Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 25 van de 31 [ 771 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 31  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[VOLG] Akkie & Pluis ♡

 
Profiel   

Ik heb een aantal keer bij Hypostore besteld en dan degene die niet paste teruggestuurd. Finn had een mega nek maar net zo’n heel groot lichaam. Kwa normale maat had hij 205-215 nodig voor zn nek, maar dan zwom hij in de rest van de deken, de big neck variant paste helemaal top in maat 190 dus moet je nagaan wat een verschil!
Hij had trouwens de bucas power turnout, 1 deken voor de hele winter! Zowel geschoren als ongeschoren.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-19 18:39 



 
Profiel   

Nadiine__x schreef
Ahh kijk dat geeft hoop!
Jij hebt ook de 214? Heb je een foto daarvan? Want hoe groot is duke? Ook. Rond de 1.80 toch?


Ik. Heb inderdaad ook 2 tussenstukjes voor de huidige dekens, maar die passen nu ook niet meer dicht := spekbekkie <3

Ga hem zometeen gewoon bestellen als hij niet past mik ik hem gewoon terug!

Heb je een. Link van de deken die jij hebt?
Want doe jij duke scheren en heb je er dan nog dekens onder?


De 214 big neck ja! Ik zal even speuren naar een foto van Duke met die deken...

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-19 18:48 



 
Profiel   

Nadiine__x schreef
Ahh kijk dat geeft hoop!
Jij hebt ook de 214? Heb je een foto daarvan? Want hoe groot is duke? Ook. Rond de 1.80 toch?


Ik. Heb inderdaad ook 2 tussenstukjes voor de huidige dekens, maar die passen nu ook niet meer dicht := spekbekkie <3

Ga hem zometeen gewoon bestellen als hij niet past mik ik hem gewoon terug!

Heb je een. Link van de deken die jij hebt?
Want doe jij duke scheren en heb je er dan nog dekens onder?

En mocht dat niet werken, speur dan even op Britse sites. Die Britten zijn wat minder watjes dan die 'Ollanders; grotere maten en meer voorraad. Mocht je niks vinden, heb ik nog wel een paar links voor je.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-19 22:14 



 
Profiel   

ikke schreef
Nadiine__x schreef
Ahh kijk dat geeft hoop!
Jij hebt ook de 214? Heb je een foto daarvan? Want hoe groot is duke? Ook. Rond de 1.80 toch?


Ik. Heb inderdaad ook 2 tussenstukjes voor de huidige dekens, maar die passen nu ook niet meer dicht := spekbekkie <3

Ga hem zometeen gewoon bestellen als hij niet past mik ik hem gewoon terug!

Heb je een. Link van de deken die jij hebt?
Want doe jij duke scheren en heb je er dan nog dekens onder?

En mocht dat niet werken, speur dan even op Britse sites. Die Britten zijn wat minder watjes dan die 'Ollanders; grotere maten en meer voorraad. Mocht je niks vinden, heb ik nog wel een paar links voor je.


Het gaat niet om de grote maten, die kan ik wel vinden.
Het gaat erom dat ik graag een bucas voor haar wil. Welke ook op een nat paard kan en welke. Ventilatie doorlaat.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-19 22:33 



 
Profiel   

Nadiine__x schreef
Het gaat niet om de grote maten, die kan ik wel vinden.
Het gaat erom dat ik graag een bucas voor haar wil. Welke ook op een nat paard kan en welke. Ventilatie doorlaat.

Ja, en juist dat vind je nog wel in GB waar dat in NL wellicht lastig wordt.
Bucas heeft die grotere maten wel degelijk, maar dan moet je in GB of rechtstreeks in Ierland bestellen.

Het punt is hoeveel moeite men in NL voor je wil doen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-19 22:37 



 
Profiel   

ikke schreef
Nadiine__x schreef
Het gaat niet om de grote maten, die kan ik wel vinden.
Het gaat erom dat ik graag een bucas voor haar wil. Welke ook op een nat paard kan en welke. Ventilatie doorlaat.

Ja, en juist dat vind je nog wel in GB waar dat in NL wellicht lastig wordt.
Bucas heeft die grotere maten wel degelijk, maar dan moet je in GB of rechtstreeks in Ierland bestellen.

Het punt is hoeveel moeite men in NL voor je wil doen.


AH zo bedoel je!
Thanks voor de tip iedergeval dan!

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-19 22:58 



 
Profiel   

Yes hij word vandaag geleverd!
Nu duimen draaien dat hij past!
Maar jullie geven mij goede hoop *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-19 09:19 



 
Profiel   

En anders zelf achter de naaimachine :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-19 09:19 



 
Profiel   

_O-
Never. :Y)

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-19 09:23 



 
Profiel   

Nadiine__x schreef
_O-
Never. :Y)

Hebben ze je zo bang gemaakt met het sprookje van Doornroosje? }>

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-19 09:32 



 
Profiel   

Spannend hoor, hopelijk past ie :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-19 09:50 



 
Profiel   

ikke schreef
Nadiine__x schreef
_O-
Never. :Y)

Hebben ze je zo bang gemaakt met het sprookje van Doornroosje? }>


Absoluut :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-19 12:46 



 
Profiel   

[ img ]

Jaaaaa!! *\o/*
Hier ligt nog een dikke teddyfleece eronder voor het passen :D

Dus pluis meteen door de wasstraat getrokken, er kwam Chocolademelk vanaf. :')

Dus nu staat ze te drogen en dannnn mag ze haar nieuwe deken showen aan haar vriendjes <3

[ img ]
Ook is de equibedding stro-korrel binnen, dus ben heeeeel benieuwd hoe dat gaat gevallen in vegelijking met vlas!

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-19 15:43 



 
Profiel   

[ img ]
Tadaaaa! Schoongewassen paard met nieuwe deken <3


[ img ]
En we hebben licht bij de paddock! 8-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-19 17:03 



 
Profiel   

Ik geef schoon 5 minuten _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-19 20:45 



 
Profiel   

cherell0 schreef
Ik geef schoon 5 minuten _O-

Nohhh, ze ging schoon op stal :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-19 21:15 



 
Profiel   

[ img ]
Cutiepie Akkie <3

Akkie is het vertrouwen in ze eigen lijf een beetje kwijt na zijn laatste x zere voetjes :(:)

Heel snel gespannen, eigenlijk al meteen met opstappen en zodra ik ook maar iets vraag meteen in de verdediging of stress.

Gisteren is mijn eigen hoefsmid weer geweest en blijkbaar was zijn zool helemaal scheef, binnen stond hij een cm langer dan buiten.
Dus dat is weer aangepast gelukkig.
Het kan ook wezen dat het zo gegroeid is, dat zien we volgende keer, maar dan moet hij elke 4 weken ipv 6 weken. Maar vermoed eigenlijk niet dat dit het geval, was voorheen toch ook nooit zo..

Anyway.. Ook doe ik nu 2 dagen eerst even simpel longeren tot hij ontspant in ze lijf. De 1e keer duurde dag zeker 20min voor ik erop ben gegaan, vandaag al na 5 minuten!

Niet dat hij lijp is hoor, kan Er ook prima meteen opstappen, maar ik vind rijden. Er spanning j
Niet prettig en word dan zelf slordig.

Maar hij liet vandaag wel weer veel ontspanning zien. We zitten momenteel onder B niveau, maar dat boeit me niks, eerst maar zorgen dat hij weer plezier krijgt!
En nu sloten we briezend af <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-19 11:10 



 
Profiel   

Fotospam <3

[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-19 23:14 



 
Profiel   

Zo, die Bucas zit Pluis ruimer dan dat die maat bij Duke zit!
Pluis is zelfs een paar cm groter dan Duke, maar ik denk dat hij misschien een langer lijf heeft.
Ik ben gelukkig via MP aan nog zo'n deken gekomen met 300 gr. vulling (ik had al de 150 gram smartex) plus 2 halsstukken van 0 gr en 150 gr, voor een zeer zacht prijsje. Nu nog een smartex rain 0 gr. deken en ik ben compleet en heb meteen wat voor het winterseizoen van volgend jaar voor Pleun.


Paardjes zien er gelukkig uit en jij straalt al helemaal Nadine, bevalt het goed om alles onder eigen beheer te hebben en werk je nog full time of ben je iets minder gaan werken?

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-19 08:40 



 
Profiel   

Daphara schreef
Zo, die Bucas zit Pluis ruimer dan dat die maat bij Duke zit!
Pluis is zelfs een paar cm groter dan Duke, maar ik denk dat hij misschien een langer lijf heeft.
Ik ben gelukkig via MP aan nog zo'n deken gekomen met 300 gr. vulling (ik had al de 150 gram smartex) plus 2 halsstukken van 0 gr en 150 gr, voor een zeer zacht prijsje. Nu nog een smartex rain 0 gr. deken en ik ben compleet en heb meteen wat voor het winterseizoen van volgend jaar voor Pleun.


Paardjes zien er gelukkig uit en jij straalt al helemaal Nadine, bevalt het goed om alles onder eigen beheer te hebben en werk je nog full time of ben je iets minder gaan werken?


Ja hij zit haar heel goed! Pluis is opzich ook geen mega shire, ze heeft ook maar een kleine boommaat in haar zadel. Maar ze is gewoon net te breed voor de normale dekens. Dus ben heel blij met mijn bucas!
Dit is de 0gr regendeken, heel fijn met een fleece voering erin. Ze is er ook heel comfi onder. Ik wil haar eigenlijk niet meer scheren omdat we toch niet meer fanatiek rijden. Dus dan is deze ideaal en na het rijden met wat zweet kan hij er gewoon weer op, ik ben blij! <3

Ik ben zo intens gelukkig nu ze aan huis staan! Het maakte niet uit waar ik stond. Er waren altijd dingen die me niet aan stonden, en het eindigde altijd in gezijk. 9 van 10 x werd ik niet sirieus genomen met betrekking op Akkie en zijn bevangenheid, hierdoor heeft hij nu al 1x bevangen gestaan en 1x bijna. En dan te horen krijgen, of je had toch gelijk.. (vloekend en kwaad, dat ik was, het is toch verdorie mijn paard, natuurlijk heb ik gelijk!!)
En dan een shire op pension, nou daar kunnen er wel meer over mee praten denk ik, te kleine stallen. Geklaag over de hoeveelheid voer en plas/poep. Geklaag over de grote hoefen.. Op gegeven moment gaat je lol er dan wel keer vanaf..

Nu staan ze thuis, ze staan erbij hoe ik dat graag wil en ik zie gewoon dat ze happy zijn en er goed uitzien! Akkie fransormeerd in een vierkante spierbundel en hij doet niet eens wat momenteel.
Pluis glimt en is vrolijk. Ze staan sinds jaaaaaaren weer in een groep(je) en kunnen echt paard zijn en ze hebben de hele dag hooi, maar ook ECHT de hele dag hooi. <3
En dan ook nog de luxe van een eigen binnenbak, die ik zelf kan slepen (want slecht bakonderhoud zullen we het ook maar niet over hebben.. :')) en een groot bos om de hoek! *\o/*

Nee, ik ben heel gelukkig! Het voelt ook echt alsof ik hier al mijn hele leven woon. :') {:}

Ik werk nogsteeds 4 dagen, de haflinger die erbij staat van een vriendin mest zelf uit. Dus ik ben denk ik een uurtje per dag kwijt aan voeren en mesten :D
En ik ben over op equibedding stro-korrel, wat een uitvinding! Het ligt er nu 2 weken in, ik ga morgen pas de 1e natte plek eruit scheppen, ik ben helemaal om!! Scheelt zoveel tijd :D

Ik heb wel een stapje terug in functie gedaan, ik was manager, maar thuis ook druk met eigen stal op zetten. Ik wou mijn werk gewoon lekker zonder stress en druk kunnen doen, dus ben terug gegaan. Naar werknemer en bevalt me heerlijk moet ik zeggen! :D

We zijn nu druk bezig met de zakelijke verzekering, want dan kunnen we open! *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-19 09:55 



 
Profiel   

Hhmm, die strokorrel wil ik weleens in het echt zien als je het een poosje in gebruik hebt.

Ik heb er ook wel wat negatieve verhalen over gehoord, maar het staat of valt natuurlijk met hoeveel de paarden in de box staan en hoe consequent je bent met schoon houden. Dat vertellen ze er niet bij....

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-19 12:59 



 
Profiel   

Ik las ook negatieve verhalen over de normale stro-korrel, die schijnt kleiner te zijn, kei hard te worden in de hoefen en net als vlas vrij snel nat. (weinig verschil)

Maar de equibedding echt zeer tevreden over tot nu toe!

[ img ]
Net in de box en natgemaakt

[ img ]
5 nachten later, niks erbij gedaan. Mooi dik geworden en 0 natte plek eruit hoefen halen, want die was er gewoon nog niet..

[ img ]
Na 11 dagen, 0 natte plek eruit gehaald, enkel elke dag de drollen eruit gehaald en er nog niks bij gedaan.
Morgen dus natte plek eruit halen

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-19 15:09 



 
Profiel   

Haha, ik vond inderdaad dat je de stallen nogal karig had gevuld toen je die eerste foto op FB plaatste, maar wow, dat werkt echt gaaf!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-19 20:29 



 
Profiel   

Daphara schreef
Haha, ik vond inderdaad dat je de stallen nogal karig had gevuld toen je die eerste foto op FB plaatste, maar wow, dat werkt echt gaaf!


Haha ja die man zei, niet meer doen hoor, want het zet echt hé erg uit. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-19 21:15 



 
Profiel   

Hier weer drukke dag gehad!

Buitenkant van onze woning al het hout geschuurd, rotte plekken eruit gebikt en alles daarna mooi in de grondverf gezet samen met onze ouders, zo fijn zoveel hulp! <3

[ img ]

Vanaf nu alles mooi donker blauw <3

Helaas nog geen eind foto, het was donker toen we klaar waren :=
Morgen gaan we aflakken en daarna komen er eind foto's! *\%/*
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-19 19:45 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 25 van de 31 [ 771 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 31  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen