Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 11 van de 12 [ 293 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[VOLG] De avonturen van Auryn

 
Profiel   

super fijn dat ze goed is op de foto!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-04-21 21:59 



 
Profiel   

Gefeliciteerd! wat super fijn dat dat helemaal goed is!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-04-21 22:46 



 
Profiel   

Wat fijn! Gefeliciteerd. En wat een mooie foto. <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-04-21 07:02 



 
Profiel   

Vandaag blaast Auryn 3 kaarsjes uit! Y)(^)
[ img ]

Het voelt echt als de dag van gister dat ze geboren werd.

Ze is nog best overbouwd, daarom geef ik haar wat meer tijd. Ik longeer haar spelenderwijs afentoe aan het kaptoom en we zijn bezig met de basis zoals de spuit/poetsplaats, wandelen etc. Het is bijna eng hoe braaf ze is. Trekkers, boormachines die plotseling aangaan terwijl we langs lopen, paraplu’s.. Het maakt Auryn allemaal niks uit, heerlijk!

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-05-21 11:16 



 
Profiel   

Gefeliciteerd Y)(^)
Echt zo leuk om haar al die tijd stilletjes te volgen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-05-21 13:33 



 
Profiel   

Jemig 3 jaar alweer, wat vliegt de tijd! Goed dat je haar wat extra groeitijd geeft. Denk dat je straks alleen maar profijt hebt van het grondwerk!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-05-21 12:46 



 
Profiel   

Wat een knapperd!! Hoe groot is ze nu?

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-21 22:55 



 
Profiel   

Bedankt voor de felicitaties :D

Er komen deze zomer een hoop eerste keren aan! En ze is zo braaf met alles. Voor het eerst helemaal gewassen, ze genoot er van! [ img ]

En voor het eerst een singeltje om en wat mee gewandeld. [ img ]

Dankjewel Lies09, ze is nu 1,56. Gezien ze weer behoorlijk overbouwd is komt daar denk ik nog wel iets bij. Eigenlijk precies naar verwachting, grote E-pony/klein paard.

Ik wilde dit jaar eigenlijk naar de keuring gaan met haar, maar gezien ze zo uit verhouding staat stel ik dat uit naar volgend jaar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-21 08:47 



 
Profiel   

Ze ziet er top uit!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-21 18:08 



 
Profiel   

Ze wordt echt heel erg knap <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-21 13:14 



 
Profiel   

Bedankt dames!

Vandaag weer een mijlpaaltje!

Voor de gein even het oude zadel van Auryns’ moeder Bin van zolder gepakt. Alsof ze het al jaren doet, zadelmak geboren. Deze merrie is echt van goud <3

[ img ]
Ik hoef natuurlijk niet te vertellen hoe ongelofelijk trots ik ben!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-06-21 20:46 



 
Profiel   

Kleine meisjes worden ineens heel groot! Terecht dat je trots bent! #alledekjesverzamelen :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-21 11:29 



 
Profiel   

Wauwww, zo tof om haar zo te zien. 8-) Ze is echt zo'n knapperd. Ben heel benieuwd hoe ze het onder het zadel gaat doen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-21 18:53 



 
Profiel   

Ik snap dat je trots bent, wat een knapperd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-06-21 08:40 



 
Profiel   

Ze wordt steeds knapper <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-06-21 10:12 



 
Profiel   

Prachtig! Ze ziet er zo goed uit <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-06-21 19:34 



 
Profiel   

Tijdje niks geplaatst hier!

We hebben een gek maandje achter de rug. Auryn had namelijk een soort van allergische reactie waardoor we halsoverkop naar Utrecht moesten. Ze had gevulde luchtzakken, kon haar hoofd niet meer optillen en dronk/at daardoor ook niet meer. Na een hoop onderzoeken wisten de artsen nog niet wat er met haar aan de hand was. Ze is daar een kleine week gebleven en het ging elke dag een stukje beter. Onverklaarbaar, maar gelukkig niks meer aan de hand. Ze heeft ons wel ontzettend laten schrikken!

Ze heeft daar echt wel een jasje door uit gedaan, maar inmiddels is ze weer helemaal bijgetrokken en vond ik het tijd haar weer eens op de foto te zetten!

Knapzak <3
[ img ]

Ik heb een ITP gemaakt met de rest van de foto's: [ITP] Kleine meisjes worden groot - Auryn

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-08-21 13:56 



 
Profiel   

Ze is echt super knap, en wat schrikken zeg zo'n allergische reactie... brrrrr Fijn dat ze weer opgeknapt is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-08-21 13:59 



 
Profiel   

Laatste post was al weer in augustus..

Inmiddels weer wat nieuwe dingen geïntroduceerd, en Auryn doet alsof alles de normaalste zaak van de wereld is.

Zo doen we gekke dingen
[ img ]

Mijn vriend heeft op haar gehangen, ze geeft zo’n vertrouwd gevoel dat zelfs hij (als niet paardenman) zei: “oh, ik denk dat ik er ook wel op kan gaan zitten hoor” Dat hebben we nog maar even niet gedaan :')
[ img ]

En vanavond voor ons beiden een primeur aan de lange lijnen. Ik vind het bijna eng hoe braaf ze is, stuur en rem zitten er praktisch al op…



Op een schaal van 1 tot 10 krijgt ze echt een 12 op karakter! Soms vergeet je bijna dat ze nog maar 3 is…

Het beleren heeft een iets andere wending gekregen, ik ben inmiddels namelijk 20 weken zwanger van ons eerste kindje. Daarom heb ik besloten het echte zadelmak maken van Auryn uit handen te geven en gaat ze vanaf maart in training. Ik ben zo benieuwd hoe ze het gaat doen! Ik heb hele goede verwachtingen in elk geval :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-11-21 21:55 



 
Profiel   

Gave update en helemaal omdat je zwanger bent van harte gefeliciteerd!!!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-11-21 22:25 



 
Profiel   

Dankjewel Mer! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-21 15:35 



 
Profiel   

Fan vanaf dag 1! ;)
Wat heb je toch een heerlijk paardenkind en straks ook nog een heel lief klein mini paardenmeisje of jongetje.
Geniet van je zwangerschap en wat fijn dat jullie op deze manier samen aan de slag kunnen. Spannende en leuke tijden in 2022!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-21 11:12 



 
Profiel   

Knap paard <3 ! Ik ben je trouwens gaan volgen op insta :D. Volgens mij volg je me al terug, wij zijn alano_the_haflinger!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-21 11:39 



 
Profiel   

Wat een leuke update! Gefeliciteerd met je zwangerschap. :) En fijn dat Auryn zo braaf is. Ik ben heel benieuwd hoe ze onder het zadel gaat zijn. Spannend!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-21 14:58 



 
Profiel   

Auryn heeft voor het eerst een klein sprongetje gemaakt. Ze was er niet van onder de indruk en vond het volgens mij erg leuk om te doen.


En uiteraard moest ze op de jaarlijkse kerstfoto

[ img ]

[ img ]

In een jaar tijd toch een stuk volwassener geworden. Ter vergelijking met vorig jaar:

[ img ]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-12-21 14:39 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 11 van de 12 [ 293 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen