Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 2 [ 26 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats een nieuw onderwerp

Toch een keus maken om te verkopen?

 
Profiel   

Toen ik ging studeren en op mijzelf ging wonen was ik ook veel moe, en door de veranderingen in mijn leven had ik zelfs geen zin meer om naar m'n paard te gaan en was het een verplichting terwijl ik er altijd zoveel lol in had. Ik heb er toen afstand van gedaan. Gelukkig naar mijn zusje die er toen ook al voor zorgde, dus ze is nog in de familie, maar ik heb het er best moeilijk mee gehad. Niet eens het paard zelf (natuurlijk miste ik haar wel maar kon haar in principe opzoeken wanneer ik wilde ook al moest ik wat verder reizen) maar vooral de rust die het dagelijks 'met paarden bezig zijn' mij stiekem toch wel heel erg bood, ook al was ik moe en had ik geen zin. Maar die 'verplichting' had ik toen niet meer maar heb ik blijkbaar toch nodig (schop onder m'n kont enzo) waardoor ik me eigenlijk alleen nog maar rotter voelde. Ik ben toen weer aan verzorgpaarden begonnen en ga nu ook wekelijks met mijn zusje rijden, en ook al is het niet helemaal als je eigen paard het is fijn om weer dat gevoel te hebben. Als ik het overnieuw zou doen had ik dit denk ik anders gedaan.

Nu ben jij mij niet, maar als ik naar jouw situatie kijk zou ik geen overhaaste beslissingen nemen en eerst je mogelijkheden bekijken tenzij je echt zeker bent dat je afstand wil doen van je paard. Wellicht kun je een fijne verzorgster/bijrijder vinden voor de helft van de week zodat het voor jou iets minder een verplichting wordt om zo weer een beetje het plezier erin te krijgen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-04-19 10:31 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 2 [ 26 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen