[VOLG] De avonturen van Auryn

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
kally
Berichten: 5244
Geregistreerd: 17-07-04
Woonplaats: Rotterdam

Re: [VOLG] De avonturen van Auryn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-19 22:49

Heel veel sterkte gewenst...

Binau

Berichten: 1621
Geregistreerd: 07-09-09
Woonplaats: Thuis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-19 19:02

Bedankt voor alle sterkte wensen! Ik mis mijn maatje ontzettend Y;(

Vandaag naar Auryn geweest om even te knuffelen. Haar emotionele waarde is voor mij nu nog hoger geworden. Het is fijn om nog een klein stukje van Bin te hebben.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Leren vast staan
Afbeelding

Ze is lekker aan het verharen
Afbeelding

Powerhouse
Berichten: 333
Geregistreerd: 14-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-19 22:52

Och Evita wat een naar bericht om te lezen dat je afscheid hebt moeten nemen van Bin. :( Heel veel sterkte met het verlies. Ik kan mij voorstellen dat Auryn nu extra waardevol voor je is geworden.

Binau

Berichten: 1621
Geregistreerd: 07-09-09
Woonplaats: Thuis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-19 08:09

Dankjewel beamyrthe.. Ik zie veel van Bin terug in Auryn. Dezelfde uitdrukking. Hoofdje lijkt echt precies. Nu even confronterend, maar straks vast leuk.

Hoe is het met Aretta en haar inmiddels niet meer zo kleine telg?

Ik heb elke maand bijgehouden hoeveel Auryn gegroeid is en kwam gister een groeicurve tegen waarin in ik haar groeiresultaten heb gezet. Ik ben benieuwd of ze deze lijn aan zal houden.
Afbeelding

Edit: ik zie nu dat de upload er iets onleesbaars van heeft gemaakt :Y) Zal vanavond even kijken of ik dit kan fixen.

Dieuwke_
Berichten: 4539
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-19 08:36

Oh Evita, ik lees nu pas je bericht van Bin. Wat een vreselijk nieuws, wat een verlies. Ik wil je vanaf hier alsnog heel veel sterkte wensen en dat je maar heel veel troost en liefde mag putten uit je prachtige Auryn :(:)

Powerhouse
Berichten: 333
Geregistreerd: 14-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-19 12:56

Fijn om te zien dat Auryn zoveel mee heeft gekregen van haar lieve moeder. Ik kan helemaal inkomen dat het nu confronterend is, tijd heelt vele wonden Y;(

Helaas is het bij mij ook allemaal anders gelopen dan gedacht... In eerste instantie wilden wij Navera aanhouden, maar helaas kon dit niet meer bij mijn grootouders. Ze is uiteindelijk naar de fokkers van Aretta gegaan. Zij wilden graag weer een merrie uit hun eigen lijntje, dus dat kwam mooi uit. Daar heeft ze ook meer kansen om uitgebracht te worden in de sport, iets wat mij erg leuk voor haar lijkt. Ze staat daar met een vriendje en heeft het goed. Ze is nog steeds een grote knuffel en sociaal :).
Aretta raakte vlak na de geboorte van Navera geblesseerd aan haar hoefgewricht. We hebben de adviezen van de dierenartsen opgevolgd, maar helaas was de kans op volledig herstel erg klein. Aretta zou enkel nog geschikt zijn voor de fokkerij en rijden zou niet meer mogelijk zijn. Nu mijn grootouders al op zo'n hoge leeftijd zijn, hebben wij moeten besluiten dat wij geen veulen meer met haar gingen fokken. Ik gunde Aretta een plekje waar zij nog enkele veulens mocht krijgen, dus ik ben opzoek gegaan naar een fijn nieuw huisje voor haar. Ze is 8 jaar in mijn bezit geweest dus het was erg moeilijk om dit besluit te nemen en afscheid van haar te nemen. Vorige week is ze naar haar nieuwe eigenaar vertrokken. Het fijne is dat ze in de buurt blijft (Zwolle) en dat ze een goed plekje krijgt.

Hoewel op een andere manier, allebei verdriet over onze lieve vriendinnetjes. Y;(
Leuk om te zien die groeicurve, benieuwd hoe Auryn verder uitgroeit! Even nieuwsgierig, maar bij welke opfok staat ze?

Binau

Berichten: 1621
Geregistreerd: 07-09-09
Woonplaats: Thuis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-19 15:06

Dankjewel Dieuwke..

Wat jammer dat het bij jou ook anders is gelopen Beamyrthe. Gelukkig was Aretta een goede moeder en kan ze nog wat mooie veulens op de wereld zetten. Ik weet zeker dat Navera ook tot een prachtig paard uit zal groeien.

Wat een leegte laat dat achter he?

Auryn woont dan vlak bij jou, ze staat bij stal Equus. Misschien ken je die stal wel.

Ik krijg de foto van de curve niet scherp op bokt. Maar als ze netjes in het grijze gedeelte blijft zal ze tussen de 158 en 164cm worden. Voor mij een mooi maatje!

swartbeessie

Berichten: 2142
Geregistreerd: 03-01-08

Re: [VOLG] De avonturen van Auryn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 14:22

Leuk is dat, die curve bijhouden. Het blijft altijd gokken maar ook grappig om die ontwikkeling zo te zien. Auryn ziet er goed uit!

Silly1972

Berichten: 14775
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Re: [VOLG] De avonturen van Auryn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 14:32

Heel veel sterkte Evita.

Ik zal kijken of ik van het weekend nog even foto's kan maken van Auryn

Binau

Berichten: 1621
Geregistreerd: 07-09-09
Woonplaats: Thuis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-19 17:30

Zo’n curve geeft inderdaad geen garantie maar is zeker leuk om bij te houden. Voor mijn gevoel groeit ze nu niet zo hard, maar de meetstok zegt anders.

Dankjewel Silly!

En foto’s zijn altijd leuk!

Afgelopen weekend ook foto’s gekregen van mede-opfok-bokkers! :D

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Binau

Berichten: 1621
Geregistreerd: 07-09-09
Woonplaats: Thuis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-19 19:19

Vandaag weer naar Auryn gegaan en genoten van het mooie weer. Ze stond lekker in het zonnetje te soezen met haar vriendjes.

Afbeelding

Baartje :+
Afbeelding

Ze wordt zo groot!
Afbeelding

Goed gesprek tijdens de lunch met haar BFF
Afbeelding

Knapperdje <3
Afbeelding

BB80

Berichten: 897
Geregistreerd: 11-07-13
Woonplaats: ligt in Noord Holland

Re: [VOLG] De avonturen van Auryn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-19 22:18

Moet je een entree kaartje kopen om jouw knappie te bewonderen?? ;)
Ze is zooo leuk Eviet!

Binau

Berichten: 1621
Geregistreerd: 07-09-09
Woonplaats: Thuis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-19 10:02

Haha, natuurlijk niet! Gezellig als je een keer mee gaat! :D

Lynnieej
Berichten: 113
Geregistreerd: 08-04-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-19 10:22

Wow ik kom nu pas dit topic tegen... := Erg leuk dat je een volgtopic hebt aangemaakt van je knappe meisje, ik ben vanaf het begin al fan dus super leuk dat we haar nu kunnen blijven volgen! :D

Ik wist dus ook nog niks af van het nieuws van Bin... Ik schrik er heel erg van en kreeg tranen in mijn ogen bij het lezen van dat bericht. Ik wil je ongelofelijk veel sterkte wensen met het verlies van je maatje Y;( Dubbel fijn dat je Auryn nu hebt, die ook nog eens veel op haar moeder lijkt <3

Binau

Berichten: 1621
Geregistreerd: 07-09-09
Woonplaats: Thuis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-19 18:00

Super leuk dat je weer komt volgen Lynnieej! <3

De wereld draait al 5 weken zonder Bin, en het gemis is nog steeds heel groot. Na 9,5 jaar elke dag voor haar gezorgd te hebben is het heel raar dat nu niet meer te hoeven doen. Maar langzaam begint het een plekje te krijgen ook al zijn de laatste tranen voor haar nog niet gelaten.

Inmiddels heb ik mijn bijrijdpaardje ook weer opgepakt en mag ik daar een dag in de week lekker mee tutten en rijden :)

Madje1992

Berichten: 2002
Geregistreerd: 10-04-10
Woonplaats: Vlissingen

Re: [VOLG] De avonturen van Auryn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-19 17:29

Wat ziet ze er toch mooi uit!!
Ik snap dat je Bin nog steeds mist. Ik heb mijn shetlander vorig jaar april moeten laten inslapen, die heb ik bijna 19 jaar gehad. Ik mis hem nog steeds zo heftig. En het heeft wel een plek gekregen, maar ooh op sommige momenten kan ik nog steeds huilen.

Binau

Berichten: 1621
Geregistreerd: 07-09-09
Woonplaats: Thuis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-19 19:45

Oh wat erg, ik heb jouw berichtje helemaal gemist Madje1992! Jij ook nog veel sterkte! Dat gemis is zo intens... 19 jaar is ook echt lang.

Geen update over Auryn, ben niet meer heen geweest. Hoop snel weer te heen te gaan. Kreeg van de week wel een foto waarop ze echt heeeeel lelijk was :') Een echte naarling.

Binau

Berichten: 1621
Geregistreerd: 07-09-09
Woonplaats: Thuis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-19 19:21

Auryn werkt haar teintje bij 8-) Lekker genieten van het mooie weer!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Gemaakt door een medebokker! Leuk dat we elkaar zo op de hoogte kunnen houden. Zo heb ik haar toch nog een beetje gezien :D

Madje1992

Berichten: 2002
Geregistreerd: 10-04-10
Woonplaats: Vlissingen

Re: [VOLG] De avonturen van Auryn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-19 09:45

Het juiste kleurtje krijgen is ook erg belangrijk.
Wel lekker dat ze zo geniet.

En fijn dat je updates kunt krijgen van andere bokkers. Altijd leuk updates

Kimmsel

Berichten: 812
Geregistreerd: 10-02-10
Woonplaats: Wieringerwaard

Re: [VOLG] De avonturen van Auryn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-19 17:14

Auryn wil een vos worden en hoopt gewoon dat een paar uurtjes zonnen haar gaan helpen. :+

Binau

Berichten: 1621
Geregistreerd: 07-09-09
Woonplaats: Thuis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-19 20:40

Nou, dat is zeker leuk! Ze staat te ver weg om elke week heen te gaan en zo kan ik toch afentoe een glimp van haar opvangen. Volgende week ga ik weer langs. Ze staan sinds maandag lekker op de wei!

Kimmsel schreef:
Auryn wil een vos worden en hoopt gewoon dat een paar uurtjes zonnen haar gaan helpen. :+

:j :')

Binau

Berichten: 1621
Geregistreerd: 07-09-09
Woonplaats: Thuis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-19 21:48


Lynnieej
Berichten: 113
Geregistreerd: 08-04-10

Re: [VOLG] De avonturen van Auryn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-19 10:51

Ze valt wel goed op tussen de rest haha! :D Veel plezier vandaag!

swartbeessie

Berichten: 2142
Geregistreerd: 03-01-08

Re: [VOLG] De avonturen van Auryn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-19 15:11

Wat een fijn gezicht!

Mand

Berichten: 3157
Geregistreerd: 27-04-14
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-19 15:28

Ik ken Auryn via het Equus topic, ik ben ook een beetje verliefd op haar <3

Wat ontzettend erg van Bin. Mijn paard is ook ingeslapen door artrose, ik mis hem nog steeds ontzettend. Gelukkig heeft ze je nog iets heel moois gegeven :)