Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 12 van de 17 [ 410 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 17  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[VOLG]Florentino (v. Florencio) en ik wagen het nog eens

 
Profiel   

Zou het je helpen als je een ervaren iemand vraagt om je te helpen.
Voor zo'n mooierd is vast wel iemand te vinden.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-11-19 10:11 



 
Profiel   

Precies, je hoeft ook niet volgend jaar op het WK aan te treden ofzo. Het is allemaal maar hobby he......
Gewoon lekker verder gaan met prullen en met een beetje geluk kun je steeds een stapje verder zetten. En als dat een keer niet is, dan is het nog maar zo. De wereld vergaat niet ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-11-19 10:12 



 
Profiel   

Bedankt voor jullie lieve reacties. Vandaag zijn we even weer aan het prullen geweest dus. De bak was wel nattig, dus er meteen maar gebruik van gemaakt en we kunnen samen waterspetteren :)

Helaas wel even weer een moment met het hart in de keel gehad toen hij schrok van een fietser die achter de bak over het weggetje fietste. Hij deed niks verkeerd, maar ik voelde hem aanspannen en hij wilde weg rennen, maar liet zich eigenlijk heel goed afremmen. Daarna moest ik mezelf heel erg vermannen om er niet vanaf te springen ofzo. Gelukkig niet gedaan en mezelf een trap onder mn kont gegeven. Alsnog de hele bak weer rond gereden beide kanten op en toen vond ik het welletjes. éénmaal weer op de grond zag ik zelf pas hoe ik aan het trillen was. Mijn benen, maar ook mijn handen, ik kreeg het hoofdstel amper af. Maar, ik heb het wel gedaan weer en het is goed afgelopen dus een goede ervaring. Kost wat moeite hoor, om je eigen Whitestar te temmen :D
[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-11-19 20:01 



 

Vet stoer! En zo is het maar net: je hebt het wel weer gedaan. +:)+ Blijf het zeggen maar; hij is zo knap! 8-) Hoe lang ben jij eigenlijk, hij lijkt niet zo groot of vertekent dat door jouw lengte?

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-11-19 20:33 



 
Profiel   

Dank je. Hij is 1.65 Geen reus, maar ook niet echt een kleintje. Ik ben 1.80 lang, en ook niet heel smal gebouwd helaas..

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-11-19 20:43 



 
Profiel   

Soms denk ik wel eens wat doe je jezelf aan := ik vind het heel knap dat je koste wat kost je eigen angst wil overwinnen hoor, super, maar het is wel hobby en het moet wel leuk blijven. Is het misschien iets om bijrijder met ballen hem even door te laten rijden zodat jij ook wat meer vertrouwen krijgt in hem? Die spanning is niet goed hoor.

Spoiler:
zelf ben ik ook geen held meer en heb mijn paard nu ook te koop omdat ik er met knikkende knietjes op stap en het na een half jaar niet echt beter werd

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-11-19 16:38 



 

Muronia schreef
Dank je. Hij is 1.65 Geen reus, maar ook niet echt een kleintje. Ik ben 1.80 lang, en ook niet heel smal gebouwd helaas..


Mooie maat toch? En hij staat je prima!

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-11-19 17:24 



 
Profiel   

Mer1980 schreef
Soms denk ik wel eens wat doe je jezelf aan := ik vind het heel knap dat je koste wat kost je eigen angst wil overwinnen hoor, super, maar het is wel hobby en het moet wel leuk blijven. Is het misschien iets om bijrijder met ballen hem even door te laten rijden zodat jij ook wat meer vertrouwen krijgt in hem? Die spanning is niet goed hoor.

Spoiler:
zelf ben ik ook geen held meer en heb mijn paard nu ook te koop omdat ik er met knikkende knietjes op stap en het na een half jaar niet echt beter werd



Ik begrijp je reactie, maar wil ook even een andere kant belichten.
Ik heb 2 a 3 jaar ontzettende angst gehad. Soms durfde ik niet eens verder dan een mini volte om de instructeur heen. Maar ik wist: dit is wat ik leuk vind en waar ik van houd, ik moet hier doorheen.
En nu heb ik er al jaren enorm plezier in. Het helpt dat ik mijn paard ondertussen ook door en door ken. Dat heeft ts nog niet, ze rijden nog maar pas samen. Het kan dus nog heel erg veranderen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-11-19 18:19 



 
Profiel   

Inney: zeker waar, maar een makker of verder doorgereden paard kopen / rijden geeft ook al een oplossing. Mijn paard gaat alleen maar harder rennen en wegschieten door mijn eigen angst je kan het dier ook extreem in de weg zitten en meer kwaad doen dan goed. Als je doodsbang op een schaapmak paard gaat zitten kom je er wel wat makkelijker doorheen. Nu ben ik ook niet meer op een leeftijd dat ik mijn nek wil breken op een sensibele heethoofd. Het is wel hobby....

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-11-19 13:15 



 

Achja en zo doet ieder het op zijn eigen manier en dat is helemaal prima :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-11-19 16:40 



 
Profiel   

Ik begrijp het idee wel dat het niet met elk paard kan lukken. Ik had voor mezelf ook nooit een sensibel paard weer uitgekozen, die heb ik eerder genoeg gehad en ik vind het nu heerlijk om met een ongecompliceerd paard, zoals mijn 4-jarige, te werken. Maar.. dit paard is een speciaal geval. Enerzijds het oude zeer dat het me destijds niet is gelukt met hem, anderzijds was hij mijn moeders oogappeltje. Ik moet en wil dit laten lukken. En daarbij is hij gewoon een heel lief paard, alleen..gevoelig.

Vandaag weer iets nieuws gedaan <3 . Voor het eerst samen met mijn dochter (en dus een ander paard erbij in de bak) gereden. Deed hij heel goed! Ik begon zelf heel gespannen vandaag maar ik merkte dat ik gaanderweg losser werd en ik heb met een heel fijn gevoel afgesloten. Heel tevreden al met al.
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-19 19:30 



 
Profiel   

Die 2de foto is echt mooi hoe hij daar nageeft.
Ik denk juist dat samen in de bak met je dochter ook voor hem makkelijker is met eventuele bakkabouters.
Maar het ziet er fijn uit!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-19 20:09 



 
Profiel   

Weer een vinkje op je wishlist! Keep up the good work.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-19 20:16 



 
Profiel   

Super om je zo te zien!
Ik vind het echt knap dat je zo doorzet, het spannend vinden mag natuurlijk :)
En het komt echt wel goed met jullie hoor!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-19 21:13 



 
Profiel   

Knap hoor weer een stapje verder!!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-19 21:16 



 
Profiel   

Ziet er goed uit!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-12-19 00:40 



 
Profiel   

Mochten er nog mensen zijn die een update nog leuk vinden?

Flo is sinds mijn laatste update gereden door 1 van mijn verzorgsters, maar door rugklachten kan ze al een tijdje niet echt wat en het kriebelde toch wel om er zelf eens weer op te stappen. En zo ben ik dus toch weer wat met hem bezig nu. Wel weer opnieuw even wennen, maar dat lukt aardig. Helaas was Flo afgelopen jaar flink afgevallen, wat door een maagzweer bleek te komen, maar inmiddels gaat het goed en trekt hij gelukkig weer mooi bij. 4 weken geleden is hij door de osteopaat behandeld en weer fijn los gemaakt.

We zijn weer opnieuw bezig met proberen op lengte te komen en de hand volgen. In stap gaat dat al best goed, maar in draf is het nog wat lastiger, maar dit was nu ook pas de derde keer dat ik er weer op zat en er zit al verbetering in dus ik ben er al blij mee.


[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-04-21 19:33 



 
Profiel   

Wat leuk!
Ik vind het een enorm aansprekend paard. <3
Veel succes en plezier samen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-04-21 20:58 



 
Profiel   

Dank je wel senna!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-04-21 06:07 



 
Profiel   

Leuk weer eens een update te zien! Ziet er goed uit!

Je hebt toch ook een mannelijke bijrijder voor hem?

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-04-21 10:27 



 
Profiel   

Ik heb hem een tijd laten trainen door een man idd. omdat de verzorgster er al even uit ligt, maar dat is beëindigd. De wensen en mogelijkheden lagen iets te ver uit elkaar.

Dinsdag heb ik voor het eerst weer les met hem, maar we doen het wel rustig aan ivm de behandeling die hij heeft gehad.

Dit waren we gisteren. Wat in stap goed gaat, wil ik in de draf ook graag naartoe. Sjouwen kan hij wel, maar dit is moeilijk voor hem.

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-04-21 07:40 



 
Profiel   

Het blijft een knap paard, nu nog een beetje trotser zitten (help buikspieren trainen) en dan gaat het helemaal goedkomen :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-04-21 12:11 



 
Profiel   

Wat super knap dat je zo doorzet. Je hebt wel een hele brave als je met knikkende knietjes opstapt en hem zo aan het lopen hebt.
Hij is ook echt op jou gericht zie ik op veel foto's.
Veel plezier samen, jullie komen er wel

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-04-21 14:48 



 
Profiel   

Hij is hartstikke braaf, dat zit echt tussen mijn oren hoor! Maar het wordt steeds weer wat beter. Vandaag weer bezig geweest. Ik heb nu een van mijn andere zadels er eens op gelegd en ik zit meteen beter in balans. Ook geprobeerd mn handen meer voor me te houden en te dragen, zonder dat ie ruimte mist. En voor het eerst sinds hij hier thuis staat een klein stukje galop meegepakt. Ik ben heel blij ermee.
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-05-21 18:09 



 
Profiel   

Kijk je zit echt alweer 200% beter, jullie zijn een fijne combinatie.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-05-21 20:06 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 12 van de 17 [ 410 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 17  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen