Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 2 [ 48 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats een nieuw onderwerp

Website voor een pensionstal, wat mag niet missen?

 
Profiel   

BlackBeautyZ schreef
het zou ook handig zijn als er ergens vermeld staat of stagaires welkom zijn, of dat er geen behoefte is aan stagaires etc.


Vind ik ook een goede idd!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-18 14:36 



 
Profiel   

BlackBeautyZ schreef
het zou ook handig zijn als er ergens vermeld staat of stagaires welkom zijn, of dat er geen behoefte is aan stagaires etc.


Dat zou ik dan onder een tabje Vacatures zetten :-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-18 14:37 



 
Profiel   

Wat ik er ook zeker zou willen terug zien of er op dat moment plek is voor nieuwe klanten of niet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-18 14:38 



 
Profiel   

- prijzen
- video/foto’s locatie
- faciliteiten
- wat er gevoerd word en hoe vaak
- openingstijden
- reviews
- afmetingen stallen/baan/paddocks
- hoe veel uur weidegang/paddock ze krijgen
- adres en verdere contactgegevens
- hoe de omgeving is
- aankondigen van bijv onderlinge wedstrijden/activiteiten
- of er stallen vrij zijn
- vacatures

Edit:
Een online agenda waar klanten bijv in aan kunnen geven wanneer ze les hebben. Zodat je niet ineens met 3 instructeurs in de bak staat.


Laatst bijgewerkt door Lau op 23-10-18 14:42, in het totaal 2 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-18 14:40 



 
Profiel   

Er is al veel genoemd zie ik en heb niet alles gelezen, maar in ieder geval de volgende punten vind ik belangrijk en zou ik als 1e vragen als ik op bezoek ga. (De vragen kunnen natuurlijk ook face to face maar eventueel op de site meer informatie al zou ook handig zijn).

- Welke service wordt aangeboden en waar kan je eventueel nog uit kiezen.
- Wat wordt er gevoerd en is hier keus in? Hoeveel wordt er gevoerd en is hier keus in?
- Welke tijden wordt er gevoerd (zowel tijden voor hooi als krachtvoer)
- Eigen instructrice, dierenarts, hoefsmid etc toegestaan?
- Openingstijden
- Precieze tijden van weidegang en paddock (i.p.v. wat er vaak staat, halve dag)
- Staan de paarden alleen of samen en is hier keuze in?
- Is er altijd toegang in de bak? (of bijv. als er les wordt gegeven niet)
- Eventueel belangrijke regels die gelden op stal (dit kan natuurlijk ook face to face worden verteld), maar vind het wel belangrijk dat dit van tevoren wordt verteld, niet dat je er pas achter komt als je er al staat.
- Verder de grootte van paddocks/land/stallen of foto's erbij waarop het goed zichtbaar is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-18 14:40 



 
Profiel   

Is misschien lastig, maar wellicht hoe lang de wachtlijst zou zijn? Ik merk dat toen ik iemand hielp een stal te zoeken we vaak heel enthousiast waren maar dan te horen kregen dat de wachtlijst veeeeeeel te lang was. Als dat al op de Site staat een Indicatie van hoe kang ze verwachten dat tong gaat duren voordat je aan de beurt bent

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-18 14:42 



 
Profiel   

FCSA schreef
...en als je het echt fancy wilt maken: een privégedeelte voor pensionklanten om (longeer)bak, paddocks etc. te reserveren, lessen in te schrijven, etc.


Gaaf idee hihi! We hebben hier momenteel een normale agenda voor :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-18 14:44 



 
Profiel   

Nog een aanvulling:

- Of er een limiet aan t aantal bezoekers is wat een pensionklant mag meenemen
- hoeveel bijrijders er per paard welkom zijn
-mogelijkheden van eigen of gezamenlijke tandarts/osteopaat/zadelpasser/dierenarts voor entingen etc.
- zijn de bakken beschikbaar voor menners, gelden hiervoor nog bijzondere regels
- is er ruimte voor menwagen/trailer(s)

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-18 14:44 



 
Profiel   

Trui schreef
Is misschien lastig, maar wellicht hoe lang de wachtlijst zou zijn? Ik merk dat toen ik iemand hielp een stal te zoeken we vaak heel enthousiast waren maar dan te horen kregen dat de wachtlijst veeeeeeel te lang was. Als dat al op de Site staat een Indicatie van hoe kang ze verwachten dat tong gaat duren voordat je aan de beurt bent

Ja is ook een handige, dan hoef je niet er heen te gaan om te kijken als je toch al weet dat het te lang duurt. Maar goed, het lastige is altijd dat dat stallen vaak aangeven 'er is een wachtlijst maar kan ook zo ineens 5 stallen vrij zijn' Ja daar heb je dus 10x niks aan :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-18 14:45 



 
Profiel   

Trui schreef
Is misschien lastig, maar wellicht hoe lang de wachtlijst zou zijn? Ik merk dat toen ik iemand hielp een stal te zoeken we vaak heel enthousiast waren maar dan te horen kregen dat de wachtlijst veeeeeeel te lang was. Als dat al op de Site staat een Indicatie van hoe kang ze verwachten dat tong gaat duren voordat je aan de beurt bent


Zou ik even moeten overleggen of het realistisch is qua bijhouden, maar zou ook wel een toffe toevoeging zijn ja!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-18 14:45 



 
Profiel   

JudithGigi schreef
FCSA schreef
...en als je het echt fancy wilt maken: een privégedeelte voor pensionklanten om (longeer)bak, paddocks etc. te reserveren, lessen in te schrijven, etc.


Gaaf idee hihi! We hebben hier momenteel een normale agenda voor :D


En als je dan gelijk je tandarts bezoekje ofz kan aangeven kan er misschien iemand bij aansluiten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-18 14:47 



 
Profiel   

Oh en ik zie ook nog wel eens dat mensen een bijrijder zoeken en dat ze dan zeggen ‘maar op t terrein te mogen komen en de bak te gebruiken etc moet je wel lid worden en zoveel per maand betalen!

Dus misschien ook idd wel handig om erbij te zetten of bijrijders ook nog lid moeten worden etc

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-18 14:50 



 
Profiel   

Nogmaals bedankt! Let the ideas flow!

Wat vinden jullie zelf een fijne manier van fotoweergave? Een slideshow? Kleine foto's die vergroot kunnen worden door middel van hoveren of klikken?

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-18 14:56 



 
Profiel   

Geen slideshow, die vind ik bloedirritant.
Ik zou dan gaan voor een tumbnail met een hover.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-18 14:58 



 
Profiel   

JudithGigi schreef
Nogmaals bedankt! Let the ideas flow!

Wat vinden jullie zelf een fijne manier van fotoweergave? Een slideshow? Kleine foto's die vergroot kunnen worden door middel van hoveren of klikken?


Ik persoonlijk kijk liever een filmpje dan krijg je een betere indruk. Maar anders zelf aanklikken om ze te vergroten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-18 14:59 



 
Profiel   

Lau schreef
JudithGigi schreef
Nogmaals bedankt! Let the ideas flow!

Wat vinden jullie zelf een fijne manier van fotoweergave? Een slideshow? Kleine foto's die vergroot kunnen worden door middel van hoveren of klikken?


Ik persoonlijk kijk liever een filmpje dan krijg je een betere indruk. Maar anders zelf aanklikken om ze te vergroten.

Filmpje is leuk inderdaad!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-18 15:02 



 
Profiel   

Het is ook fijn als de website ook geschikt is voor mobiel en tablet, het gebeurd me zo vaak dat bv. foto's niet zichtbaar zijn op mn mobiel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-18 15:02 



 

proven02 schreef
Er is al veel genoemd zie ik en heb niet alles gelezen, maar in ieder geval de volgende punten vind ik belangrijk en zou ik als 1e vragen als ik op bezoek ga. (De vragen kunnen natuurlijk ook face to face maar eventueel op de site meer informatie al zou ook handig zijn).

- Welke service wordt aangeboden en waar kan je eventueel nog uit kiezen.
- Wat wordt er gevoerd en is hier keus in? Hoeveel wordt er gevoerd en is hier keus in?
- Welke tijden wordt er gevoerd (zowel tijden voor hooi als krachtvoer)
- Eigen instructrice, dierenarts, hoefsmid etc toegestaan?
- Openingstijden
- Precieze tijden van weidegang en paddock (i.p.v. wat er vaak staat, halve dag)
- Staan de paarden alleen of samen en is hier keuze in?
- Is er altijd toegang in de bak? (of bijv. als er les wordt gegeven niet)
- Eventueel belangrijke regels die gelden op stal (dit kan natuurlijk ook face to face worden verteld), maar vind het wel belangrijk dat dit van tevoren wordt verteld, niet dat je er pas achter komt als je er al staat.
- Verder de grootte van paddocks/land/stallen of foto's erbij waarop het goed zichtbaar is.


Dit vind ik heel belangrijk en staat echt bijna nergens.
Al 2x op stallen wezen kijken waar dit dus niet toegestaan was, terwijl dat een eis is voor mij :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-18 15:11 



 
Profiel   

JudithGigi schreef
FCSA schreef
...en als je het echt fancy wilt maken: een privégedeelte voor pensionklanten om (longeer)bak, paddocks etc. te reserveren, lessen in te schrijven, etc.


Gaaf idee hihi! We hebben hier momenteel een normale agenda voor :D


Oh dat zou ik ook wel graag willen weten, maar dan omdat een stal waar je alles (paddock, longeerbak e.d.) van tevoren moet reserveren geen stal voor mij zou zijn. :Y) Dat je ergens aangeeft wanneer je les hebt vind ik wel logisch. Wij hebben daarvoor een whiteboard op stal.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-18 15:18 



 
Profiel   

Wat voor bodem er in de bak(ken) ligt. Als deze slecht zijn kan je het natuurlijk beter achterwege laten maar ik kom op verschillende stallen en je kan nog zo'n mooie 60x20 bak hebben liggen, als de bodem niet wordt onderhouden heb je er helemaal niks aan.

Op 1 stal waar ik rij zoeken ze vooral recreatieve ruiters. Niet dat wedstrijdruiters niet welkom zijn hoor maar misschien kan er iets gezegd worden over het klantenbestand zoals: We hebben ongeveer 30 pensionklanten. Er worden regelmatig leuke dingen samen ondernomen zoals buitenritten of een etentje. Het merendeel van de klanten rijdt recreatief maar we hebben ook een aantal klanten die dressuur- of westernwedstrijden rijden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-18 15:19 



 
Profiel   

Stal huur contract basis ?, voorbeeld contract ( met alle verplichtingen, bak regels enz) opzegtermijnen. Revieuws, ervaringen misschien. Hoefsmit, ontworming, dierenarts regels. Vakantie regeling eigenaar paard..... (overname verzorging) bijrijder welkom ? Westernruiters welkom in de bak ? Ziek paard, quarantaine mogelijkheden...Kantine mogelijkheden -prijslijst.Trailer parkeerplaats-kosten. Menkarren stalling -kosten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-18 15:50 



 
Profiel   

Welke bodembedekking (stro, vlas, matten, ...)
Volpension of halfpension
Mogelijkheid tot eigen voer voeren
Als er collectief gevoerd wordt wordt dan ook medicatie gegeven

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-18 16:28 



 
Profiel   

Wat we bij onze stal erop hebben voor de pensionpaarden:
-stallingsmogelijkheden (volpension, 24/7 buiten, zelfzorg of welke andere opties er zijn)
- onze denkwijze
- foto van een opgestrooide stal met maten erbij
- prijzen
- aantal keer voeren
- wat wij aan voer aanbieden
- de faciliteiten
- bereikbaarheid
- buitenrij mogelijkheid (ruiterpaden)
- aantal weides en paddocks
- schuilmogelijkheden weides
- eigen kast of niet
- (in ons geval) dat het een volledig omheind en afgesloten terrein is


Omdat wij ook andere dingen aanbieden dan pensionstalling, hebben we een 'bewoners' pagina, maar anders is het aantal paarden wellicht handig.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-18 16:56 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 2 [ 48 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen