Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 119 van de 123 [ 3053 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Equus veulenopfok

 
Profiel   

Ah, kleine meisjes worden groot! Noor ziet er ook goed uit!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-08-21 15:51 



 
Profiel   

Blijf dit een leuk topic vinden, nu weliswaar wat minder actief maar ook de FB is vrij stil vergeleken met hoe het hier op een gegeven moment was met AE bezoekjes. Al snap ik ook dat niet iedereen alle info & foto's perse open op internet wil/hoeft.

Ik heb er in ieder geval super veel aan gehad vooral in het begin, lekker ervaringen uitwisselen :)

De tijd vliegt wel, nog maar een ruim half jaartje en dan zit onze tijd er ook alweer op...
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-08-21 19:12 



 
Profiel   

Twinklebel schreef
Ik heb ooit deze aangemaakt, maar niet meer zo actief hier nu Nijn weer thuis is.
Ze doet het zo goed nu, na wat moeite te hebben gehad met wennen.

Ja - toch wel een grote omschakeling altijd. Maar gaat nu goed? Ze ziet er goed uit.
Noor trouwens ook Nickel!

Ik had nog een hengstveulen trouwens maar daarvoor was ik te laat dus die gaat nu ergens anders naar toe. Wel erg jammer, had ze graag samen op één plek gehad.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-08-21 20:34 



 
Profiel   

Ik heb me ook aangemeld voor de fb groep. Die van mij gaat in september naar hun toe. Echt een hele verandering MariekeS. Mooi paard heb je!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-08-21 06:59 



 
Profiel   

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Mijn driejarige!!
Dit is de derde keer met ruiter. Ze is zo aan het werken, opgewekt, dapper.

Nog steeds op stal Equus, maar sinds mei uit de opfok.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-08-21 18:40 



 
Profiel   

Oh, superbraaf zo te zien Marije!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-08-21 22:30 



 
Profiel   

Gaaf hoor om ze nu onder het zadel te zien. Gaat er binnenkort nog iemand bij de merrie groep kijken?

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-21 18:31 



 
Profiel   

Wat gaaf Nickeltje, bijzonder om ze dan in het werk te zien <3

Aan de 2019'ers: hebben jullie plannen om ze bij Equus te laten röntgenen en zo ja wanneer? In de voorjaarsessie of evt dit najaar als ze naar binnen komen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-09-21 08:34 



 
Profiel   

Leuk om de jonkies aan het werk te zien. :) Ze zien er goed uit!

Marieke ik denk in het voorjaar. Laat jij Troy bij Equus castreren?

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-09-21 04:50 



 
Profiel   

Van mij mogen de dan 2jarigen ook volgend voorjaar. Hoe gaat dat eigenlijk, iemand enig idee?

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-09-21 09:06 



 
Profiel   

Wij willen laten castreren en röntgen bij stal Equus in het jaar dat die van ons 3 wordt. In 2023 dus. :') Zover ik weet wordt er gewoon een afspraak gemaakt, komt de kliniek met een mobiel apparaat en wordt alles gewoon gedaan wat gedaan moet worden. Dit met 2 jaar doen vind ik niet zinvol. Ten eerste wil ik een 2 jarige, net gecastreerde ruin niet terugjagen tussen de hengsten. Ten tweede zijn ze volop in de groei en er kunnen in een jaar tijd nog veel dingen gebeuren waardoor de röntgenfoto’s anders zouden zijn. Als je ze met 2 al naar huis haalt is het castreren natuurlijk anders. :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-09-21 07:19 



 
Profiel   

MariekeS_ schreef
Wat gaaf Nickeltje, bijzonder om ze dan in het werk te zien <3

Aan de 2019'ers: hebben jullie plannen om ze bij Equus te laten röntgenen en zo ja wanneer? In de voorjaarsessie of evt dit najaar als ze naar binnen komen?


Wij laten 28 september onze 2 hengsten castreren en rontgenen. Andre zei dat daar normaal alleen in het voorjaar kon, maar we hebben kopers en zelf willen we ze in oktober/november naar huis halen vandaar dat het nu moest.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-09-21 07:55 



 
Profiel   

Monica schreef
Leuk om de jonkies aan het werk te zien. :) Ze zien er goed uit!

Marieke ik denk in het voorjaar. Laat jij Troy bij Equus castreren?


Dat weet ik nog niet, ligt ook wel aan de foto's. Als er iets uit zou moeten dan zou ik hem op de kliniek laten castreren. Anders wel bij Equus denk ik ja, dat is toch bekend terrein voor ze en kan alles rustig settelen voordat hij verhuist :+

@ Change3x: nee castreren zou ik nu ook nog niet nu doen, maar benen kunnen met 2.5 al wel op de foto voor OCD bijv. Dan weet je al wel een beetje wat je hebt. Ik merk dat ik het moeilijk vind om plannen te maken voor volgend jaar zonder te weten of hij wel/niet gezond is...het heeft toch best wel impact als het helemaal niet goed zou zijn.
Maar najaar of voorjaar maakt in principe inderdaad weinig uit. Hij hoeft nog niet naar huis.

Cheytjuh schreef
Wij laten 28 september onze 2 hengsten castreren en rontgenen. Andre zei dat daar normaal alleen in het voorjaar kon, maar we hebben kopers en zelf willen we ze in oktober/november naar huis halen vandaar dat het nu moest.


-O- Ah dan komt de tijd voor afscheid wel snel dichtbij, allebei verkocht dus? Volgens mij blijft er maar een handje vol uit onze groep voor de winter.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-09-21 08:55 



 
Profiel   

Dan laat ik het ook ... wij doen het thuis vaak eerder, maar ik heb er niet zoveel verschil in.
Het belangrijkste is nu dat het goed blijft in de groep. Ik ben echt heel erg erg blij met de rust in de kudde.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-09-21 09:13 



 
Profiel   

Wij hebben inmiddels koetje (Odessa) opgehaald en de 2 jonkies gebracht.
Ook ons hengstveulen gaat komen in oktober wanneer we de 2 anderen weer ophalen.

En zo blijven we bezig ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-21 16:25 



 
Profiel   

Ik zag al een clubje nieuwe vriend staan inderdaad.
Zal af en toe binnen lopen en een fotootje schieten deze winter weer

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-21 16:27 



 
Profiel   

Nickeltje schreef
[ [url=m/xURTaU.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/2lgF62.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/VvE7kN.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mijn driejarige!!
Dit is de derde keer met ruiter. Ze is zo aan het werken, opgewekt, dapper.

Nog steeds op stal Equus, maar sinds mei uit de opfok.


knapperd Nickel! Dat is een mooie om mee verder te gaan!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-21 16:30 



 
Profiel   

Wat leuk Cheytjuh! Wat zijn de plannen met odessa? De veulentjes die je gebracht heb, zijn dat die gave palomino's?

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-21 16:30 



 
Profiel   

WendyShet schreef
Wat leuk Cheytjuh! Wat zijn de plannen met odessa? De veulentjes die je gebracht heb, zijn dat die gave palomino's?


Zeker, 2 palomino dames :j van dit jaar. Ben er zelf de 28e weer voor de hengsten castreren, dan zal ik ook even kijken dat ik foto's maak van de rest :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-21 16:31 



 
Profiel   

Babies
[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

En een paar van de merrie groep die binnen staan te eten. De rest was vergeten, buiten.
[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-21 16:37 



 
Profiel   

Ah wat leuk, onze blonde dames. Dank je Nickel❤️

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-21 17:02 



 
Profiel   

aaah leuk, weer nieuwe babies! Mijn 2 babymannen wil ik in oktober brengen. :-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-21 18:02 



 
Profiel   

Nickeltje wat leuk foto's <3 ! Thanks. Ik wou gister eigenlijk langs gaan maar er kwam iets tussen. Volgend weekend ga ik er echt naar toe. Mijn veulen (de zwarte met kol en sneb) staat er dan al 3 weken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-21 07:29 



 
Profiel   

Wat leuk dat de eerste veulentjes er alweer zijn, Welkom! Het jaar vliegt echt voorbij, zo gek om te bedenken dat Kenna vorig jaar ook nog zo klein en pluizig was <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-09-21 06:38 



 
Profiel   

Jeetje, zijn we al weer een jaar verder .... welkom!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-09-21 19:55 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 119 van de 123 [ 3053 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen