Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 10 van de 12 [ 294 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[Volg]Aura's Yah'ri Nadim

 
Profiel   

Michelle je paarden zien er top uit en zoals je weet zijn er altijd mensen die ergens tegenaan willen trappen dus laat het langs je afglijden want je doet het goed!
Ik zag trouwens je foto’s op fb van Nuraij <3
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-03-21 21:44 



 
Profiel   

Je kan mensen ook op de foei lijst zetten dan zie je er niets meer van ;) heel verfrissend ook :D

Maar wat pak je dit super mooi aan, hij heeft zoveel vertrouwen dat de stap naar rijden vrijwel nihil is. Voor hem lijkt het allemaal al volledig normaal. Fantastisch.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-03-21 11:20 



 
Profiel   

Je doet het juist allemaal zo goed met ze, je bent echt een voorbeeld voor velen. <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-03-21 18:19 



 
Profiel   

Lieve Michelle,

Ik ken weinig mensen die al zo jong zo mooi met paarden om kunnen gaan.

Wouter en ik zeggen altijd: je hebt mensen met paarden en paardenmensen.
Voor mij (of eigenlijk gewoon ons) val jij absoluut onder de laatste!

Jij weet van nature zo goed wat je paarden nodig hebben, schroomt nooit om advies te vragen en altijd bereid om te leren. Je volgt je hart en doet alles om ze een geweldig leven te geven!

Blijf bij jezelf, er zijn altijd mensen die iets denken te weten, maar ze weten het nooit beter dan wat jouw hart je in geeft!

Fijne dag en fijn weekend!

Lekker genieten met de knollies;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-21 09:50 



 
Profiel   

Enkele van jullie had ik al even privé benaderd, ontzettend bedankt voor de lieve woorden.

@ Chanicha, wat een leukerd niet dan? Hij is zo gek op z'n grote broer <3

@ Mer1980, dankjewel :j Hij leert daarnaast ook nog super snel. Juist doordat hij geleerd heeft om te leren pakt hij het ook nog eens makkelijk op. En inderdaad doordat hij het vertrouwen heeft is het allemaal puur de knopjes er nu opzetten :D

@ Corine, ik heb je al even gesproken via messenger, nogmaals heel erg bedankt <3

Gisteren heb ik Yah'ri voor het eerst na ons ritje van afgelopen keer (2 weken geleden) weer gepakt. Eerst wat grondwerk oefeningen gedaan en daarna het zadel erop gelegd en opgestapt. Geoefend met het wegstappen en halthouden, hij gaat puur op houding al terug naar halt.. echt zo fijn. Ook het doorstappen heeft hij nu wat beter door en heb ook een drafje kunnen doen. Ik wil dit ongeveer 1x per week gaan herhalen, ik geloof voor nu dat dat vaak zat is gezien hij het snel genoeg oppakt. :j

Fotootje van bovenaf gezien:

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-21 05:39 



 
Profiel   

Het is of hij het al jaaaren doet :')
Heerlijk, lekker van genieten!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-21 07:12 



 
Profiel   

Hij is onwijs knap, dit topic motiveert mij om mijn paard (wordt in juni pas 1) toch af en toe eens kort mee te nemen na de bak :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-21 08:42 



 
Profiel   

Getty_Maan schreef
Hij is onwijs knap, dit topic motiveert mij om mijn paard (wordt in juni pas 1) toch af en toe eens kort mee te nemen na de bak :D


Ik kan 't je zeker aanbevelen, ze leren overal van. De 'training' hoeft geen kwartier lang te duren maar ze pakken er altijd wat van op. Super leuk om te lezen dat je gemotiveerd raakt door ons topic!


chanicha schreef
Het is of hij het al jaaaren doet :')
Heerlijk, lekker van genieten!

Genieten doen we zeker <3

Vandaag voor 't eerst naar buiten geweest los op Yah'ri, allemaal prima wat hem betreft. Gezellig samen met mama Jet en Brenda. Hij voelt zo zeker en stabiel, ik ben erg trots zoals jullie wel zullen begrijpen hihi.

En zeg nou zelf, prachtig uitzicht zo toch?

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-03-21 18:28 



 
Profiel   

Wat een mooi paard!
Super elegant en chique maar niet over de top. Kun je trots op zijn! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-03-21 18:31 



 
Profiel   

Supergaaf Michelle, al op buitenrit!!
Brave Yahri.. <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-03-21 19:26 



 
Profiel   

Ik zag het op Facebook!
Hij glanst mooi hoor en aan de oortjes te zien vond hij het ook heel leuk <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-03-21 20:21 



 
Profiel   

Dankjulliewel! :D Zit nog helemaal na te genieten. Ik wil 'm echt maar 1 hooguit 2x per week onder zadel gaan mee pakken en vanuit daar rustig opbouwen. Verder onderhoudt ik 'm met grondwerk, longe etc. :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-03-21 11:28 



 
Profiel   

Wat een toppers zijn jullie!!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-03-21 11:34 



 
Profiel   

Ah lief Ilona, thanks!

Yah'ri en ik hebben er weer een western showmanship lesje opzitten en hebben weer wat puntjes mee gekregen om aan te werken, dit motiveert enorm. Al kijk ik wel echt uit naar de live wedstrijden, binnenkort ga ik wel met Yah'ri mee doen aan een groepsles aan de hand - showmanship. Goede oefening, ander terrein, andere paarden etc. dus wel fijn om lekker weg te zijn weer met hem.

Woensdag heb ik een fotoshoot met 'm op het strand, eerste keer dat we daar heen gaan. Hopelijk hebben we een beetje mooi weer.

Deze week heb ik Yah'ri een paar x aan de longe met balkjes mee gepakt, lekker werken aan z'n toplijn, billen en buikspieren, daarnaast wordt hij wat bewuster van waar hij zijn benen neer moet zetten. Hij pakt het fijn op. Aankomende week wil ik 'm weer een keertje onder 't zadel pakken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-04-21 23:46 



 
Profiel   

Ben benieuwd naar de foto’s :j
Denk dat je gewoon wedstrijden met hem kan rijden, hij verblikt of verbloost niet :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-04-21 07:30 



 
Profiel   

Helaas heb ik de fotoshoot af moeten zeggen gezien 't weer echt vreselijk was.. -O- Ik hoop nu toch echt op lente weer hoor *\o/*

Eergisteren heb ik een tweede buitenritje op Yah'ri gemaakt, dit keer met een vreemd paard. Hij liet zich niet afleiden en was super braaf, zo fijn.


[ img ]

[ img ]

Van te voren nog even aan de longe kort gewerkt.

[ img ]

Tijdens 't ritje

[ img ]
Na 't ritje <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-04-21 10:02 



 
Profiel   

Die hoofden :roll: komt die camera weer aan _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-04-21 10:05 



 
Profiel   

Geweldig Michelle, wat eerder al gezegd werd, je bent een voorbeeld voor velen! En je paarden zijn geweldig! Heel leuk om jullie zo te kunnen volgen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-04-21 13:25 



 
Profiel   

Knapperd, kan gewoon al lekker buitenritjes maken!
Gezellige slaapfoto, alle kleuren in de verzameling. :D (oké, die zwarte is tijdelijk) :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-04-21 17:37 



 
Profiel   

Haha ja, baasje staat altijd met de camera klaar om alles vast te leggen haha! :P

@ Zapje, dankjewel, erg leuk om te horen!!

@ Miranda, ja, 't maakt voor hem niet zo'n verschil of ik er op zit of er naast loop. Prima, dan lift ik lekker mee hihi! En inderdaad mooie kleuren verzameling, voor nu dan :P

Gisteren ben ik met Yah'ri richting de Lemelerberg geweest om gezellig met een vriendin en een halfbroer van Nuraij (Yah'ri z'n broertje) te wandelen. Was super gezellig en hadden prachtig weer erbij. Wat een prachtige omgeving daar. Stiekem vanaf een bankje ook nog op Yah'ri gekropen en 5 min mee gelift:



[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
Trots op 't kereltje!


[ img ]
Silver en Yah'ri, zo leuk samen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-04-21 08:10 



 
Profiel   

Wat is ie super braaf <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-04-21 09:21 



 
Profiel   

Wat een leuke foto’s!
Hij heeft een nieuwsgierig koppie <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-04-21 10:12 



 
Profiel   

Gezellig! :):)
Ik moest ff nadenken, wie is die halfbroer dan, maar die ken ik natuurlijk wel. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-04-21 14:09 



 
Profiel   

Hey wát lollig. Klik bij toeval dit topic aan en denk jeeee die lijkt op Claudia. Heb veel over je gehoord toen ze stage liep bij mij in Schoonebeek. Leuk om de paarden en jou er nu in beeld bij te hebben!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-04-21 16:17 



 
Profiel   

Hoi! Ik kom laat binnen vallen, maar wat is Yah'ri mooi! Ik heb ook even in je profiel gespiekt, echt prachtige paarden :)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-04-21 16:47 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 10 van de 12 [ 294 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen