Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 2 [ 34 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats een nieuw onderwerp

Pony (16) verkopen

 
Profiel   

xPareltje schreef
Je kan het via tinypic proberen. Je foto uploaden en dan het balkje waar staat link kopiëren en dat begint met https:// en dan moet die normaal in je post kunnen :j Mits het niet een hele grote foto is..


Ja heb ik al geprobeerd maar is dan een grote foto.... heb nu ook geen beschikking tot meer fotos ivm kappote mobiel (zit nu op ipad) dus helaas.... :)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-01-19 18:56 



 
Profiel   

Hoe goed zijn haar gangen? dat doet ook veel, de looks doen ook heel veel, en aangezien ze al m2 heeft gelopen zou ik zeker niet te laag gaan zitten!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-01-19 18:57 



 
Profiel   

Cactusknuf schreef
Je moet gewoon op voeg fotos toe klikken dan kies bestanden, dan klik je op “save” dan zie je ze onder in de balk verschijnen en dan klik je ze aan als het goed is staan ze dan in je bericht.


Vreemd want bij mij werkt het op deze manier totaal niet :') Tinypic is de beste oplossing voor alles! :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-01-19 18:58 



 
Profiel   

Ja de foto’s zit ik nu al even mee... het lukt me niet heb het al op verschillende manieren geprobeerd. Ik heb ook geen beschikking tot andere fotos want xit op mn ipad. Mijn mobiel is gister kapot gegaan

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-01-19 19:00 



 
Profiel   

Cactusknuf schreef
Hoe goed zijn haar gangen? dat doet ook veel, de looks doen ook heel veel, en aangezien ze al m2 heeft gelopen zou ik zeker niet te laag gaan zitten!


Die zijn redelijk :) ze is vos kleurig met 2 kleine witte achtervoetjes... bedankt! Ik zit nu zelf rond de 2500 te denken ook met alle spullen erbij etc :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-01-19 19:04 



 
Profiel   

Je mag ze evt naar mij mailen dat ik ze in het topic zet? Mailadres is verkrijgbaar via pb

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-01-19 19:05 



 
Profiel   

Je schrijft dat het geen beginnerspony is? Dan zou ik de 3000 die ik getaxeerd had naar beneden bijstellen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-01-19 11:08 



 
Profiel   

anjali schreef
Je schrijft dat het geen beginnerspony is? Dan zou ik de 3000 die ik getaxeerd had naar beneden bijstellen.


Jaa ik zit op 2500 bedankt iedereen

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-01-19 12:13 



 
Profiel   

Dit past beter op [PP] Paardenpraat, ik zal het topic verplaatsen.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-01-19 14:22 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 2 [ 34 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen