dido2316 schreef
Little_Gift schreef
Wat een reactie omdat iemand zegt dat je paard te dik is!
Hij is gewoon echt te dik, dat is geen negatieve kritiek of je willen beledigen. Het is niet gezond om een jong paard te dik te hebben staan, het is dus eerder bedoeld als hulp, ipv als azijndrinkende gespuug


Je weet hopelijk dat de toon de boodschap maakt of brengt? Het is nogal raar om ineens binnen te komen vallen met zo’n opmerking die zo kort door de bocht is. En dan nu ook nog op zo’n zelfde toon je gelijk willen halen.
Goedbedoeld advies is bij veel mensen welkom, als je wil dat je gehoord wordt kan je misschien de volgende keer wat meer aandacht besteden aan hoe je het verwoord :j


Dit dus!
Daarbij is het een schitterend paard en zou het jammer vonden als TS door 1 negatieveling zou stoppen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-03-21 14:00 



 
Profiel   

Wat knap de eerste keer draven! Hij blijft een gaaf paard <3

Michelle_S schreef
Ik vind 't erg jammer, dit is helaas niet de eerste keer. En ik ben enorm trots op mijn paard, heb het beste met mijn paarden voor, dus ja dit raakt mij wel. :(


Heel begrijpelijk dat het je raakt! Ik vind het juist fijn om te lezen dat hij als 4 jarige nog niet volle bak aan het werk is :j Hopelijk kun je de reactie van je afzetten en je plezier met Yah'ri blijven delen, ik volg je graag :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-03-21 16:02 



 
Profiel   

Ach ja met Fu was dat ook altijd hetzelfde gezeur, terwijl hij veel dunner was dan de meeste paarden..maar hij had zijn korte bouw niet mee.. :+
Yahri is gewoon zo gebouwd, niet zo'n iel beestje, Malik is ook te dik, maar ik ga echt niet minder ruwvoer geven, (hij krijgt geweekt hooi uit een slowfeeder en alleen een vitaminebrok) je kan dat alleen op lossen door werken maar dat doe je natuurlijk nog niet op deze leeftijd.
Straks worden de spekkies spieren. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-03-21 00:05 



 
Profiel   

Ik ben altijd een stille meelezer geweest maar wil ts toch even een hart onder de riem geven.
Ik vind het erg kinderenachtig dat er 2 opmerkingen gemaakt moeten worden op het 'te dik' zijn van haar paard.
Als je er dan een opmerking over maakt doe het dan netjes en formuleer het anders. Dit was gewoon bot.

Ik heb weinig met arabieren maar yahri is een uitzondering, vind hem heel mooi en vind het leuk om ts haar topic te volgen.
Ik hoop dat ts toch door gaat voor die genen die wel met plezier haar topic volgen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-03-21 13:51 



 
Profiel   

En ik moet zeggen, ik had lang geleden een keer een hele vervelende reactie gehad van iemand, dat mijn paard veel te dik was en het kwam erop neer dat ze vond dat ik niet goed voor hem zorgde.. :(
Toen een tijdje later plaatste ze zelf een topic van haar paarden en die waren echt tien keer zo dik als de mijne..ze had er ook bijgezet om daar geen commentaar op te geven. :roll:
Dus je kan het ook niet te serieus nemen wat mensen zeggen.
Je weet zelf wel of je het goed doet en daar gaat het om.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-03-21 15:00 



 
Profiel   

Ik volg je stilletjes mee,, En deze knapperd ziet er prima uit hoor. Heeft een goed leventje en mag nu lekker samen met een super goed baasje lekker aan de slag.

Niks van die azijn drinkers aantrekken, Jij weet wat het beste is voor je knappe kerel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-03-21 15:24 



 
Profiel   

Wat vliegt de tijd, het is al een hele man geworden. En nog steeds super knap!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-03-21 22:02 



 
Profiel   

ik kom even binnen vallen, mag ik jullie complimenten geven hoe mooi er hier met elkaar wordt mee geleefd! Super om te zien dat de volgers hier zo liefdevol reageren en echt een steun kunnen zijn voor TS. Toppers! Dit is in mijn eigen wat Bokt zo'n mooi medium maakt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-03-21 14:18 



 
Profiel   

Dank je Ymor maar dat komt van twee kanten hoor :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-03-21 15:49 



 
Profiel   

Wat een heerlijk dier is het toch!

Ik droom stiekem van een veulentje van hem en mijn merrie, zou waarschijnlijk een mooie combi zijn (AF Kamariaa voor de geïnteresseerden).


Laat je niet uit het veld slaan door mensen die verwachten dat een Arabisch Volbloed (of een ander sportpaard) zo slank hoort te zijn als op vele shows te zien is.

Dat is juist vaak een tekort aan ruwvoer, die darmen horen namelijk gevuld te zijn bij een grazer. Ik ben meestal juist erg blij om gevulde darmen te zien bij Rarebieren. Betekent meestal meer buitenpaarden, minder zandkoliek en minder maagzweren.


Spekkies kun je soms beoordelen aan de hand van een goede standfoto. Veel beter is er wat van te zeggen als je de ribben probeert te voelen. Daar ben je zelf alleen bij. Bokt heeft veel negatieve experts, laat je daaruit niet uit het lood slaan.
Ik ben een stille meelezer in jouw topics en vind jouw omgang met dit heerlijke ras juist een verrijking.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-03-21 16:06 



 
Profiel   

Het is en blijft een prachtig paard <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-03-21 19:53 



 
Profiel   

Ik kom meevolgen, wat een prachtig paard! Hij is idd al aan de top met al die prijzen haha, ben benieuwd wat de toekomst brengt :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-03-21 20:29 



 
Profiel   

Allereerst wil ik de trouwe volgers, en natuurlijk ook de nieuwe volgers bedanken voor jullie lieve woorden.

Het is echt niet dat ik zomaar snel op mijn teentjes getrapt ben of gelijk vertrek. Maar ik merk gewoon erg dat de laatste tijd zoveel negativiteit op internet is, er snel lelijke dingen gezegd worden over elkaar, over elkaars paarden etc. En ja, ik wordt daar verdrietig van.

Als men dit topic wilt volgen en het leuk vindt om de berichten over Yah'ri zijn vooruitgang etc. te volgen is een ieder welkom. Vindt je hem te dik of staat je iets niet aan, dan ontvang ik graag een privébericht en zou ik het waarderen als dit op een normale manier als advies of iets dergelijks gebracht wordt.

In een ander topic, vorig jaar zomer, was Yah'ri inderdaad echt té dik.. ik was mij daar van bewust en heb hem op dieet moeten zetten. Helaas werden de reacties van andere bokkers daar niet te vriendelijk gebracht. Ik zou een mishandelaar zijn, niet goed voor mijn dieren zorgen etc. Dit sloeg mij erg aan, ik heb echt het beste met ze voor en wil uiteraard dat mijn paardjes gezond door het leven gaan.

Op het moment ben ik van mening dat Yah'ri vol is, maar zeker niet té dik. (zie standfoto) Hij mist bespiering, maar tegen het eind vd zomer is hij gok ik een ander paard om te zien.


@ Mariette, super leuk dat je droomt van een veulentje van Yah'ri met je knappe merrie Kamariaa!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-03-21 21:12 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 9 van de 12 [ 294 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen