Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 4 van de 9 [ 220 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 9  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Sterke Pippin - Zelfs kapotte pezen krijgen hem niet klein!

 
Profiel   

Niks van aantrekken en anders de schop/mestboy en kruiwagen in hun handen duwen :+

Knappe pippin slapen is nodig om groot en sterk te worden :j
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-11-18 15:20 



 

We zijn vandaag nog eens naar het merrietje gaan kijken. Helaas bleek de klik tussen mijn vriend en haar er toch niet echt te zijn. Ondanks dat ze een fantastische bloedlijn heeft en een prachtmerrie wordt, respecteer ik mijn vriend zijn keuze :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-11-18 21:06 



 
Profiel   

Ooooh jammer! Maar het moet wel klikken natuurlijk

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-11-18 21:18 



 

Hij vond haar in eerste instantie echt wauw. Maar vandaag was de ‘magie’ weg. Kan gebeuren natuurlijk. Daarom ga je eens extra kijken :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-11-18 21:45 



 
Profiel   

DeMolenhoek schreef
Hij vond haar in eerste instantie echt wauw. Maar vandaag was de ‘magie’ weg. Kan gebeuren natuurlijk. Daarom ga je eens extra kijken :)


Verstandige keus om nog een te gaan kijken :) er komt vast en zeker een prachtig paardje op jullie pad!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-11-18 23:19 



 

Nou hier gaat alles zijn gewone gangetje! In juli gaan wij met Charlotte en Pippin naar de keuring in Alden Biezen. Hij is nog steeds niet gespeend terwijl hij nu al ruim 7 maand is :') En hij houd van buiten slapen in de gietende regen, ondanks de zeer ruime binnenstal die ze hebben van 8 op 3,6 8)7


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-18 11:46 



 
Profiel   

*\o/* alden biezen is om de hoek! Ik kom dan zeker kijken!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-18 11:50 



 

Pippin update: Ondertussen is hij maar liefst 15 centimeter overbouwd! Deze week is zijn paspoort toegekomen net zoals de verplichte DNA test doe bewijst dat zijn vader ook echt zijn vader is. Zijn vader is 1.43. Gaat die sowieso voorbij gaan :D

Granoek: Wij hebben hetzelfde orenprobleem


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-18 14:42 



 
Profiel   

Haha, gewoon een luciferhoutje achter die oortjes plakken :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-18 14:50 



 
Profiel   

Ohhh shxt, niet om je te verontrusten en ik zeg niet dat het NOOIT over gaat maarehhh… Duke is nu 2,5 en hiér is het nog niét over. Oh, en Dexter is er 10 en euh.. tsja :+


Ik vind het zo leuk om dat fluffy koppie te zien want zo heb ik een Duke die bijna groot is hier en een baby 'Duke' om naar te kijken <3 :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-18 15:14 



 

Het is helaas wat moeilijk te zien, maar hierbij een foto van hoe Pippin water drinkt. Met de slang in zijn mond en laat maar lopen :+


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-01-19 06:19 



 

Jeetje wat is hij groot geworden! :oo
Maf beest, wel het verste water natuurlijk :')
Hoe gaat het verder met hem?

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-01-19 08:36 



 

Er heeft er 1tje last van zijn hormonen... Ps: Die zwarte is een ruin :+


[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-19 14:27 



 
Profiel   

Ik kom ook volgen, Hij voelt zich al een hele man he {:}
Moet ook wel nu hij al zn ellende overleefd heeft

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-19 14:31 



 

:')
Hoog tijd voor een goed gesprek over de bloemetjes en de bijtjes, de merrietjes, hengstjes en ruintjes.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-19 14:48 



 

Wij hebben vandaag een knoop doorgehakt na een incident gisteren en vandaag. Pippin gaat gecastreerd worden en balloos door het leven gaan. Toen de hoefsmid gisteren kwam stond zijn moeder hengstig. Hij was er zo danig opgefokt van dat hij heeft gesteigerd en mij recht in mijn gezicht heeft geklopt. Over mijn sleutelbeen en arm nog maar gezwegen. Deze ochtend is hij door alle draden heen geknald, alles is kapot en heeft hij zijn eigen moeder gedekt. Succesvol dan nog. Dus de dierenarts kan komen knippen en spoelen tegelijkertijd. Er zijn maar liefst 5 draden kapot. Dit gaat een spelletje worden dat telkens zijn moeder drachtig is hij het schijt heeft aan stroom en alles kapot loopt.

Dus er komt geen 4de paard bij als gezeldschap voor hem. Ze gaan het blijven doen met hun 3tjes en klaar. Ik ga ondertussen verder herstellen. Ben bont en blauw, opgezwollen, geschaafd en noem maar op. Wraak is zoet in mijn geval. De andere optie was verkopen maar dat willen wij niet :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-02-19 16:29 



 
Profiel   

O je zeg. Dat is niet de bedoeling!Heeft hij niet ooit de Bokt veulenverkiezing gewonnen? Nu is hij in elk geval geen veulen meer!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-02-19 16:47 



 
Profiel   

Oei, goede keuze om zijn edele delen af te nemen. Dit is voor niemand fijn.
Sterkte met je herstel

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-02-19 16:55 



 

Ja zilver bij die van 2018. Hij is nu 10 maand maar hij gedraagd zich als een volwassen, onopgevoede hengst. Het was al enkele maanden een punt van discussie. Ik wou hem castreren want in mijn ogen was het wachten tot er wat ging gebeuren. Mijn vriend wou echt niet want hij wou hem heel graag laten keuren. De hoef in mijn gezicht heeft voldoende indruk gemaakt dat het nu wel goed is. 2 centimeter hoger en mijn neus was verbrijzeld. Ongelukjes gebeuren bij veulens maar dit was puur reageren op een hengstige merrie. Dan nog door alle draden heen. Nee, genoeg is genoeg. Het was toch enkel voor de ‘leuk’ en nu is het niet meer leuk ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-02-19 16:55 



 
Profiel   

Gelukkig dat je vriend bij gedraaid is.
Alleen jammer dat jij daarvoor eerst gewond moet raken.

En hem bij een stel merries zetten die een veulen bij de voet hebben en drachtig zijn van een 2de (als je het zolang kunt rekken)?
Dit heeft bij mijn ouders voor 2 hengsten gewerkt. Doordat ze elke keer weg gestampt worden door de merrie leren ze daar weg te blijven.
Ookal begrijp ik volledig dat je hier niet aan wilt en/of kunt beginnen

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-02-19 17:01 



 
Profiel   

Tjee heftig, hoop dat te pijn te harden is voor je. We kunnen onze menselijke gevoelens niet projecteren op een paard maar had dat wel gekund dan had ik gezegd, wat een ondankbaar paard. LOL. jullie hebben zoveel voor hem gedaan.

Maar even nieuwsgierig hoe loopt hij nu?

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-02-19 17:28 



 
Profiel   

Ik ken het verhaal, hier een merrie die heel lang in in de lappenmand heeft gelopen als jaarling en daardoor wat betreft opvoeding een stukje heeft gemist. Letterlijk over je heen lopen, meppen als ze niet stante pede op haar wenken=voer bediend wordt. Succes met je lijf

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-02-19 17:37 



 
Profiel   

Heel veel sterke!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-02-19 17:53 



 

Gusti: Ik ga daar inderdaad niet aan beginnen. Heb zelf ook nog een dekhengst zo manieren bij gebracht, maar voor die 1ne merrie per jaar bij ons dat hij dan ging dekken vind ik het niet waard :)

Monique: Hij loopt 100% zuiver. Enkel zijn linkervoet kan hij niet op rust zetten. Daarvoor is de pees te slap :)

Morgan: Ja je merkt dat hij van niets onder de indruk is. Dus na de castreren toch even intensief mee aan de slag. Hij heeft ook gewoon schijt aan vrouwen. Voor een man, of hij die nu kent of niet, heeft hij direct tonnen meer respect.


Laatst bijgewerkt door Anoniem op 27-02-19 18:25, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-02-19 18:01 



 
Profiel   

Monique1963 schreef
Tjee heftig, hoop dat te pijn te harden is voor je. We kunnen onze menselijke gevoelens niet projecteren op een paard maar had dat wel gekund dan had ik gezegd, wat een ondankbaar paard. LOL. jullie hebben zoveel voor hem gedaan.

Maar even nieuwsgierig hoe loopt hij nu?

Ondankbaar ja. Maar in feite is hij nu een puber die last heeft van zijn hormonen. Ook in menselijke vorm kunnen die heel ondankbaar overkomen!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-02-19 18:24 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 4 van de 9 [ 220 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 9  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen