Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 7 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Hoe kom je tegenwoordig nog aan een leuk paard?

 
Profiel   

Even van me afschrijven...

Ik ben op zoek naar een nieuw paard. Hou Facebookgroep fanatiek bij en reageer snel op nieuwe advertenties.
Gisteravond gelijk (als eerste) gebeld over een heel leuk paard en morgen afgesproken om te kijken. Krijg ik net weer een telefoontje dat het paard al verkocht is.

Dit is al de 3e keer dat ik een afspraak maak voor letterlijk de volgende dag en dan toch het paard alsnog voor mn neus verkocht is.
Onderhand moet je écht direct in de auto stappen om te gaan kijken, anders zijn ze zeker al verkocht -O- -O-
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-12-18 17:26 



 
Profiel   

Ik weet hoe je, je voelt! Heb dat ook meegemaakt! Tot ik mijn droompaard zag en om 11 uur in de avond een appje stuurde of ik de volgende ochtend kon komen kijken en dat kon was de eerste bezichtiger maar hij had de volgende dag nog meer mensen die kwamen kijken. diezelfde avond gekocht onder voorbehoud van keuren. Maar ja je moet inderdaad bijna meteen in de auto kunnen stappen om te gaan kijken... lijkt wel een run op leuke betaalbare paarden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-12-18 17:30 



 
Profiel   

Mm lastig hoor. Ik heb geluk gehad dat een boer die verderop voor de leuk wat dressuurpaarde fokte, had wat ik wou, maar ik weet hoe het was toen ik ook zocht. Bijna alles wat ik leuk vond was weg voordat ik het wist

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-12-18 17:33 



 
Profiel   

Ik verplaats dit topic naar paardenpraat.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-12-18 17:41 



 
Profiel   

Ik heb daar zelf totaal geen last van vanwege het feit dat ik project paarden koop en die blijven meestal langer staan vanwege hun karakter. In de meeste gevallen is er niks mis met deze paarden ze hebben alleen een heropvoeding nodig. Vaak kun je via via aan een fijn paard komen. Wat zoek je precies?

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-12-18 17:44 



 
Profiel   

Jaa er lijkt echt wel een run op ‘normale’ paarden!
Het zure is ook dat je nergens op kan rekenen. Dan spreek je af en zeggen ze dat je de eerste bent, maar krijg je paar uur later al telefoontje dat het paard al verkocht is. Heel frustrerend!

Ik zoek een betrouwbaar dressuurpaard (KWPN type) tussen 5 en 10 jaar, minimaal 1.63m hoog, met heel betrouwbaar karakter, dus niet groen of net zadelmak. Dressuurmatig correct gereden. In normale prijsklasse.
Tot nu toe 3x zo’n advertentie gezien, maar allemaal voor mn neus verkocht.

Ik vertel overal al dat ik een paard zoek inderdaad!

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-12-18 18:14 



 
Profiel   

Lijkt wel een beetje op de woningmarkt ;-)
Hopeloos
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-12-18 18:18 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 7 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen