Hunter jumper equitation

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Skippy01
Berichten: 6498
Geregistreerd: 01-11-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 10:44

Wiskey1 schreef:
Ik heb helaas geen zadelvormig dekje, want die zijn amper te krijgen, dus daar ben ik nog naar op zoek uiteindelijk. Morgen eerst maar met een normaal dekje, omdat dat hier ook nog mag ivm onbekendheid


Dekjes zijn er van shires, oa bij agradi :)

Wiskey1
Berichten: 1675
Geregistreerd: 15-01-17

Re: Hunter jumper equitation

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-19 12:00

Ik heb 1 van lemieux besteld :) heb ik al mn dekjes van

okdoei
Berichten: 619
Geregistreerd: 25-04-09

Re: Hunter jumper equitation

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 12:19

Leuk! wij zijn nog even wezen kijken, maar wat een engelen geduld moet je hebben voor die sport. we zijn halverwege de handy hunter rubriek weggegaan, wat duurt het allemaal lang zeg.

wel een ontzettend gave sport! heel jammer dat mijn paarden hier totaal niet geschikt voor zijn.

heb je volgensmij wel zien rijden.

Daan2105
Berichten: 9
Geregistreerd: 29-04-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 12:23

Hierbij een paar foto's van mijn pony die zaterdag voor het eerst meedeed in de Hunterclass.

Wiskey1
Berichten: 1675
Geregistreerd: 15-01-17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-19 12:31

Daan2105 schreef:
Hierbij een paar foto's van mijn pony die zaterdag voor het eerst meedeed in de Hunterclass.

Er staan geen foto's in je post?

Daan2105
Berichten: 9
Geregistreerd: 29-04-19

Re: Hunter jumper equitation

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 12:33

Ik krijg ze niet toegevoegd vanaf mijn telefoon ben nieuw hier.

Wiskey1
Berichten: 1675
Geregistreerd: 15-01-17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-19 12:35

okdoei schreef:
Leuk! wij zijn nog even wezen kijken, maar wat een engelen geduld moet je hebben voor die sport. we zijn halverwege de handy hunter rubriek weggegaan, wat duurt het allemaal lang zeg.

wel een ontzettend gave sport! heel jammer dat mijn paarden hier totaal niet geschikt voor zijn.

heb je volgensmij wel zien rijden.


Jaa het duurde echt lang inderdaad. Maar de rubriek van ons was ook vrij groot. Uiteindelijk hebben ze de prijzen in een 'california split' gedaan. Alle prijzen, inclusief de kampioen en reserve kampioen hadden dubbele winnaars. Dat was natuurlijk wel leuk, omdat er zo meer mensen waren die wisten hoe ze het hadden gedaan. Was wel even wennen ook, omdat in een parcours in draf gaan en zo een hindernis springen niet is wat we meestal doen natuurlijk.

Leuk dat je er was!

Ik denk wel dat het leuker zou zijn om zo'n show tijdens een normale wedstrijd te doen of het iets meer aan te kleden. Maar dat is mijn mening natuurlijk. Het was nu wel vrij kaal, wat de sfeer misschien niet helemaal ten goede komt.

Wiskey1
Berichten: 1675
Geregistreerd: 15-01-17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-19 12:37

Daan2105 schreef:
Ik krijg ze niet toegevoegd vanaf mijn telefoon ben nieuw hier.

Ah, als het goed is zie je wel staan: voeg foto's toe. Als je daarop klikt, kom je in een menutje. Daar klik je op: uploaden. Dan zoek je je foto, klikt op save. Dat kan je doen bij alle foto's die je wilt uploaden. Daarna kan je ze in het bericht zetten door erop te klikken. Kijk wel even of je cursor aan staat in het bericht gedeelte. Daar komt dan de URL van de foto. Als je dan op versturen klikt, zouden ze in je bericht moeten staan

Daan2105
Berichten: 9
Geregistreerd: 29-04-19

Re: Hunter jumper equitation

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 12:41

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Skippy01
Berichten: 6498
Geregistreerd: 01-11-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 12:41

Daan2105 schreef:
[ [url=m/N971VO.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/hDWSXU.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/uCj9MH.jpg]Afbeelding[/url] ]


Wat zien jullie er mooi uit samen! :)

Daan2105
Berichten: 9
Geregistreerd: 29-04-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 12:59

Skippy01 schreef:
Daan2105 schreef:
[ [url=m/N971VO.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/hDWSXU.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/uCj9MH.jpg]Afbeelding[/url] ]


Wat zien jullie er mooi uit samen! :)


pony word momenteel doorgereden ivm mijn verhuizing.

Knakker

Berichten: 9010
Geregistreerd: 04-05-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 13:10

heel netjes inderdaad!

Wiskey1
Berichten: 1675
Geregistreerd: 15-01-17

Re: Hunter jumper equitation

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-19 13:18

Mooie foto's! Die pony zat ook in mijn rubriek geloof ik.

okdoei
Berichten: 619
Geregistreerd: 25-04-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 13:30

Wiskey1 schreef:
okdoei schreef:
Leuk! wij zijn nog even wezen kijken, maar wat een engelen geduld moet je hebben voor die sport. we zijn halverwege de handy hunter rubriek weggegaan, wat duurt het allemaal lang zeg.

wel een ontzettend gave sport! heel jammer dat mijn paarden hier totaal niet geschikt voor zijn.

heb je volgensmij wel zien rijden.


Jaa het duurde echt lang inderdaad. Maar de rubriek van ons was ook vrij groot. Uiteindelijk hebben ze de prijzen in een 'california split' gedaan. Alle prijzen, inclusief de kampioen en reserve kampioen hadden dubbele winnaars. Dat was natuurlijk wel leuk, omdat er zo meer mensen waren die wisten hoe ze het hadden gedaan. Was wel even wennen ook, omdat in een parcours in draf gaan en zo een hindernis springen niet is wat we meestal doen natuurlijk.

Leuk dat je er was!

Ik denk wel dat het leuker zou zijn om zo'n show tijdens een normale wedstrijd te doen of het iets meer aan te kleden. Maar dat is mijn mening natuurlijk. Het was nu wel vrij kaal, wat de sfeer misschien niet helemaal ten goede komt.


Ja, ik vond het ook jammer dat ze er niet al te veel reclame voor hadden gemaakt en het een beetje achteraf weg hadden gedrukt. Vond het leuk om te kijken, en als ik zelf een geschikt paard zou hebben, lijkt het me ook onwijs leuk om een keer mee te doen.

Die pony heb ik geloof ik ook voorbij zien komen! leuk ding! was dat die wat in de 2e ronde een beetje begon te bokken en te auwhoeren?

Rena100

Berichten: 4854
Geregistreerd: 29-10-07
Woonplaats: Almelo

Re: Hunter jumper equitation

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 13:36

Wat leuk dit! Hier zou mijn merrie ook wel geschikt voor zijn denk ik, als ik ermee zou springen. Heb ik nog nooit gedaan :')

Vind de outfits altijd heel chique en classy. Wil graag ook zo'n hoofdstel, maar kan gewoon nergens vinden wat ik precies zoek :( Ik zoek een bruin hoofdstel met goudkleurige gespen en de neusriem moet aan beide kanten te verstellen zijn.

Waar vinden jullie je hunter hoofdstellen?

Skippy01
Berichten: 6498
Geregistreerd: 01-11-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 13:39

Rena100 schreef:
Wat leuk dit! Hier zou mijn merrie ook wel geschikt voor zijn denk ik, als ik ermee zou springen. Heb ik nog nooit gedaan :')

Vind de outfits altijd heel chique en classy. Wil graag ook zo'n hoofdstel, maar kan gewoon nergens vinden wat ik precies zoek :( Ik zoek een bruin hoofdstel met goudkleurige gespen en de neusriem moet aan beide kanten te verstellen zijn.

Waar vinden jullie je hunter hoofdstellen?


Engeland zijn ze sowieso te vinden :) Maar equimatch bijvoorbeeld heeft ook zoiets. (jacht/ hunter hoofdstellen)

Wiskey1
Berichten: 1675
Geregistreerd: 15-01-17

Re: Hunter jumper equitation

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-19 13:41

Ik heb een normaal hoofdstel van dyon, enkel de sperruim weggehaald ;p
De sponsor van de wedstrijd zal ze ook vast hebben, ben alleen ff kwijt hoe die heet. Zal eens kijken

Rena100

Berichten: 4854
Geregistreerd: 29-10-07
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 13:42

Ja daar heb ik al wel eens gekeken, maar gewoon niet te vinden wat ik dan zoek. of zilverkleurige gespen, of een neusriem met maar aan 1 kant een gesp.

Bunn

Berichten: 1186
Geregistreerd: 04-10-14
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 13:57

Ik heb me een hele tijd terug ingeschreven voor de 8e! :) Ben bij de allereerste wedstrijd aanwezig geweest en bij de wedstrijd in Lichtenvoorde, dus ik weet in theorie wel hoe het in elkaar steekt. M'n paard was alleen heel kijkerig, dus voor haar was het echt niets geweest.

Heb nu een nieuw beestje erbij die nergens van onder de indruk is. Enige probleem is alleen dat het met haar nog heel erg twee kanten op gaan: ze kan aan een los teugeltje heel rustig rond lopen (ze is ook echt helemaal het type), maar als ze haar bui heeft dan gaan we echt als zotten door de ring (als in 'remmen is angst' :') ). Ik ben dus heeeeel erg benieuwd wat ze de 8e gaat doen. :Y) We zijn elkaar nog heel erg aan 't leren kennen en de communicatie gaat echt niet altijd vlekkeloos. Ik verwacht er echt helemaal niks van, maar ik vond het een hele leuke gelegenheid om samen eens iets nieuws te ondernemen. Juist omdat de rust centraal staat: als ze haar drukke bui heeft dan wordt ze van een normaal concours niet kalmer. Heb er in ieder geval zin in! :D

Okee, en ik ben dol op wassen, poetsen en vlechten: dus dit is echt een geweldige excuus, haha. :D

Daan2105
Berichten: 9
Geregistreerd: 29-04-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 14:07

Wiskey1 schreef:
Mooie foto's! Die pony zat ook in mijn rubriek geloof ik.

Dat klopt hij zat ook bij jou in de rubriek.

Daan2105
Berichten: 9
Geregistreerd: 29-04-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 14:08

Wiskey1 schreef:
Mooie foto's! Die pony zat ook in mijn rubriek geloof ik.

Dat klopt hij zat bij jou in de rubriek.

Daan2105
Berichten: 9
Geregistreerd: 29-04-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 14:11

Rena100 schreef:
Wat leuk dit! Hier zou mijn merrie ook wel geschikt voor zijn denk ik, als ik ermee zou springen. Heb ik nog nooit gedaan :')

Vind de outfits altijd heel chique en classy. Wil graag ook zo'n hoofdstel, maar kan gewoon nergens vinden wat ik precies zoek :( Ik zoek een bruin hoofdstel met goudkleurige gespen en de neusriem moet aan beide kanten te verstellen zijn.

Waar vinden jullie je hunter hoofdstellen?

Ik heb een hoofdstel van br met hoge neusriem.

Goldie

Berichten: 10450
Geregistreerd: 14-12-01
Woonplaats: Waarland

Re: Hunter jumper equitation

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 14:26

Het lijkt me erg leuk om een keer mee te doen aan een clinic, als kennismaking met deze sport. Ik geloof niet dat mijn hyperactieve heethoofdige merrie hier erg geschikt voor is maar juist daarom wel eens leuk om te doen :) Vind het alleen jammer dat alles zo ver weg is..

keeyzie

Berichten: 5719
Geregistreerd: 28-03-05
Woonplaats: Noord Brabant

Re: Hunter jumper equitation

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 14:44

Wat enorm gaaf! Ik ben bang dat mijn Spanjaard hier toch echt te sensibel voor gaat zijn.
Vind de tuigage van deze klasse zo super mooi. Waar halen jullie de hoofdstellen vandaan?