Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 100 van de 143 [ 3556 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103 ... 143  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Paarden die in 2019 beleerd gaan worden!

 
Profiel   

Ik wil het niet eens weten Granoek... := Ergens in juni moet ik de verdediging doen, voor nu doe ik mijn best om mezelf wijs te maken dat het nog een 'ver van mijn bed show' is. :')
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-05-19 15:26 



 
Profiel   

Hahahaha oké andere vraag dan: heb je nu wel vakantie of zelfs dat niet? :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-05-19 15:28 



 
Profiel   

Nope. :') Ik heb nu twee maand stage, waarvan week 3 net klaar is. :P Maar de stage verloopt goed voor mij. :)) Tot nu toe enkel positieve feedback gekregen, al heb ik natuurlijk ook nog werkpuntjes waar aan gewerkt wordt. :)

Of nee, het is zelfs al week 4 denk ik. De dagen vliegen echt voorbij met die stage. _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-05-19 15:32 



 
Profiel   

Haha oh oké dan eh.. yay Aliaa! _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-05-19 15:36 



 
Profiel   

Bwah, op zich is de stage wel fijn hoor! :)) Alleen het extra schoolwerk thuis dat er nog bij komt is klote. :') Oh en om 6u30 in het ziekenhuis staan is ook minder leuk, als je weet dat ik voor 5u 's ochtends moet opstaan om er te geraken. :')
Maar binnenkort heb ik 3 maand vakantie en veel tijd voor Aliaa, want ik heb toch al een herexamen in augustus. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-05-19 15:39 



 
Profiel   

Mijn stage was echt... ja... gewoon nee.
Heel andere sector dan die van jou wel haha, maar ik herken het vroeg opstaan en dat is niet aan mij besteed :') Grappig genoeg doe ik nu wel hetzelfde werk. Maar de sfeer daar was niet voor mij.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-05-19 15:41 



 
Profiel   

Oh ja, de sfeer op een stageplek is echt heel belangrijk. Ik heb tijdens mijn opleiding elk academiejaar 3 stageperiodes van minstens 4 weken, en helaas is niet overal de sfeer aangenaam. := Ik heb een aantal slechte plekken gehad, maar ook zeker evenveel goede gelukkig. :)
Ik heb gisteren moeten samenwerken met een begeleider die een andere studente doen huilen heeft. Dat is nu al de tweede keer dat ik heel slechte dingen hoor over die persoon, maar mij persoonlijk heeft ze nog geen slechte feedback gegeven... :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-05-19 15:50 



 
Profiel   

Wat een mooie foto van Aliaa!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-05-19 17:27 



 
Profiel   

Retjet, dankjewel :)
En wat goed bezig ook! Goed afsluiten is het belangrijkste vind ik :j oh en hengstige merries... :roll: irritant!! Dan heb je ook wel pech want ik heb 5 pony’s, allemaal merries, en ze reageren allemaal héél anders tijdens de hengstigheid :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-05-19 19:04 



 
Profiel   

Linda2008 wat een gave fjord heb jij zeg!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-05-19 19:09 



 
Profiel   

Dankjewel :) :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-05-19 19:15 



 
Profiel   

Ik heb Duke getraind, onze nieuwe oefening heet: thuis blijven wanneer ik met Dexter ga rijden.
Heel efficiënt voor vetverbranding, hij traint eigenlijk gewoon zichzelf :))
[ img ]

[ img ]

Dikke zweetpens :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-05-19 20:57 



 
Profiel   

Mijlpaal voor Hilana en mij: ik heb er vandaag voor her eerst op gezeten! Ze was zó braaf! Enkel met hangen vooraf een beetje nukkig. Ik vermoed omdat ik tot nu toe steeds bij stal heb gehangen i.p.v. in de longeerbak. Al met al ben ik helemaal happy :):)

[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-05-19 21:49 



 
Profiel   

Wauw!!! Zo gaaf. Wat een stralende combinatie!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-05-19 21:51 



 
Profiel   

Super leuk remark! Leuk duo zijn jullie :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-05-19 21:56 



 
Profiel   

Wat fijn zeg!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-05-19 21:59 



 
Profiel   

Isabel_k schreef
Wat een mooie foto van Aliaa!
Dank je! :D

linda2008: Goed afsluiten vind ik ook belangrijk, maar oh zo moeilijk. :') Ik vind het echt moeilijk om te stoppen wanneer het goed gaat, dan heb ik altijd zin om verder te doen! _O- Maar ik ben streng voor mezelf en dwing mezelf ertoe. >;)
Haha, succes met je merries. _O- Ik moet zeggen dat mijn vorige merrie me best verwend heeft door niet zo'n typisch merrie gedrag te vertonen. :P

Granoek: Arme Duke... :(:) Maar inderdaad heel effectief voor de vetverbranding. :P

Remark: *\o/* *\o/* *\o/*
Je straalt helemaal op de foto's! :D Heerlijk gevoel he! :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-05-19 23:07 



 
Profiel   

Wauw Remark wat goed!! Inderdaad stralend zeg :D

Retjet, haha ja leuk zo’n damesclub :=
Ik heb nu geen moeite met goed afsluiten, ik ben dan zooooo happy :P maar verder in training heb ik het ook hoor... dan zit ik er liefst 24u per dag op om te kunnen blijven oefenen :o hahaha!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-05-19 23:10 



 
Profiel   

Ik ben ook zo happy hoor als het goed gaat, maar het is zo'n heerlijk gevoel dat het voor mij bijna als een straf voelt om af te stappen. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-05-19 23:14 



 
Profiel   

Hahaha ja erg he, mijn gezicht spreekt boekdelen. Kan ook niet wachten om er weer op te gaan.

Overigens gaat stoppen op het moment dat het goed gaat mij wel goed af tot nu toe.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-05-19 00:03 



 
Profiel   

Ik had van de week grondwerkles en toen zij mijn instructrice nog even door te gaan, ondanks dat het echt goed ging. Heel even een klein beetje de grens verleggen. En ze werd BOOS. Ze was echt woedend op mijn instructrice. Telkens als we langs haar liepen een ontploffing en 1 keer zelfs in de richting trappen. Fel ding. Uiteindelijk niks meer aan de hand en toen gestopt, maar dacht wel even ah neee he, terug bij af |o

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-05-19 12:32 



 
Profiel   

Ooh balen! Wat zei je instructrice er zelf van?

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-05-19 13:48 



 
Profiel   

Wat gaat iedereen lekker hier! Leuk om te zien dat iedereen een beetje op dezelfde manier werkt. Ik heb gisteren voor het eerst gehangen en een paar stappen gelopen. Ging top!
Weer een stukje verder!

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-05-19 19:15 



 
Profiel   

Wat leuk om te zien hoe iedereen vordert!

Ik heb Duke vandaag op buitenrit door de winkelstraat gereden (winkels waren gesloten) de cafe’s en terrasjes waren open. Ging best goed! Leert hij veel van.
Natuurlijk wel weer op pad gegaan met de super koele Tinker die al veel meer kent, alleen zou Duke dat nooit durven.


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-05-19 21:10 



 
Profiel   

Wat tof!

Joep had vandaag vrij genomen. Hij kwam met een flinke wond van de track en kon daardoor niet mee naar België. #slim O:)

[ img ]

mijn opleiding is in België
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-05-19 22:11 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 100 van de 143 [ 3556 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103 ... 143  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen